Optimu zaobilaziti u što širem luku. Ugovorili njihov internet od 60 Mbit/s, a nikad nije išlo preko 15 Mbit/s download. Zvao ih 5-10 puta svaki put ista priča. Tvrde da zbog lokacije ne mogu pustiti veću brzinu, a prije toga je bio HT koji je išao 22-30 Mbit/s. Sad čekam Iskonom koji je navodno na mojoj lokaciji 42-60 u što osobno ne vjerujem ali se nadam da će biti bar 20-30.
Optima telekom internet
- poruka: 3.235
- |
- čitano: 1.331.187
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Cura mi je radila u call centru za optimu kava 3 tjedna. Znaci nazivanje nasumicno ljudi i nagovaranje na usluge optime. Imala je popis rijeci koje ne smije izgovoriti tipa ne smije reci mozete mi dati... nego dajte mi i svasta nesto, naredivali su joj da laze tipa ako neki covijek ne moze imati zadovoljenu brzinu interneta jer je previse udaljen od centrale ona to ne smije reci nego i dalje nagovarati ljude, cak joj je voditeljica znala spomenuti da kada je neki muskarac na liniji da bi trebala ono "flertovat". Odvratni su svi tamo bili sta je bilo najcudnije od svega za vrijeme pauze su ti svi ljudi medusobno pricali na nacin kao da su na telefonu sa klijentima (bolesno malo). Cula je da kada su davali uz ugovore neke tablete male i televizije nekima ih cak nisu ni slali pa ako ljudi ne zovu i ne prijete neki stariji ljudi su ostali bez toga. Bonusi na placu za 3 ugovorena ugovora u tjednu su oko 100kn znaci uzas, bjezite od tih lazova da propadnu ako je to ikako moguce
Cura mi je radila u call centru za optimu kava 3 tjedna. Znaci nazivanje nasumicno ljudi i nagovaranje na usluge optime. Imala je popis rijeci koje ne smije izgovoriti tipa ne smije reci mozete mi dati... nego dajte mi i svasta nesto, naredivali su joj da laze tipa ako neki covijek ne moze imati zadovoljenu brzinu interneta jer je previse udaljen od centrale ona to ne smije reci nego i dalje nagovarati ljude, cak joj je voditeljica znala spomenuti da kada je neki muskarac na liniji da bi trebala ono "flertovat". Odvratni su svi tamo bili sta je bilo najcudnije od svega za vrijeme pauze su ti svi ljudi medusobno pricali na nacin kao da su na telefonu sa klijentima (bolesno malo). Cula je da kada su davali uz ugovore neke tablete male i televizije nekima ih cak nisu ni slali pa ako ljudi ne zovu i ne prijete neki stariji ljudi su ostali bez toga. Bonusi na placu za 3 ugovorena ugovora u tjednu su oko 100kn znaci uzas, bjezite od tih lazova da propadnu ako je to ikako moguce
Na istu šemu svi rade.
Ma vjerujem, ali zašto nekoga uvjeravati i nagovarati a pred sobom vidiš na računalu da neće moći imati dovoljnu brzinu? Samo na taj način prave probleme korisnicima koji raskidaju ugovore i sire los glas o njima kako misle tako naprijed? Jedino mogu zarađivati na ljudima starije životne dobi koji i ako skuze da su prevareni neće ništa poduzimati nego će čekati istek ugovora ...
Ma vjerujem, ali zašto nekoga uvjeravati i nagovarati a pred sobom vidiš na računalu da neće moći imati dovoljnu brzinu? Samo na taj način prave probleme korisnicima koji raskidaju ugovore i sire los glas o njima kako misle tako naprijed? Jedino mogu zarađivati na ljudima starije životne dobi koji i ako skuze da su prevareni neće ništa poduzimati nego će čekati istek ugovora ...
Ja zbog takvih stvari uopće više ne zovem službu za korisnike nego šaljem e-mailove pa kad imam crno na bijelo da mi je nešto odgovoreno onda nema mrdanja ako poslije nešto ne valja.
Ma vjerujem, ali zašto nekoga uvjeravati i nagovarati a pred sobom vidiš na računalu da neće moći imati dovoljnu brzinu? Samo na taj način prave probleme korisnicima koji raskidaju ugovore i sire los glas o njima kako misle tako naprijed? Jedino mogu zarađivati na ljudima starije životne dobi koji i ako skuze da su prevareni neće ništa poduzimati nego će čekati istek ugovora ...
Na taj trik sa velikom brzinom su mene digli,a štaču poslje dok me drugi spoji čekati.Ostao sam na njima jer je cjena dobra ,a usluga je meni kod svih operatera tu kod mene bila ista.
Ok, danas oko Vž bilo nevrijeme, pucala veza nonstop a imam iptv a igrali Barca i Bayern, lud sam već bio. Prođe nevrijeme i svaki put u daljini daleko zagrmilo pukne veza, već je bilko smiješno postalo. Znalo je biti beć tako ali danas žestoko. Hvalio sam ih godinama ali ovo zadnjih godinu dvije nemogu. Ne znam da li je do rutera ili je baš do optime, imam onaj njihov innbox v45 (prek wifi se spajam) pa me zanima da li bi mogao neki bolji router riješiti te probleme, ma da i 1000 kn košta. Ima ko da koristi s Optimom neki bolji router koji nisu dobili od njih?
Bio sam na HTu dugi niz godina, zatim na Iskonu i evo sad na Optimi. Optima je definitivno najgora po pitanju svega, stabilnosti veze, korisnickoj sluzbi, pingu u igrama. Ne kuzim koja je svrha raditi kad ne mare za korisnika pol posto. Sad cu krenut slat prigovore, prvo Optimi, a zatim HAKOMu ako se nis ne pomakne.
Brzina mi nekad pada ispod 4 mbit sto je zakonom zabranjeno. Ajde da je infrastruktura losa pa bi covjek mislio samo da imam internet, ali stvar je da vec zanjih barem 5 godina (mozda i vise) imam stabilnih 10 mbita. Jedino Optimu nesto zafrkava.
Svrha je da su oni postojali prije samostalno i pojela ih konkurencija (HT) a sad ih drze kao pravno tijelo da mogu rusit cijene jer inace ne bi mogli radi monopola i sto ti ja sve vec znam.
Pozz, da li vam puca veza zadnjih par dana? Meni par puta dnevno pukne net i pocimaju me nervirati.
Pozz, da li vam puca veza zadnjih par dana? Meni par puta dnevno pukne net i pocimaju me nervirati.
Isti problem,jučer tehničar popravio,smanjili mi brzinu da bude stabilnija veza.Ali isto puca.
Zavrsavam s optimom nemogu vise vracam se na t com.
Muka isusova s njima Imam Innbox V45 router i zadnjih dana pucanja u više navrata, jako iritantno kad koristiš iptv. Palim i gasim router, nula bodova, opet isto da bi na kraju pokušao na onu tipku koju možeš samo kemijskom stisnuti za factory reset i više ne mogu na net uopće, kaže mi kao da sam kao spojen ali nema internet access ni na jednom uređaju u kući. Sve sam pokušao, zvao njih i kažu da će poslati tehničara jer inače niš koristi od njih prek telefona. Neću ni znati koliko će to trajati pa me zanima da li se tko sreo s čim sličnim i riješio bez operatera u postavkama routera? Ima možda kakva postavka u routeru koja se nakon takvog reseta sjebe ali mi je čudno kako sam onda factory resetom prije godinu riješio problem ali danas mi je napravilo još gore.
Poslao sam prigovor i dobio mogucnost raskida ugovora bez novcane naknade. Barem nesto.
Do kada T Com mora Optiku prodati?
Samo da se barem nešto događa na tržištu.
United bi sigurno ponudio zanimljive pakete s TV i mobilnom mrežom.
Aj 3ure kasike zove lik u pusti mi signal i spoji me a ja nemogu vise od 12 Mbpsa dobit. Upload ide u minus od muke. Neda mi se natezat,vracam se na iskon.
Razlog prelaska hebeni tablet i hbo za kunu. Pa jel mi to vrijedno toga. Nope.
Nekad se poklonjenom konju treba pogledati u zube. Cak preporucit i fakin stomatologa.
Dali je netko imo iskustva kako raskinuti ugovor sa optimom bez placanja penala ,znaci da im se posalje mjerenje putem hakomtera ?
Ja sam pokušao neki dan ali problem je u tome što su oni sebe ogradili sa minimalnom i maksimalnom brzinom .
Tako da mi je minimalna 4/0,25 mb .
Dali prolazi ono da pustim mjerenje i da upalim OptiTv i da na drugom uređaju upalim recimo full hd video i da pustim mjerenje ?
I dalje bi morao mjerit ispod minimuma.
A ako je qos uredjen kako treba to nece imat utjecaja, osim jeli, ako stvarno kad su ti oba tva upaljena nemas mizerne brzine, onda svakako. Samo ce ti vjerojatno u tom slucaju ukinut hd pretpostavljam. Tesko je ovako govorit bez da si ikakve podatke o problemu i parici stavio.
Dali je netko imo iskustva kako raskinuti ugovor sa optimom bez placanja penala ,znaci da im se posalje mjerenje putem hakomtera ?
Ja sam pokušao neki dan ali problem je u tome što su oni sebe ogradili sa minimalnom i maksimalnom brzinom .
Tako da mi je minimalna 4/0,25 mb .
Dali prolazi ono da pustim mjerenje i da upalim OptiTv i da na drugom uređaju upalim recimo full hd video i da pustim mjerenje ?
Mi smo slali prigovor radi slicne stvari, nismo uzeli tv (samo tel + net), ali preko telefona su rekli da ce brzina biti oko 14 mbit (losa infrastruktura pa je to bilo kao oke), ocekivao sam bar 10 mbit jer smo to imali do tada, a na kraju nije prelazilo 5 mbit. Zvao sam sluzbu za korisnike u prva dva tjedna i oni su rekli da je brzina u pocetku sporija (ta prva 2 tjedna) pa se postepeno pusta veca - normalno da je to bila laz (ili neznanje studenata koji rade u sluzbi za korisnike). Na temelji svih tih lazi, s cinjenicom da su razgovori bili snimani, malo prijetnji sa hakomom i udrugama za zastitu potrosaca dobili smo prigovor i mogli smo raskinut ugovor bez penala. Takodjer sam u prigovoru trazio smanjenje racuna za sve prethodne mjesece zbog sporije brzine od one koja se navela preko tele ponude, jos sam nasro nesto da zemlja clanica EU bi trebala stititi potrosace od takvih floskula, blabla. Uglavnom, sve u mirnom tonu, na kraju sam "ponudio" da rijese problem ili uvaze molbe prigovora, no ocito su skuzili da ne mogu i dali raskid ugovora. Takodjer su me trazili onda da im posaljem ruter (o mom trosku), to sam poslao hitnom isporukom (za 30 kn) samo da nemam vise posla s njima i da mi jos ne uvale neke fiktivne racune.
Dali je netko imo iskustva kako raskinuti ugovor sa optimom bez placanja penala ,znaci da im se posalje mjerenje putem hakomtera ?
Ja sam pokušao neki dan ali problem je u tome što su oni sebe ogradili sa minimalnom i maksimalnom brzinom .
Tako da mi je minimalna 4/0,25 mb .
Dali prolazi ono da pustim mjerenje i da upalim OptiTv i da na drugom uređaju upalim recimo full hd video i da pustim mjerenje ?
Pozdrav,
ne mogu ti odgovoriti na privatnu poruku, mozda ti je sanducic pun.
Uglavnom evo ukratko prvo da objasnim situaciju koja je bila kod nas:
Zove lik iz Optime ocemo li prec kod njih za nesto povoljniju cijenu, brzina s obzirom na ogranicenje infrastrukture ce iznosit 14 mbit + ukljucena je telefonska linija. Mi smo pristali jer smo do tada imali 10 mbit na iskonu pa kao zasto ne, em je povoljnije za nekih 30ak kn em je veca brzina. I dosao je dan prelaska na Optimu, internet radi, telefon radi, idem mjerit brzinu kad brzina ne prelazi 5 mbit. Zovem odmah sluzbu za korisnike jer imamo 14 dana pravo na raskid ugovora, ekipa iz tehnicke podrske odgovara da je normalna stvar da je brzina sporija prvih 2 tjedna i da ce nakon toga oni pusitit vecu brzinu. Bilo mi je odmah sumnjivo jer mi nije jasno zasto bi netko to radio, ali reko ajde dobro, valjda su operateri prerasli te pizdarije. I prodje 2 tjedna brzina i dalje nejde prek 5 mbit/s. Zvao sam zatim tehničku službu, oni prijave problem, mene zove automatska sekretarica nakon par dana i javlja "problem je rješen, blabla" i kad ono brzina opet 5. Zovem ja opet, ponovi se ista priča. Toliko je teško doć do operatera, nekog objašnjenja, praktički se nitko ne posveti direktno tvom problemu. I onda sam skužio da moram slat prigovor ili ću 2 godine bit na 5 mbit.
Kratki sadržaj prigovora:
Napisao sam da usluga nije kao ona opisana u telefonskoj ponudi, tj. da brzina nije 14 mbit/s nego 5 mbit/s što je daleko ispod dogovorene usluge. Napomenuo sam da sam zvao tehničku službu prvih 2 tjedna usluge i da su rekli da je praksa takva da je prva 2 tjedna brzina sporija pa se zatim povećava. Onda sam pisao kak je brzina od 5 mbit/s ispod svakog standarda za 2020. godinu, da bi od ovakvih ponuda trebalo stititi potrosace, takodjer sam iskazao nezadovoljstvo pingom i generalno stabilnoscu veze jer je bilo pucanja ponekad.
I onda s obzirom na sve te stvari - mala brzina i drugacije predstavljena ponuda preko telefona, pucanje veze, ping, laz da je prva 2 tjedna sporija brzina, sam zatrazio da se problem rijesi, ukoliko ga tehnicki nije moguce rijesiti trazio sam smanjenje svih racuna koje smo dobili prethodno od Optime (i one koje smo platili i onaj koji je bio za tekuci mjesec) i prekid ugovora. Naravno dalje navedes da ti je sljedeci korak HAKOM i udruga za zastitu potrosaca - to ti realno i je sljedeci korak ako ti optima ne udovolji jer ces preko njih vjv ishodit ono sto zelis.
Ja sam isto uzeo ponudu sa BF-a 130 kn za net+tel isto nemam aktivnu liniju al sam uzeo na 2 god. Ako neće valjat imam 14 dana za raskid.
Pa da, mislim meni je rekao agent da mi garantiraju minimum 14, a po adresi 16 bez problema i da ce pustiti profil 60 pa kolko uspijem dobit super. Po meni čist okej, odmah je upozorio. Iskreno rađe imam i 16 stabilno, a ne prek A1 homebox, 5 minuta 100 Mbps i onda mi se vuče po 10 il jednom čak i 3 mbps... ovak da mi daju 16 konstantno ja zadovoljan. Cestovno sam od centrale udaljen 1.4 km tak da ni ne očekujem neke velke brzine... Iako kolko vidim po cesti, stupovi i kutije su nove tak da barem me tješi to kaj infrastruktura barem liči na neke
Pa da, mislim meni je rekao agent da mi garantiraju minimum 14, a po adresi 16 bez problema i da ce pustiti profil 60 pa kolko uspijem dobit super. Po meni čist okej, odmah je upozorio. Iskreno rađe imam i 16 stabilno, a ne prek A1 homebox, 5 minuta 100 Mbps i onda mi se vuče po 10 il jednom čak i 3 mbps... ovak da mi daju 16 konstantno ja zadovoljan. Cestovno sam od centrale udaljen 1.4 km tak da ni ne očekujem neke velke brzine... Iako kolko vidim po cesti, stupovi i kutije su nove tak da barem me tješi to kaj infrastruktura barem liči na neke
Pa ja sad imam homebox pa idem na špagu. Kod mene brzina nekad zna biti na 15 mbita al đabe kad je nestabilno. IPTV zaboravi. Kad je loše vrijeme padne na 4-5 mbita. Ja imam na tavanu razvod i spojit ću kabal za liniju direkt na kutiju da imam što manje kabla za DSL.
Evo baš sam im i ja danas poslao prigovor pa čekam odgovor
Pozz ekipa. Da li itko zna jel optima daje samo innbox rutere ili imaju i neke druge u ponudi?
I ovaj innbox ima jako dobar wifi moram priznat, ostao sam ugodno iznenađen.