Fizičke trgovine su pozatvorili. Od sad će postojati samo kao web shop, nešto više kao sestrinski dućan. Još su u fazi obnavljanja.
Nazovi ih na ovaj broj: 01 5582 345
Mene su prije 2 dana zvali sa tog broja.
Fizičke trgovine su pozatvorili. Od sad će postojati samo kao web shop, nešto više kao sestrinski dućan. Još su u fazi obnavljanja.
Nazovi ih na ovaj broj: 01 5582 345
Mene su prije 2 dana zvali sa tog broja.
Fizičke trgovine su pozatvorili. Od sad će postojati samo kao web shop, nešto više kao sestrinski dućan. Još su u fazi obnavljanja.
Nazovi ih na ovaj broj: 01 5582 345
Mene su prije 2 dana zvali sa tog broja.
Ako se ja dobro sjećam, mene su davno zvali s nekog sličnog broja kojeg nema na web stranicama, ali na taj broj ih nisam mogao nazvati.
Fizičke trgovine su pozatvorili. Od sad će postojati samo kao web shop, nešto više kao sestrinski dućan. Još su u fazi obnavljanja.
Nazovi ih na ovaj broj: 01 5582 345
Mene su prije 2 dana zvali sa tog broja.
Ako se ja dobro sjećam, mene su davno zvali s nekog sličnog broja kojeg nema na web stranicama, ali na taj broj ih nisam mogao nazvati.
Zvao sam na nekoliko brojeva i NULA bodova. Nitko je hebeno ne javlja, užas. Još uvijek je pomoć dobrodošla :/
Upravo pišem inspektoratu i svim mogućim udrugama...
još jednom, preporuka sa neke novine tipa 24h :-) javi im se i neka odu malo članak napraviti
Evo da i ja podijelim iskustvo. Naručio sam proizvod (cca 2k kn) 20.12.2014. za koji je pisalo da je na zalihi i za koji je moguća dostava odmah. Nije bio dostupan ngdje dalje. S obzirom da sam trenutno na relaciji dva grada, odabrao sam dostavu u poštanski ured u gradu gdje sam trebao biti i pisalo je na stranici dostava unutar 3-4 radna dana, plaćanje pouzećem. Sve pet.
Tjedan dana bez glasa, osim što proizvod (4 dana nakon moje narudžbe) više nije dostupan na stranici. Zovem (28. - 29. 12.) i nakon dugo vremena dobijem neku gospođicu koja mi govori kako tog više nema u ponudi. Ipak, vidi negdje da su naručena još dva takva proizvoda pa je jedan valjda moj. Provjeravam adresu dostave i kaže ona - da, dostava je u poštanski ured, stiže nakon nove godine.
7.1. pokušavam opetovano zvati i nitko se ne javlja (kao što je u drugim postovima opisano, i već pojašnjeno zašto).
Proizvod sam dobio danas, na adresu na koju mi je stigla zadnja narudžba koju sam kod njih naručio (s kojom nisam imao problema), a ne ondje gdje sam dogovorio. Proizvod je opet dostupan, ali sada je sto kuna jeftiniji.
Ondje neću više nikada kupiti ni kutiju za cd jer kad to usporedim s iskustvima kupnje u drugim trgovinama (brzi odgovori, dostupni za pitanja, trud da se naprave izmjene i sl.), nije vrijedno uštede. Ne želim ni pomišljati što u slučaju reklamacije, a vidim da nije veselo.
Čitajući ove vaše postove jednostavno nemogu virovat da takva trgovina uopce postoji, nema teoretske teorije da ja kupim kod njih kako kaze kolega ni kutiju za cd.
Nastave li oni takvu praksu odnosa prema kupcima tesko da ce docekat sljedecu godinu.
Sramota živa
Jedva uspio stupiti u kontakt s NEKIM iz ED-a dok sam ispisivao podatke s računa kao prilog Tržišnoj inspekciji za evidenciju slučaja...pronašao neki novi broj na kojeg mi se netko napokon javio...reko "ŠTA, UPRAVA?! OOOODLIIIIČNO!!" XD...ništa, oprao ih i napokon dobio odgovor.
"Povrat bi trebao biti vidljiv do kraja ovog tjedna na Vašem računu." nedao vam Bog da ne bude vidljiv
Tako žalosno, tek prijetnje inspekcijom preko telefona su upalile...najgore od svega što uopće nemaju adekvatan pristup servisu i osoblju zbog svih ovih rošada šta rade :/ pa ni nemaju uvid u masu slučajeva..
Jedva uspio stupiti u kontakt s NEKIM iz ED-a dok sam ispisivao podatke s računa kao prilog Tržišnoj inspekciji za evidenciju slučaja...pronašao neki novi broj na kojeg mi se netko napokon javio...reko "ŠTA, UPRAVA?! OOOODLIIIIČNO!!" XD...ništa, oprao ih i napokon dobio odgovor.
"Povrat bi trebao biti vidljiv do kraja ovog tjedna na Vašem računu." nedao vam Bog da ne bude vidljiv
Tako žalosno, tek prijetnje inspekcijom preko telefona su upalile...najgore od svega što uopće nemaju adekvatan pristup servisu i osoblju zbog svih ovih rošada šta rade :/ pa ni nemaju uvid u masu slučajeva..
Tako je i meni biloprije nekih 6 mjeseci kad sam reklamirao miš, 50ak dana su zavlačili, svaki tjedan su mi odgovarali da će biti idući tjedan, dok nisam napisao da je to moralo biti riješeno do xy datuma po članku tom i tom zakona, onda sam dobio povrat sljedeći dan. Izgleda da to treba napraviti čim ranije
Jedva uspio stupiti u kontakt s NEKIM iz ED-a dok sam ispisivao podatke s računa kao prilog Tržišnoj inspekciji za evidenciju slučaja...pronašao neki novi broj na kojeg mi se netko napokon javio...reko "ŠTA, UPRAVA?! OOOODLIIIIČNO!!" XD...ništa, oprao ih i napokon dobio odgovor.
"Povrat bi trebao biti vidljiv do kraja ovog tjedna na Vašem računu." nedao vam Bog da ne bude vidljiv
Tako žalosno, tek prijetnje inspekcijom preko telefona su upalile...najgore od svega što uopće nemaju adekvatan pristup servisu i osoblju zbog svih ovih rošada šta rade :/ pa ni nemaju uvid u masu slučajeva..
sretno i svakako javi ishod i jesu uplatili kamate ako nisu svakako piši 24sata :)
Tako je i meni biloprije nekih 6 mjeseci kad sam reklamirao miš, 50ak dana su zavlačili, svaki tjedan su mi odgovarali da će biti idući tjedan, dok nisam napisao da je to moralo biti riješeno do xy datuma po članku tom i tom zakona, onda sam dobio povrat sljedeći dan. Izgleda da to treba napraviti čim ranije
i mene su vukli za nos 25 dana, pa sam otišao do njih i na licu mjesta uzeo lovu (poveo sam sa sobom "blentavog" frenda koji se derao po radnji i psovao sam sebi te tjerao goste :D ) nakon toga su zatvorili importane i preselili se na manje pristupačno mjesto da ljudi ne mogu dolaziti do njih :D
Ja sam prvu narudžbu kod njih odradio ovu subotu, za sve je pisalo da je na zalihi i dostupno za 1 radni dan. Sveukupno cca 2500 kn
U ponejdeljak popodne sam dobio mail da je proizvod predan kurirskoj službi i da će u utorak tokom dana biti dostavljeno. Nije dostavljeno još uvijek ništa
Dobio sam tracking number da pratim paket, sve piše na mađarskom tako da sam koristio Google translate da vidim di je kaj.
Baš me zanima koliko će ovo trajati
Ja sam prvu narudžbu kod njih odradio ovu subotu, za sve je pisalo da je na zalihi i dostupno za 1 radni dan. Sveukupno cca 2500 kn
U ponejdeljak popodne sam dobio mail da je proizvod predan kurirskoj službi i da će u utorak tokom dana biti dostavljeno. Nije dostavljeno još uvijek ništa
Dobio sam tracking number da pratim paket, sve piše na mađarskom tako da sam koristio Google translate da vidim di je kaj.
Baš me zanima koliko će ovo trajati
sutra je to kod tebe, ako ne i danas :)
A što si kupio ??
intel i5 4690
asus h81m-a
Kingston 8GB 1600MHz HyperX Fury Black DDR3 memorija (Kit of 2)
malo offtopic, jel smijem tokom instalacije isformatirat postojeći SSD kako bi napravio clean instalaciju windowsa?
skužio
500kn?? :-S
Koliko vidim po novome imaju samo jednu cijenu za sve nacine placanja?
Evo dosao i samsung 850 Evo po dobroj cijeni
Pozdrav,
da i ja stavim svoja iskustva. Naručio TV-monitor Samsung T24D391EW 30.12.2014. po cijeni 1399kn+30kn poštarina,tražio sam virmansko plaćanje,dobio odgovor 02.01. da je narudžba spremna za slanje i da čekaju moju potvrdu,ali nisam se uspio ulogirati da zatražim račun.Valjda su imali probleme.....nekakve. Da bi 05.01. vidio cijena 1312kn sa besplatnom poštarinom. Naravno nikoga nisam uspio dobiti na kontakte ali sam se uspio ulogirati na njihovu stranicu i otkazati narudžbu. Idući dan sam napravio novu narudžbu po novoj (nižoj) cijeni,i za plaćanje kod dostave. Odmah isti dan potvrdio narudžbu i zatražio dostavu 13.01. Dobio sam tracking nuber,ali naravno da je stranica na mađarskom pa je google translator radio.
Čitajući postove ovdje...bilo mi je bude-nebude stigao,ali monitor je došao kako je i dogovoreno. I sve je bilo ok. Tako da moje prvo iskustvo je čisto ok.
Možda sad kad su se preselili prorade malo bolje...ko zna. Jer cijene su im stvarno privlačne.
Još da vidimo hoce li se povpravit sto se tice reklamacija
Izgleda da su se malo ubrzali, trebao bi mi stići sutra TV pa javim iskustva.
Pa kod njih i je glavni problem reklamacija, ne toliko što se nekad otegne dostava sama. Ajd to što se nekad čeka malo više i nije drama, pogotovo ako uštediš. Ali kad se zakomplicira reklamacija, onda je to sjebano.
Rješili mi reklamaciju. Novci na računu, a njima kupac manje :/
Što im ovo pod "Kontakt" znači? Za Z3 kućište je "5 dan", a za procesor "za naručiti".
Eto i ja se opekao sa navedenim shopom, grozota kakvi to ljudi rade..
Kupio sam aparat za brijanje iz extreme digitala unatoč čitanju groznih recenzija po razno raznim forumima, misleći da se neće valjda ništa desit i nakon tjedan dana aparat je stao , više nije radio.. Znajuć što me čeka, već mi pozlilo.
Poslao aparat na servis , javili da je zaprimljen.. I to je to , to je mail formalni - aparat je zaprimljen.
Ok , nakon 5 dana napišem ja mail kad mogu očekivati aparat, oni meni napišu da su taj dan poslali u Mađarsku.. Znači 5 dana samo za slanje u Mađarsku.
Nakon čekanja 2 tjedna odlučim pitati u kojoj je fazi aparat : Kažu da se još ništa ne zna da je na razmatranju u Mađarskoj.
I tako je to trajalo 40 dana i bez odgovora na 2 maila poslana, onda kad sam im ukazao na zakonski određen rok i par puta spomenuo kolko su nesposobni i neprofesionalni, javljaju mi da početkom ovog tjedna mogu popravljeni proizvod očekivati kod kuće..
Poslao im prekjučer mail, odgovora nema. Poslao jučer sa prijetnjama i opet objasnio koliko su svjesno nesposobni, javili mi da mi odobren povrat sredstava.
Ljudi, nemojte kupovati u Extreme Digitalu, grozni su. Nikad lošija iskustva sa nekim online shopom, nit se trude za svoje kupce, nit su organizirani kako spada.
Evo stigao mi je TV, sve je uredu sa njim. Izgleda da su sad počeli slati stvari direkt iz Mađarske na našu adresu, barem mi je tako rekao djelatnik overseas-a.
Ako dođe do reklamacije skupimo se nas par sa foruma i urlamo po trgovini dok ne vrate pare ;)
Zajedno smo jači!
Ma necu ja kod njih kupit ni zvake a vama zajedno zelim uspjesnu borbu s njima.
Ja hoću jedino ako imaju Bazuke.
Ja hoću jedino ako imaju Bazuke.
I sta ces kad ti crkne ?!?
Ja hoću jedino ako imaju Bazuke.
I sta ces kad ti crkne ?!?
ako je ruska proizvodnja, nema smisla ni davati garanciju na takav proizvod :P
Bazuke su Amerikanski proizvod i obvezatno triba gara