Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi DirectX

poruka: 21
|
čitano: 3.507
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
protjeran
offline
Crysis 3

Novi trailer za najavljeni Crysis 3 zamišljen je kao tehnološki demo koji obara s nogu i moramo priznati, njemački studio je ponovo na visini zadatka. Istovremeno, prikazuje i zarastao postapokaliptični megalopolis u kojem će se odigrati radnja novog nastavka popularne igre. Najbolji detalj: nevjerovatno realistično rastinje kreirano teselacijom. Vlasnici DX11 grafičkih karti, radujte se!

Igra bi trebala u prodaju u februaru iduće godine, a ako bude imalo blizu ovoga prikazanog u traileru (što je do sada obično bilo tako kada je Crytek u pitanju), imaćemo novi grafički benchmark.

 

Video:


http://www.soundstream.com/
 
1 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Re: Crysis 3

Fenomenalno izgleda. Ljudi stvarno znaju svoj posao.

It's very dangerous, putting them together. I don't think the boy can handle it. I don't trust him.
13 godina
neaktivan
offline
Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi DirectX

Nego,koliko ja znam cryengine radi i na opengl-u,pa me zanima dali detalji opadaju kada se stavi opengl kao renderer na bilo kojem crysisu?

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
g12356 kaže...

Nego,koliko ja znam cryengine radi i na opengl-u,pa me zanima dali detalji opadaju kada se stavi opengl kao renderer na bilo kojem crysisu?

  Ako misliš je li moguće ovo na traileru napraviti u OGL, to je nemoguće točno znati. Vjerojatno bi se dalo ovo sve izvesti i na OGL-u samo je pitanje brzine, vremena, znanja i vještine.

 

Ukratko, neisplativo i skoro neprihvatljivo s obzirom da su mnogi developeri izjavili da je OGL davno prestao konkurirati (naj)novijim verzijama DX-a. Brzina izvođenja je ovdje jako bitna stvar s obzirom što je sve nagurano i na mogućnosti današnjih GPU-ova.

 

Inače do sada niti jedan Crysis nije podržavao OGL (niti jednu verziju). Podržavao je do sada isključivo DX9c, DX10, DX11.

Poruka je uređivana zadnji put ned 12.8.2012 12:43 (Ranko Kukumar).
12 godina
odjavljen
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
Ranko Kukumar kaže...
g12356 kaže...

Nego,koliko ja znam cryengine radi i na opengl-u,pa me zanima dali detalji opadaju kada se stavi opengl kao renderer na bilo kojem crysisu?

  Ako misliš je li moguće ovo na traileru napraviti u OGL, to je nemoguće točno znati. Vjerojatno bi se dalo ovo sve izvesti i na OGL-u samo je pitanje brzine, vremena, znanja i vještine.

 

Ukratko, neisplativo i skoro neprihvatljivo s obzirom da su mnogi developeri izjavili da je OGL davno prestao konkurirati (naj)novijim verzijama DX-a. Brzina izvođenja je ovdje jako bitna stvar s obzirom što je sve nagurano i na mogućnosti današnjih GPU-ova.

 

Inače do sada niti jedan Crysis nije podržavao OGL (niti jednu verziju). Podržavao je do sada isključivo DX9c, DX10, DX11.

a Valve tvrdi suprotno

http://revohd.com
12 godina
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
Arnold Layne kaže...

a Valve tvrdi suprotno

  Zato što sve mogućnosti koje Source Engine ima mogu se bez problema izvesti i u OGL-u. Uz to, Source engine je od strane hardvera davno prožvakan, pa i neki lošije isprogramiran algoritam neće toliko biti osjetljiv što se tiče konačne brzine.

 

Ovdje se radi o hrpi naprednih stvari za koje nisam siguran je li uopće OGL podržava (sad preko ekstenzijskog sistema vjerojatno da, ali nisam upućen detaljno).

 

John Carmack, dugogodišnji pobornik OGL zajednice i Linuxa je izjavio da OGL apsolutno više nije nikakva konkurencija DX10 i DX11.

Poruka je uređivana zadnji put ned 12.8.2012 12:55 (Ranko Kukumar).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
Ranko Kukumar kaže...

Ako misliš je li moguće ovo na traileru napraviti u OGL, to je nemoguće točno znati. Vjerojatno bi se dalo ovo sve izvesti i na OGL-u samo je pitanje brzine, vremena, znanja i vještine.

 

Ukratko, neisplativo i skoro neprihvatljivo s obzirom da su mnogi developeri izjavili da je OGL davno prestao konkurirati (naj)novijim verzijama DX-a. Brzina izvođenja je ovdje jako bitna stvar s obzirom što je sve nagurano i na mogućnosti današnjih GPU-ova.

 

Inače do sada niti jedan Crysis nije podržavao OGL (niti jednu verziju). Podržavao je do sada isključivo DX9c, DX10, DX11.

Ma je,

Sve se da (skoro) napraviti, pogotovo sad kad se bude polagano ponovno okretalo OpenGL-u, pa ce i to pogurati malo stvari.

 

Naravno da je Direct3D trenutno u boljoj poziciji kad se prakticki samo on i koristi...

If you ever write code that is so complex that needs a comment to explain *what* a statement is doing, you probably need to rewrite your code, not comment it.
Poruka je uređivana zadnji put ned 12.8.2012 13:14 (1domagoj1).
13 godina
neaktivan
offline
Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi DirectX

Vi to velite na najnovije verzije ogl-a poput 4.x verzija ili mislite na verziju 2.x na kojoj su mnogi ljudi i dalje zaostali?

Vjerujem da je za to više kriv microsoft sa nekakvim oblikom vendor(developer) lock in-a i nedvoljna medijska eksponiranost ogl-a naprema dx-u.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
Poruka je uređivana zadnji put ned 12.8.2012 13:22 (g12356).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi DirectX

Razvoj OGL-a je uvijek bio prilicno trom (trebalo im je 5 godina za prijelaz sa verzije 1.0 na 1.1, i 12 godina od verzije 1.0 do 2.0). MS je sa DX10 napravio ogroman korak naprijed (shader model4, geometry shader, ...), od tada OGL samo bezuspjesno pokusava slijediti DX, no s obzirom da njihovu tromost ide im prilicno lose. Nije cudo da su se svi u zadnjih par godina prebacili na razvoj u DX-u (osim naravno opensource/linux fanatika koji nemaju izbora pa moraju koristiti OpenGL)...

 
@g12356

OpenGL je nekad davno bio jako jednostavan za koristenje, no kako je vrijeme odmicalo, i tehnologija se mijenjala (pojava programabilnog pipelinea, itd..), OpenGL se (najvise zbog kompatibilnosti) nije prilagodjavao, nego su samo nasilno ubacivali nove feature. Tako da se vremenom jednostavni API pretvorio u nesto sve samo ne jednostavno. Dodaj tome i prilicno lose drivere koji ne podrzavaju (ili ne rade kako treba) nove funkcionalnosti i novi hardware, i nemas vise nikakvog razloga danas koristiti OpenGL umjesto DX-a.

 

 

 

 

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being cold...
Poruka je uređivana zadnji put ned 12.8.2012 13:36 (SupremeCommander).
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
SupremeCommander kaže...
...

Ne mozes mijesati kruske i jabuke. DirectX je jedno, Direct3D je drugo. Dakle, mislis na D3D jer D3D je graficki API kao i OpenGL, a dio je DX-a koji je kolekcija API-ja vezanih uz multimediju (Direct3D, DirectPlay, DirectSound, DirectDraw...).

 

Oba API-ja su slicna po mogucnostima, ali D3D prevladava zbog MS-a.

 

"Outside of a few minor functional differences which have mostly been addressed over the years, the two APIs provide nearly the same level of function. Hardware and software makers generally respond rapidly to changes in DirectX, e.g. pixel processor and shader requirements in DirectX 9 to stream processors in DirectX 10, while new features in OpenGL are mainly implemented first by vendors and afterward retroactively applied to the standard."

If you ever write code that is so complex that needs a comment to explain *what* a statement is doing, you probably need to rewrite your code, not comment it.
16 godina
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
1domagoj1 kaže...

Ne mozes mijesati kruske i jabuke. DirectX je jedno, Direct3D je drugo. Dakle, mislis na D3D jer D3D je graficki API kao i OpenGL, a dio je DX-a koji je kolekcija API-ja vezanih uz multimediju (Direct3D, DirectPlay, DirectSound, DirectDraw...).

 Kad si vec picajzla, DirectPlay je odavno izbacen iz DX-a (nitko normalan ga nije koristio), kao i DirectDraw (jer nije podrzavao 3d akceleraciju, zamjenio ga je Direct2D), tako da DX danas ima Direct3D, DirectX Audio (nasljednik DirectSounda), Direct Input (+XInput za XBox controller) i Direct2D. No to nema nikakve veze jer te nista ne sprecava da koristis DirectX Audio ili DirectInput sa openGL-om...

D3DX (skupina funkcija sa matematickim funkcijama, manipulacijom tekstura, itd...)  je vec druga prica, i neki su presli sa openGLa na DX (Direct3D kad vec hoces {#}), upravo zbog njega.

 

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being cold...
Poruka je uređivana zadnji put ned 12.8.2012 15:33 (SupremeCommander).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
Ranko Kukumar kaže...
Ovdje se radi o hrpi naprednih stvari za koje nisam siguran je li uopće OGL podržava (sad preko ekstenzijskog sistema vjerojatno da, ali nisam upućen detaljno).

OpenGL 4 je ekvivalent DX-a 11. Dakle podržava sve što i DX.

 

Sva ta lijepa grafika koju si vidio se svodi na kompleksne shadere i postprocessing filtere + nešto teselacije + fizika, upotpunjeno detaljnim modelima sa teksturama visoke rezolucije. Baš ništa što se ne može izvesti i u OpenGL-u.

 

Prava genijalnost CryEnginea dolazi iz članaka sličnih ovome: http://www.kevinboulanger.net/treeshadows.html, tu leži ključ naprednih efekata, a ne u grafičkom API-u.

 

Ranko Kukumar kaže...
 John Carmack, dugogodišnji pobornik OGL zajednice i Linuxa je izjavio da OGL apsolutno više nije nikakva konkurencija DX10 i DX11.

On je to komentirao sa developerske strane, naime OpenGL se je malo zakomplicirao sa silnim ekstenzijama. Longs peak je malo doveo reda u to svojim deprecation mehanizmom.

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
Poruka je uređivana zadnji put ned 12.8.2012 16:02 (rustweaver).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
SupremeCommander kaže...

Kad si vec picajzla, DirectPlay je odavno izbacen iz DX-a (nitko normalan ga nije koristio), kao i DirectDraw (jer nije podrzavao 3d akceleraciju, zamjenio ga je Direct2D)

Onda sam ja igrao puno nenormalnih igara... :D

 

SupremeCommander kaže...

Razvoj OGL-a je uvijek bio prilicno trom (trebalo im je 5 godina za prijelaz sa verzije 1.0 na 1.1, i 12 godina od verzije 1.0 do 2.0)

Koliko neznanja u ovoj rečenici. Znaš li koliko je napredan OpenGL bio, a koliko su primitivne grafičke kartice bile? OpenGL je doslovce čekao da ga hardver dostigne.

 

SupremeCommander kaže...

MS je sa DX10 napravio ogroman korak naprijed (shader model4, geometry shader, ...)

http://en.wikipedia.org/wiki/Shader_Model_4#Pixel_shader_comparison

Nije baš "ogroman", ali logičan evolucijski korak unaprijed.

 

SupremeCommander kaže...

od tada OGL samo bezuspjesno pokusava slijediti DX, no s obzirom da njihovu tromost ide im prilicno lose.

Istina je da je OpenGL imao svojih uspona i padova (zbog tromosti tijela koje njime upravlja), ali to je gotovo potpuno ispravljeno ubrzanim tempom od verzije 2.0 naviše. Naime baš je prije verzije 2.0 najviše stagnirao, dok se napokon nije ugurala podrška za shadere. 3.x je podbacio ne zbog nepodržanih tehnologija, nego zbog slabe volje da se uvede red u API-ju.

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
Poruka je uređivana zadnji put ned 12.8.2012 15:56 (rustweaver).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
rustweaver kaže...
Koliko neznanja u ovoj rečenici. Znaš li koliko je napredan OpenGL bio, a koliko su primitivne grafičke kartice bile? OpenGL je doslovce čekao da ga hardver dostigne.

Upravo to. A bome ni danas situacija nije bas puno drugacija, jako lijep primjer je ta toliko famozna teselacija koja se toliko promovira s DX11. Postojala je kao ekstenzija u OpenGL-u vec dobre tri godine prije pojave u DX-u (obratiti paznju na dependencies u ovom pdf-u, tocnije na verziju OpenGL-a). Dapace, bilo je moguce i ranije, uz pomoc fast instancinga i vertex-texture-fetch-a. Uglavnom, kroz OpenGL ekstenzije svaki novi GPU feature zasigurno ce se prvo pojaviti u OpenGL-u, a tek onda u ostalim API-jima.

 

K tome, cross-platform je, tu bi svaka prica trebala stati.

 

Zasto DX prevladava? Kao sto rekoh, zbog MS-a, njihove FUD kampanje protiv OpenGL-a i tako to jel...

If you ever write code that is so complex that needs a comment to explain *what* a statement is doing, you probably need to rewrite your code, not comment it.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
1domagoj1 kaže...

Upravo to. A bome ni danas situacija nije bas puno drugacija, jako lijep primjer je ta toliko famozna teselacija koja se toliko promovira s DX11. Postojala je kao ekstenzija u OpenGL-u vec dobre tri godine prije pojave u DX-u (obratiti paznju na dependencies u ovom pdf-u, tocnije na verziju OpenGL-a).

Uvijek zaboravim na to, sjećam se samo TruForma koji je neslavno završio. Anyway iskopao ja nešto malo o praktičnoj primjeni tog čuda:

http://www.gamedev.net/topic/532189-amd-vertex-shader-tesselation/

http://unigine.blogspot.com/2009/07/amdvertexshadertessellator.html

http://rastergrid.com/blog/2010/09/history-of-hardware-tessellation/

 

Zanimljiva je završna rečenica sa unigine bloga:

"PS: The feature will be available in DirectX 11."

OpenGL mehanizam ekstenzija koliku je zbrku stvorio toliko je i moćan. Svašta se može utrpati u obliku ekstenzija...

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
16 godina
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
rustweaver kaže...
SupremeCommander kaže...

Kad si vec picajzla, DirectPlay je odavno izbacen iz DX-a (nitko normalan ga nije koristio), kao i DirectDraw (jer nije podrzavao 3d akceleraciju, zamjenio ga je Direct2D)

Onda sam ja igrao puno nenormalnih igara... :D

Neznam, ne igram se bas {#}, ali sam probao koristiti taj DirectPlay i bio je poprilicna koma za upotrebu, a i MS-ovo objasnjenje zasto je izbacen je bilo jer se slabo koristio. Na kraju je puno jednostavnije bilo isprogramirat citavu stvar pomocu socketa.

 

rustweaver kaže...
SupremeCommander kaže...

