Najprije cu opisati slican kvar i rjesenje koji je karakteristican za Vectru B a onda cu opisati sta se desava na Vectri C pa netko mozda prepozna o cemu se radi.
Na Vectri B (Vectra 1.6i) iz devedesetih godina je cest kvar bio da se je u vrijeme kada je zrak vlazan (kada se kondenziraju kapljice vode) za vrijeme voznje desavalo da se pocnu paliti razne lampice na kontrolnoj ploci i da kazaljke za broj okretaja i brzinu padaju u voznji na nulu. Rjesenje za koje je znalo dosta vlasnika Vectre B je bilo u jesen kada je zrak vlazniji izvaditi lampicu od svjetla kabine i nakon toga se to vise nije desavalo. U proljece kada zrak vise nije bio vlazan se je lampica mogla vratiti i do jeseni je sve radilo ispravno.
Na Vectri C (motor Y 20 DTH) mi se je u istim situacijama (kad je zrak vlazan) prosle zime pocelo desavati sljedece:
- Kazaljke za broj okretaja i za brzinu padnu na nulu (kazaljke za nivo goriva i za temperaturu motora i dalje rade ispravno)
- Ako su bila upaljena duga svjetla onda se svjetla prebace na kratka
- Radio se ugasi
- Cuje se zvuk upozorenja isti kao kad se krene bez svezanog pojasa ili kad se otvore vrata a svjetla nisu ugasena ("ding")
- Zmigavci vise ne rade (4 zmigavca rade i dalje ali ne rade zmigavci za lijevo i desno)
- Upali se lampica upozorenja ABS
- Upali se lampica upozorenja kao da se akumulator ne puni ali alternator i dalje puni ispravno
- S OP-COM-om se ocitava greska: P0070-FB <Unknown DTC>
Nakon gasenja i ponovnog paljenja motora sve opet radi ispravno ali se u prvih oko 20 minuta voznje ista situacija ponavlja svakih nekoliko minuta a nakon sta motor radi oko 20 minuta dalje sve radi ispravno. Voziti se moze normalno i za vrijeme dok se opisana situacija desi ali bez dugih svjetala i bez zmigavaca.
Obicno se prije nego se desi sve sta sam opisao nekoliko puta desi da kazaljke za broj okretaja i brzinu na trenutak padnu na nulu (istovremeno se cuje i zvuk "ding") pa se vrate u ispravan polozaj ali kad se ne vrate onda se nakon par sekundi dese i sve ostale opisane stvari.
Ako je za vrijeme dok se to desi spojena diagnostika pa napravim Clear Fault Codes greska i dalje ostaje - jedini nacin da ju resetiram je gasenje pa ponovno paljenje auta nakon cega greska ostane samo pod "SINCE CLEAR" a pod "THIS IGNITION" je vise nema i onda ju mogu obrisati.
Pretpostavljam da postoji neko karaktetisticno mjesto gdje dolazi do probijanja vlage zbog kondenzacije. Kisa ili pranje auta ne uzrokuju opisanu situcaciju nego se to desava bas kad je vlaga u zraku i nakon sta auto stoji.
Za kod greske P0070 na internetu vidim da pise "Ambient Air Temperature Sensor Circuit" ali nisam pronasao sta znaci P0070-FB.
EDIT:
Prije nego sam poslao pitanje sam skenirao samo greske za ENGINE a sad kasnije sam skenirao i sve ostalo i greske koje se pojave nakon svih opisanih stvari su:
Source Address: ABS/TC/ESP
C0800 - System Voltage Low Voltage
(03) - Not present
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(00) - Not present
U2139 - Invalid Data from CIM (Steering Column Module)
(71) - Not present
--
Source Address: EHPS
C1523 - System Voltage High Voltage
(07) - Not present
C1533 - Oil Level Sensor Circuit Low Input
(00) - Not present
C1550 - Replace Electronic Control Unit (ECU)
(37) - Not present
U2105 - CAN-Bus no Communication with ECM (Engine Control Module)
(00) - Not present
U2105 - CAN-Bus ECM Message Range/Performance
(71) - Not present
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(00) - Not present
--
Source Address: IPC
U2105 - CAN-Bus No Communication with ECM (Engine Control Module)
(7F) - Not present
U2108 - CAN-Bus No Communication with ABS (Anti-Lock Brake System)
(7F) - Not present
U2111 - CAN-Bus No Communication With EHPS (Electro-Hydaulic-Power-Steering)
(7F) - Not present
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(00) - Not present
--
Source Address: AIRBAG SDM
U2116 - CAN-Bus No Communication with IPC (Instrument)
(00) - Not present
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(00) - Not present
B1000 - Replace Electronic Control Unit (ECU)
(00) - Present
--
Source Address: BCM
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(00) - Not present
--
Source Address: REC
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(00) - Not present
B3596 - Invalid Trouble Code Please Ignore!
(00) - Not present
--
Source Address: UEC
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(00) - Not present
B3867 - Front Right Parking Lamp Circuit Open
(04) - Not present
B3596 - Invalid Trouble Code Please Ignore!
(00) - Not present
--
Source Address: DDM
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(00) - Not present
--
Source Address: PDM
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(00) - Present
--
Source Address: DIS
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(00) - Present
--
Source Address: ECC
B3843 - Air Quality Sensor Circuit Low Voltage
(02) - Present
B0176 - Left Air Outlet Temperature Sensor Interior Circuit High Voltage
(05) - Not present
B0512 - Right Air Outlet Temperature Sensor Interior Circuit High Voltage
(05) - Not present