Extreme Digital - iskustva

poruka: 2.398
|
čitano: 1.078.341
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
protjeran
offline
Extreme Digital - iskustva

@Tony:

Tom logikom možemo komotno zaključat ovaj topic i napisat "ne kupujte ovdje".

Ako si ti imao loše iskustvo jel trebaš konstantno pisat postove po ovoj temi i drobit jedno te isto kako ima boljih trgovina?

Napiši to svoje loše iskustvo u jednom komentaru i gotovo, koga zanima pročitat će, a ne uporno trolat sa drugim trgovinama.

Poruka je uređivana zadnji put pet 2.1.2015 21:35 (bill_jobs).
 
3 8 hvala 0
13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Ok...ako se vodis tom politikom...ali ajde onda se sada javno izjasni zasto si radio 500 acc i lupao svima TD u futura iskustva?

 

ok ako imas losa iskusta s njima, onda to i napisi, a ne odgovarati ljude od njih ako ne znas nista o njima...

 

ti tako, mi ovako, na kraju smo isti, ne?

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005212124705
Poruka je uređivana zadnji put pet 2.1.2015 21:38 (FakeDeath).
Moj PC  
4 0 hvala 1
13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Pošteno... eto isto pravilo za tebe, obrati se adminu ako mislis da spamam, ne trebas se javno blatiti vec samo kliknes potajno "prijavi"

 

;)

 

Uživaj!

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005212124705
Moj PC  
2 0 hvala 1
11 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Evo jedan pozitivan update na ovu temu možda stvari idu na bolje...reklamirali smo matičnu prošli mjesec gigabytova išla nazad u mađarsku na servis s tim da smo odmah poslje toga rezervirali drugu u dučanu da bude u rezervi došla procjena sa servisa nakon nekih 5-6 dana odobrena zamjena tj preuzimanje druge sve bilo gotovo u roku 10 dana s tim da je opet bilo dosta loša komunikacija servisa-exd-stranke...to im je još dosta neorganizirano područje!

The Time is always righT
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

zna netko gdje bi trebao nositi uređaj na reklamaciju, pošto su sada zatvoreni u importane, a na mail i tel. ne odgovaraju?

prilikom registracije na http://www.myprotein.com upišite referal code MP24804619..bodove za popust dobijemo i vi i ja..
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Rasho kaže...

zna netko gdje bi trebao nositi uređaj na reklamaciju, pošto su sada zatvoreni u importane, a na mail i tel. ne odgovaraju?

Evo prije dvije stranice kaže čiko iz Extreme Digitala:

 

Željeli bismo reagirati na gornje postove, kako bi se svi umirili, i u 2015. očekujemo naše kupce s uzbudljivim proizvodima i dobrim cijenama, konstantno radeći na visokom nivou usluga i uvodeći nove.

Tvrtka Extreme Digital se neće ugasiti, samo će se trgovina preseliti iz Importanne Gallerije. Nadalje ostajemo prisutni u virtualnom svijetu te ćemo i nadalje sve proizvode naručene na internetu isporučivati putem dostavne službe do Vaših domova ili poštanskih ureda.

U svrhu nesmetanog poslovanja, za Vas ćemo na Jankomiru osigurati mjesto preuzimanja proizvoda te će predaja proizvoda za servis, kao i obrada jamstvenih pitanja teći nesmetano i kontinuirano.

Na žalost, forum nismo u mogućnosti pratiti te nećemo biti u mogućnosti reagirati na pitanja pristigla na ovaj forum, stoga Vas molimo da se s mogućim pitanjima obratite korisničkoj službi  na: shop@edigital.hr, tel: 01/8000222 ili na online chat.

13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Rasho kaže...

zna netko gdje bi trebao nositi uređaj na reklamaciju, pošto su sada zatvoreni u importane, a na mail i tel. ne odgovaraju?

 javi se mađarima i pitaj što i kako, ne kuzim zašto ne odgovaraju a samo kao jucer nisu radili  :-S

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005212124705
15 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
skoosha kaže...

Evo prije dvije stranice kaže čiko iz Extreme Digitala:

 

Željeli bismo reagirati na gornje postove, kako bi se svi umirili, i u 2015. očekujemo naše kupce s uzbudljivim proizvodima i dobrim cijenama, konstantno radeći na visokom nivou usluga i uvodeći nove.

Tvrtka Extreme Digital se neće ugasiti, samo će se trgovina preseliti iz Importanne Gallerije. Nadalje ostajemo prisutni u virtualnom svijetu te ćemo i nadalje sve proizvode naručene na internetu isporučivati putem dostavne službe do Vaših domova ili poštanskih ureda.

U svrhu nesmetanog poslovanja, za Vas ćemo na Jankomiru osigurati mjesto preuzimanja proizvoda te će predaja proizvoda za servis, kao i obrada jamstvenih pitanja teći nesmetano i kontinuirano.