MS je sa DX10 napravio ogroman korak naprijed (shader model4, geometry shader, ...)

http://en.wikipedia.org/wiki/Shader_Model_4#Pixel_shader_comparison

Nije baš "ogroman", ali logičan evolucijski korak unaprijed.

 

 E tu se varas. API se poprilicno promijenio, a i npr. ovo su ogromne razlike:

                                VS3 VS4

# of texture samplers 4 128

 

Ako mozes shaderu dati cijelo polje tekstura to prilicno olaksava stvar i smanjuje broj potrebnih prolaza.

Kod DX9 igra se to nije toliko vidjelo jer je citav engine bio optimiziran za DX9, no ako iz nule radis engine samo za DX10, vidis da je to nebo i zemlja...

 

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being cold...
Poruka je uređivana zadnji put ned 12.8.2012 17:00 (SupremeCommander).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
SupremeCommander kaže...
E tu se varas. API se poprilicno promijenio

To nema nikakve veze sa OpenGL-om.

 

SupremeCommander kaže...
a i npr. ovo su ogromne razlike:

                                VS3 VS4

# of texture samplers 4 128

Koristio si više od 4 displacement mape u jednom vertex shaderu?

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
16 godina
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
rustweaver kaže...

Koristio si više od 4 displacement mape u jednom vertex shaderu?

Mislim da cak jesam, kod iscrtavanja jednog bloka od velikog terena trebali su mi susjedni blokovi. Puno brze je bilo postavit teksture (height mape) susjednih blokova u shader nego dinamicki editirat teksturu. Ili sam koristio geometry shader za {#}, tko bi se vise sjecao, davno je to bilo... 

No ono sto se sjecam je da sam se preporodio kod prelaza sa DX9 na DX10, sve je djelovalo puno jednostavnije. Najveci problem je bio sto su tada DX10 kartice (+Vista) bile rijetkost...

 

A mislim, mozemo mi svasta pricati za MS, ali cinjenica je da je (nakon desetak verzija {#}), napravio prilicno dobar posao sa DirectX-om...

 

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being cold...
Poruka je uređivana zadnji put ned 12.8.2012 18:42 (SupremeCommander).
12 godina
offline
Re: Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi Dire
SupremeCommander kaže...

A mislim, mozemo mi svasta pricati za MS, ali cinjenica je da je (nakon desetak verzija {#}), napravio prilicno dobar posao sa DirectX-om...

 

  To stoji. Da ne govorim da je sve do verzije 8 bilo skoro pa i neprihvatljivo.

 

Cijele 90-te i početak 2000-tih je dominirao OpenGL kod 3D (pa i 2D) igara. Tek negdje 2003. se desio prelom sa Source Engine-om, Cryengine-om 2 i Unreal Engineom 2. Naravno tada je i predstavljen DX9 koji je već bio dosta moćan u to vrijeme.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Crysis 3
soundstream kaže...

Novi trailer za najavljeni Crysis 3 zamišljen je kao tehnološki demo koji obara s nogu i moramo priznati, njemački studio je ponovo na visini zadatka. Istovremeno, prikazuje i zarastao postapokaliptični megalopolis u kojem će se odigrati radnja novog nastavka popularne igre. Najbolji detalj: nevjerovatno realistično rastinje kreirano teselacijom. Vlasnici DX11 grafičkih karti, radujte se!

Igra bi trebala u prodaju u februaru iduće godine, a ako bude imalo blizu ovoga prikazanog u traileru (što je do sada obično bilo tako kada je Crytek u pitanju), imaćemo novi grafički benchmark.

 

Video:


 

Izvor: Info.ba

14 godina
offline
Crysis 3 trailer pokazuje kako se koristi DirectX

I'll miss you Crysis.

 

Ako ikada budem probao pokrenuti Crysis 3, komp će mi otići u vječna lovišta

...Nije sretan onaj tko puno ima, sretan je onaj tko malo treba, neda se sreća zlatom kupiti...
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice