Pozdrav, ekipa.
Nedavno sam prešao s Iskona na A1, ali imam jedan problem, već mjesec dana se za*ebavam s njima da mi dođu zamijeniti DSL kabel, a oni uporno tvrde jedno te isto: "Do rutera je na vama, zato vam treba električar".
Bez obzira kako im se obratim, svaki puta isti odgovor (poziv, mail, whatsapp...).
Mene zanima jedna stvar, što ne bi operater to trebao obaviti? Jer ono, u slučaju da nešto krepa od opreme, oni to ne bi uvažili kao kvar (raspitivao se kod drugih ljudi koji su prešli na A1, al' ti ljudi isto tako tvrde da su A1 tehničari bez problema došli i zamijenili DSL kabel).
I da ne zaboravim, jednom prilikom mi je njihov agent rekao i citiram: "kontaktirajte Hrvatski Telekom, oni bi to trebali obaviti", ja mu odgovorim: "kako će to Hrvatski Telekom obaviti, kad nisam njihov korisnik nego vaš", i tu je taj isti agent rekao da nađem električara...
Što dalje?