Na žalost, forum nismo u mogućnosti pratiti te nećemo biti u mogućnosti reagirati na pitanja pristigla na ovaj forum, stoga Vas molimo da se s mogućim pitanjima obratite korisničkoj službi  na: shop@edigital.hr, tel: 01/8000222 ili na online chat.

 samo što tu nije navedeno u pola osovnih informacija, kao npr. adresa, od kojeg datuma, od kada do kada rade, email ni ne provjeravaju, telefon ne radi, a online chat ne trebam ni spominjati

prilikom registracije na http://www.myprotein.com upišite referal code MP24804619..bodove za popust dobijemo i vi i ja..
13 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
rockman kaže...

Neznam dali ste imali iskustva sa http://www.futura-it.hr? Od tamo planiram naruciti, razlika je stvarno mala.

 Imas temu na forumu.

I ne smijes linkat stranice web shopova jer se za to dobija crni karton(bar ja tako mislim)

Svi ih preporucuju i idi na njih ili adm.

Origin ID:Draksides,Steam ID:drakul101,Xfire-Darksides
16 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Ako ne mislite cekati posiljku bolje platite malo vise i narucite od drugog dobavljaca. Njihovih 8-10 radnih dana nikad nije tako malo.
13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
rockman kaže...
Ako ne mislite cekati posiljku bolje platite malo vise i narucite od drugog dobavljaca. Njihovih 8-10 radnih dana nikad nije tako malo.

 jesu se tebi na kraju javili? šta si napravio?

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005212124705
15 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

jesu odgovorili kome na mail u zadnjih tjedan dana? xd

prilikom registracije na http://www.myprotein.com upišite referal code MP24804619..bodove za popust dobijemo i vi i ja..
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Jesu danas ali mislim da sad vise ne rade
15 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Rasho kaže...

jesu odgovorili kome na mail u zadnjih tjedan dana? xd

 Nemaju vremena. Sele se. Vjerojatno sada, u koloni po jedan, svi prenašaju kutije sa jedne lokacije na drugu. A sudeći po sporosti dostave, bit će da tako i dostavu rade. Ali nema dostave dok traje selidba.

Naručio head unit 23.12. Baš me zanima koliko će im trebati da dostave. Ne treba mi hitno, mogu ja čekati. Samo bih volio znati da neće jednostavno "zaboraviti" na narudžbu. To me malo brine...

But Father, I have dreams and courage, and the name of an excellent cosmetic surgeon. Fear not, one day word will reach you of the success of me, the great Eskimo actor, Jennifer Love Hewitt.
13 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Koliko je Ed odvratan,toliko je i electronic star jos odvratnij.

Kupovali hi-fi opremu i pokvarili se mikrofoni,poslali na servis,cekali 2 mjeseca i jos ih nismo mogli dobiti na telefon.

Origin ID:Draksides,Steam ID:drakul101,Xfire-Darksides
Poruka je uređivana zadnji put sub 3.1.2015 20:02 (drakula789).
Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Meni su rekli da ce dobiti krajem tjedna robu pa vjerojatno mozes sljedeci tjedan ocekivati

13 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Čekanju je kraj. U međuvremenu sam kontaktirao dvije trgovine i obje su mi odgovorile u roku 2 - 3 sata - nažalost nemaju traženi proizvod i ne znaju kada će doći.

Pola vikenda sam proveo čitajući iskustva drugih, pa sam ipak odlučio dati 500 kn više za nešto provjerenije.

 

I tako, otišao na Alzashop, provuko Visu i ako bude sreće, monitor je do kraja tjedna kod mene.

 
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Naručio sam upravo proizvod od njih za 99 kn, odabrao kirirsku službu kao dostavu no uračunala se je 3 puta, dakle 90kn dostava. Inače je 30 kn.

Na email mi ne odgovaraju, a piše pod statusom narudzbe da je spremna za slanje.

 

Dakle, zašto bi ja trebao platiti 3 puta dostavu? I kako da odaberem da mi pošalju u poštu paket?

 

Ovo će mi biti prvo iskustvo sa njima, nadam se da ne i posljednje. 

 

EDIT:  kažu da više nema dostave do poštanskog ureda, samo kurir Overseas!

 a ovo je neki propust pa se zna cijena 3 puta uvečati, DFAQ!

Steam: nuketown | skype: bernard.sasko | Facebook: Bernard Šaško | XboxLive: Berologic2013
Poruka je uređivana zadnji put pon 5.1.2015 14:52 (Bernard Huky Hux).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Nije bas iskustvo, ali morao sam podijeliti ovu odlicnu extreme ponudu. 

Moj PC  
14 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
gamer34 kaže...

Nije bas iskustvo, ali morao sam podijeliti ovu odlicnu extreme ponudu. 

 Kasnis ;)

mojpismonosa
15 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Prije tjedan dana naručio nešto od njih. Pisalo je da se čeka 2-4 dana, još ništa nisam na mail dobio. Danas se odem ulogirat na njihovoj stranici da si pogledam status narudžbe, i sve je nestalo. Nema ni ovog zadnje naručenog artikla, niti povijesti prijašnjih narudžbi, ništa. Samo piše "trenutno nemate narudžbi". Koji likovi.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Selili su servere na jankomir i sve se pogubilo :D

Moj PC  
7 0 hvala 1
13 godina
odjavljen
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
FakeDeath kaže...

Selili su servere na jankomir i sve se (putem) pogubilo :D

 

12 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
FakeDeath kaže...

Selili su servere na jankomir i sve se pogubilo :D

 Il su se zeznili pa ih preselili na Jakusevac

Sami sebi smo najveci neprijatelji
11 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
FLes kaže...

Prije tjedan dana naručio nešto od njih. Pisalo je da se čeka 2-4 dana, još ništa nisam na mail dobio. Danas se odem ulogirat na njihovoj stranici da si pogledam status narudžbe, i sve je nestalo. Nema ni ovog zadnje naručenog artikla, niti povijesti prijašnjih narudžbi, ništa. Samo piše "trenutno nemate narudžbi". Koji likovi.

Zatvara se dućan u hrvatskoj, tako da vjerojatno odj*** sve narudžbe (iako se ni prije nisu previše brinuli o tome).

Frend tamo radi u skladištu i kaže da je organizacija apsolutni kaos, ne zna se tko pije tko plaća, da ima povrata robe na tisuće i da on vidi jad i bijedu ljudima u očima a nemre im pomoći, jer pazi sad njihov način rada.

 

1. Kad dobe povrat nečega jer ne radi, prvo šalju robu kod nas u jedan servis da se utvrdi što ne valja,

2. onda taj servis vrati robu natrag dućanu i obično u 99% slučajeva nemaju potreban dio za popravit,

3. pa onda dućan šalje robu u Mađarsku na popravak,

4. onda servis u Mađarskoj dobije robu i pogleda ju, te pošalje natrag JER JE SEAL (NALJEPNICA NA PROIZVODU) OTVORENA !!! HAHAHA pa jbte naravno da je otvorena kad je prvo bila kod nas u servisu

5. onda dućan dobije natrag robu (U KUTIJAMA PO 50 KOMADA) i moj frend pogleda "rješenje" i ne vjeruje svojim očima i

6. pošalje natrag robu u servis u Mađarsku OPET, sa pojašnjenjem zašto je naljepnica otvorena (iako je svaki proizvod koji je poslan bio zamotan u papir od servisa iz hrvatske)

 

kaže da se tako vrti u krug po 5mj roba i da on jednostavno ne razumije koji idioti vode ovu tvrtku, da nije ni čudo da su propali. Nije ni čudo da se čeka roba kad ju tek naručite po 2mj, ja sam sva sreća na vrijeme otkazao narudžbu jer bi za tih 400kn koje bih uštedio na kompu dobio 10000kn štete u jetri i glavi.


Inače, frend kaže da on mora svaki povrat robe osobno pregledat i poslat nazad u Mađarsku (pričam o koraku 5. i 6.) a ne može to napravit sam jer im Mađari sve pošalju na Mađarskom i mora čekat ŠEFA da mu to prevede, a kaže da šef ne radi skoro ništa, ode u svoj ured i tamo dr** po kompu, a poslao mu je 50 mailova da treba doći do skladišta da prevede povrat robe. I onda se nakon 3tj spusti dolje i prevede 5 itema i ode natrag, a frend blijedo gleda koji k***. Za tu kutiju od 50 itema treba šefu valjda 25min da sve prevede i opiše, al on nakon minute stane i ode natrag do ureda.

13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

objavili su da se ne zatvara...

 

Jel tko uopce dobio išta što je naručio od kada su oni objavili da se sele?

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

ja ti kažem što mi je frend reko evo nema tjedan dana. Zatvara se DUĆAN, to sam mislio, dakle fizički dućan više neće postojati i sele to skladište.

17 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
FakeDeath kaže...

objavili su da se ne zatvara...

 

Jel tko uopce dobio išta što je naručio od kada su oni objavili da se sele?

 kupio sam lg televizor prije dva tjedna i stigao je drugi dan odma.Nisam ni znao da se sele.

Heroes get remembered, but legends never dies.
13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

22.12 je bila objava, zanima me poslje toga... narucio si poslje toga datuma ili prije?

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
online
Extreme Digital - iskustva

A baš sam ih mislil sutra nazvat imaju neke stvari, koje su dost (extra povoljne, sad dal se tog rješavaju il kaj) povoljne, a i na zalihi su..

Poruka je uređivana zadnji put uto 6.1.2015 14:56 (zvonac).
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice