Iza kulisa kompjuterskih popravaka

poruka: 24
|
čitano: 4.467
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Iza kulisa kompjuterskih popravaka

Eto, surfah malo internetom pa naletih na jedan zanimljivi prilog kako vanka izgleda procedura popravka, u ovom slučaju ispravne robe.

 

http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=28027

 

Eh, da mi je samo znati kako mi stojimo iza ovih kulisa. Namigiva


(p) & (c) Dario - 2008
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Iza kulisa kompjuterskih popravaka

Strava.Predobro.Svi isto rade samo da bi zaradili a mislim da veci dio zna koji je problem ali opet zeli sam uzet pare

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Iza kulisa kompjuterskih popravaka
Dominator kaže...

Strava.Predobro.Svi isto rade samo da bi zaradili a mislim da veci dio zna koji je problem ali opet zeli sam uzet pare

  Ja sam serviser ovo je uvreda za one koji to nerade ja se smatram takvim trebao si napisati cast iznimkama...
Ovisi  koliko  si  posten  prema  stranci  posten  posao  znaci  veca  vijerojatnost  da  ce  ti  stranka  opet  obratiti  s  povjerenjem! 
Cool 
 
 
16 godina
offline
Iza kulisa kompjuterskih popravaka

Evo, ja kažem, čast iznimkama, ali i ja sam se susreo sa serviserima koji su htjeli prevariti naivne mušterije (odnosno one za koje su mislili da su naivne).


Kad vidiš nekoga da se odmara, pomozi mu!
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Iza kulisa kompjuterskih popravaka
Sivi kaže...
  Ja sam serviser ovo je uvreda za one koji to nerade ja se smatram takvim trebao si napisati cast iznimkama...
Ovisi  koliko  si  posten  prema  stranci  posten  posao  znaci  veca  vijerojatnost  da  ce  ti  stranka  opet  obratiti  s  povjerenjem! 
Cool 
 
 Pa gledaj nisam napisao svi napisao sam veci dio.Ali eto svaka cast iznimkama
16 godina
neaktivan
offline
RE: Iza kulisa kompjuterskih popravaka
Dominator kaže...
Sivi kaže...
  Ja sam serviser ovo je uvreda za one koji to nerade ja se smatram takvim trebao si napisati cast iznimkama...
Ovisi  koliko  si  posten  prema  stranci  posten  posao  znaci  veca  vijerojatnost  da  ce  ti  stranka  opet  obratiti  s  povjerenjem! 
Cool 
 
  Pa gledaj nisam napisao svi napisao sam veci dio.Ali eto svaka cast iznimkama
  Hvala cijenim to Cool
16 godina
neaktivan
offline
RE: Iza kulisa kompjuterskih popravaka
Neverminder kaže...

Evo, ja kažem, čast iznimkama, ali i ja sam se susreo sa serviserima koji su htjeli prevariti naivne mušterije (odnosno one za koje su mislili da su naivne).


Ja se volim pravit blesav i kako nemam vremena najčešće nosim u servis. Obožavam te pametnjakoviće "raz___at"  u trenutku kada krenu pričati bajke i gluposti.
Čuvajte se servisera za laptope - kao da svaki dan umiru matične ploče na laptopima :D

Entrepreneurs are simply those who understand that there is little difference between obstacle and opportunity and are able to turn both to their advantage.
16 godina
protjeran
offline
Iza kulisa kompjuterskih popravaka

 

                           Kod odlaska u servis, jednostavna logika, ako mi na primjer HDD, odapeo, SMART tehnologija ništa nije upozorila, te tamo im kažem da krenu istraživati u čemu je štrumpf do neke cifre, te ako ne uspiju analizirat istog pošteno plati i šetnja-đenja, jel' mi se u protivnom ne isplati....backupovi se normalno stalno ažuriraju.


Skupljam Kinder-jaja!
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Iza kulisa kompjuterskih popravaka

kada malo razmislim...niti ne začuđuje me filmic!

