Električna ili akustična gitara?

poruka: 67
|
čitano: 27.627
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Električna ili akustična gitara?

Dakle ja bi htio kupiti neku električnu gitaru al da je jeftinija jer sam početnik...

 

a opet ako neće biti neke jeftinije gitare preporučite mi neku jeftiniju akustičnu :DD ...

 

inače je kriza pa nebi kupovao neke skupe, još uz to sam početnik..

 

i da... isplati li se kupovati na njuškalu gitare?

 

dajte mi neke prijedloge! HITNO!

14 godina
offline
RE: Električna ili akustična gitara?

http://www.glazbena-kutija.hr/grupe_proizvoda/gitare/elektricne_gitare/1478/14/31

 

Evo ova je solidna.. (neznam dal ću ju moć kupiti :S )

15 godina
offline
Električna ili akustična gitara?
Jel imaš ikakvo iskustvo u sviranju (bilo čega)?

Ja bi ti osobno preporučio da kreneš s akustičnom. :)
Još bi možda bilo najbolje ako bi mogao od nekoga frenda posuditi gitaru (većina tko ima električnu, ima i svoju prvu, staru akustičnu heh ) pa isprobaj nekih mjesec dana kako ti se sviđa i ima li smisla kupovati vlastito.

Nadalje, ako kupiš električnu, trebaš i još neke "sitnice" koje koštaju jel... :)
Can't find a better Jam!
14 godina
offline
RE: Električna ili akustična gitara?
Gunner_V kaže...
Jel imaš ikakvo iskustvo u sviranju (bilo čega)?

Ja bi ti osobno preporučio da kreneš s akustičnom. :)
Još bi možda bilo najbolje ako bi mogao od nekoga frenda posuditi gitaru (većina tko ima električnu, ima i svoju prvu, staru akustičnu heh ) pa isprobaj nekih mjesec dana kako ti se sviđa i ima li smisla kupovati vlastito.

Nadalje, ako kupiš električnu, trebaš i još neke "sitnice" koje koštaju jel... :)

pda.. svirao sam na gitari (električni) od bratića..

 

svirao sam još i blokflautu HAHHAHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHA xDD

15 godina
neaktivan
offline
Električna ili akustična gitara?

Ovo je super za pocetnika