Microtransakcije kao budućnost gaminga

poruka: 51
|
čitano: 8.892
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Microtransakcije kao budućnost gaminga

Kulminacijom događaja sa zadnjom EA igrom Star Wars: Battlefront 2, gaming zajednica je napokon masovno skužila da se nešto negativno dešava u gaming svijetu, a što je krenulo već odavno loot boxovima kozmetičke prirode. Problem je što je tendencija ovakvog poslovnog modela definitivno P2W shema radi pohlepe izdavačkih kuća, ili njihovih CEO-va koji zastupaju dioničare koje jedino zanima profit, i slučajno su skužili da se u svijetu video igara krije ogroman novac. 

 

Zanimljiv video govori o mogućoj "borbi" protiv ovakvog poslovnog modela u gaming industriji:

 

 

 

edit:

 

http://www.pcgamer.com/loot-boxes-are-bad-but-new-legislation-could-be-worse/?utm_content=buffer7c8e5&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=buffer_pcgamerfb

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.11.2017 8:57 (Soldier977).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
S obzirom da zbog mikrotransakcija neki izdavaci zarade vise nego od same igre vec smo odavno propali..lp
Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Microtransakcije kao budućnost gaminga

Jebena Bethesda i armor za jebenog konja... Tad je sve počelo.

steam: skank666 origin:IhrvojeI
Moj PC  
10 0 hvala 0
12 godina
offline
Microtransakcije kao budućnost gaminga

Vrlo jednostavno rješenje za ovu situaciju je ne kupovanje loot boxova ili bilo kojeg dijela mikrotransakcija, a odmah u jednom je to i najteže odraditi zbog manjka svijesti i mentalne snage gamera.

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.11.2017 9:46 (Soldier977).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
Soldier977 kaže...

Vrlo jednostavno rješenje za ovu situaciju je ne kupovanje loot boxova ili bilo kojeg dijela mikrotransakcija, a odmah u jednom je to i najteže odraditi zbog manjka svijesti i mentalne snage gamera.

 Ni najmanje jednostavno rješenje to nije... Puno stvari se izmjenilo od početka igračke industrije do danas a jedan, možda i najbitniji, je internet i dostupnost istog. Sad nam mogu servirat DLC-e (ilitiga expansion packove) kad god se sjete, samo ga downloadaš. Jebiga, proces prodaje se ubrzao - što je dobro. O kvaliteti DLC-a i opravdanosti cijena istog neću pisat jer to zavisi od studija do studija. Neki te izmuljaju neki ne.

 Ono što je battlefront pokrenuo a to je da će se pravnici poćet bavit time i nije baš toliko dobro koliko na prvu ruku to zvuči. Dobar članak o tome http://www.pcgamer.com/loot-boxes-are-bad-but-new-legislation-could-be-worse/ nije baš sve tako jednostavno i moglo bi biti puno gore.

steam: skank666 origin:IhrvojeI
9 godina
neaktivan
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
Soldier977 kaže...

Vrlo jednostavno rješenje za ovu situaciju je ne kupovanje loot boxova ili bilo kojeg dijela mikrotransakcija, a odmah u jednom je to i najteže odraditi zbog manjka svijesti i mentalne snage gamera.

 

Mentalna snaga gejmera očituje se kad napravi dvomjesečni preorder od 500 kn. da bi zaigrao par dana prije od običnih smrtnika.

15 godina
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
Soldier977 kaže...

Vrlo jednostavno rješenje za ovu situaciju je ne kupovanje loot boxova ili bilo kojeg dijela mikrotransakcija, a odmah u jednom je to i najteže odraditi zbog manjka svijesti i mentalne snage gamera.

 Nema ti koristi od toga Dama, jel uvijek će se naći likova koji će potrošiti desetke tisuća dolara na jednu igru. I kad ti on jedan takav kupi koliko bi kupilo i tisuću normalnih igrača što ti vijedi kada je njih tisuću bojkotiralo kada je je taj jedan napravio promet i za njih. Igrao sam jednu od onih F2P Star Wars igara na mobitelu (Galaxy of Heroes) prije godinu dana i dok sam igrao jedan lik iz moje guilde je sam priznao da je spizdio oko 10 000$ na igru, jer jednostavno ima ''disposable income'', kako je on rekao. I ti tzv. whaleovi su ti u svim tim igrama gdje se nalaze mikrotransakcije. I developeri su uvijek razvijali nove stvari i išli na ruku baš tom tipu ljudi da nastave trošiti. Jedini lijek za problem mikrotransakcija je potpuna zabrana svih vrsta mikrotransakcija, a to se neće nikada dogoditi.

