Meni je najdraža 0.7. 0.5 mi je kao da držim dlaku u ruci. Nekim ljudima je i 1mm najbolji. Koristim 63/37. Važniji mi je kvalitetan flux nego žica. Zato jer je tehnika drugačija. Pasta za lemljenje lemilicom ne dolazi u obzir. Jer znaju nastajati mikronske kuglice koje završe svugdje po ploči.
Elektronika - pitanja, odgovori, tutoriali
- poruka: 7.593
- |
- čitano: 1.842.218
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Jel bolja žica bez olova? Kada lemim sitne stvari, lem se ljepi za lemilicu i ostaju vrhovi nalik na suze.
Nije bolja, teže je s njom raditi, nije da je nemoguće ako je neka kvalitetna. Taj oblik ostaje ako nedostaje fluxa ili je temp. lemljenja niska.
Pozz ljudi, crkao mi samostojeći ventilator baš po ovoj vrućini. Podmazao sve i moram ga ručno pokrenut da se zavrti ali opet sam sebi pruža otpor i stane nakon 20tak sekundi. Vrti se bez otpora kad je ugašen, čim ga upalim sam sebe zaustavi.
Ne znam da li je kondenzator u pitanju (nemam ga čim izmjeriti) ili nešto drugo..
Ovisno kakav je tip motora, može biti da je do kondenzatora, probaj staviti drugi istog kapaciteta i istog ili većeg nazivnog napona.
Promijenio dva upravo i tek se sjetio izmjerit voltmetrom i nema napona na kondenzatorima ali ventilator zuji i dalje..
Promijenio dva upravo i tek se sjetio izmjerit voltmetrom i nema napona na kondenzatorima ali ventilator zuji i dalje..
Onda je valjda u prekidu žica koja ide do kondenzatora.
A ako su probili namotaju cudno mi da zuji i dalje
Znali neko koliki napon treba držati 18650 baterija nakon izvjesnog vremena ?
Ne mogu da nađem koliki pad napona je normalan nakoliko koliko vremena ako je baterija dobra, nađem samo da je baterija za baciti ako napon prebrzo opada, ali gdje je granica, koliko smije pasti nakon određenog vremena to ne mogu nikako da nađem.
Dok ne kupim iMax B6 s kojim bih testirao kapacitet mogu jedino da procjenjujem na osnovu napona da li baterija valja ili ne valja. Imam 20+ 18650 baterija, trebam da rasporedim koje ću za šta koristiti. Tri sam već odstranio jer im napon padne na <1V za manje od sat vremena.
Unaprijed hvala.
Ista vrsta konektora a zamijenjen polaritet (pogledaj boju i raspored žica). Ti jst konektori mogu ući u utor samo na jedan način te onda zapravo zamjeniš + i - pa skuriš sklop /regulator napona. Znam jer sam uspio to napraviti.
Jel bi ferrite bead pomogao u seriji s izlazima za zvuk?
Mislim da je ista situacija kao u onih par situacija do sad kaj smo imali tu na forumu - samo audioizolacijski transformator.
Treba mi jos jedan multimetar, imate li preporuku sto uzeti? Koristim Uni-T UT33C zadnjih 7-8 godina i generalno sam zadovoljan, samo sto mi sve cesce i cesce zatreba jos jedan instrument. U lokalnoj trgovini su odmah dostupni UNI-T UT133B(cca 160kn) i UNI-T UT 58D (cca 500kn). Skuplji model mi ne opravdava cijenu, a vjerovatno bi dao taj novac da je autoranging. Naravno i ostali proizvodjaci/modeli ulaze u izbor
U Chipoteci je vikend akcija još danas do 24.00.
Instrument UT-131 D MIDI DIGITALNI MULTIMETAR, Uni-trend 69.00kn
Dostava 40kn.
https://www.chipoteka.hr/artikl/140032/instrument-ut-131-d-midi-digitalni-multimetar-uni-trend-6022013104
probaj si staviti poslije boostera neki LDO regulator, previše buke stvaraju ti switching regulatori, barem ti jeftini i jednostavni i onda se prenosi na audio. Znači ako ti sklop dela na 5V, ti podesi boster na 7 ili na 6V i ispred stavi regulator, ulazni napon podesi ovisno o tome koliki je dropout LDO-a. Gledaj da ti LDO ima što veći PSRR. Isto tako mase spajaj u jednu točku, tzv zvjezdište kako bi što više izbjegao ground loop.
Inače, spojio sam GND od BT modula na GND od boostera. GND od boostera na GND od izvora
Ima li nekih domaćih tiskovina ili web portala s tematikom embedded sustava?
Premještam danas TV i antenu i odštekam to zajedno s kućnim kinom iz produžnog i uštekam kućno kino natrag u produžni na kojem je bio printer i taj produžni koji je išao prema TV-u. Odem iz prostorije s televizorom i vratim se za par minuta kad ono kućno kino ni više ni manje nego gori.
Izvadim to iz struje i ajde otvorim i ne vidim gdje je gorilo. Prvo sam mislio da došlo s napajanja jer mi se činilo kad je bio zatvoren da bio na toj strani pa ni ne gledam okolo.
Gorilo je pojačalo jedno, TAS5122 Pdf od komponente
Evo album sa slikama unutrašnjosti
Sad mislim da li bi se isplatilo to jedno pojačalo mijenjati? Najrađe bi cijelu tu pločicu gdje su pojačala ,ali nigdje ju ne mogu naći. Staro je to dosta isto sve skupa.
Ima netko ideju što je moglo poći po zlu?
Evo danas i jučer sasvim normalno radilo sve i sad nakon ištekavanja i uštekavanja u struju jednostavno ode. Da nešto nije bilo u redu s produžnim ili strujom ili čim već onda bi ovaj osigurač kod kabela izgorio prvi pretpostavljam?
Možeš samo taj čip zamijeniti, trebalo bi normalno raditi nakon toga.
Cijelu pločicu teško da budeš igdje našao.
Su ovi čipovi s aliexpressa fake možda? Ima tipa 5 komada za 5-6 dolara. Ne žuri mi se s tim ,a i moram naći nekoga da mi opće zalemi to pa da čim jeftinije prođem .