Vaši 3D modeli
- poruka: 7.704
- |
- čitano: 2.055.286
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Evo mali update onog tornja:
Link na galeriju sa full size slikama: https://www.dropbox.com/sh/68drkafliypp0py/fvL7ECTgcw#/
Evo mali update onog tornja:
Link na galeriju sa full size slikama: https://www.dropbox.com/sh/68drkafliypp0py/fvL7ECTgcw#/
mislim da bi bolje pasao neki drugi skybox,ovaj je premutan....
Evo mali update onog tornja:
Link na galeriju sa full size slikama: https://www.dropbox.com/sh/68drkafliypp0py/fvL7ECTgcw#/
mislim da bi bolje pasao neki drugi skybox,ovaj je premutan....
Skyboxovi su tu samo placeholderi generirani od HDRI slike; ne mislim kasnije takve skyboxove ni koristiti jer perspektiva ne odgovara. Ali su dobre takve HDRI panorame za IBL osvjetljenje... A pozadinu ću kasnije (kad za to dođe vrijeme) ručno nacrtat u puno većoj rezoluciji (tj. napravit matte painting).
Pozz.
Moram za faks napraviti jedan projekt pa me zanima koji je od programa najbolji za početnika? Instalirao sam si Blender, ako bi neki drugi bio bolji, predložite.

ja sam u sketchupu+kerkythea napravio solidan projekt
Malo se igram sa nekim sci-fi elementima. Stup me dosta naživcirao, trebalo mi je oko sat vremena da napravim tog gada
Pogledaj ovo: http://cubicalmember.deviantart.com/art/Moon-interior-test-render-211248314
Iz filma Moon (2009)
Pozz.
Moram za faks napraviti jedan projekt pa me zanima koji je od programa najbolji za početnika? Instalirao sam si Blender, ako bi neki drugi bio bolji, predložite.
Bilo bi dobro kada bi rekao kakav ti je projekt.
Pa projekt bi bio "Postaja za izmjenu baterija u električnim automobilima"
Treba dakle napraviti model automobila, te postaje(nešto kao automatska autopraonica, auto uđe, izvadi se prazna, ubaci puna baterija) i usput ako treba još što. Cestu i tako to... I napraviti simulaciju dolaska automobila i izmjenu baterije.
Ovako nešto samo maksimalno pojednostavljeno:
Nekako mi se to sad čini kao malo prevelik zalogaj za početnika... Iako, nas je trojica u grupi i imamo vremena do 1. mjeseca.
Puno preveliki zalogaj za pocetnika.
Necu te obeshrabriti, ali jako teško da je tak nekaj izvedivo do 1. mjeseca ak tek sad ideš uciti rad u 3D-u. Rađe plati nekome da ti to napravi, a ti polako kreni uciti.
Ma ne moramo mi baš ovo napraviti, sami smo trebali smisliti što ćemo, ovo nam je cool zvučalo.
Samo mi nije jasno zašto nam profesor nije rekao da je to preteško. Nekima je rekao, nama ne.
I da, zašto je Blender težak 50MB a 3DS recimo par GB?
...
I da, zašto je Blender težak 50MB a 3DS recimo par GB?
Popratni podaci: biblioteke gotovih materijala i templatea, settinzi za svijetla, primitive i not-so-primitive meshevi....
I da, zašto je Blender težak 50MB a 3DS recimo par GB?
A mogao bi i drugačije to pitat; zašto je prije instalacija Blendera imala cca 1 MB, a sad ima 50 MB?
Nisam upoznat sa time.. Nekad davno (prije 7-8) godina sam prčkao po Mayi, bratu je to tad trebalo za faks. I tad je Maya bila povelika, pa mi je bila čudna veličina Blendera. Ali ostajem pri njemu, da nisam bezveze čitao sad sat i pol Manual.
Najbolje bi bilo da odeš do profesora i predložiš neki drugi projekt.
Pa projekt bi bio "Postaja za izmjenu baterija u električnim automobilima"
Treba dakle napraviti model automobila, te postaje(nešto kao automatska autopraonica, auto uđe, izvadi se prazna, ubaci puna baterija) i usput ako treba još što. Cestu i tako to... I napraviti simulaciju dolaska automobila i izmjenu baterije.
Ovako nešto samo maksimalno pojednostavljeno:
Nekako mi se to sad čini kao malo prevelik zalogaj za početnika... Iako, nas je trojica u grupi i imamo vremena do 1. mjeseca.
Moja preporuka; 3ds max
- Model auta nađite na netu neki besplatni;
- Modeliranje potrebno za napravit zgradu i cestu svladate u par dana (a i za to se nađu gotovi modeli)
- A animaciju auta, riješite sa Craft pluginom za 3ds max (besplatna verzija vam je dosta za ovo):
http://www.craftanimations.com/products/craft-director-studio/add-ons/freeware-tools
Ovdje imate i detaljnje tutoriale kako koristiti taj plugin :
http://www.craftanimations.com/index.cfm/products/craft-director-studio/add-ons/vehicle-tools/craft-4-wheeler-extended/
- A što se tiće rendanja, savjetovao bi da koristite max-ov scanline render; je primitivan i ni blizu po kvaliteti npr. Vrayu, ali za ovo vaše više nego dovoljan, a što je najbitnije, poprilično je brz, tako da se može sa njim izrendat animacija pokretnih objekata dosta brzo i na običnom prosječnom računalu.
Pozdrav,
ima li netko kakav primjer low poly šume. Ali one jako low poly šume sa playstation-a 1 (prvo mi pada na pamet ona iz harry pottera and the chamber of secrets ili kako vec za ps1). Po mogucnosti da samo naljepim neku "zvrckavu" teksturu na malo oblikovani mesh.
Pa ako imate kakav link na nesto slicno (samo slika, za inspiraciju(tesko ju je nac u ovo doba, inspiraciju)).
Puno hvala i pusa, cmok
Dobro je, samo se poigraj sa zaobljenim rubovima. Evo ti plugin, pa ga instaliraj.
Dobro je, samo se poigraj sa zaobljenim rubovima. Evo ti plugin, pa ga instaliraj.
Sve 5, ali ovdje sam namjerno išao na F-117 stil jer mi je to sad izvor ideja.
Onda OK. A kaj neces izrendati to?
Onda OK. A kaj neces izrendati to?
Prelijen sam za to. XD
Utječe li kako verzija Blendera na model? Jedan kolega ima 32-bitne Windowse, pa i 32- bitni Blender, a ja i drugi kolega 64-bitne.
Ne utjece.
P.S.
Ako netko ima vremena, volje i znanja, jako bi nam dobro došla pomoć u izradi asseta za igru; konkretno razno raznih modela za popunit scene... Više detalja i informacija mogu poslat preko privatnih poruka zainteresiranima.
Unaprijed hvala :)
P.S.
Ako netko ima vremena, volje i znanja, jako bi nam dobro došla pomoć u izradi asseta za igru; konkretno razno raznih modela za popunit scene... Više detalja i informacija mogu poslat preko privatnih poruka zainteresiranima.
Unaprijed hvala :)
ja sam radio nešto,uglavnom u sketchupu pa sam prebacivao u unity...također možeš i vozila prebacit iz sketchupa jer vec imaju wheel collidere i sl.
P.S.
Ako netko ima vremena, volje i znanja, jako bi nam dobro došla pomoć u izradi asseta za igru; konkretno razno raznih modela za popunit scene... Više detalja i informacija mogu poslat preko privatnih poruka zainteresiranima.
Unaprijed hvala :)
ja sam radio nešto,uglavnom u sketchupu pa sam prebacivao u unity...također možeš i vozila prebacit iz sketchupa jer vec imaju wheel collidere i sl.
Generalno trebamo custom modele; trenutno koristimo neke gotove ko placeholdere, ali će i oni uskoro biti zamjenjeni sa custom modelima.
A što se Sketchupa tiće, on nije baš najsretnije rijšenje kajd je u pitanju izrada modela za igre, jer nemaš dovoljno kontrole nad modelom i UV mapinogom.