Svaka ćas! Ako to nije breaking news ja ne znam što jest!
Zbog moguće navale i ogromnih redova ispred prodavaone, hoće li biti otvorena online rezervacija termina?
Svaka ćas! Ako to nije breaking news ja ne znam što jest!
Zbog moguće navale i ogromnih redova ispred prodavaone, hoće li biti otvorena online rezervacija termina?
Najbolja subvencija bi im bila da maknu PDV...
Svaka čast na inovaciji i tehnologiji, ali rijetko ružan auto... :/
Svaka čast na inovaciji i tehnologiji, ali rijetko ružan auto... :/
Meni auto izgleda super, ali brijem da je to individualno.
sad ce se povecati crna kronika, vec vidim nase budale kakve ce
gluposti izvoditi pomocu autonomne voznje i naravno nevini najebati.
Obzirom da nissan leaf ispada oko 300k, ovaj početni i nije nešto preskup a ipak izgleda bolje uz dosta veći domet.
Svaka čast na inovaciji i tehnologiji, ali rijetko ružan auto... :/
Meni auto izgleda super, ali brijem da je to individualno.
Izgleda ko generički korejski model za zračni tunel.
Obzirom da nissan leaf ispada oko 300k, ovaj početni i nije nešto preskup a ipak izgleda bolje uz dosta veći domet.
VW ID4 je po meni bitno kvalitetniji auto od Tesle 3 po svemu sudeci, a bit ce jako blizu cijenom.
Tesko
Tesko
U Americi je ID.4 preorder bio $32k, uz subvencije je $35k u odnosu na $39k.
Tesla 3 je pocetni standard range plus $39k.
Znaci u EU bi oba mogla biti 40k eura.
Bome cijena paprena. Meni se cini jos dugo vremena furat čađavce
Prije nego što se odlučite na kupnju, izračunaje koliko ćete u neko razumno vrijeme upotrebe auta (recimo 10 godina) ušedjeti na gorivu. Pa onda napravite usporedbu benzinca i elektromobila - i vidite da li vam se isplati.
Bome, jako primamljivo, no ipak bi kupio u Njemačkoj i doveo ga doma u RH.
Hrvatski poticaji nisu isplativi ako postoji opcija kupnje u inozemstvu za puno manje novca, pogotovo ako je auto rabljen.
No, zasad, zbog infrastrukture u RH, kupujem hibrid, iako još nisam siguran koji. Velika Toyota ili mali Fiat 500, a možda čak i Ford...
Gdje ce jedan prosjecan Hrvat iskesirat 328 tisuca kuna za najslabiji model Tesle. Pa ovdje se uzimaju polovnjace stare po sedam godina do 60 tisuca kuna na kredit od pet do sedam godina, pa se pravdamo kako to ipak jos nije star auto. ''ee frende znas, nema on jos ni deset godina''
Kompa, kontam si kako da stvorim dva soma za tehnicki, a kamoli davat preko 300 tisuca kuna za auto, i to najjeftinije klase.
Ali vec vidim velikane koji ce dignuti kredu od 600 tisuca na 30 godina kako bi se mogli pohvaliti novim autom, ali ce zato zjapiti doma po cijele dane, jer se nece imati za ista drugo. Eto, oko mene ih je vec par takvih..
sad ce se povecati crna kronika, vec vidim nase budale kakve ce
gluposti izvoditi pomocu autonomne voznje i naravno nevini najebati.
Ma ne, naše ceste su savršeno označene i održavane, pa kamera u Tesli neće imati nikakvih problema sa raspoznavanjem signalizacije na i pored ceste :D
Prije nego što se odlučite na kupnju, izračunaje koliko ćete u neko razumno vrijeme upotrebe auta (recimo 10 godina) ušedjeti na gorivu. Pa onda napravite usporedbu benzinca i elektromobila - i vidite da li vam se isplati.
Računao sam za model S long range. Mada električar potroši puuuuno manje kuna/km, kada se uzme cijena nekog finog benzinca od oko 250 000+ kuna i Tesle od 600 000+, nema šanse da benzinac dohvati cijenu Tesle pa da se poravnaju nakon 10 godina. Definitivno treba poraditi na skidanju cijena električnih automobila. Svejedno, da imam lovu za Teslu, a da mi to ne ubije sve ostale planove u životu, uzeo bih ga.
Tesla se gora rodio se miš. Meni ovo preskupo. Ako pogledate prodaju novih auta u razvijenim državama (pogotovo skupljih) vidjet ćete da se skoro sve kupuje na firmu i otpis od poreza obično sljedećih 10tak godina. Običan narod kupi polovni auto kao i kod nas, kad mu opadne cijena.
Evo malo gledam kataloge od BMW-a, Mercedes-a, Audija i trazim sto se da kupiti za 597 tisuca kn koliko kosta Model S Long Range. Naravno da ovdje to vecina nikad ne bi dala za auto, niti je to poanta ovog mog komentara, ali cisto iz znatizelje sam pogleo. Znaci zalost sto ekipa nudi za 650+ tisuca kuna. Ovaj Model S ih unisti u svakom smislu.
Plus, ne treba tociti gorivo, plus ne treba odrzavanja.... Znaci ako si bilo koji poslovnjak ide kupiti novi auto, ovo je daleko daleko best buy u svim mogucim kategorijama.
Tesla se gora rodio se miš. Meni ovo preskupo. Ako pogledate prodaju novih auta u razvijenim državama (pogotovo skupljih) vidjet ćete da se skoro sve kupuje na firmu i otpis od poreza obično sljedećih 10tak godina. Običan narod kupi polovni auto kao i kod nas, kad mu opadne cijena.
a kad su se to tresla brda? Jel Tesla proizvela neki ultra jeftin auto za mase a da mi to ne znamo? Pa ti auti nikad nisu bili jeftinjava i znalo se otprilike kakve ce cijene biti, ne vidim sto se po tebi tu treslo...
Super za nas, da i to službeno imamo podržano.
Ali mislim da ti usporedba baš i nije neka, (ako se ne varam, model S više manje nepromijenjen postoji od 2012 plus ajde software upgrade).
Al jesi li imao priliku voziti model S, biti u njemu, malo vidjeti ima li buke na autocesti, ležanje, kvalitetu izrade itd...
Da, električni po toj cijeni djeluje OK, ali nije auto samo pogon, naročito ako dajemo 650+tkn.
Npr. Mercedes e klasa plug in hibrid ako se ne varam 485tkn, čini mi se tehnološki u puno detalja bolji od modela S, naravno nije full električni, ali razlika u cijeni boli.
Recimo, moj dojam je kako je ID.3 ispao dosta lošije nego sam očekivao, a kada bi gledao kriterij samo cijene za skroz električni VW djelovao bi WIN-WIN.
Dok Model 3 kome se sviđa, i uloviti poticaj 70000kn, to već djeluje OK.
Tesla se gora rodio se miš. Meni ovo preskupo. Ako pogledate prodaju novih auta u razvijenim državama (pogotovo skupljih) vidjet ćete da se skoro sve kupuje na firmu i otpis od poreza obično sljedećih 10tak godina. Običan narod kupi polovni auto kao i kod nas, kad mu opadne cijena.
a kad su se to tresla brda? Jel Tesla proizvela neki ultra jeftin auto za mase a da mi to ne znamo? Pa ti auti nikad nisu bili jeftinjava i znalo se otprilike kakve ce cijene biti, ne vidim sto se po tebi tu treslo...
Malo se zezam, nije se gora naravno Tesla.
A ono ključno što nitko ne priča, električni auti ima 30% manji kapacitet dometa u zimi.
I to je ono što kao priznaju, tko zna kolika je stvarna brojka.
Evo malo gledam kataloge od BMW-a, Mercedes-a, Audija i trazim sto se da kupiti za 597 tisuca kn koliko kosta Model S Long Range. Naravno da ovdje to vecina nikad ne bi dala za auto, niti je to poanta ovog mog komentara, ali cisto iz znatizelje sam pogleo. Znaci zalost sto ekipa nudi za 650+ tisuca kuna. Ovaj Model S ih unisti u svakom smislu.
Plus, ne treba tociti gorivo, plus ne treba odrzavanja.... Znaci ako si bilo koji poslovnjak ide kupiti novi auto, ovo je daleko daleko best buy u svim mogucim kategorijama.
"plus ne treba održavanje"
Nakon ovog svaki razgovor sa tobom treba stati...
Ali ok.
Nego reci mi, najbliži službeni servis je u Austriji....jel i dalje best buy?
A da ne govorimo koliko su kvalitetnij merc,Audi,BMW....trebaš se provozat u Tesli i ostalima, neusporedivo.
Ti ocito nisi nikad Model S vozio... vozio sam se u podosta skupim S i E klasama, E klasa ni po cemu ne moze konkurirati jednom Modelu S, znaci nemojte me nasmijavat, pa ne moras biti ekspert za automobile da skuzis koliko je jedna nakaradna E klasa inferiorna naspram jednog Modela S kojeg su pojedini auto magazini nazvali najboljim autom u roteklih 70 godina... da ne govorim kolike je nagrade Tesla u Njemackoj uzela BMW, Mercedes i Audi ekipi ispred nosa....
Jedino sto se s Modelom S moze usporediti je Mercedes S klasa, po voznim svojstvima tu negdje ili cak i bolja, po performansma podosta losija, po luksuzu i udobnosti, naravno puno bolja, ali i cijena je poprilicno veca....
Ti ocito nisi nikad Model S vozio... vozio sam se u podosta skupim S i E klasama, E klasa ni po cemu ne moze konkurirati jednom Modelu S, znaci nemojte me nasmijavat, pa ne moras biti ekspert za automobile da skuzis koliko je jedna nakaradna E klasa inferiorna naspram jednog Modela S kojeg su pojedini auto magazini nazvali najboljim autom u roteklih 70 godina... da ne govorim kolike je nagrade Tesla u Njemackoj uzela BMW, Mercedes i Audi ekipi ispred nosa....
Ne samo da sam Model S vozio, nego sam imao sluzbeni u 2016. ravno 5 mjeseci kojeg sam zamijenio za X i na koncu ga vratio radi toliko problema kvalitete koje necu ni pisat vise (ako se ne varam vec sam pisao). Na kraju uzeo A7.
E Coupe je space shuttle za Model S, u kojem mozes rastrgat sve rukama. Koji je to auto magazin nazvao Model S najboljim autom u 70 godina da ga znam prestat citat?
S Class i E Class su bile tu davno prije i biti ce i davno nakon Tesle S, koja pod hitno mora popravit taj model, kao i 3ku.