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Iza kulisa kompjuterskih popravaka
2_naxeem: Pa kad je skoro sve na maticnoj ploci, najveca vjerovatnost je da bas ode ploca. Odnosno, neka komponenta na njoj ali to za sobom vuce zamjenu cijelog MBOa.
16 godina
neaktivan
offline
Iza kulisa kompjuterskih popravaka

Ja sam takode gledao na TV-u izjavu jednog bivseg servisera (bivseg jer je otpusten od strane poslodavca) koji je dao izjavu pred kamera (naravno bio mu je sakriven indentitet..mah ono lice sakriveno) da im je poslodavac zahtjevao da lazu musterije i da dodaju to jeste mijenjaju neke komponente, a takode i da pricaju bajke sta je sa racunarom koji je u manjem kvaru kako bih musteriju razvalili po džepu... Ja i umalo zaboravih ono najvaznije.. uzimali su komponente sa racunara i stavljali druge POLOVNE!!! koje su bile starije to jeste losije od onih na racunaru.. kako je on rekao to je najcesce bio hdd i ram... a i te komponente bih prodavali po cijenu novih!!!!!!!!!
Joj da mi bih taj video klip znam da je bio na bt1 ili na ftv...


Sve što možeš sad ostavi za kasnije
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Iza kulisa kompjuterskih popravaka

Mišljenja sam da ih je tri jategorije:

1) Oni koji rade svoj posao OK i trude se sačuvat klijente i proširit bazu klijenata

2) Ovakvi kao što ih navodi Alen

3) Oni koji baš ne znaju, ali eto ih kao i u svakom drugom poslu - kao da se ne dešava isto sa auto-servisima

ili sa popravcima vodovodnih instalacija itd. itd.

 

Problem je što kod nas nešto ne vidim da se udruga potrošača ili neka druga institucija jako trude to dovesti u red.

Zašto nema takvih filmova kod nas.

Prije par godina sam gledao na Pro 7 ili VOX ne znam više točno cijeli serijal o tome kako ljudi prijavljuju takve

slučajeve i prijavljuju kvarove TV-a, kompjutera, kućanskih aparata, automobila i sl. i ekipa je sa državnim inspektoratom

kretala u akciju i snimala i namještala serviserima. Tko je pao fino je pred kamerama još i dobio prijavu.

Tko je bio OK fino je još dobio besplatnu reklamu.

 

Pozdrav

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Iza kulisa kompjuterskih popravaka
Level 1 kaže...

 

Problem je što kod nas nešto ne vidim da se udruga potrošača ili neka druga institucija jako trude to dovesti u red.

Zašto nema takvih filmova kod nas.

 

nije da se ne trude, nego je stanje u drzavi i pravosudni sistem takav da se malog covjeka zajebe i oguli do maksimuma!

 

primjer je moj cimer kojem je crklo pojacalo u garantnom roku. nakon skoro godinu dana natezanja ostalo mu je samo da tuzi trgovinu, na kraju je odustao jer vie nije imao zivaca, a i nije mu se isplatilo novcano.

16 godina
neaktivan
offline
Iza kulisa kompjuterskih popravaka

Heh, shit, znao sam da je situacijal losha, al da je ovako sjebana ne kontam. Sastavljao sam kompjutere za firme, doduse nisam nikad radio na popravkama. Obicno ako ZNAS sta radis, No operating system su 3 stvari, disk, boot sector ili postavke u biosu. I onda koristis logiku i odlucis sta je najlakse i najbrze provjeriti. Disk klika kad se upali, ili kad je bio u standby :D Ono :) Frajer krenuo sharafat po disku, a nije ni provjerio da li radi na drugom kompjuteru.

 

Razlog : losha lova i nedostatak iskustva. Da mi neko hoce dati 4-5000€ mjesecno da sharafam kompjutere odmah bih prihvatio :) jer su takve stvari veoma zanimljive, posto neche, drzim se cisca i junipera ;)

 

 


1337
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Iza kulisa kompjuterskih popravaka

