Rado bi napravio, daj malo detaljnije opisi...

Rado bi napravio, daj malo detaljnije opisi...
Za novog casper-a? (slike nema, lol)
evo jedan novi ...
Pogodite za što je to :D
Edit: Isprićavam se,1. put nije prebacilo sliku...
Malo su ti teksture zblurane kao i refleksija :)
Inaće ok :)
evo jedan novi ...
Pogodite za što je to :D
Edit: Isprićavam se,1. put nije prebacilo sliku...
Malo su ti teksture zblurane kao i refleksija :)
Inaće ok :)
Ako misliš na plastiku, to je zato jer su ustvari takve i teksture od te plastike, a refleksija je jer nisam stavio glatko željezo...
Edit: Evo slika bez toga
evo jedan novi ...
Pogodite za što je to :D
Edit: Isprićavam se,1. put nije prebacilo sliku...
cincilator?
evo jedan novi ...
Pogodite za što je to :D
Edit: Isprićavam se,1. put nije prebacilo sliku...
cincilator?
Nije...:D
Nije ni to, ali ako se dovede dovoljno visoki napon "skuha" mnogo stvari..:D
Tesla coil
Tesla coil
Nope,ali blizu :D
Ako misliš na plastiku, to je zato jer su ustvari takve i teksture od te plastike, a refleksija je jer nisam stavio glatko željezo...
Edit: Evo slika bez toga
Imam samo jednu tehničku primjedbu, lemovi su na krivoj strani. Ostalo, super! Nekakva zavojnica, dakle ima indukcije. I ako ćemo cjepidlačiti switch treba imati tri nožice u ovoj izvedbi.
Ako misliš na plastiku, to je zato jer su ustvari takve i teksture od te plastike, a refleksija je jer nisam stavio glatko željezo...
Edit: Evo slika bez toga
Imam samo jednu tehničku primjedbu, lemovi su na krivoj strani. Ostalo, super! Nekakva zavojnica, dakle ima indukcije. I ako ćemo cjepidlačiti switch treba imati tri nožice u ovoj izvedbi.
Idem to ispravim :D, nego, to je EMP uređaj.
Ako misliš na plastiku, to je zato jer su ustvari takve i teksture od te plastike, a refleksija je jer nisam stavio glatko željezo...
Edit: Evo slika bez toga
Imam samo jednu tehničku primjedbu, lemovi su na krivoj strani. Ostalo, super! Nekakva zavojnica, dakle ima indukcije. I ako ćemo cjepidlačiti switch treba imati tri nožice u ovoj izvedbi.
1. lemovi mogu biti i sa gornje strane ako se radi o manjoj plocici sa manje lemnih tocaka
2. postoje prekidaci sa 2 nozice... XD (ako cemo cjepidlacit)
Ako misliš na plastiku, to je zato jer su ustvari takve i teksture od te plastike, a refleksija je jer nisam stavio glatko željezo...
Edit: Evo slika bez toga
Imam samo jednu tehničku primjedbu, lemovi su na krivoj strani. Ostalo, super! Nekakva zavojnica, dakle ima indukcije. I ako ćemo cjepidlačiti switch treba imati tri nožice u ovoj izvedbi.
1. lemovi mogu biti i sa gornje strane ako se radi o manjoj plocici sa manje lemnih tocaka
2. postoje prekidaci sa 2 nozice... XD (ako cemo cjepidlacit)
Jej!
1. Nisam baš vičan tome da lemim na istoj strani gdje nožice kondenzatora ulaze, a na to sam mislio, doduše ova mi pločica niti ne djeluje kao SMD
2. Postoje, rekao sam u ovoj (kliznoj) izvedbi
Evo mali WIP update (popravit ću zastore).
Mora biti kombinacija spavaće i dnevnog te kombinacija postojećeg i novog namještaja.
Pozdrav svima.
Evo u subotu nam dolazi još jedno predavanje na 3DHRTV-u, a radi se o "osnovama NURBS-a"
Prezentaciju ovu subotu vodim ja u programu Maya.
Puno više inforamcija nađite na ovom linku
Vidimo se!
Evo novi short napravljen u Blenderu: Sintel http://www.3dhr.net/animacije/kratki_animirani/237_sintel/
Mislim da misliš (lol) na anisotropy. Pomoću njega "izobličiš" refleksiju.
Imaš ovdje pojašnjeno -> http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_material.htm
Jel moze neko dati link do tutoriala za animaciju? Ili da radim frame po frame? (program rhinoceros) hvala.
Može li mi netko reći kako u 3ds max-u 2011 "podebljati" napravljeni helix. Dakle kad napravim helix on bude samo crta no ja hoću da to bude kao cilindar, dakle da je podebljano.
Može li mi netko reći kako u 3ds max-u 2011 "podebljati" napravljeni helix. Dakle kad napravim helix on bude samo crta no ja hoću da to bude kao cilindar, dakle da je podebljano.
ideš ja mislim rendering tab i onda enable in viewport i povecavas velicinu
Novi WIP,molio bih prijedloge i komentare,još neke stvari treba popravit,malo scenu popunit i to je to.
Najs...Ovo nije loše...samo, upali AO jer ga nevidim ovdje, pa izgleda kao da ti lete stvari u zraku :)
Inaće je ok
Bit će sjena ;)
AO (Ambient Occlusion) ti daje dodatne sjene, one malecke koje ti trebaju da stvar neleti u zraku kao što je kod tebe slučaj (nezz kako da ti to objasnim pa sam ovak osvojim riječima, primjer dolje)
Dakle ovo je AO bez ikakvih dodatnih sjena koje baca svjetlo
http://www.philipk.net/tutorials/materials/materials.html
http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=4678
možda ti ovo pomogne što se tice materijala
Napravi rubove gdje zid, stupci i onaj kamen na kojem je stolac dodiruju pod. Ja bih to napravio tako da smanjim veličinu plohe koja ti je pod tako da ne dodiruje zid, zatim napravio Boolean (ili kako se već kod tebe zove) poda s stupcima i tim kamenom te povećao dimenzije nastalih rupa u podu. Zatim dodao još jedan pod koji bi imao materijal ruba i koji bi pokrivao cijelu površinu poda, a nalazio se tik ispod njega (poda). To bi treba malo uštimavati, ali vjerujem da bi to trebalo dobro ispasti.
I ne bih koristio caustic, ali ti vidi.
Usput ne kužim zašto je stolac izložak, bilo bi bolje da je neki kip.