I zvucat ce ko mlinac za kavu
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kaj pricate.
Downsizing sluzi cisto da bi se smanjilo unutarnje trenje motora, tezina i koliko toliko povecala termicka efikasnost.
Za odredene konje se mora pod nekoj efikasnosti spaliti odredena kolicina goriva i nije moguce da ce 1L motor od ne znam kolko KS trosit par litara, nemoguce.
Turbo jedino sto radi je isto sto i povecavanje cilindara i obujma atmosferskog motora. Nagura vise zraka i goriva, kad bi to prenjeli na atmosferac, nadrkan 2.0 I4 turbo moze bit ko 3.5 V6, oboje mogu udahnut 3.5L mjesavine zraka/goriva, dok turbak moze s manjim radnim obujmom, manjim dijelovima, samim time i manjim trenjem.
Manje ce trosit auto naravno, posto je laksi motor, dakle samim time manju kilazu mora teglit, manje unutarnje trenje, veci tlakovi izgaranja (veca temp=bolja iskoristivost), ali to je to uglavnom.
Kad oba motora moraju napravit 350KS, razilka ce biti samo u tim komponentama, manje trenje itd, a to je na kraju mozda 10-15% ako i toliko.
A dream ja bih na tvom mjestu bar pokušao malo u vožnji zatezat i otpuštat ručnu, jer je vjerojatno u njoj problem, pošto se pločice ne mogu same tako jako zalijepit za disk. Ili digneš taj zadnji desni kraj na dizalicu pa vidiš rukom jel se okreće slobodno, i ako ima otpora koliki je.
Ma probao sam već sve, po danu je ok, jutra su koma kad su debeli minusi. Nema veze uzeo sam obe nove sajle u Tokiću pa ću vidjeti što će mi reći majstor u četvrtak. Nadam se samo da zadnje pločice nisu skurene, nisu neki trošak ali ne baca mi se 200tinjak kuna ako baš ne moram.
Moram ionako do njega da mi cilindar kvačila ugradi, ovo sa sajlom je došlo onako, da jedno sranje ne bude samo. Uvijek minimalno dva.
Potrošni materijal jbg., plus atmo.utjecaj plus moja pamet da na -15 potegne ručnu preko noći.
@nine - uf, puno. Tnx za info. Sad sam se sjetio, i žice za lampe H1 su mi stigle iz SAD-a pa ću ga naj*bat da mi i to stavi unutra, a ne ona tvornička jad i bijeda.
ako buš trebao, ja sam ih tu reparirao.. kao nove su mi se vratile
Potrošni materijal jbg., plus atmo.utjecaj plus moja pamet da na -15 potegne ručnu preko noći.
Neće joj ništa biti ako je redovito koristiš ;) Zato i imaš sad probleme jer ne koristiš PARKING brake na automobilu onako kako je namijenjena da se koristi. Pogotovo ako imaš diskove na audiju iza (mislim da sam dobro zapamtio da voziš a3), budući da, ako se ne varam, ima isti princip ručne kao i moj ex gti, a to je da povlačenjem sajle od ručne kočioni cilindar se zakreće i radi pritisak na disk pločice (suprotno od sistema na mercu npr di unutar zadnjeg diska ima mali doboš/bubanj/kako ga već tko zove i unutra male pakne koje funkcioniraju na istom principu kao i klasične zadnje bubanj kočnice/ručna). Takav gore navedeni sistem sa zakretanjem je najproblematičniji kod neukih vozača koji koriste ručnu 2x godišnje, jer u 90% slučajeva potrebna je uz neminovnu zamjenu sajli i reparatura ili kad pohrđaju skroz cilindri zamjena kočionih cilindara, što nije zanemariv trošak.
Također opaska na onaj dio o smrzavanju sajle - ispravna sajla se NEĆE I NE MOŽE smrznuti na ovim našim temperaturama jer sajla ručne dolazi podmazana grafitnom masti i sa duplim bužirom tako da nema pravljenja kondenzata u njoj niti ulaska vode na krajevima. Problem su nekorištene ručne di sam mehanizam zataji, te pohabane i potrgane sajle/bužiri sajli pa onda sama sajla dođe u kontakt s vodom/vlagom i smrzne se, a to je onda samo do vlasnika, neukosti istog da koristi parkirnu kočnicu za što je namijenjena, te da održava svoj automobil; i ta sajla ima svoj vijek i treba je kontrolirati bar jednom godišnje pa zamijeniti čim se vidi da su krenula oštećenja po bužiru; ista stvar i sa uljem u kočnicama, i nakon cijelog života u i oko radione dan danas gledam kojekakve zbunjene face kad kažeš ekipi da se ulje u kočnicama treba promijeniti svakih 2, max 3g.
Hvala na konstruktivnom postu ali mogu ti odmah nakon pet riječi pročitanih odgovoriti da koristim ručnu - stalno. Glupa navika ali ja ju povlačim. Toliko o tome...
Slažem se ipak, u nastavku posta - kočiono ulje je mijenjano prije prošlog ljeta, ručna je zatezana i zbog tehničkog pregleda, ne znam što su radili na servisu da nisu prekontrolirali i samo stanje sajle. Možda i jesu, pa im se činila ok, štagod.
Dobro, ja sam zbunjenost jedino susretao za ulje u getribi. Kad sam to promijenio mnogi su mi rekli da nisam normalan, da šta to diram, a auto star 15g., 205tkm. Tako, iz dosade. Da je ne znam kakvo ulje unutra, promijenilo je svojstva nakon toliko vremena i ne može podmazivati kao novo, WTF.
EDIT: Diskovi su i straga,da. Nisam znao za taj mehanizam ručne, korisno, tnx.
p*s ma*ter. ustanem se ja u 8:00h da s traktorom ocistim dvoriste da se ne zagazi snijeg. ulazim ljepo u radionu. i kak mi je quad parkiran odmah iza traktora, moram najprije njega maknut. i vidi vraga akumulator prazan. najs. guram ga s djedom do garaže. i idem da upalim traktor kad ono ni on nece. akumulator prazan. sva sreca kaj sam ostavil hidrauliku podignutu pa sam uz pomoc pol familije i njega izgural van, te skapcil na forda kaj je kresnul.
i tak ljepo idem da cu skinuti akumulator s quada kad su od vode i blata kontakri zahrđali i nemozes ih skinut. a doma nemam wd-a. trk po wd. nasprical, je*em se 20 min da to skinem. ocistim akmulator. izvadim one cepove van i vidim da je suh ko barut, trk po destilirane vode. to napunil. (sjetio sam se majke par puta onome ko je projektiral onak minijaturne rupe za doljevanje vode da ni s iglu nemres pogodit).
e sad kresnem ja punjac kad skoci cajger na 6A i nakon 2 min se spusti na oko 0.5A do 1A kad puni.
Pitanje: dal ima smisla puniti akumulator ili da odmah otiđem po novoga?
Pitanje: dal ima smisla puniti akumulator ili da odmah otiđem po novoga?
Probaj ga napuniti ali najvjerojatnije ćeš morat po novi...možda ne odmah, ali uskoro...
ma ostavit cu ga nek se puni. ali ipak mi nije sigurno to jer nemam onog vraga (kurblin) za palit motor nek samo na anlaser. ni na guranac kad je cvt. hebeno bi bilo da nece sastavit negdje u pri*izdini
U tom slučaju trk po novi.
I nemoj uzet baš neki kineski...
Možeš kupiti litijski ako želiš akumulator za cijeli život koji te nikad neće ostaviti. Samo su malo skuplji, jel.
Čim ti je ostao suh, gotovo je, sljepile se čelije i od njega više neće biti ništa... nažalost.
Zato treba jedanput godišnje prekontrolirat i dolijat ako treba destilirane.
ma nema sanse da uzimam kineski. uglavnom sad je na sporom punjenju pogledaj slike. probal sam ga stavit na brzo, je da se digne kazaljka na 3A ali pocne u njemu "kuhat".
ma mislim uzeti onog gel kaj je bas namjenjen za quadove. da u slucaju prevrtanja ne izlazi kiselina.
@kostolomac. eh sad znam i ja, ali prekasno ali fala na savjetu
hebeni uploader nonstop zeza
EDIT: upalil je nakon punjenja
Da se i ja pohvalim
Plačen porez,trošarina,homologacija...
Par slikica od danas.
Btw bome ESP pomaže kod starta,gore su još bile Pirelli P7 Cinturato ljetne.
Stavljene Prednje Falken a zadnje Dunlop zimske
Slijedeči tjedan promjena zubčastog remena,ulja u kočnicama i u motoru te naravno registracija i osiguranje :)
Trebao si se malo zguštat na ljetnima po snijegu prvo
Danas plačeno osiguranje, sutra idem na tehnički i ode 2600kn iz džepa Još ću morati nove ljetne uzimati na proljeće plus prvi veliki servis.... Dobro vele, najlakše je kupiti auto....
I koliko će te na kraju sve to koštati, sa registracijom?
LP!
:)
Btw bome ESP pomaže kod starta,gore su još bile Pirelli P7 Cinturato ljetne
Apsolutno , kod mene serijski od redizajna 00'. Makar sam čuo da se nikada do kraja ne može isključiti na ESP gumb, mislim da smo i ovdje na temi razgovarali o tome.
Čisto ako ćeš se budalašiti po snijegu hehe, što je sigurno gušt. Mislim da na gumb nije do kraja isključen.
Danas plačeno osiguranje, sutra idem na tehnički i ode 2600kn iz džepa Još ću morati nove ljetne uzimati na proljeće plus prvi veliki servis.... Dobro vele, najlakše je kupiti auto....
Tako je to nažalost, vrlo brzo u nekakvom prosjeku održavanje rabljenog vozila premaši njegovu cijenu. Tehnički sam i zaboravio, tih 900kn znam da moram dati, a policu osiguranja razvlačim na 12 mjeseci od rege do rege, što ispadne jako zgodno, i ne ostavlja me gladnim.
Gume su s druge strane malo veći cirkus, ali i to je periodična & neizbježna kupnja. Taman uzeo nove zimske pred mj.i po dana, na proljeće također moram nove ljetne, mislim da neću Turanze ER300 nakon 5g. više montirati. Kaže vulkanizer da imaju mesa za još 1x sezonu, ali malo me frka, to je ipak risky, na gumama se ne štedi na taj način. Čeka more i ostali cirkusi.
Veliki servis veliš? Bolje da ne krenem nabrajati..zupčasti i vodena pumpa će me oko 1350kn izaći, bez ruku, što je super cijena, no i najmanja kad pogledam recimo set kvačila & dvomaseni zamašnjak, cifra boli glava. A tek ruke..
Najlakše kupiti auto, apsolutno sam tu s tobom. Slažem se.
Iskreno nebi previše o cjenama jer je bilo svakakvih kombinacija i rupa
COC-400KN,Homologacija 625+70kn biljezi a ostali troškovi neka ostanu za mene
Uglavnom debelo ispod onog što su kolege prognozirali :)
Naravno bez registracije.
1100KN tehnički+2400-2600kn ovisno o tome dal budemo išli u Basler ili Euroherc(50%,osiguranje stakala,svijetla i osiguranje od naleta na domače i divlje životinje te naravno premija od 90kn po putniku)
Ostao u šoku kolko me malo koštala montaža/balansiranje guma
120kn za sva 4 komada.
Računao sam minimalno na 200kn.
Danas plačeno osiguranje, sutra idem na tehnički i ode 2600kn iz džepa Još ću morati nove ljetne uzimati na proljeće plus prvi veliki servis.... Dobro vele, najlakše je kupiti auto....
Tako je to nažalost, vrlo brzo u nekakvom prosjeku održavanje rabljenog vozila premaši njegovu cijenu. Tehnički sam i zaboravio, tih 900kn znam da moram dati, a policu osiguranja razvlačim na 12 mjeseci od rege do rege, što ispadne jako zgodno, i ne ostavlja me gladnim.
Gume su s druge strane malo veći cirkus, ali i to je periodična & neizbježna kupnja. Taman uzeo nove zimske pred mj.i po dana, na proljeće također moram nove ljetne, mislim da neću Turanze ER300 nakon 5g. više montirati. Kaže vulkanizer da imaju mesa za još 1x sezonu, ali malo me frka, to je ipak risky, na gumama se ne štedi na taj način. Čeka more i ostali cirkusi.
Veliki servis veliš? Bolje da ne krenem nabrajati..zupčasti i vodena pumpa će me oko 1350kn izaći, bez ruku, što je super cijena, no i najmanja kad pogledam recimo set kvačila & dvomaseni zamašnjak, cifra boli glava. A tek ruke..
Najlakše kupiti auto, apsolutno sam tu s tobom. Slažem se.
Izračunao sam da ću u 4 godine koliko mi traje kreda za auto, još toliko izdvojiti na dodatne troškove tipa servisi, benzin, osiguranje, tehnički, itd (sve ostalo vezano isključivo za auto). Skup sport.
I moje gume su za još jednu sezonu ziher, ali gledam sada dok imam para (da kucnem od drvo) da to riješim. Možda i utrpam ove svoje rabljene nekome da se odvozi tu sezonu dvije pa i tu malo uberem para ili ih poderem na poligonu . Uzimat ću vjerojatno hankokice, sad ih imam i full sam zadovoljan.
Ja sam keširao regu ove godine.. do sada sam uvijek uzimao na 10 rata, jer mi rega pada drito dan prije nove godine, pa sam nekako uvijek bio u besparici u tom razdoblju. (blagdani ovo-ono)
sada skupljam za H22 mislim da bi tamo na jesen-zimu mogao imati dosta da dofuram ludaču sa malo km iz njem.
apdejt u vezi akumulatora. napunjen je i kesnul je bez pol k. tak da, nek ostane dok ne vrisne do kraja.
u subotu ili nedjelju idem na Ivancicu s njim valjda me ne ostavil na cjedilu, ponjet cu kablove za svaki slucaj
apdejt u vezi akumulatora. napunjen je i kesnul je bez pol k. tak da, nek ostane dok ne vrisne do kraja.
u subotu ili nedjelju idem na Ivancicu s njim valjda me ne ostavil na cjedilu, ponjet cu kablove za svaki slucaj
Čitaj, do sutra ujutro. Bude, bez brige. Mene su susjedi talibani gurali po Gračanskoj cesti dolje gore u ZG, ekipa pije čaj, vino, fensi ovo ono u birtiji, a mene tri Arapa iz veleposlanstva (stan ispod bili) guraju da auto upali.
Kad je to zaroktalo i upalilo se, skoro spontani aplauz bio. Tako da - kad jednom poćne sraćkat, blizu je the end.
ma znam. ali nemogu ga na guranac nikako upalit . automatik je tak da. ma idu jos 3-4 quadista samnom pa cu uzeti kablove za svaki slucaj. ak sutra/prekosutra vrisne idem po novoga. ali ak bude tak palil ko sad onda super. jer je kresnul sam tak
hahaha prva rečenica, EPIC: "Äußerlich bleibt der Polo Prototyp ein Polo, so ist das eben bei VW."
u prijevodu, iz vana je polo prototip samo polo, tako je to kod VW-a kao da sam ju ja napisao
bit će moćan (ispod 6 sec do 100 je odlično za takav autek), ali mogli su barem malo blatobrane isturiti da izgleda malko opakije, kada se već hvale da će to biti cestovni WRC auto
250ks, 350nm, 4Motion. zvuci zanimljivo.
Cijena je boli glava, tek nekakvih 4000 eura manje, ako i toliko u Njemačkoj, od BMW-a M135i, kojem bi ipak dao prednost, svaka čast ovom pocket rocketu. M135i je cirkus.
EDIT: Promaklo mi je u članku, i Audi sprema S1 sa 230ks, to bi moglo biti također fora.
si vidio novog r-a? 4,9 do stotke. 300ks. vw je pocel opake jurilice slagati. izgleda da oce konkurirati audi s-liniji.