It is better to be hated for who you are, than to be loved for someone you are not.
15 godina
odjavljen
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
Rhox kaže...

 Nema ti koristi od toga Dama, jel uvijek će se naći likova koji će potrošiti desetke tisuća dolara na jednu igru. I kad ti on jedan takav kupi koliko bi kupilo i tisuću normalnih igrača što ti vijedi kada je njih tisuću bojkotiralo kada je je taj jedan napravio promet i za njih. Igrao sam jednu od onih F2P Star Wars igara na mobitelu (Galaxy of Heroes) prije godinu dana i dok sam igrao jedan lik iz moje guilde je sam priznao da je spizdio oko 10 000$ na igru, jer jednostavno ima ''disposable income'', kako je on rekao. I ti tzv. whaleovi su ti u svim tim igrama gdje se nalaze mikrotransakcije. I developeri su uvijek razvijali nove stvari i išli na ruku baš tom tipu ljudi da nastave trošiti. Jedini lijek za problem mikrotransakcija je potpuna zabrana svih vrsta mikrotransakcija, a to se neće nikada dogoditi.

 Ne, nema smisla zabranjivat jer ko zna kako bi se to onda odrazilo na cijene igara koje su ionako već preskupe. Npr. novi Wolfenstein - bezveze igra - nema multi (mene to ne smeta ali spominjem u smislu da ta igra ima jako kratak životni vijek, em je bezveze em nema smisla odigrati ponovno jer ćeš prolaziti opet kroz totalno isto iskustvo ko kad si je i prvi puta odigrao) a u Australiji košta cca 110AUD = 530kn to je i za njihove pojmove puno... A takvih bezvzenih igara ima koliko ti srce oće - po 60€ - za 6-8 sati kampanje...

 Izdavači već neko vrijeme trube da su igre, u biti, prejeftine... Ne treba nam još i to da im dajemo razlog za poskupljenje istih. A dok ima budala koje će keširat, kao taj iz tvog primjera, što se mene tiće - nek samo izvoli. Mi ostali imamo izbora ne kupiti igru, ne kupiti lootbox itd. Evo što se dogodilo EA-u, totalno su zasrali motku ali su to bome i osjetili na prodaji i svojem novčaniku. http://www.pcgamer.com/electronic-arts-stock-sheds-3-billion-in-value-after-battlefront-2/?utm_content=buffer2b9a5&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=buffer_pcgamerfb

 

steam: skank666 origin:IhrvojeI
12 godina
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
Rhox kaže...

 Nema ti koristi od toga Dama, jel uvijek će se naći likova koji će potrošiti desetke tisuća dolara na jednu igru. I kad ti on jedan takav kupi koliko bi kupilo i tisuću normalnih igrača što ti vijedi kada je njih tisuću bojkotiralo kada je je taj jedan napravio promet i za njih. Igrao sam jednu od onih F2P Star Wars igara na mobitelu (Galaxy of Heroes) prije godinu dana i dok sam igrao jedan lik iz moje guilde je sam priznao da je spizdio oko 10 000$ na igru, jer jednostavno ima ''disposable income'', kako je on rekao. I ti tzv. whaleovi su ti u svim tim igrama gdje se nalaze mikrotransakcije. I developeri su uvijek razvijali nove stvari i išli na ruku baš tom tipu ljudi da nastave trošiti. Jedini lijek za problem mikrotransakcija je potpuna zabrana svih vrsta mikrotransakcija, a to se neće nikada dogoditi.

 

Slažem se... naravo da se ne može nekom zabraniti da radi sa svojim parama šta želi ali čim se počelo razgovarati o tome u svjetskim bussines medijima, doprijeti će i do krajnjeg korisnika koji možda do sada i nije znao da se ikako može drugačije ponašati. Neka i 20 % ljudi primijeni mišljenje o napretku karaktera u video igri kroz mikrotransakcije, kampanja je uspjela, jer tih ljudi koji imaju "disposable income'' nema previše, a itekako se gleda potrošnja u današnjem svijetu gdje ekonomske krize su postale češće nego redovan ručak u prosječnoj obitelji.

 

skank666 kaže...

 Ne, nema smisla zabranjivat jer ko zna kako bi se to onda odrazilo na cijene igara koje su ionako već preskupe. Npr. novi Wolfenstein - bezveze igra - nema multi (mene to ne smeta ali spominjem u smislu da ta igra ima jako kratak životni vijek, em je bezveze em nema smisla odigrati ponovno jer ćeš prolaziti opet kroz totalno isto iskustvo ko kad si je i prvi puta odigrao) a u Australiji košta cca 110AUD = 530kn to je i za njihove pojmove puno... A takvih bezvzenih igara ima koliko ti srce oće - po 60€ - za 6-8 sati kampanje...

 Izdavači već neko vrijeme trube da su igre, u biti, prejeftine... Ne treba nam još i to da im dajemo razlog za poskupljenje istih. A dok ima budala koje će keširat, kao taj iz tvog primjera, što se mene tiće - nek samo izvoli. Mi ostali imamo izbora ne kupiti igru, ne kupiti lootbox itd. Evo što se dogodilo EA-u, totalno su zasrali motku ali su to bome i osjetili na prodaji i svojem novčaniku. http://www.pcgamer.com/electronic-arts-stock-sheds-3-billion-in-value-after-battlefront-2/?utm_content=buffer2b9a5&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=buffer_pcgamerfb

 

 Evo, ja ću reći neka i poskupe 100% MP AAA igre, ali da nema dalje nikakvih začkoljica u vidu Season passa ili premiuma ili mikrotranskacija osim kozmetičke prirode, pa ko hoće skuplju haljinicu u igri neka izvoli (iako meni strašno na živce idu šarene puškice, kao u CS GO ili R& Siege-u). 

Ali vidiš dokle sve ovo ide... Sve manje izdavača radi SP igre jer jednostavno nemaju zarade na njima jer je sve stvar zarade. Wolfenstein je primjer kvalitetne SP igre, ima ljudi koji vole kvalietetnu SP igru ispred MP igre. Uvuče te u svoj svijet bolje nego iti jedan film ili serija, kao Fallout, Metro, Half Life, Prey, Deus Ex.... da ne nabrajam.... Zamisli svijet video igara bez tih naslova. Sada, kada je mrežna infrastruktura vrlo napredovala i možemo imati "LAN party" sjedeći kući, izdavači (dioničari) su vidjeli puno veću mogućnost zarade kroz MP igre sa dugotrajnom podrškom nego iti jedna SP igra, iako taj kavlitetan doživljaj ne možeš nikako imati sa MP igrom (a piratizacija SP igara nimalo ne pomaže), tako da budućnost SP igara nije niti malo svijetla.

 

Gledanje na Video igre kao servis, a ne kao proizvod, donosi nam sadašnju situaciju i vidjeti ćemo kamo će sve ovo ići, ali da igrači mogu utjecati na smjer razvoja tog servisa mislim da itekako mogu, i bitno je što ranije početi, jer se ovo tek počelo lagano zahuktavati prije par godina.

 

 

 

edit:

 

Evo izvadak iz ovog linka 

http://www.pcgamer.com/electronic-arts-stock-sheds-3-billion-in-value-after-battlefront-2/?utm_content=buffer2b9a5&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=buffer_pcgamerfb

 

"Initial sales have reportedly flagged, but the real problem is the loot box boondoggle. EA reported earlier this year (via GamesIndustry) that the microtransaction-driven FIFA Ultimate Team is now worth $800 million annually, but the need to clean up the Battlefront 2 mess could see that figure cut. In a recent investors note, Cowen and Co. analyst Doug Creutz said, "We think the time has come for the industry to collectively establish a set of standards for MTX implementation, both to repair damaged player perceptions and avoid the threat of regulation." "

 

Nema tako lakog odricanja od svježe namirisane love..... Ide se u standardizaciju šta se smije a šta ne smije u Microntransakcijama što mi je i logično.

 

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
Poruka je uređivana zadnji put čet 30.11.2017 9:30 (Soldier977).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
Soldier977 kaže...

 Evo, ja ću reći neka i poskupe 100% MP AAA igre, ali da nema dalje nikakvih začkoljica u vidu Season passa ili premiuma ili mikrotranskacija osim kozmetičke prirode, pa ko hoće skuplju haljinicu u igri neka izvoli (iako meni strašno na živce idu šarene puškice, kao u CS GO ili R& Siege-u). 

 

  Ne slažem se jer se meni osobno ne daje 120 eura za neku igricu kratkog vijeka... Ali, da postoji npr neka regulativa koja nalaže da to bude tako kako pišeš, al stvarno misliš da izdavači nebi opet pronašli način da ti opet nešto naplate na račun već prodane igre? I opet, ispada da ti predlažeš da sve igre u svoju cijenu već imaju uključen premium ili season pass. Za izdavače super a za nas ne. Moš mislit koliko bi se devolopera trudilo uradit kvalitetan DLC a već su si ga naplatili. 

 Mislim da bi bila još i gora situacija sa kvalitetom DLC, kozmetike i ostalih pizdarija. Ovako se barem potrude da ti izmuzu pare.

Soldier977 kaže...

Ali vidiš dokle sve ovo ide... Sve manje izdavača radi SP igre jer jednostavno nemaju zarade na njima jer je sve stvar zarade. Wolfenstein je primjer kvalitetne SP igre, ima ljudi koji vole kvalietetnu SP igru ispred MP igre. Uvuče te u svoj svijet bolje nego iti jedan film ili serija, kao Fallout, Metro, Half Life, Prey, Deus Ex.... da ne nabrajam.... Zamisli svijet video igara bez tih naslova. Sada, kada je mrežna infrastruktura vrlo napredovala i možemo imati "LAN party" sjedeći kući, izdavači (dioničari) su vidjeli puno veću mogućnost zarade kroz MP igre sa dugotrajnom podrškom nego iti jedna SP igra, iako taj kavlitetan doživljaj ne možeš nikako imati sa MP igrom (a piratizacija SP igara nimalo ne pomaže), tako da budućnost SP igara nije niti malo svijetla.

 

Gledanje na Video igre kao servis, a ne kao proizvod, donosi nam sadašnju situaciju i vidjeti ćemo kamo će sve ovo ići, ali da igrači mogu utjecati na smjer razvoja tog servisa mislim da itekako mogu, i bitno je što ranije početi, jer se ovo tek počelo lagano zahuktavati prije par godina.

 

 Istina je to što pišeš jer sam i ja jedan od tih koji više vole kvalitetan singleplayer nego bilo kakav multiplayer. Kvalitetnih SP igara ima, naravno da ne u tolikom broju koliko i MP i coop ali ih ima. Evo, tvoj primjer wolfenstein, produkcijski na visokom nivou ali po meni kvaltitetom dosta ispod jedinice, dosadna mi igra... I sad zamisli da su mi naplatili 120€ za igru za svim DLC-ima a igra mi sranje. Pa bolje mi je ovako, manje para sam popušio... Što ne?

 MP igre su ko stvorene za još dodatno ubrat lovu i onda je i za očekivati da ih se je nakotilo ko pljeve. A to što kažeš, igre kao servis... Nemam ni protiv toga ništa ali koja igra osim WOW bi se mogla nazvati servisom kad sve druge imau vijek trajanja od max 2 godine - do novog dijela. Pa se onda stari servis (npr BF1) ukida i počme it naplačivati za novi servis (BF2). Protiv toga sam, ovo sam samo naveo kao primjer lošeg servisa dok npr nebi imao ništa protiv modela WOW u nekoj drugoj igri i drugom žanru. A vjerujem da tog ima i mislim da to i nije tako loše...

Soldier977 kaže...

 

Evo izvadak iz ovog linka 

http://www.pcgamer.com/electronic-arts-stock-sheds-3-billion-in-value-after-battlefront-2/?utm_content=buffer2b9a5&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=buffer_pcgamerfb

 

"Initial sales have reportedly flagged, but the real problem is the loot box boondoggle. EA reported earlier this year (via GamesIndustry) that the microtransaction-driven FIFA Ultimate Team is now worth $800 million annually, but the need to clean up the Battlefront 2 mess could see that figure cut. In a recent investors note, Cowen and Co. analyst Doug Creutz said, "We think the time has come for the industry to collectively establish a set of standards for MTX implementation, both to repair damaged player perceptions and avoid the threat of regulation." "

 

Nema tako lakog odricanja od svježe namirisane love..... Ide se u standardizaciju šta se smije a šta ne smije u Microntransakcijama što mi je i logično.

 

  Logično je da ali... Nije to baš tako jednostavno jer ako se pravnici i državnici uhvate toga (a vjerujem da bi i oni dio tog kolača) nama se može i ne dobro pisati... Što ako bude propisano da npr ti moraš znati što kupuješ i to što kupuješ mora vrijediti za taj neki novac koliko oni traže za lootbox. I sad lijepo imaš lootboxeve sa sranjima od itema po cijeni od 1$, neke normalne iteme po cijeni od 15$ i ultra rare iteme po cijeni od 100$. I opet si na istom samo što sad znaš što ćeš za neke pare dobit pa neki klinjo ili lik sa disposable income kupuje samo super kutije i jebe tebe normalnog siromašnog gejmera.

 

Po meni, nek stvari budu kao i do sada - osim ovo sa battlefrontom- to je loše i to je lijepo odjeknulo i pay to win modeli nemaju što tražiti u AAA igrama pune cijene. 

steam: skank666 origin:IhrvojeI
12 godina
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga

Ne kažem da svaka igra treba koštati 120€, nego samo AAA MP igre. Također mi je i sada glupa situacija da je ista cijena npr za Wolfenstein, Prey i BF1 ili COS WW2 od 60€. Naravno, stoji primjedba da si u naprijed platio nešto što onda ni ne mora biti dobro odrađeno, kao DLC npr, ali sada imamo sutaciju da se community cjepka, i neke ekipe, koje dugo igraju zajedno, jednostavno to više ne mogu.

 

 

Definivno bi bilo lošije da se pravnici dohvate bilo čega, a ne samo video igara..... biće zanimljivo vidjeti na šta će ovo sve izaći.

 

Već čitam članke gdje pišu da EA nije baš uzdrman "gubitkom" od 3 mlrd $ na dionicama, gdje pad iznosi negdje oko 8.5% i da im profit stalno raste ove godine, i također opravdanja da su microtransakcije nešto već određeno da postoji u bude u Battlefrontu 2 a da to ne mogu nikako biti samo kozmetičke prirode....

 

 

Ne bi me čudilo da za koju godinu imamo situaciju:

"Ulazim u tunel, mrak... gledam lijevo desno.... nešto šušnu, palim bateriju... nema ništa... .........  Uključuje se reklama za Nike tene.....???..... završi reklama, nastavljam igrati mrtav..... load last checkpoint" 

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
8 godina
offline
Microtransakcije kao budućnost gaminga

nije to nikakva buducnost to je sadasnjost sa vec poduzom historijom

 

sjecam se kad sam igrao Star Trek Online jos dok je taj mmorpg bio P2P,prodavale su se kojekakve gluposti ne samo kozmeticke vec P2W stvari,bilo je ekipe koja je mjesecno trosila i do 100$ ,meni taj trend i trosak na virtualno je neshvatljiv ali mozda da zaradjujem tisucu tjedno ni meni ne bi bio problem !

waaagh
 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Microtransakcije kao budućnost gaminga

Buducnost ? Odavno je to pocelo sa browser igrama.

Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Microtransakcije kao budućnost gaminga

Odlazi gayming u MP je izlizan nema se više ideja, sp je postao dosadan jer svaka igra mora imat priču. Baš prelazim Gran Turismo 3 na ps2 emulatoru, koji je to vrh od igre uzmem auto i vozim nema jebene priče.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
Rhox kaže...
Soldier977 kaže...

Vrlo jednostavno rješenje za ovu situaciju je ne kupovanje loot boxova ili bilo kojeg dijela mikrotransakcija, a odmah u jednom je to i najteže odraditi zbog manjka svijesti i mentalne snage gamera.

 Nema ti koristi od toga Dama, jel uvijek će se naći likova koji će potrošiti desetke tisuća dolara na jednu igru. I kad ti on jedan takav kupi koliko bi kupilo i tisuću normalnih igrača što ti vijedi kada je njih tisuću bojkotiralo kada je je taj jedan napravio promet i za njih. Igrao sam jednu od onih F2P Star Wars igara na mobitelu (Galaxy of Heroes) prije godinu dana i dok sam igrao jedan lik iz moje guilde je sam priznao da je spizdio oko 10 000$ na igru, jer jednostavno ima ''disposable income'', kako je on rekao. I ti tzv. whaleovi su ti u svim tim igrama gdje se nalaze mikrotransakcije. I developeri su uvijek razvijali nove stvari i išli na ruku baš tom tipu ljudi da nastave trošiti. Jedini lijek za problem mikrotransakcija je potpuna zabrana svih vrsta mikrotransakcija, a to se neće nikada dogoditi.

 Ista situacija je i u casinu npr las vegasu. Kuća odnosno najviše je zainteresirana za tzv whale-ove koji dođu sa 100k dolara i onda to izgube u jednoj noći.

12 godina
offline
Microtransakcije kao budućnost gaminga

blizzard je navodno patentirao algoritam koji razvrstava non-dlc i koji ne kupuju lootboxove sa onima koji kupuju, da ovi koji ne kupuju dođu u kontakt i "uvjere se" kako je taj dlc dobar i da bi ih ohrabrili da ga na kraju kupe.

ne znam jel to istina, ali ako je... sranje.

 

https://www.oneangrygamer.net/2017/10/heres-activisions-approved-loot-box-patent-poisonous/42083/

What could possibly go wrong?
 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
Hornet_93 kaže...

blizzard je navodno patentirao algoritam koji razvrstava non-dlc i koji ne kupuju lootboxove sa onima koji kupuju, da ovi koji ne kupuju dođu u kontakt i "uvjere se" kako je taj dlc dobar i da bi ih ohrabrili da ga na kraju kupe.

ne znam jel to istina, ali ako je... sranje.

 

https://www.oneangrygamer.net/2017/10/heres-activisions-approved-loot-box-patent-poisonous/42083/

 To niti ne moraju tako raditi. Treba pogledati recimo Diablo 3 i Necro DLC.

Ne moraju nista razvrstavati, jer, ako zelis speedrun moras imati u grupi od 4 - 3 necro-a. Ako zelis pushati, opet u party-u mora jedan necro, a i solo necro je OP.

Ne moras kupiti DLC da bi igrao, ali kada pogledas LB vidis da bez njega i bez koristenja bota (na kojeg isto bli$$ard trenutno zmiri) nema sanse da budes konkurentan, jer, ako zelis medju velike ribe to je jednostavno pod must have.

 

12 godina
offline
Microtransakcije kao budućnost gaminga
Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Microtransakcije kao budućnost gaminga

.

What could possibly go wrong?
 
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Microtransakcije kao budućnost gaminga

ma kada mi se povukla crta da mlađi od 18 ne mogu igrati igre nasilnije od tetrisa 90% gaming industrije bi propalo skupa sa svojim sponzoriranim stremerima kao i većina portala sa svojim smećarskim plaćenim člankovima sa punim hvalospjevima 

 

djeca su karcinom gaming industrije

 

 

Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Microtransakcije kao budućnost gaminga

Prije par godina sam igrao jedan free MMORPG, lijepa, nezahtjevna igra, pvp, solo, klan, raidovi, eventi, mountovi i sl. sve je bilo super. Normalno od početka se mogla kupiti ingame valuta za koju si mogao kupovati neke stvari, ali bilo je vrlo skupo napraviti znantniju distancu za p2w igrača u odnosu na f2p igrača. Ta razlika je jednostavno bila preskupa i relativna ako bi f2p igrač imao sreće pa dobio unique drop item. Kasnije su uveli mjesečnu pretplatu i 100 poboljšanja u odnosu na f2p igrače ali se uglavnom svodilo na inventory i sl. što je mnogo olakšavalo neke stvari. I tako malo po malo počnu se pojavljivati cheatovi i botovi u igri gdje su f2p igrači kupovali botove da im farmaju ingame valutu (jer im je jeftinije dati 20E za bota nego plaćati mjesečnu pretplatu), jednostavno su preplavili igru pa su se p2w igrači žalili, te su tvorci igre toliko smanjili dropove ingame valute da je napredak za casual vulgaris f2p igrača postao tako neznatan i vremenski zahtjevan da je sve postalo besmisleno.

Dakle u ovom primjeru se moglo viditi kako je sa uvođenjem mikrotransakcija dovelo do masovne pojave varanja, čak su neki otkazivali pretplatu i kupovali botove da im farmaju jer je jeftinije. Bila je popularna i pvp ekipa pa se "elita" kurčila na YT dok nije došao baraba sa svoja dva sina koji je uložio (navodno 50k Eura što su mnogi tvrdili) u upgrejd chara i sa kojim na smjene igraju 24/7 koji ih je razbijao kao beba zvečku.

Jednostavno mi je sve postalo besmisleno i nakon 2 godine odustao od igre. To je za mene bilo prvo i usto razočaravajuće iskustvo sa MMORPG i p2w sranjima.

 

Ovako to meni izgleda sa raznim loot boxovima, mikrotransakcijama, apgrejdima i ostalim "doping" sranjima.

Naš mentalitet ima jedan kvalitet, da te jebe u zdrav mozak sve dok ima imunitet! Zustavite zemlju silazim, nije mi do ničeg, odlazim!
Moj PC  
4 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
Jim Carrey kaže...

 

djeca su karcinom gaming industrije

 

 

 

Dakle igranje nije za djecu, nego samo za odrasle? 

11 godina
offline
Microtransakcije kao budućnost gaminga

Zanimljiv članak.

 

Baš mi treba država da mi se petlja u gaming.

Kao da toga nema dovoljno u stvarnom životu.

 

Tržište će se samo regulirati kad mikrotranskacije postanu nepodnošljive i ljudi počnu glasati novčanikom.

Mislim da u globalu još nismo došli do te točke.

 

 

PSN - DeniZg80, Youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCtuFx5BN99qQpv72xmEvAYQ
Poruka je uređivana zadnji put pet 1.12.2017 10:30 (DeniZg).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
Meni je svejedno, mogu koštati sve igre po 100 eura. I dalje ću ih kupovati na 75% off na Steamu.
Željko Vela: Phillip Lahm jedini ima dres s dugim rukavima ---- Srećko Bogdan: Zima mu je, jer je mali
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
online
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
Jim Carrey kaže...

ma kada mi se povukla crta da mlađi od 18 ne mogu igrati igre nasilnije od tetrisa 90% gaming industrije bi propalo skupa sa svojim sponzoriranim stremerima kao i većina portala sa svojim smećarskim plaćenim člankovima sa punim hvalospjevima 

 

djeca su karcinom gaming industrije

 

 

 Nisu djeca kriva, djeca nemaju svoje novce, nego roditelji koji im kupe sto god pozele.

 

A i mislim da su ipak uglavnom odrasli ti koji kupuju mikrotransakcije, vecini je to zanemariv iznos i radije ce dati tih 5-10 dolara koje zarade za doslovno 5 min posla, nego grindati danima... ne zive svi u vukojebini kao mi.

11 godina
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
Minneyar kaže...
Jim Carrey kaže...

ma kada mi se povukla crta da mlađi od 18 ne mogu igrati igre nasilnije od tetrisa 90% gaming industrije bi propalo skupa sa svojim sponzoriranim stremerima kao i većina portala sa svojim smećarskim plaćenim člankovima sa punim hvalospjevima 

 

djeca su karcinom gaming industrije

 

 

 Nisu djeca kriva, djeca nemaju svoje novce, nego roditelji koji im kupe sto god pozele.

 

A i mislim da su ipak uglavnom odrasli ti koji kupuju mikrotransakcije, vecini je to zanemariv iznos i radije ce dati tih 5-10 dolara koje zarade za doslovno 5 min posla, nego grindati danima... ne zive svi u vukojebini kao mi.

 

"Meet The 19-Year-Old Who Spent Over $10,000 On Microtransactions"

 

Kensgold, who asked that we not use his real name, shared with Kotaku his bank statements and receipts proving that he had indeed spent $13,500.25 in games like Counter-Strike: Global Offensive, Smite, and The Hobbit: Kindoms of Middle-earth over the past three years. 

 

At the time, Kensgold was a sophomore in high school with no car and a part-time job at Panera. Of the $300-400 paycheck he received every two weeks, he reckons he spent about 90% of it on in-app purchases. His grandparents started to worry and his mom tried to shut off their internet to stop him from playing, but with a smartphone and a 3G connection, circumventing those obstacles was easy. He even got a second job to fuel his addiction.

 

PSN - DeniZg80, Youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCtuFx5BN99qQpv72xmEvAYQ
Poruka je uređivana zadnji put pet 1.12.2017 10:57 (DeniZg).
12 godina
online
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
DeniZg kaže...

"Meet The 19-Year-Old Who Spent Over $10,000 On Microtransactions"

 

Kensgold, who asked that we not use his real name, shared with Kotaku his bank statements and receipts proving that he had indeed spent $13,500.25 in games like Counter-Strike: Global Offensive, Smite, and The Hobbit: Kindoms of Middle-earth over the past three years. 

 

At the time, Kensgold was a sophomore in high school with no car and a part-time job at Panera. Of the $300-400 paycheck he received every two weeks, he reckons he spent about 90% of it on in-app purchases. His grandparents started to worry and his mom tried to shut off their internet to stop him from playing, but with a smartphone and a 3G connection, circumventing those obstacles was easy. He even got a second job to fuel his addiction.

 

 Super, i kako je to relevantno? Mozes za sve naci takve kriticne slucajeve, ne znaci da je pravilo. Nadam se da ne tvrdis da svi/vecina 19godisnjih gamera trose 90% prihoda na mikrotransakcije.

 

I ja "djecom" smatram 15 god i nize, s 19 god su ljudi vec samostalni u normalnim zemljama, nije ko kod nas da se mozes smatrati vrlo uspjesnim ako se osamostalis do 30.

Poruka je uređivana zadnji put pet 1.12.2017 11:01 (Minneyar).
11 godina
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga

Relevantno je tako što u temu "Jesu li miktrotransakcije budućnost gaminga" stavljam link na članak o 19-godišnjaku koji je potrošio hrpu love na mikrotransakcije.

 

Zašto bi tvoje mišljenje bilo pravilo, a ovaj članak iznimka? 

PSN - DeniZg80, Youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCtuFx5BN99qQpv72xmEvAYQ
Poruka je uređivana zadnji put pet 1.12.2017 11:09 (DeniZg).
12 godina
online
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
DeniZg kaže...

Relevantno je tako što u temu "Jesu li miktrotransakcije budućnost gaminga" stavljam link na članak o 19-godišnjaku koji je potrošio hrpu love na mikrotransakcije.

 

Zašto bi tvoje mišljenje bilo pravilo, a ovaj članak iznimka? 

 Cestitam. Po toj logici mogu ja onda linkati clanak o Breiviku recimo i zakljucit da je normalan obrazac ponasanja ubiti 100 ljudi.

Poruka je uređivana zadnji put pet 1.12.2017 11:20 (Minneyar).
12 godina
offline
Re: Microtransakcije kao budućnost gaminga
Minneyar kaže...
DeniZg kaže...

Relevantno je tako što u temu "Jesu li miktrotransakcije budućnost gaminga" stavljam link na članak o 19-godišnjaku koji je potrošio hrpu love na mikrotransakcije.

 

Zašto bi tvoje mišljenje bilo pravilo, a ovaj članak iznimka? 

 Cestitam. Po toj logici mogu ja onda linkati clanak o Breiviku recimo i zakljucit da je normalan obrazac ponasanja ubiti 100 ljudi.

 LOL..... Niđe veze.

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice