Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini

poruka: 22
|
čitano: 1.079
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini".
4 godine
offline
Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini

Kaj nije taj Tesla bankrotirao a Musk u zatvoru?

Ja rekoh
Moj PC  
13 2 hvala 0
9 godina
offline
Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini

Ili onaj samoprozvani novinar sto je tu pisao da je Tesla prevara i da od elektricnih automobila nema nista

http://www.soundstream.com/
 
20 0 hvala 3
2 mjeseca
offline
Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini

Ako jedne godine imate 0 proizvedenih automobila, a iduce godine 1, to je povecanje od 100%.

 

Inace BYD je najveci proizvodjac hibridnih i elektricnih vozila:

 

https://www.bloomberg.com/news/features/2019-04-16/the-world-s-biggest-electric-vehicle-company-looks-nothing-like-tesla

 
1 12 hvala 0
5 godina
online
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
Dr. Alien kaže...

Ako jedne godine imate 0 proizvedenih automobila, a iduce godine 1, to je povecanje od 100%.

 

Inace BYD je najveci proizvodjac hibridnih i elektricnih vozila:

 

https://www.bloomberg.com/news/features/2019-04-16/the-world-s-biggest-electric-vehicle-company-looks-nothing-like-tesla

 Matematika ti je očito bila nula, to je beskonačno veliko povećanje. 

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
5 godina
online
Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini

Nema ničega slađeg od bankrota shortera i nadilaženja svi očekivanja, toplo se nadam da će ih što više bankrotirati u propast.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Moj PC  
10 0 hvala 0
2 mjeseca
offline
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
JozoBozo121 kaže...
Dr. Alien kaže...

Ako jedne godine imate 0 proizvedenih automobila, a iduce godine 1, to je povecanje od 100%.

 

Inace BYD je najveci proizvodjac hibridnih i elektricnih vozila:

 

https://www.bloomberg.com/news/features/2019-04-16/the-world-s-biggest-electric-vehicle-company-looks-nothing-like-tesla

 Matematika ti je očito bila nula, to je beskonačno veliko povećanje. 

 

Pardoniram, moze 1 na 2 ili 10 na 20?

11 godina
offline
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
Dr. Alien kaže...

 

Pardoniram, moze 1 na 2 ili 10 na 20?

 

Ne moze, na ovom forumu imamo nultu stopu tolerancije za greske i ljude

Freak Show Inc.
4 godine
offline
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
Dr. Alien:

Za perspektivu, Porsche proizvodi 250k na godinu. Šta misliš koliko je BMWu koji radi u istom cjenovnom rangu trebalo da dođe do 350k na godinu? Tesla je napravio fantastičan posao s modelom 3, nema dvojbe.

U Kini je zadnjih pola godine armagedon, totalno istrebljenje. Država je zaključila da je glupo subvencionirati s 50% električni auto koji u najboljim uvjetima može preći 70-80 km. Subencije se sada daju samo za aute pristojnog dometa i samo par tisuća dolara, tako da se prodaja taćki instantno strmoglavila skoro na nulu. BYD je na kraju 10. mjeseca imao manje od 200k prodanih, do sada možda narastao na 220-225, čut će se uskoro. To im jedino tržište a Tesla je toliko prodao samo u SADu i još 165 tisuća u 20-tak drugih država, daleko skuplji, napredniji i kvalitetniji auto od svega što BYD za sada radi
Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2020 15:24 (Feudalac).
7 godina
offline
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
JozoBozo121 kaže...

Nema ničega slađeg od bankrota shortera i nadilaženja svi očekivanja, toplo se nadam da će ih što više bankrotirati u propast.

 

Nije jos to gotovo, jos jos uvjek posluju negativno a problem nastaje ako uskoro dode financijska kriza, u tom slucaju pada prodaja auta drasticno.

Njih cupaju subvencije na EL auta, bez toga bi davno bankrotirali.

 

Jos su oni u opasnosti, i mislim da ce na kraju biti prodani jer nece moci moci nastaviti sami.

8 godina
offline
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
kingofthenight kaže...
JozoBozo121 kaže...

Nema ničega slađeg od bankrota shortera i nadilaženja svi očekivanja, toplo se nadam da će ih što više bankrotirati u propast.

 

Nije jos to gotovo, jos jos uvjek posluju negativno a problem nastaje ako uskoro dode financijska kriza, u tom slucaju pada prodaja auta drasticno.

Njih cupaju subvencije na EL auta, bez toga bi davno bankrotirali.

 

Jos su oni u opasnosti, i mislim da ce na kraju biti prodani jer nece moci moci nastaviti sami.

 

Pa ono u USA su ove godine imali sve manje i manje federalne poticaje i ide im dost dobro. Ove godine ih nece vise imati. A vidjet cemo kako ce se sad ti federalni poticaji dodjeljivati jer je sad Tesla a uskoro ce i GM ostati bez poticaja, dok ce ih svi strani proizvodjaci imati. Mislim da ce se to promijeniti, mozda i potpuno ukinuti, iako mozda neki okrnjeni oblik prezivi. 

 

No poticaji su bzvz zapravo, treba u drzavama s PDVom poticaje davati u obliku oslobodjenja od PDVa i to je to, ne natjecaji, ogranicena sredstva i slicne gluposti kao kod nas. 

 

 

 

 

5 godina
online
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
kingofthenight kaže...

Nije jos to gotovo, jos jos uvjek posluju negativno a problem nastaje ako uskoro dode financijska kriza, u tom slucaju pada prodaja auta drasticno.

Njih cupaju subvencije na EL auta, bez toga bi davno bankrotirali.

 

Jos su oni u opasnosti, i mislim da ce na kraju biti prodani jer nece moci moci nastaviti sami.

Koje subvencije? Na američkom tržištu već odavno nema praktički nikakve subvencije, prošlu godinu subvencija je bila 1750 dolara, od ove godine je nula. To nije ni 5% cijene auta. Ove godine izlazi Model Y koji je CUV, i to je ustvari neki minimum koji amerikanci voze, oni ne vole toliko sedane koliko ta krupnija vozila. Prošli kvartal pisali su više od 140 milijuna dolara dobiti iako su još bili u fazi opremanja GF3. Veliki minus u prva dva kvartala gurao je glavni dio troškova vezan uz kineski GF3, no ono bitno je da Tesla ostvaruje prosječnu maržu od 22.8% posto dok klasični proizvođači automobila vrlo upitno ostvaraju i pozivitnu nulu na svojim električnim automobilima. Ukoliko se počne graditi GF4 kod Berlina ponovno se može očekivati jedan pad dobiti, no s tako zdravim maržama i rastom prodaje to dugoročno uopće nije bitno.

 

Jedini europski ozbiljni konkurent koji bi se mogao pojaviti u idućih nekoliko godina je Volkswagen. Oni rade na svojim baterijama, i svojoj tvornici baterija koliko znam, u potpunosti prenamjenjuju Zwickau u tvornicu električnih automobila, a zajedno sa svojom cijelom grupom (Škoda, Seat, Audi, VW) razvili su zajednički ID.3 koncept koji će sve firme zajedno dijeliti tako da je proizvodnja masivnija i jednostavnija. Njihov direktor usto otvoreno priča o tome da kaskaju u tehnologijama poput "autonomne" vožnje i da Europa ne smije dopustiti da ovisimo o američkim kompanijama za takve autonomne sustave. Mercedes i BMW su u tom području praktički nule, uopće nemaju nekih ozbiljnih investicija u promjenu proizvodnje niti se kompanije mijenjaju kako bi akomodirale takve promjene nego se previše oslanjanju na svoje tehnologije koje su osmišljene za ICE aute i strah ih je da ne izgube novac uložen u te tehnologije.

 

Šangajska tvornica već proizvodi brzinom više od 1000 automobila tjedno, a to je s jednom smjenom, 5 dana u tjednu ako se ne varam, uskoro se očekuje dostizanje kapaciteta od nekih 3000 automobila tjedno i godišnje proizvodnje 150.000 automobila. Najveći problem je ustvari da zasad zastajkuje proizvodnja baterija i još nije gotova hala u kojoj će se proizvoditi baterijski moduli pa taj dio ograničava proizvodnju. No, prema stranici za tracking megatvornica za ćelije, trenutno je u gradnji više od 100 projekata s ukupnim godišnjim kapacitetom za proizvodnju više od 2 teravatsata baterija godišnje do 2028., sadašnji kapacitet svijeta je oko 180GWh, tako da je smjer očigledan. Isto tako, Tesla Gigafactory je sad u procesu podizanja kapaciteta s 35 na 54GWh, što je kapacitet za još više od 300.000 novih auta godišnje. Sa proizvodnjom Model Y i pokretanjem Šangaja, godišnja proizvodnja bi mogla ove godine već doseći 600.000-700.000 tisuća vozila. Kad dođu do 1.000.000 vozila godišnje, što bi vrlo lako moglo biti i do 2021., ući će među 20 najvećih proizvođača automobila. 

Da pojednostavim. Kompanija koja je prvi auto počela proizvoditi u serijskoj proizvodnji prije manje od 8 godina je na pragu toga da postane jedan od top 20 proizvođača automobila. U 8 godina. U saturiranom tržištu punom kvalitetnih, vrhunskih automobila. Prije su im se iz Mercedesa smijali. Sad se više nitko ne smije.

 

Javno se široko ne zna da je Tesla potpisao ugovor sa Fiat-Chrysler Automobiles za područje EU prema kojem će se prodani Teslini automobili voditi za FCA kako bi FCA izbjegla plaćanje kazni zbog nedostatka EV i prevelikih emisija CO2. Tesla će tim ugovorom godišnje uprihoditi i do dvije milijarde dolara, a neće ih koštati praktički ništa osim što će voditi prodaju pod FCA. 

Ove godine bi se trebali početi i pojavljivati i prvi Tesla Semi kamioni, to je najvjerojatnije povezano s povećanjem kapaciteta tvornice baterija i novim Teslinim patentnom kojim bi se broj ciklusa baterije podigao s 1500 na do 4000 ciklusa. A ovo je samo automobilski dio, dio s energetskim poslovima nisam ni brojao u to, a tamo imaju čisti profit. Uz Powerwallove za domove i Powerpackove za malo veće potrošače je predstavljen i Megapack koji ima kapacitet od 3MWh u veličini jednog kontejnera koji stane na kamion. Operateri el. mreža ne trebaju doslovno napraviti ništa nego ih postaviti negdje uz transformator ili recimo solarnu ili vjetroelektranu i spojiti ih na mrežu. Sve žice, sva oprema, svi sustavi hlađenja su sadržani u tom kontejneru. Prvi takav veliki sustav (ne koriste ove nove Megapackove nego Powerpackove), postavljen u Australiji uz vjetroelektranu, kapaciteta 129MWh i snage 100MW je isplatio svoj trošak postavljanja u godinu dana jer inverteri mogu praktički instantno reagirati i puštati energiju u mrežu kad treba stabilizirati frekvenciju i potrošnju. Kupovinom Maxwell Technologiesa su ušli u područje samog razvoja baterija i superkondezatora, dok bivši SolarCity počinje postavljati prve solarne krovove. Taj dio sa solarnim krovovima još kaska, ali jednom kad počnu kupovati oni bogatiji, možda kao "fad", da budu u nekom ekološkom trendu i da imaju nešto novo što drugi nemaju, proizvodnja bi se streamlineala i sam trošak bi postao manji, a proizvod dostupniji svima.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2020 16:51 (JozoBozo121).
8 godina
online
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
JozoBozo121 kaže...
Dr. Alien kaže...

Ako jedne godine imate 0 proizvedenih automobila, a iduce godine 1, to je povecanje od 100%.

 

Inace BYD je najveci proizvodjac hibridnih i elektricnih vozila:

 

https://www.bloomberg.com/news/features/2019-04-16/the-world-s-biggest-electric-vehicle-company-looks-nothing-like-tesla

 Matematika ti je očito bila nula, to je beskonačno veliko povećanje. 

 Ne, to je uopće nije povećanje već početak proizvodnje.

 

0 x ∞ ≠ 1

tj.

0 x ∞ = 0

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.1.2020 17:36 (BlueMax).
10 godina
offline
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
Friday kaže...
Dr. Alien kaže...

 

Pardoniram, moze 1 na 2 ili 10 na 20?

 

Ne moze, na ovom forumu imamo nultu stopu tolerancije za greske i ljude

 Dobra!!! 

12 godina
offline
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
Njemu konacni proizvod u formi automobila nine forte....bitne su tehnologije/patenti.

A Tesla grabi fino, jedino me brine sto se svi ti el. auti reklamiraju s 0g emisije...zapravo, iritira me.
 
0 0 hvala 0
3 godine
online
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
BlueMax kaže...

0 x ∞ ≠ 1

tj.

0 x ∞ = 0

 Ovo ne možeš tvrditi, nedefinirano je.

Poigraj se s limesima pa budeš vidio da nije baš kak ti logika nalaže...

 

Kruha i igala...
8 godina
online
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
fer-de-lance kaže...
BlueMax kaže...

0 x ∞ ≠ 1

tj.

0 x ∞ = 0

 Ovo ne možeš tvrditi, nedefinirano je.

Poigraj se s limesima pa budeš vidio da nije baš kak ti logika nalaže...

 

 Prvo mogu, drugo ne ali to spada u sferu matematike koja ne služi za ovo o čemu se u temi govori.

Dok je proizvodnja nula - proizvodnje nema (ako je minimalna jedinica proizvodnje jedan automobil). Rast proizvodnje može se gledati tek od kad je prvi automobil proizveden.

3 godine
online
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini

Matematika kaže da je 0 puta beskonačno zapravo 1, i iz tog razloga se izbjegava uopće koristiti 0 i beskonačno u operacijama s brojevima, jer nema smisla koje god rješenje da dobiješ.

 

Kruha i igala...
11 godina
offline
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
fer-de-lance kaže...

Matematika kaže da je 0 puta beskonačno zapravo 1, i iz tog razloga se izbjegava uopće koristiti 0 i beskonačno u operacijama s brojevima, jer nema smisla koje god rješenje da dobiješ.

 

Ne kaže i nije.

 

1 / 0 = ∞, pa bi netko mogao pretpostaviti da je i 0 * ∞ = 1, međutim

2 / 0 = ∞, pa ispada da je i 0 * ∞ = 2

 

Upravo zato 0 * ∞ nije definirano. Ako znamo funkciju, onda se preko limesa (za neke funkcije) može utvrditi kojoj vrijednosti teži rezultat.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
3 godine
online
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini

Pa zato i kažem, preko limesa i dobiješ 1.

0 je limes funkcije f(x)=1/x kad x ide u beskonačno, a beskonačno je limes funkcije recimo g(x)=x kad x ide u beskonačno.

I kaj dobiješ kad to pomnožiš?

0*∞=f(x)*g(x)=(1/x)*x=1

Bar su nas tak učili.

Naravno, to nema smisla ali je tak.

 Edit: i možeš staviti 1/2x, ali onda moraš staviti i drugu funkciju 2x jer moraš u obje funkcije definirati istu beskonačnost (jedino u recipročnim funkcijama), tj. u tvojem slučaju 2/x i 1/(2/x), osim ako tvrdiš da je x*∞ zapravo različito od  ∞, kaj opet samo po sebi nema smisla, ali imaš pravo na takvo uvjerenje jer se nemre dokazat.

 

P.S. joj da, onda u tvojem slučaju ispadne 4/∞, a općenito je onda po logici 0, tj. ispadne da je 0*∞ zapravo 0, bilo koji broj ili ∞ (za ∞ nedefinirano), ovisno kojom funkcijom idemo do rješenja.

U pravu si.

 

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put sri 8.1.2020 13:12 (fer-de-lance).
2 mjeseca
offline
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
Feudalac kaže...
Dr. Alien:

Za perspektivu, Porsche proizvodi 250k na godinu. Šta misliš koliko je BMWu koji radi u istom cjenovnom rangu trebalo da dođe do 350k na godinu? Tesla je napravio fantastičan posao s modelom 3, nema dvojbe.

U Kini je zadnjih pola godine armagedon, totalno istrebljenje. Država je zaključila da je glupo subvencionirati s 50% električni auto koji u najboljim uvjetima može preći 70-80 km. Subencije se sada daju samo za aute pristojnog dometa i samo par tisuća dolara, tako da se prodaja taćki instantno strmoglavila skoro na nulu. BYD je na kraju 10. mjeseca imao manje od 200k prodanih, do sada možda narastao na 220-225, čut će se uskoro. To im jedino tržište a Tesla je toliko prodao samo u SADu i još 165 tisuća u 20-tak drugih država, daleko skuplji, napredniji i kvalitetniji auto od svega što BYD za sada radi

 

O subvencijama sam već pričao na drugoj temi, Kina je ukinula subvencije na EV vozila, te je BYD-u, največem proizvođaču EV-ova, prodaja pala za 89%:

 

https://cleantechnica.com/2019/10/31/byd-earnings-plummet-89-in-third-quarter/

 

BYD je u 2018. prodao 247.811 elektricnih automobila, Tesla 245,506:

 

https://thedriven.io/2019/02/06/tesla-byd-fight-for-lead-in-global-ev/

 

BYD proizvodi i druga hibridna i električna vozila, tako da stoji teza da je BYD najveći proizvođač hibridnih i električnih vozila.

 

Nisam siguran koliko je Tesla za usporedbu sa Porscheom, Tesla teži masovnoj proizvodnji, Porsche ne, za to postoje drugi brandovi unutar VAG grupacije. Što se VAG grupacije tiče, samo VW je u 2018. proizveo vise od 11 milijuna vozila. BMW nije i neće ići u sveopču elektrifikaciju:

 

https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/iz-vrha-bmw-a-poslali-sasvim-jasnu-poruku-kupcima-benzince-i-dizelase-proizvodit-cemo-jos-najmanje-30-godina/9830968/

 

BMW također nije za usporedbu jer su u 2018. proizveli više od 2,5 milijuna vozila.

 

Friday kaže...
Dr. Alien kaže...

 

Pardoniram, moze 1 na 2 ili 10 na 20?

 

Ne moze, na ovom forumu imamo nultu stopu tolerancije za greske i ljude

 

Aha, onda OK, voditi ću se tom mišlju vodiljom.

 

Meni i googleu je ostalo u cacheu, ovo je iz nekog razloga izbrisano?

 

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zXcK8tagVUMJ:https://www.bug.hr/forum/post/komentari-lanaka-bughr/rekordne-isporuke-tesle-protekloj-godini/6050392.aspx+&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=hr

 

Aldo kaže...

Koliko je naš "Tesla" proizveo i isporucio automobila? Ima netko podatak o tome?

 

Kljuc13 kaže...

Mate Rimac osobno i tvrtka RImac automobili su izjavili, a nitko nikada nije demantirao:

 

88 primjeraka Concepta One

 

2 primjerka Concepta S

 

150 primjeraka Concepta Two

 

Nepoznat broj hovercraftova, elektricnih brodova i svega ostaloga što je bosanskohercegovacki Musk najavio.

 

Inovator kaže...
Njemu konacni proizvod u formi automobila nine forte....bitne su tehnologije/patenti. 

 

Kljuc13 kaže...
Mate Rimac:


"Naš trenutni biznis plan, do negdje 2020. godine dolazi blizu 1000 komada godišnje"


https://youtu.be/1DQ6nQwhaS8


Tehnologije? To da sve proizvode su laži. Gotovo sve kupuju. Recimo elektricni motori su iz AM Racinga iz USA. Jezgra u tim motorima motora je od tvrtke Remy koju je kupio BorgWarner. AM Racing se nedavno ugasio, tako da Rimac elektricne motore kupuje direktno sa izvora, dok na CNC-u izraduju lijepa kucišta za te elektricne motore.



Primjer onoga što Rimac radi, dakle, Rimac radi baterije za Koenigsegg Regeru (Rimac zapravo samo slaže i pakira baterijske celije od LG-a, Sony-a, A123 Systems), a Koenigsegg elektricni motor kupuje od firme YASA Limited. Cak niti battery management system (BMS) nije Rimcev, to kupuju od firme Analog Devices.



Patenata takoder nema, postoje patenti za onu kakti pametnu rukavicu - iGlove i za pomicni retrovizor koji pomaže u otklanjanju mrtvog kuta, a to je Rimac otkupio od Luke Bošnjakovica i Marka Mileckog koji su radili s njim na tim projektima i zajedno s njim dobili nagrade, npr. Vidi Zlatno Teslino jaje, ali eto, ti decki se više ne spominju, jednostavno su izbrisani.

http://arhiva.vidilab.com/vijesti/vise.php?id=9940

 

Krimac je odličan prodavač PR-a.

 

8 godina
online
Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini

Samo mi nije jasno zašto Koenigsegg sam ne sastavi te baterije i zašto Porsche i Hyundai dadoše toliki novac za sastavljača baterija?

Da si se javio njima prije pola godine vjerujem da bi ti dali neku kintu za ove informacije.

 
1 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: Rekordne isporuke Tesle u protekloj godini
Dr. Alien kaže...

 

O subvencijama sam već pričao na drugoj temi, Kina je ukinula subvencije na EV vozila, te je BYD-u, največem proizvođaču EV-ova, prodaja pala za 89%:

 

https://cleantechnica.com/2019/10/31/byd-earnings-plummet-89-in-third-quarter/

 

BYD je u 2018. prodao 247.811 elektricnih automobila, Tesla 245,506:

 

https://thedriven.io/2019/02/06/tesla-byd-fight-for-lead-in-global-ev/

 

BYD proizvodi i druga hibridna i električna vozila, tako da stoji teza da je BYD najveći proizvođač hibridnih i električnih vozila.

 

Nisam siguran koliko je Tesla za usporedbu sa Porscheom, Tesla teži masovnoj proizvodnji, Porsche ne, za to postoje drugi brandovi unutar VAG grupacije. Što se VAG grupacije tiče, samo VW je u 2018. proizveo vise od 11 milijuna vozila. BMW nije i neće ići u sveopču elektrifikaciju:

 

https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/iz-vrha-bmw-a-poslali-sasvim-jasnu-poruku-kupcima-benzince-i-dizelase-proizvodit-cemo-jos-najmanje-30-godina/9830968/

 

BMW također nije za usporedbu jer su u 2018. proizveli više od 2,5 milijuna vozila.

 

 Nije Kina ukinula subvencije već ih je drastično smanjila i ograničila na vozila dugog dometa.

 

BMW sam spomenuo samo kao perspektivu, nitko nije došao na pol milijuna ili milijun godišnje samo tako, u par godina.

Ja rekoh
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice