jučer vidio na ekupi fb stranici upozorenje, danas stiglo i u spam folder (vidi attachment) :)
pa pripazite, pogotovo ako ste naručivali nešto s ekupi (ja čak i nisam)
pogledaj pažljivo domene, ekupi.hr i ekuppihr.com
pogledaj pažljivo domene, ekupi.hr i ekuppihr.com
upravo to je i označeno crvenim na screenshotu kojeg sam stavio ;)
pogledaj pažljivo domene, ekupi.hr i ekuppihr.com
upravo to je i označeno crvenim na screenshotu kojeg sam stavio ;)
Uf, ti samo prosljeđuješ upozorenje sa ekupi.hr facebooka, sorry, krivo sam protumačio tvoju poruku.
pogledaj pažljivo domene, ekupi.hr i ekuppihr.com
upravo to je i označeno crvenim na screenshotu kojeg sam stavio ;)
Uf, ti samo prosljeđuješ upozorenje sa ekupi.hr facebooka, sorry, krivo sam protumačio tvoju poruku.
recimo... a gle, ne prate svi ekupi fb i\ili fb općenito
ps: screenshot je iz mog spam foldera (ne sa fb-a)
Imam oko 50-tak kupovina od Ekupi i nikad problem, osim 2x što nije bilo predmeta, kasnilo jako, pa sam tražio povrat sredstava i malo se odužilo jer tete koje rade u podršci ne znaju baš najbolje kako vratiti novac kupljen Dinersom na rate. Osim toga, sve ostalo je bilo 10/10.
Što se tiče uređaja kupljenih od njih, bila je nakon 6mj reklamacija sa hladnjakom, to je riješeno lako, sa proizvodacem.
Po meni 9.5/10 trgovina
Mobitel mi 3x bio na servisu, Ekupi uopće ne pomaže, niti rješava reklamaciju.
Od 1. prosnica uopće ne odgovara na moj email, očajno iskustvo a imao bezbroj narudžbi preko njih.
Kada se nešto pokvari, grozno iskustvo.
Poslao im mobitel na adresu, ne odgovaraju već mjesec dana.
Ovo je gore nego Edigital. Nikada ne bi očekivao ovako nešto od njih.
Jesi poslao ista na mingo ili cekas Uskrs?
EKUPI update i pojašenjenje.
Kod njih su mi mobiteli, nisam dobio ni popravljene mobitele, u potpunosti me ignoriraju od 1.12.2023. nisam dobio niti jedan odgovor na 4 poslana e-maila u međuvremenu!
Nemam ni para, ni mobitela, samo gubim živce.
Imam dva kupljena Mi 11 Lite mobitela kod njih, jedan je moj, jedan od tate.
Na mojem 5G (zeleni), kamera trokira kod snimanja 4K videozapisa, kao da imam slide show, gube se FPS-i.
Probao više programa kamere, tvornički reset, ne pomaže.
Osim toga, baterija iznimno kratko traje. Mjerenjem preko mjerača daje manje od pola kapaciteta nove.
Na drugom, tatinom, tipka za otključavanje često ne radi. Baterija je nešto bolja ali isto zahtjeva zamjenu.
Mobitel mi je u 11 mj bio na drugom servisu u Agramservisu, te su u servisu zamiješali mobitele.
Na mobitelu s pokvarenom tipkom su promijenili matičnu i kameru.
Dok su na mobitelu sa kamerom i baterijom napisali "kvar uočen, zamijenjena tipka". Na nijednom baterije nisu dirali a slao sam slike i dokaze kako kratko traje.
Ekupi od 1.12. u potpunosti ne odgovara na mailove, namjerno ih naslovnim s "Prigovor", ne pružaju odgovor, šaljem i preko obrasca online.
Kako kvarovi nisu uklonjeni, tražio sam zamjenu za novi mobitel ili da mi vrate novce.
Od 7.12. sam im vratio mobitele, kod njih se nalaze.
Jad i bijeda, ovako nešto, od EKUPI nikada nisam očekivao.
Što je najgore, sada sam kontaktirao Agramservis, koji mi je rekao da im oni nisu ni proslijedili mobitel 11 Lite 5G na servis!
Mobitel mi 3x bio na servisu, Ekupi uopće ne pomaže, niti rješava reklamaciju.
Od 1. prosnica uopće ne odgovara na moj email, očajno iskustvo a imao bezbroj narudžbi preko njih.
Kada se nešto pokvari, grozno iskustvo.
Poslao im mobitel na adresu, ne odgovaraju već mjesec dana.
Ovo je gore nego Edigital. Nikada ne bi očekivao ovako nešto od njih.
Neću ti pomoći svojim komentarom.
I ja sam kod njih povremeno nešto kupio. Jedan proizvod je košta puno i strepio sam hoće li doći u jednom komadu i hoće li raditi. Na sreću, sve je dobro prošlo.
Ali si to više nisam htio priuštiti. Pa sam nedavno kupio uređaj u fizičkoj trgovini jer su cijene tog uređaja bile ujednačene u barem 4-5 velikih trgovina. Na Ekupi bih profitirao još 27 EUR-a, ali sam odlučio da moj mir vrijedi puno više od dodatnog popusta na popust u visini tih 27 EUR-a.
I inače pazim što gdje kupujem, jer premda te zakon štiti jer kupuješ na daljinu, u slučaju bilo kakvog problema moraš biti strpljiv i boriti se tjednima, a možda i mjesecima.
I ti MI 11 lite 5G su prošle godine bili stari 2 godine (model iz 2021.). I ja sam ih gledao. I onaj stariji model i NE model. I odustao. Nije mi bilo jasno gdje ih naši trgovci uopće nabavljaju.
Ako imaš temelj za prijavu, prijavi inspekciji.
Vidim i dalje se ceka Uskrs
Imam mobitel skoro već 2 godine.
Koristim iste aplikacije, isti način korištenja, isti SOT.
Ujutro ga napunim, navečer je već prazan. Ima i probleme s kamerom tj snimanjem videozapisa, čestim smrzavanjem.
Ne govorim napamet, razumijem se u tematiku.
Jedan od najboljih testova istrošenosti baterije jest da se mobitel u potpunosti isprazni, na 0%, da se doslovce ne može upaliti.
Nakon toga ga spojim na USB meter.
Imam 3 najpreciznija usb testera i najnaprednija na tržištu.
Mjerenje se vrši dok je uređaj isključen (jer da je uključen dok usb meter mjeri, pokazao bi veću vrijednost od realne koja se potrši za upaljeno stanje uređaja).
Ovaj USB uređaj mjeri kapacitet baterije, od 0% do 100% dok se ne napuni
Rezultat daje u mAh, te Mi 11 Lite 5G, deklarirano ima 4250mAh bateriju.
Kada sam ga prvi put kupio, istim testom imao je oko 3900mAh kapacitet.
Sada ima 1900mAh baterija, od trenutka kada se ugasi na 0% i ne želi upaliti, dok se ne napuni na 100%.
Testiranje je izvršeno s nekoliko raznih mjerača (FNB48P, KWS-MX18...) te svi pokazuju veliku istrošenost baterije koje objašnjava sve prethodno navedeno.
Po XDA forumima može se pročitati na više mjesta da je dosta korisnika imalo problema s baterijom i servis im je stavljao (promijenio) BP42 bateriju koja se untura može promijeniti.
Za usporedbu, kako imam 2 Xiaomi 11 Lite, drugi ima 3000+mAh kapacitet baterije, istim testiranjem. Neispravni ima 2000mAh.
No što je najgore, Ekupi ima moje mobitele već 30 dana a samo su jedan poslali u Agramservis.
https://i.ibb.co/M5C30M4/image.png
Agramservis je dobio samo tatin koji ima problem s tipkom (sudeći po odgovoru tu dobivam novi).
A moj 5G (baterija, kamera) nisu ni poslali na servis!?
Minimum minimuma je odgovoriti kupcu na e-mail u roku od 15 dana.
Ti objašnjavaš da je u redu postupanje Ekupi-ja?
Mogli su mi samo odgovoriti "Vaš mobitel smo proslijedili na servis te ćemo vas povratno kontaktirati".
Ja nemam odgovore, sam moram istraživati gdje su mi mobiteli, jedan nisu ni poslali na servis a nisu mi ni vratile novce, ponudili drugi ili neko treće rješenje".
Sve to radi vodeća internet trgovina, koja bi morala imati puno bolju podršku i način rješavanja reklamacija.
Rezultat daje u mAh, te Mi 11 Lite 5G, deklarirano ima 4250mAh bateriju.
Kada sam ga prvi put kupio, istim testom imao je oko 3900mAh kapacitet.
Jedno je deklarirani kapacitet na naljepnici baterije, a drugo je stvarni kapacitet koji je obično niži.
Jasno, ako je razlika ogromna, onda nešto nije u redu s baterijom.
Imam mobitel skoro već 2 godine.
Koristim iste aplikacije, isti način korištenja, isti SOT.
Ujutro ga napunim, navečer je već prazan. Ima i probleme s kamerom tj snimanjem videozapisa, čestim smrzavanjem.
Ne govorim napamet, razumijem se u tematiku.
Jedan od najboljih testova istrošenosti baterije jest da se mobitel u potpunosti isprazni, na 0%, da se doslovce ne može upaliti.
Nakon toga ga spojim na USB meter.
Imam 3 najpreciznija usb testera i najnaprednija na tržištu.
Mjerenje se vrši dok je uređaj isključen (jer da je uključen dok usb meter mjeri, pokazao bi veću vrijednost od realne koja se potrši za upaljeno stanje uređaja).
Ovaj USB uređaj mjeri kapacitet baterije, od 0% do 100% dok se ne napuni
Rezultat daje u mAh, te Mi 11 Lite 5G, deklarirano ima 4250mAh bateriju.
Kada sam ga prvi put kupio, istim testom imao je oko 3900mAh kapacitet.
Sada ima 1900mAh baterija, od trenutka kada se ugasi na 0% i ne želi upaliti, dok se ne napuni na 100%.
Testiranje je izvršeno s nekoliko raznih mjerača (FNB48P, KWS-MX18...) te svi pokazuju veliku istrošenost baterije koje objašnjava sve prethodno navedeno.
Po XDA forumima može se pročitati na više mjesta da je dosta korisnika imalo problema s baterijom i servis im je stavljao (promijenio) BP42 bateriju koja se untura može promijeniti.
Za usporedbu, kako imam 2 Xiaomi 11 Lite, drugi ima 3000+mAh kapacitet baterije, istim testiranjem. Neispravni ima 2000mAh.
No što je najgore, Ekupi ima moje mobitele već 30 dana a samo su jedan poslali u Agramservis.
https://i.ibb.co/M5C30M4/image.png
Agramservis je dobio samo tatin koji ima problem s tipkom (sudeći po odgovoru tu dobivam novi).
A moj 5G (baterija, kamera) nisu ni poslali na servis!?
Minimum minimuma je odgovoriti kupcu na e-mail u roku od 15 dana.
Ti objašnjavaš da je u redu postupanje Ekupi-ja?
Mogli su mi samo odgovoriti "Vaš mobitel smo proslijedili na servis te ćemo vas povratno kontaktirati".
Ja nemam odgovore, sam moram istraživati gdje su mi mobiteli, jedan nisu ni poslali na servis a nisu mi ni vratile novce, ponudili drugi ili neko treće rješenje".
Sve to radi vodeća internet trgovina, koja bi morala imati puno bolju podršku i način rješavanja reklamacija.
Imaš uređaj koji nije ispravan uredu.
Ukoliko ima aktivno jamstvo pošalji ga direktno u servis. Ne znam šta trgovima ima sa time.
Znam da po zakonu ako njima pošalješ oni moraju poslati u servis ali bezveze gubis vrijeme sigurno nekih desetak dana a možda i više.
Dok prvo pošta dostavi trgovcu pa dok se ovaj sjeti poslati na servis.
Ne vidim zašto komplicirate pošalji direktno na servis i miran si.
Salje se direktno trgovcu s razlogom. Imas temu pa procitaj. Nista se ne produljuje na taj nacin, stovise, reklamacijski proces se skrati, samo ovaj tu jos nije nista nigdje poslao pa zato i ceka.
samo ovaj tu jos nije nista nigdje poslao pa zato i ceka.
"Od 7.12. sam im vratio mobitele, kod njih se nalaze."
Ne znam kam da stavim ovo. Vjerojatno bi logičnije bilo u topic o pošti, no pošljka je od eKupi.
Uglavnom, ne znam kaj da radim.
Naručili smo dječji krevetić s ekupi još tamo 19.1. Oni to poslali poštom, odnosno preko Paket24. Krevetić su podijelili u dva dijela. Prvi dio stigao par dana nakon narudžbe. Drugog dijela još nema.
Zadnji update na trackingu
22.01.2024 14:44:36
ponedjeljak
Pošiljka je zaprimljena
10200 ZAGREB
- Poštu zovem svaki drugi dan. Ovi u call centru (nakon što čekam u prosjeku 30 minuta da se netko javi) nemaju pojma o paketu. Kao oni nisu u komunikaciji s tim odjelom prijema paketa i nema načina da doznaju što je s time (mogu ziher al im se ne da)
- Zvao ekupi da pošalju požurnicu. Poslali već dvaput.
- Jučer opet zvao poštu da pitam mogu li sam kako doći po paket tamo. Naravno da ne mogu.
Znači toliku količinu bolikurčine još nisam doživio.
Iscrpio sam sve mogućnosti i ne znam kaj da više radim.
Danas sam ekupi poslao mail da ukoliko ne dođe do pomaka do ponedjeljka, 5. veljače, vjerujem da bi bilo korektno da krevetić pošalju ponovno, ali drugom dostavnom službom, pa nek se oni dalje zafrkavaju s poštom i zagubljenim paketom.
Još čekam odgovor na taj mail.
Ako tko ima još kakav prijedlog, bio bih vrlo zahvalan.
Hvala
Vjerojatno nije pravo mjesto da ovo pitam, ali da ne otvaram novu temu.
Dakle molio bi ako netko može otići na ovaj link koristeći pritom Chrome browser:
I onda provjeriti CPU usage.
Meni skoči na 100% u Chrome-u, dok na recimo Edge nema nikakvih skokova u CPU usage.
Čini mi se da se ovo događa na svim artiklima koji imaju onaj rotirajući prikaz stvari...u ovom slučaju mobitel....tako da koji god mobitel da gledam...CPU divlja.
Vjerojatno nije pravo mjesto da ovo pitam, ali da ne otvaram novu temu.
Dakle molio bi ako netko može otići na ovaj link koristeći pritom Chrome browser:
https://www.ekupi.hr/Elektronika/Mobiteli-i-dodaci/Mobiteli/Xiaomi-Redmi-Note-13-Pro%2B-5G-8GB-256GB-Midnight-Black%2C-mobitel/p/EK000579395?utm_source=nabava.net&utm_campaign=nabava.net&utm_medium=click
I onda provjeriti CPU usage.
Meni skoči na 100% u Chrome-u, dok na recimo Edge nema nikakvih skokova u CPU usage.
Čini mi se da se ovo događa na svim artiklima koji imaju onaj rotirajući prikaz stvari...u ovom slučaju mobitel....tako da koji god mobitel da gledam...CPU divlja.
Onda nemoj koristiti Chrome. Koristim Firefox i u njemu skoči max do 10% i to je to.
Vjerojatno nije pravo mjesto da ovo pitam, ali da ne otvaram novu temu.
Dakle molio bi ako netko može otići na ovaj link koristeći pritom Chrome browser:
https://www.ekupi.hr/Elektronika/Mobiteli-i-dodaci/Mobiteli/Xiaomi-Redmi-Note-13-Pro%2B-5G-8GB-256GB-Midnight-Black%2C-mobitel/p/EK000579395?utm_source=nabava.net&utm_campaign=nabava.net&utm_medium=click
I onda provjeriti CPU usage.
Meni skoči na 100% u Chrome-u, dok na recimo Edge nema nikakvih skokova u CPU usage.
Čini mi se da se ovo događa na svim artiklima koji imaju onaj rotirajući prikaz stvari...u ovom slučaju mobitel....tako da koji god mobitel da gledam...CPU divlja.
Je, i kod mene se to sad dogodilo. Valjda kakav miner u pozadini stranice radi
Zanimljivo...evo sada sam probao ponovno i sada je sve ok.
Danas dobio mail za promjenu lozinke i 2 maila s otkazivanjem narudžbe, iako nisam bio na ekupi zadnjih dana... zanima me je li još koga napalo?
Danas dobio mail za promjenu lozinke i 2 maila s otkazivanjem narudžbe, iako nisam bio na ekupi zadnjih dana... zanima me je li još koga napalo?
mislim da su se oni sami oglasili oko tak nečeg danas na svojem FB - to je scam, ignoriraj - pobriši - zanemari
ps: uz FB screenshot, dodao sam još jedan o kojem se pričalo ranije
Je, odgovoriše mi u međuvremenu na mail da je u tijeku napadaj širih razmjera. I prije koji sat sam dobio mail sa zahtjevom za promjenu passa. Jel to znači da su im negdje leakali mailovi usera... ili su ih prodali krivoj osobi?
Jel čitaš ti što ti je čovjek napisao?
To nema veze s ekupi.
Jel čitaš ti što ti je čovjek napisao?
To nema veze s ekupi.
Dobijem mail sa legitimne ekupi adrese da sam zatražio promjenu passa i to nema veze sa ekupi? Možda, možda ne.
Jel čitaš ti što ti je čovjek napisao?
To nema veze s ekupi.
Dobijem mail sa legitimne ekupi adrese da sam zatražio promjenu passa i to nema veze sa ekupi? Možda, možda ne.
I ne samo to
na ekupi sam se registrirao pod laznim imenom koje se takoder spominje u mailu.
tako ili su prodali nase podatke ili su hakirani.
Al od regulatora i policije nitko ne reagira...
Je, odgovoriše mi u međuvremenu na mail da je u tijeku napadaj širih razmjera. I prije koji sat sam dobio mail sa zahtjevom za promjenu passa. Jel to znači da su im negdje leakali mailovi usera... ili su ih prodali krivoj osobi?
I meni su do sad došla dva za promjenu passworda, jedan jučer u 8:30 i jedan jutros u 4:50 sa njihovog službenog maila. Nisam dobila nikakve mailove za otkazivanje narudžbe sa drugih adresa. Moja stara je dobila i sa službenog i taj sa "otkazivanjem". Tak da definitivno nije samo klasično APP pecanje kao sa poštom, dhl-om, mup-om i ostalima.
Utvaram si da im je to karma za peglu koja je trebala za crni petak ići uz perilicu rublja kao poklon a koju mi nisu poslali.
I ne samo to
na ekupi sam se registrirao pod laznim imenom koje se takoder spominje u mailu.
tako ili su prodali nase podatke ili su hakirani.
Al od regulatora i policije nitko ne reagira...
Postoji zakonski rok u kojem su oni dužni prijaviti takav proboj ukoliko se desio, nakon isteka su u prekršaji.
Ti si također u prekršaju po članu 10. Zakona o prekršajima protiv javnog reda i mira.