Evo samo jedan primjer rada servisa kako zarađuju na nedužnim ljudima umjesto da ih informiraju ali to nije njihov posao,nadam se da se sjećate prije ima tome desetak mjeseci kad skinete apple softwer za glazbu(da pojednostavimo) i pri aktiviranju otkaže vam optika(cd,dvd) u my comp se to ne prikazuje ,jednostavno ne radi,zatim  su u bug-u dali krivo rješenje pa naknadno ispravili (low,upper filters key) i dotični gosp.(tako su rekli) dobio otkaz zbog toga.(imam te brojeve ) a sad: u servisu s tim problemom kad dođete oni vam kažu(nakon što pogledaju) popravak vam je 1000 kn. jer moraju sve reinstalirati i niti sekund ,niti da trepnu da bi nešto drugo predložili,Naravno da se ne pristaje na takvo što jer laptop je pos garancijom i ništa mu nije fizički ali problem je takav da morate sve reinstalirati.Naravno da da se odmah otišlo iz servisa ali nakon dva dana se vratih i pomognem prijatelju na licu mjesata pobrisati ključ koji je bio problem a serviseri su rekli da to nije bio njihov problem.Eto ,pa sad recite kako je lako uzeti lovu nekome tko nije informiran a vjerujem da u servisu su znali o čem se radi ali ništa ali ništa nisu poduzeli(niti uputili) nego sam dojma "sad ćemo lovu uzeti",eto toliko o načinu razmišljanja u servisu gdje oni su jedino sveznalice a ostali .......nemam riječi!Naravno da mogu što hoće jer na kraju i ovisimo o njima!Ali ne škodi socijalne osjetljivosti i pružanje informacija dragi serviseri!!!!!!Govorim sve ovo jer imam i dokaze o svemu ,a takvih slučajeva ima napretek,samo to se ni ne zna !!!!!


v_maxcpp
16 godina
neaktivan
offline
RE: Iza kulisa kompjuterskih popravaka

Ja sam takođe serviser (ne u Hrvatskoj).

Ima nas raznih to je tačno.

Ali je stvarno čudno da ljudi koji su po više puta izvarali ljude i dalje normalno rade i imaju svoju klijentelu.

I meni je gazda govorio da ljudima lažem da bi popravka bila skuplja. Ali to ne radim jer naprosto nisam takav tip.

Čak štaviše puno puta sam ljudima nešto provukao kroz garanciju iako je stradalo njihovom greškom (grmljavina itd.).

I imam stvarno dosta posla, a to meni direktno donosi platu. Poštenim pristupom se može puno više zaraditi nego muljanjem.
I mene još nije niko preznojio, a neke sam likove koji su se tako pravili pametni spustio na zemlju.

Nikad sudske tužbe i nikad mušterija nije dočekala zakonski rok (30 dana), a da servis nije bio završen.

16 godina
neaktivan
offline
RE: Iza kulisa kompjuterskih popravaka
ne bi rekao da bi nas naši ljudi nas prevarili ali ako ih ikad uhvatim.Vraam se s pajserom
lol
16 godina
neaktivan
offline
RE: Iza kulisa kompjuterskih popravaka

ajd jos u vecim gradovima je situacija manje vise ok,ali u manjim mjestima di imas samo 1-3 servisa,katastrofa sirih razmjera,na svu srecu negovorim iz svojeg nego iz iskustva ljudi s kojima radim.

Znanje ljudi koji rade tamo je popikaj komponente instaliraj win,instaliraj drivere i tocka.

Dijagnostike nema,kad napokon skuze u kojoj je komponenti problem nit ne pokusavaju pogledat jel softverski sta pogresno nego odma treba nova komponenta. Par puta sam bio prisutan kad je serviser "objasnjavo kvar" i okrenule su mi se oci za 180.

Nemislim da su to losi ljudi nego im je znanje katastrofalno a u dosta slucajeva i katastrofalan engleski.

Treba uvest neki osnovni ispit ili tecaj i zabranit da svako moze izvjesit tablu servis racunala.

chkdsk /p /r   rulezz

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Iza kulisa kompjuterskih popravaka

Nekako imam osjecaj da kada ti tako uvale "novi" hdd da tvoj stari stave i pokupe ti pare..kao da ces ti ic gledat hard..je rightŠutim

Intel Core 2Duo E8200..2Gb rama..8800gt.. HDD 320Gb 8Mb cache-a..samsung t220..
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Iza kulisa kompjuterskih popravaka

Uf, baš ste se dotakli opasne teme.

 

Budući da sam jedan od mlađe garde koja se bavi računalima, općenito, znači servis, programiranje (web, aplikacije, štogod) svašta me zanima i mogu reći da svašta znam, a opet ništa. Netko tko se bavi računalima mora kostantno učiti o tome, jel...

 

E da ne skrenem skroz: Radio sam ovo ljeto u pc servisu, zamislite situaciju, dolazi čovjek sa računalom koje mu "ne otvara linkove iz mailova (outlooka)". Preuzmem računalo, zapišem, kažem javit ću vam kad je gotovo. Sjednem za komp, otvorim jedan od mailova, radi sve normalno. Zovem čovjeka da dođe jer sve najnormalnije radi, on dolazi i čudi se kako sad radi a kod njega ne.

 

E SAD

 

Pita koliko je dužan, ja reko ništa, kao nisam ništa napravio, ostavite za cugu.

 

Skužio je da sam kreten i počeo se raspitivat o svakakvim stvarima, preporuka laptopa, novog kompa, internet, ovo ono...nakon sat vremena, izlazi i ostavlja 10 kuna!!!!

 

E pa ebemu reko nikad više...ok, mlad sam i sve to. Ali može bar 20-30 kuna ostavit, potrošio mi je sat i pol...mogao sam mu komotno opalit 135kn (sat i pol rada)...i nije mi ovo prva takva situacija. Vidiš normalnog čovjeka i mislis si oke, necu ga oderat, stvarno nisam nis napravio, vratit će se itd...mozes mislit.

 

Dok je isto tako dosao jednom covjek sa pilom od 10k kn koju je sam slagao i nije upiknuo onaj 4pin za napajanje. Rijesio sam to u 5 minuta. Čovjek je došao, ostavio za cugu 50kn i sav sretan otišao, ponavljajući da mu je bas drago da netko ne mulja i tocno pokaze kaj je bilo.

 

Stvarno treba dobro odvagnut to sa servisiranjem. Neka je i ovakav "trivijalan" kvar koji su izazvali u klipiću, neznam zašto se čude kad im naplate dijagnostiku kvara 70-80$ ovo što su izmislili da je hard crko itd, to je druga priča.

 

Treba biti korektan...to je to.

Isprike na podužem postu :D svaka čast kome se dalo čitat.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Iza kulisa kompjuterskih popravaka

@borisko

To sve što si rekao je istina i slažem se s tobom.


Naime ja sam mlad (14 god.) znam mnogo toga ali je to zapravo u IT svijetu malo.


Živim u jednom malom gradu u kojem postoji 5 računalnih servisa, koji su svakakvi. Nisu jeftini.


U svojoj školi slovim kao najveća hakerčina i ne mogu normalno prošetat školskim hodnikom bez da me netko pita: "ne radi mi xy jel mi možeš to doć složit?" i takve slične. Osim učenika takva pitanja mi postavljaju i učitelji.


Sad ću navest par primjera:

Zove mene jedan lik iz jednog drugog razreda nit ga poznam nit ništ sa "ne radi mi grafička!"

Ajde reko pogledat ću. Kada sam došao kod njega njegova mama je pitala: "jel to taj?"

I još je nadodala "samo da nemora ić na servis". Kako bezobrazno. Nakon što sam mu riješio taj problem pokazao mi je neko staro računalo i rekao mi je da mu ne radi zvuk. Šta bi ja sad moro 3 dana tražit drivere za njega? I još štošta sam imao s tim likom. Nakon nekog vremena je postao bezobrazan prema meni i tako to.


I još jedan primjer sa frendom iz mog razreda koji na kraju godine popravlja ocjene iz svih predmeta:

Nekako je uspio nariktati da ima 4 bitnu boju (možete si mislit kak to izgleda)

Za vrijeme dok sam mu ja to slagao, a i složio sam mu on je jeo snikerse i razne kit ketove bez da me je ponudio.

Nakon toga je još imo sto pitanja o DVD-ima i još sam moro na youtubeu gledat filmove u kojima on radi pokolje na serverima.


Takvih primjera imam još hrpu i banalnijih od ovih ali mi ih se neda spominjat.


Pouka bi bila da treba ljepo čovjeku reć da ti nisi za to certificiran pa nek si on misli šta hoće, a ako si serviser ljepo reći da još puno kanti čeka svoj servis i da "nažalost nemožeš" barem tako u ovom tvojem slučaju.


Pozdrav i hvala ako ste sve pročitali :D.

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.8.2008 21:43 (Maxx).
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Iza kulisa kompjuterskih popravaka
Maxx kaže...

@borisko

To sve što si rekao je istina i slažem se s tobom.


Naime ja sam mlad (14 god.) znam mnogo toga ali je to zapravo u IT svijetu malo.


Živim u jednom malom gradu u kojem postoji 5 računalnih servisa, koji su svakakvi. Nisu jeftini.


U svojoj školi slovim kao najveća hakerčina i ne mogu normalno prošetat školskim hodnikom bez da me netko pita: "ne radi mi xy jel mi možeš to doć složit?" i takve slične. Osim učenika takva pitanja mi postavljaju i učitelji.


Sad ću navest par primjera:

Zove mene jedan lik iz jednog drugog razreda nit ga poznam nit ništ sa "ne radi mi grafička!"

Ajde reko pogledat ću. Kada sam došao kod njega njegova mama je pitala: "jel to taj?"

I još je nadodala "samo da nemora ić na servis". Kako bezobrazno. Nakon što sam mu riješio taj problem pokazao mi je neko staro računalo i rekao mi je da mu ne radi zvuk. Šta bi ja sad moro 3 dana tražit drivere za njega? I još štošta sam imao s tim likom. Nakon nekog vremena je postao bezobrazan prema meni i tako to.


I još jedan primjer sa frendom iz mog razreda koji na kraju godine popravlja ocjene iz svih predmeta:

Nekako je uspio nariktati da ima 4 bitnu boju (možete si mislit kak to izgleda)

Za vrijeme dok sam mu ja to slagao, a i složio sam mu on je jeo snikerse i razne kit ketove bez da me je ponudio.

Nakon toga je još imo sto pitanja o DVD-ima i još sam moro na youtubeu gledat filmove u kojima on radi pokolje na serverima.


Takvih primjera imam još hrpu i banalnijih od ovih ali mi ih se neda spominjat.


Pouka bi bila da treba ljepo čovjeku reć da ti nisi za to certificiran pa nek si on misli šta hoće, a ako si serviser ljepo reći da još puno kanti čeka svoj servis i da "nažalost nemožeš" barem tako u ovom tvojem slučaju.


Pozdrav i hvala ako ste sve pročitali :D.

 samo da se nadodam, da znaju prevariti, ali riječ haker znači da znaš upasti u nečije računalo, a ne popravljati ga
Moje račuanlo: ASRock ALiveSATA2-GLAN, 1024 MB (DDR2-667 2x512) AMD Athlon 64 3200+ (2),Nvidia GeForce 7600gs (256mb), 160gb.... 1. Isatknuti suradnik na gallery.live.com
16 godina
neaktivan
offline
RE: Iza kulisa kompjuterskih popravaka
Ag008 kaže...
 samo da se nadodam, da znaju prevariti, ali riječ haker znači da znaš upasti u nečije računalo, a ne popravljati ga
 Ne znam ne bih se s tobom složio. Iako sam svojedobno upao u školski sustav i preuzeo kontrolu nad njim. No back on topic.
Haker je za mene osoba koja zna mnogo o računalima, a cracker je osoba koja upada u tuđe sustave i radi štetu.
U školu sam upao iz čiste znatiželje jer sam bio zadivljen time kako se priča o velikim crackerima koji provaljuju ovo ili ono.
15 godina
neaktivan
offline
Iza kulisa kompjuterskih popravaka

Ovo je zajebana tema i dalo bi se tu dosta raspričat. Mislim osobno da čak i kod nas ima puno više onih koji ne znaju ili ne naju dovoljno nego onih koji namjerno zajebu ili prevare stranku. No i to je dosta relativno jer svi znate kakvi su problemi i kvarovi na računalima. Osobno sam znao potrošiti sate na budalaštinu (kvačica neka, patch neki, novi drajver, novi ATA kabel...) i ja sad vas pitam: kolko da to naplatim i kaj da velim čovjeku kaj je bilo? Da ne kažem da iz iskustva znam da većina ljudi ne cijene taj posel jer mi ne zamažemo ruke, nismo bili u grabi pod autom i nismo štemali i umorili se. A da su i stranke i kupci svakvi - jesu.

 

Spominje neko provjeru znanja. Kak to molim te provjerit? Kak provjerit i osposobit nekoga da radi u servisu računala (ne pričam o ovlaštenim servisima nekih marki nego o servisima koji u jednom danu imaju 10 različitih stvari za riješit). Serviser sam 5 godina i tek sad se osjećam da mogu pričati o kvaru i detektirati neki kvar sa malo većom sigurnošću i recimo da sam kvalitetan radnik. Ali kad sam počel radit to nisam bil i stvari koje sam riješaval tada za sat vremena sad riješim za 10 min jer gotovo uvijek postoje dva načina rješavanja problema.

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice