Znam da postoji tema iskustva s Ekupi, ali šupci su zaslužili zasebnu temu čisto da svi vide s kim imaju posla.
O čemu se radi?
20.3. naručujem CPU i MBO sa navedene stranice i po svom mišljenju ubadam solidnu ponudu. Ryzen 3600 i matičnu uz njega.
U međuvremenu dva puta šaljem mail da provjerim što je s mojom narudžbom jer neobično dugo već čekam, ali u međuvremenu moj procesor nestaje s webshopa i nastaje identičan proizvod s novom šifrom i cifrom 500kn skupljom od cijene po kojoj sam ja kupio svoj procesor.
Počelo mi je biti sumnjivo, ali odlučio sam čekati s obzirom da su mi direktno mailom odgovorili da ovaj tjedan mogu očekivati svoj paket, kad odjednom stiže mail da mi je narudžba otkazana!
Kad sam vidio mail popizdio sam (bez PC-a sam 7 dana, a kupio artikal 20.3) i nazovem ih, javi mi se ženska, ispriča mi se zbog situacije i onda ju pitam da mi objasni kako to da mi ne mogu isporučiti navedeni proizvod, a nude identičan proizvod za 500kn više i odjednom nastaje muk; uredno mi se ispričala i rekla da će se povratno javiti.
Da se razumjemo, ja ću preživjeti bez PC-a ovih 10-ak dana, ali način na koji su me odjebali je ispod svake razine. Za sebe znam da nikad više Ekupi!