Prevara

poruka: 133
|
čitano: 32.359
|
moderatori: XXX-Man, pirat, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
neaktivan
offline
Prevara

Prosli cetvrtak me nazvao neki lik iz hrvatskog telekom i ponudio mi uslugu jer mi istice ugovor na a1 za mjesec dana. Ja mu kazem da trenutno ne zelim i da budem razmislio i da me nazovu za par dana. U medjuvremenu me je kontaktirao A1 i produzio sam ugovor sa njima. Da bi me nakon toga HT nazvao i ponudio opet istu ponudu. Ja sam im rekao da sam vec produzio sa A1, zahvalio se na ponudi i odbio je. Oni su mi rekli da je uredu. Sad dobivam sms od HT kako mogu pratiti ukljucenje usluge preko njihove aplikacije??? Koji je njima k, nisam niti jednom u razogovoru rekao da zelim vas uslugu, vec sam im vise puta jasno rekao da ne zelim i da nista ne kupujem. Da li je netko imao slicno iskustvo? Sto bi bilo najbolje da napravim i da prodjem bez posljedica?

 
2 0 hvala 0
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Prevara
Piši njihovoj službi i snimaj razgovore.
16 godina
offline
Re: Prevara
Cronik kaže...

Prosli cetvrtak me nazvao neki lik iz hrvatskog telekom i ponudio mi uslugu jer mi istice ugovor na a1 za mjesec dana. Ja mu kazem da trenutno ne zelim i da budem razmislio i da me nazovu za par dana. U medjuvremenu me je kontaktirao A1 i produzio sam ugovor sa njima. Da bi me nakon toga HT nazvao i ponudio opet istu ponudu. Ja sam im rekao da sam vec produzio sa A1, zahvalio se na ponudi i odbio je. Oni su mi rekli da je uredu. Sad dobivam sms od HT kako mogu pratiti ukljucenje usluge preko njihove aplikacije??? Koji je njima k, nisam niti jednom u razogovoru rekao da zelim vas uslugu, vec sam im vise puta jasno rekao da ne zelim i da nista ne kupujem. Da li je netko imao slicno iskustvo? Sto bi bilo najbolje da napravim i da prodjem bez posljedica?

 odi fizički do najbližeg T-Centra i traži da ponište što god da su smislili da si ugovorio,samo nemoj otezati sa odlaskom u t-centar da ne prođe rok u kojem možeš otkazati ugovor "sklopljen" na daljinu (preko telefona)

tako su moju mamu prebacili sa bonova na pretplatu a da nije uopće pristala na to u telefonskom razgovoru sa njima, pa smo otišli u t-centar i poništili su to

2 godine
offline
Re: Prevara
Cronik kaže...

Prosli cetvrtak me nazvao neki lik iz hrvatskog telekom i ponudio mi uslugu jer mi istice ugovor na a1 za mjesec dana. Ja mu kazem da trenutno ne zelim i da budem razmislio i da me nazovu za par dana. U medjuvremenu me je kontaktirao A1 i produzio sam ugovor sa njima. Da bi me nakon toga HT nazvao i ponudio opet istu ponudu. Ja sam im rekao da sam vec produzio sa A1, zahvalio se na ponudi i odbio je. Oni su mi rekli da je uredu. Sad dobivam sms od HT kako mogu pratiti ukljucenje usluge preko njihove aplikacije??? Koji je njima k, nisam niti jednom u razogovoru rekao da zelim vas uslugu, vec sam im vise puta jasno rekao da ne zelim i da nista ne kupujem. Da li je netko imao slicno iskustvo? Sto bi bilo najbolje da napravim i da prodjem bez posljedica?

 neće biti ništa..

taj sms je poslao njihov bot jer si rekao da ćeš razmisliti...

Du bist eines meiner kleinen Schweinchen !
16 godina
offline
Re: Prevara
Zaporožac kaže...
Cronik kaže...

Prosli cetvrtak me nazvao neki lik iz hrvatskog telekom i ponudio mi uslugu jer mi istice ugovor na a1 za mjesec dana. Ja mu kazem da trenutno ne zelim i da budem razmislio i da me nazovu za par dana. U medjuvremenu me je kontaktirao A1 i produzio sam ugovor sa njima. Da bi me nakon toga HT nazvao i ponudio opet istu ponudu. Ja sam im rekao da sam vec produzio sa A1, zahvalio se na ponudi i odbio je. Oni su mi rekli da je uredu. Sad dobivam sms od HT kako mogu pratiti ukljucenje usluge preko njihove aplikacije??? Koji je njima k, nisam niti jednom u razogovoru rekao da zelim vas uslugu, vec sam im vise puta jasno rekao da ne zelim i da nista ne kupujem. Da li je netko imao slicno iskustvo? Sto bi bilo najbolje da napravim i da prodjem bez posljedica?

 neće biti ništa..

taj sms je poslao njihov bot jer si rekao da ćeš razmisliti...

 bolje da direktno provjeri i bude siguran, jer kad počnu stizati računi bit će još veća zaj....cija. ako jedna strana u ugovoru ništa ne poduzme , smatra se da prešutno pristaje na ugovor

2 godine
offline
Prevara

ne ide to tako..

nema nigdje pristanka, nema dokaza da je pristao na uslugu.

normalno da T-com ne može pokrenuti realizaciju dok ne komunicira s A1

 

tek kad A1 da prolaz, tek onda mogu raditi "kako hoće"..

 

no, naravno da im treba mailom ili na chat reći; "a gdje sam ja to rekao ili napisao da hoću vašu uslugu" ? ...i opsovati im sve svece...

 

*onda kreću isprike, to je samo automatika itd...

 

već proživljeno..

Du bist eines meiner kleinen Schweinchen !
 
2 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: Prevara
Wolverine kaže...
Zaporožac kaže...

 bolje da direktno provjeri i bude siguran, jer kad počnu stizati računi bit će još veća zaj....cija. ako jedna strana u ugovoru ništa ne poduzme , smatra se da prešutno pristaje na ugovor

 Ne ide ti to tako. Zato i jest promijenjen ili Zakon o zaštiti potrošača ili neki pravilnik na temelju zakona da moraš eksplicitno potvrditi da pristaješ. Nema više ove fore - ako ništa ne poduzme...

 

Sklapanje ugovora putem telefona U slučaju kada trgovac kontaktira potrošača putem telefona radi prodaje, dužan je na početku komunikacije navesti svoj i identitet, odnosno identitet osobe u čije ime i/ili za čiji račun nastupa te komercijalnu svrhu poziva. Sklapanje ugovora o uslugama putem telefona  U slučajevima sklapanja ugovora o uslugama (primjerice o pružanju usluge fiksnog interneta),  a ne i prodaji robe, trgovac je dužan potrošaču dostaviti ponudu na trajnom mediju na način kojim će nedvojbeno biti moguće utvrditi trenutak zaprimanja ponude. Sam ugovor se smatra sklopljenim tek nakon što potrošač, nakon primitka ponude trgovca, dostavi trgovcu potvrdu svoje suglasnosti o sklapanju ugovora. Pravo na jednostrani raskid ugovora bez navođenja razloga Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.
 
Ako je trgovac obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana za jednostrani raskid ugovora započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji

 

 

https://gov.hr/hr/prava-potrosaca-pri-kupovini-na-daljinu-ili-izvan-poslovnih-prostorija/566

16 godina
offline
Re: Prevara
Zaporožac kaže...

ne ide to tako..

nema nigdje pristanka, nema dokaza da je pristao na uslugu.

 

isto tako nema dokaza da nije pristao, tako da bi t-com lako mogao muljati. 

16 godina
offline
Re: Prevara
zelenapaprika kaže...

Ako je trgovac obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana za jednostrani raskid ugovora započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji

 

 

https://gov.hr/hr/prava-potrosaca-pri-kupovini-na-daljinu-ili-izvan-poslovnih-prostorija/566

 veliki "Ako" , koliko puta te trgovac izričito obavijestio o pravu na raskid ugovora? iako to piše u zakonu koliko trgovaca to poštuje

4 godine
offline
Re: Prevara
Wolverine kaže...
Zaporožac kaže...

ne ide to tako..

nema nigdje pristanka, nema dokaza da je pristao na uslugu.

 

isto tako nema dokaza da nije pristao, tako da bi t-com lako mogao muljati. 

Ništa ne ide bez eksplicitnog pristanka kupca. Mogu oni probati muljati, ali će izvući kraći kraj.

4 godine
offline
Re: Prevara
Wolverine kaže...
zelenapaprika kaže...

Ako je trgovac obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana za jednostrani raskid ugovora započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji

 

 

https://gov.hr/hr/prava-potrosaca-pri-kupovini-na-daljinu-ili-izvan-poslovnih-prostorija/566

 veliki "Ako" , koliko puta te trgovac izričito obavijestio o pravu na raskid ugovora? iako to piše u zakonu koliko trgovaca to poštuje



Ako trgovac nije obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje tek po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.

23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Prevara
Ali koji ugovor? Nije dobio ništa osim SMSa
4 godine
offline
Re: Prevara
silvio3105 kaže...
Ali koji ugovor? Nije dobio ništa osim SMSa

 Pa nazovi i traži da ti ga pošalju. Ja sam o tome vrlo jasno i eksplicitno pregovarao prošlog rujna s HT-om. Bile su sljedeće 3 varijante: ugovor na moj e-mail, daju mi link s kojeg skinem ugovor ili mi pošalju papir doma. Mobilni operater mi je poslao ugovor na e-mail adresu. Pa bez toga ne kažem ni dobar dan.

4 godine
offline
Re: Prevara
Wolverine kaže...
Zaporožac kaže...

ne ide to tako..

nema nigdje pristanka, nema dokaza da je pristao na uslugu.

 

isto tako nema dokaza da nije pristao, tako da bi t-com lako mogao muljati. 

 Daj mi još koji palac dolje. Zakon nisam smislio i potvrdio ja, nego država i potvrdio Sabor. Hvala bogu da su pomijenili neke članke zakona.

13 godina
offline
Prevara

oni kojima su dosadni konstantni pozivi, možete se upisati u registar "Ne zovi"

 
0 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Re: Prevara
zelenapaprika kaže...
silvio3105 kaže...
Ali koji ugovor? Nije dobio ništa osim SMSa

 Pa nazovi i traži da ti ga pošalju. Ja sam o tome vrlo jasno i eksplicitno pregovarao prošlog rujna s HT-om. Bile su sljedeće 3 varijante: ugovor na moj e-mail, daju mi link s kojeg skinem ugovor ili mi pošalju papir doma. Mobilni operater mi je poslao ugovor na e-mail adresu. Pa bez toga ne kažem ni dobar dan.

 Ja nisam preko telefona rekao da zelim ista potpisivati i kupovati. Lijepo sam im rekao ne, da nisam zainteresiran. Da ipak imam ugovor sam saznao tek danas kad sam dobio sms i kad sam potom pitao na online chatu gdje su mi potvrdili da ja imam aktivnu uslugu. 

2 godine
offline
Re: Prevara
Cronik kaže...

 Ja nisam preko telefona rekao da zelim ista potpisivati i kupovati. Lijepo sam im rekao ne, da nisam zainteresiran. Da ipak imam ugovor sam saznao tek danas kad sam dobio sms i kad sam potom pitao na online chatu gdje su mi potvrdili da ja imam aktivnu uslugu. 

 ufff..već sam nervozan....

 

pitaj ih; "dajte mi dokaz da sam pristao na vašu uslugu, inače odmah zovem HAKOM"

ako mi u roku odmah ne dokažete gdje sam pristao na uslugu, obavijestit ću osim HAKOM-a sve medije i Milanovića.

 

buš videl kad im on očita bukvicu. 

Du bist eines meiner kleinen Schweinchen !
12 godina
offline
Prevara

Imao sam zaista neugodno iskustvo sa T-comom i kada ljudima pričam,ne vjeruju mi!Ruku na srce,niti ja ne bih vjerovao.
Uselio sam u novu kuću i tražio priključenje telefona.Da bih išta pokrenuo,morao sam potpisati zahtjev za priključenjem.
Tehničar je došao kući i ustanovio je da mu se ne isplati samo za mene provoditi žicu,te je stornirao ugovor preda mnom!U biti,tako mi je rekao.
Nisam dobio telefon+internet-JBG!
Nakon mjesec dana dobijem račun za telefon i internet.Odem u T-centar i objašnjavam im sve to,oni vele da jednostavno račun zanemarim,jer to automatski stiže.
Dobijem opomenu+drugi račun,opet ja u T-centar i opet ista priča,oni se meni čude zašto ja odbijam plaćati račune,jer je njima sve ok.
......Nakon opomena za ovrhu,bezbrojnih odlazaka u T-com,objašnjavanja da ja NEMAM HEBENI TELEFON,pisanja pisma nekom tehničaru u ZG...6 mjeseci čiste agonije,pojavi se neki lik u T-centu i na kompjuteru u 30 sekundi sve riješi!
Važno je napomenuti da je svaka ona teta na pultu na kompjuteru "riješila" moj problem,svaki puta kada sam njima dolazio.
Šlag na tortu je dolazak računa za nekakvu e-mail adresu koja mi je tada bila aktivirana,nakon godinu ipo...eto to sam im platio-samo zato da se ne svađam više s njima.
Žalosno je što sve u T-centru tjeraju šefići one službenice(100% potvrđeno),tjeraju ih da varaju ljude.Ljudima uvaljuju takoreći virmanske ugovore,ne rješavaju probleme samo da bi što više love isisali iz tebe.
To je bilo meni prije 15-tak godina,sada sam opet sa T-comom.Čini mi se da su se malo popravili,ali koliko čitam u ovoj temi,baš i nisu!

Tek kada ti komarac sleti na jaja,shvatiš da se problemi ne riješavaju nasiljem!
Moj PC  
0 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: Prevara
ihush kaže...

**

-imamo recimo paradox, da ti sad moraš-želiš raskinuti ugovor koji nisi ni sklopio.. koji pravno ne postoji dok ga ne sklopiš i potpisom to potvrdiš, tj komad papira bez potpisa je samo to, papir. Tek kad staviš potpis postane ugovor, važeći, ne prije, ne čarobnim prahom ili automatizmom.

 

Pisao sam i o tome. Ne moraš potvrditi potpisom ali moraš negdje kliknuti mišem i potvrditi da pristaješ na ugovorni odnos. Tako sam ja sklopio ugovor na daljinu s Bonbonom. Nigdje nisam ništa potpisao rukom. Nakon što sam popunio svoje podatke online, poklikao sam što sam morao poklikati i ugovor je stigao na moj e-mail. Nitko od mene nije ništa tražio da mu vratim potpisani dokument i sl.

 

"Svojim potpisom potvrđujem da sam u cijelosti upoznat/a i prihvaćam Opće uvjete poslovanja Hrvatskog Telekoma d.d. za pružanje usluga u javnoj pokretnoj komunikacijskoj mreži (T-Mobile usluga), Specifikaciju ugovorenog tarifnog paketa ili modela odnosno Uvjete korištenja ugovorene opcije, uključujući primjenjive upute za korištenje Internet usluga te Cjenik za bonbon korisnike te da ću iste preuzeti na internetskoj stranici bonbon.hr.

 

Svojim potpisom potvrđujem da sam u cijelosti upoznat/a s mogućnošću korištenja lokalnog podatkovnog prometa u roamingu od 1.7.2014. kod odabranog Operatora u posjećenoj zemlji koji pruža takvu uslugu. Detalji o potrebnim radnjama za promjenu pružatelja roaming usluga bit će dostupni kod alternativnog pružatelja roaming usluga.

 

Također, potvrđujem da ovaj Zahtjev prihvaćen od strane HT-a zajedno s Općim uvjetima poslovanja Hrvatskog Telekoma d.d. za pružanje usluga u javnoj pokretnoj komunikacijskoj mreži (T-Mobile usluge) i Uvjeta korištenja bonbon usluge za pretplatnike predstavlja pretplatnički ugovor."

 

 

Ali potpisa nema i nitko ne čeka potpis. Onog trenutka kada klikneš na "Pošalji", obavio si "potpis".

 
3 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Prevara
silvio3105 kaže...
Piši njihovoj službi i snimaj razgovore.

 Upravo tako. Mail njihovoj službi. Pisani trag je bitan. 

5 godina
neaktivan
offline
Prevara

Otišao sam jucer u njihovu poslovnicu i raskinuo ugovor na kojeg sam ja navodno pristao. Rekla je radnica da mi ne bi trebao doci nikakav racun jer sam u zakonskom roku raskinuo ugovor a to sto je lik napravio ugovor bez moje dozvole to je rekla da moram pisati prigovor i da ce onda oni provjeriti i sankcionirati ako se uspostavi da sam ja u pravu. Smijesno mi je sto ja nisam dobio nikakav ugovor niti na email niti na adresu vec sam za to saznao preko sms-a. Zanimljivo mi je to kako ni ne trebas imati ugovor da bi imao kod njih uslugu.

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Prevara
Cronik kaže...

Otišao sam jucer u njihovu poslovnicu i raskinuo ugovor na kojeg sam ja navodno pristao. Rekla je radnica da mi ne bi trebao doci nikakav racun jer sam u zakonskom roku raskinuo ugovor a to sto je lik napravio ugovor bez moje dozvole to je rekla da moram pisati prigovor i da ce onda oni provjeriti i sankcionirati ako se uspostavi da sam ja u pravu. Smijesno mi je sto ja nisam dobio nikakav ugovor niti na email niti na adresu vec sam za to saznao preko sms-a. Zanimljivo mi je to kako ni ne trebas imati ugovor da bi imao kod njih uslugu.

 

Bit će da je i do njih došao ovaj video :D 

 

Nego meni su danas poslali račun za par dana Unlimited tarife (5000min/sms-a, Flat internet) i na računu naplatili dva sms-a 0,39kn + PDV

Nakon poziva da kako je moguće naplatiti extra SMS na ovih 5000, kaže mi žena da mi stornira cijeli račun i da ne trebam platiti ništa. Ili se boje HAKOM prijave ili vode računa o klijentima, makar smrdi tu nešto.

 

U svakom slučaju obzirom da ne registriraju SMS sa porukom brzina i da mi na tom broju već 3 dana max brzina iznosi 4Mbs nisam sigguran da se budemo dugo družili.

8 godina
offline
Re: Prevara
Cronik kaže...

Otišao sam jucer u njihovu poslovnicu i raskinuo ugovor na kojeg sam ja navodno pristao. Rekla je radnica da mi ne bi trebao doci nikakav racun jer sam u zakonskom roku raskinuo ugovor a to sto je lik napravio ugovor bez moje dozvole to je rekla da moram pisati prigovor i da ce onda oni provjeriti i sankcionirati ako se uspostavi da sam ja u pravu. Smijesno mi je sto ja nisam dobio nikakav ugovor niti na email niti na adresu vec sam za to saznao preko sms-a. Zanimljivo mi je to kako ni ne trebas imati ugovor da bi imao kod njih uslugu.

 Pa oni produljuju ugovore bez ikakve obavjesti.

Ako cekas da ti ugovor istekne tak da se prebacis kod nekog drugog moras dobro pazit na datum jer ce ga sami obnovit bez ikakve obavjesti

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
11 godina
offline
Re: Prevara
@Santana

To jednostavno nije istina niti moguće.

U trenutku kad ti istekne ugovorna obveza, nema novog ugovornog produženja bez korisnikova zahtjeva. Telekom ti nastavlja pružati uslugu, ali više ne pod ugovornom obvezom.
Poruka je uređivana zadnji put sri 6.7.2022 19:25 (Samarzija).
8 godina
offline
Re: Prevara
Samarzija kaže...
@Sanatana

To jednostavno nije istina niti moguće.

U trenutku kad ti istekne ugovorna obveza, nema novog ugovornog produženja bez korisnikova zahtjeva. Telekom ti nastavlja pružati uslugu, ali više ne pod ugovornom obvezom.

 lol nije moguce...

 

Jesi ti procito temu ? Ocito su moguce puno gore stvari.

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
11 godina
offline
Re: Prevara
@Santana

Ja mogu na papir napisati da je to 100 eura.
Ali kad ti dođem platiti nešto s tim papirom, ti ćeš me blijedo pogledati i reći; nestani.

Dakle, tako i s tim nepostojećim ugovorima..ako nisi potpisao ili kliknuo da se slažeš=ne važi.
Da ima pokvarenih prodajnih predstavnika, ima, to je jasno.
Ali takav ugovor nije moguć, odnosno pravno važeći.

Pošalješ mail T-HT, po potrebi uključiš Hakom i riješeno...bez previše uzrujavanja.
Poruka je uređivana zadnji put sri 6.7.2022 19:26 (Samarzija).
8 godina
offline
Prevara

Vazec je dok se ne pobunis. Ak zakasnis imas probleme kao sto bi kolega koji je otvorio temu imao.

Ti pricas kak bi trebalo bit , a ja ti velim kakve se stvari događaju i savjetujem da se pazi na datum ugovora da ti bude lakse.

 

Nekad su davali razne gluposti za produljenje ugovora jer si zbilja trebao potpisat na papir pa da te privuku. Danas sa ovim ugovorom na daljinu nitko nista ne nudi.

 

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Prevara
Cronik kaže...

Otišao sam jucer u njihovu poslovnicu i raskinuo ugovor na kojeg sam ja navodno pristao. Rekla je radnica da mi ne bi trebao doci nikakav racun jer sam u zakonskom roku raskinuo ugovor a to sto je lik napravio ugovor bez moje dozvole to je rekla da moram pisati prigovor i da ce onda oni provjeriti i sankcionirati ako se uspostavi da sam ja u pravu. Smijesno mi je sto ja nisam dobio nikakav ugovor niti na email niti na adresu vec sam za to saznao preko sms-a. Zanimljivo mi je to kako ni ne trebas imati ugovor da bi imao kod njih uslugu.

Kolega ne zna se tko je "luđi" ti ili oni. Ili nam nisi rekao potpunu informaciju ili te oni prave blesavim.

Na koji način si raskinuo ugovor?

 

Nema ugovora = nema nikakve osnove da ti nešto naplate. Točka. Samo neka oni šalju račune, pa ih se prijavi inspektoratu.

 

Jesu li ti platili utrošeno vrijeme? Ne bi im ja iz principa dolazio u poslovnicu i trošio slobodno vrijeme jer su oni nešto "aktivirali" preko telefona/chata. Koji bezobrazluk, nevjerojatno.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Prevara
Wolverine kaže...
Zaporožac kaže...

ne ide to tako..

nema nigdje pristanka, nema dokaza da je pristao na uslugu.

 

isto tako nema dokaza da nije pristao, tako da bi t-com lako mogao muljati. 

 Daj budi ozbiljan, pa kad bi to tako išlo onda bi svaka firma mogla teretiti bilo koga u državi za bilo koju uslugu i reći "nema dokaza da niste pristali". 

 

Dogovoriš uslugu, pošalju ti ugovor na potpis, kad potpišeš i pošalješ nazad pokreće se aktivacija, sve van toga je muljanje. Druga opcija je ista samo ugovor potpisuješ online preko nekog digitalnog servisa poput docusigna. Možeš ti reći ne znam što u chatu ili preko telefona, ali to nije potvrda ugovora, a bez ugovora ti mogu poslati račun, ali ti ga nisi dužan platiti i ne mogu ti ništa.

15 godina
offline
Re: Prevara
zelenapaprika kaže...
ihush kaže...

**

-imamo recimo paradox, da ti sad moraš-želiš raskinuti ugovor koji nisi ni sklopio.. koji pravno ne postoji dok ga ne sklopiš i potpisom to potvrdiš, tj komad papira bez potpisa je samo to, papir. Tek kad staviš potpis postane ugovor, važeći, ne prije, ne čarobnim prahom ili automatizmom.

 

Pisao sam i o tome. Ne moraš potvrditi potpisom ali moraš negdje kliknuti mišem i potvrditi da pristaješ na ugovorni odnos. Tako sam ja sklopio ugovor na daljinu s Bonbonom. Nigdje nisam ništa potpisao rukom. Nakon što sam popunio svoje podatke online, poklikao sam što sam morao poklikati i ugovor je stigao na moj e-mail. Nitko od mene nije ništa tražio da mu vratim potpisani dokument i sl.

 

"Svojim potpisom potvrđujem da sam u cijelosti upoznat/a i prihvaćam Opće uvjete poslovanja Hrvatskog Telekoma d.d. za pružanje usluga u javnoj pokretnoj komunikacijskoj mreži (T-Mobile usluga), Specifikaciju ugovorenog tarifnog paketa ili modela odnosno Uvjete korištenja ugovorene opcije, uključujući primjenjive upute za korištenje Internet usluga te Cjenik za bonbon korisnike te da ću iste preuzeti na internetskoj stranici bonbon.hr.

 

Svojim potpisom potvrđujem da sam u cijelosti upoznat/a s mogućnošću korištenja lokalnog podatkovnog prometa u roamingu od 1.7.2014. kod odabranog Operatora u posjećenoj zemlji koji pruža takvu uslugu. Detalji o potrebnim radnjama za promjenu pružatelja roaming usluga bit će dostupni kod alternativnog pružatelja roaming usluga.

 

Također, potvrđujem da ovaj Zahtjev prihvaćen od strane HT-a zajedno s Općim uvjetima poslovanja Hrvatskog Telekoma d.d. za pružanje usluga u javnoj pokretnoj komunikacijskoj mreži (T-Mobile usluge) i Uvjeta korištenja bonbon usluge za pretplatnike predstavlja pretplatnički ugovor."

 

 

Ali potpisa nema i nitko ne čeka potpis. Onog trenutka kada klikneš na "Pošalji", obavio si "potpis".

 ok.. gle ovo hakom. Inače kao btw, ne govorim baš napamet (iz dupeta).. a ako te zanima možeš i sam googalti-vidjeti-provjeriti.

-citat konkretnog članka, pitanje-odgovor forma .. vidi podcrtano.

 

Prihvatio sam telefonsku ponudu operatora za novi ugovor. Naknadno sam utvrdio da nisam dobio točne informacije. Što mogu učiniti?
Prihvaćanjem telefonske ponude operatora sklopili ste ugovor na daljinu. Kako bi navedeni ugovor bio valjan, operator je obvezan dostaviti Vam bez odgode obavijest o sklopljenom ugovoru na trajnom mediju (npr. papir, elektronička pošta…), a Vi ćete nakon primitka iste operatoru dostaviti potvrdu svoje suglasnosti na način kako je to propisano u obavijesti (pisanim putem, odgovarajućim elektroničkim putem ili plaćanjem prvog računa). Navedena obavijest treba sadržavati informaciju o pravu na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga za raskid, u roku od 14 dana od dana kada ste dali potvrdu svoje suglasnosti. U slučaju da niste obaviješteni o navedenom pravu na jednostrani raskid ugovora, vaše pravo na isti prestaje po isteku 12 mjeseci od dana sklapanja ugovora.

 

-što piše? na trajnom mediju, papir ili mail.. što je od tog dobio juzer u primjeru? sms?

-odnosno, svaki ugovor, osnovna stvar, najbitniji, potpis stranaka. To što se zbog jednostavnosti dozvoljava na daljinu i telefnski je samo dok pristaješ-automatizam i sl. ne kad osporiš, ne kad ugovor ne postoji kao i nonsens da u ovom primjeru osoba koja nije sklopila ugovor mora ići u centar raskinuti ga.. i što mu 'pušaju' jer je u roku 14 dana.. pri čemu kao previde da (barem kako on kaže) nije ni sklopio nikakav ugovor + važnije, postaje pravno valjan tek kad se obavi i paprirnati dio, tj svaki operater ti odmah šalje i papirnati dio, na mail i sl.. i to je ok u većini slučajeva kad želiš sklopiti ugovor-uslugu.. ne kad ne želiš.

-ono što opet zakon dozvoljava, kao papirnati trag, kao dokaz suglasnosti korisnika za sklapanjem ugovora je i plaćanje prvog računa, jer je to papir-trag i prihvaća se kao dokaz.. a upravo zato mu kažem da ne plaća prvi račun, mada je staro pravilo bilo, prvo plati pa se žali.. (ovrhe i sl.) .. tad bi već imao problem dokazivanja da nije sklopio-želio-tražio ugovor-uslugu, jer bi operater imao nešto od zakonom predviđene 'papirologije'.

+ i postaje važeći tek kad mu recimo pošalješ nazad te dokumente potpisane .. ili prvi račun. Bez tog uvjeta-zakon, nema ni ugovora.. a tad opet, što je kroisnik išao raskidati u tcom centrar? ugovor koji ne postoji? .. što s djelatnikom koji je napravio nešto protupravno? .. ništa? što s operaterom koji je odgovoran za rad djelatnika i za sve posljedice? + mora ih upozoriti, mora imati sustav-kontrolu koja to prevenira ili spriječi prije nego to napravi institucija kao hakom jer tad su već u propustu-odgovrnosti za ono što djelatnik napravi u njihovo ime. No to je modusoperandi, prolazi, iz svakakvih razloga, ne jednom takva priča da nekome uvale ugovor.. neznanje-slučajno ili namjerno? to bi znali kad bi postojala neka istraga-kontrola.. kad bi hakom radio svoj posao umjesto domjenaka..

 

-ponovo, kako bi ugovor sklopljen na daljinu imao punopravnost, mora biti dostavljen i klasičan papirnati ili (ipak evolucija-razvoj) e-mail.. tj mora postojati trag-dokaz, ne samo razgovor. Bez tog naprosto ugovor ne posotji, operater ga nema i ako bi izdao račun tad bi prekršio zakon, odnosno ako bi ga uveli kao korisnika tad bi to bilo kažnjivo bez pristanka osobe.. no još čekam da hakom barem jednom kazni po toj osnovi.. načekat ću se.. :)

 

-to kaže hakom, regulator, nadležan za zakon i tumačenje, ne ja, operater, ti, bunker, pero-jozo, nego hakom .. i ako netko ima drugačije mišljenje, ako nešto u općim uvjetima nije u skladu s hakomom, pogodite što je važeće a što nedozvoljeno-nevažeće (ništetno)... ono što kaže operater ili hakom? dajem vam dva pokušaja pogađanja :))  .. odnosno, kad se malo 'pritisne', kad se krene s pritužbom, prijavom.. tad nekim čudom pravna služba ili netko od operatera odjednom promjeni priču, kao provjerili su itd.. i prihvaćaju korisnički zahtijev .. uz možda isprike, no tek kad bez šalabajzanja iskoristiš zakon, pravo, prijavu itd. do tad ako-prođe-prođe metoda i prolazi prečesto..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice