Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije

poruka: 59
|
čitano: 17.219
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije".
16 godina
neaktivan
offline
Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije

WTF?! Placeni oglas?!

Chaintech socket 4 MB, Cyrix 486DX2 66Mhz (TURBO mode!), 8MB EDO RAM, 420MB HDD, S3 Trio 2MB, Sound Blaster 16, 3.5" 1.44MB floppy!!!
 
3 4 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije

E, ovo je zanimljivo, ne oni autići na baterije za djecu

Moj PC  
2 4 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije

Mogli su tu tehnologiju usavršiti prije 15 godina na dobrobit planeta.

Sad su se sjetili kad primat preuzimaju hibridi i električari.

Pljuc, banda kapitalistička.

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
 
7 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Mirko935 kaže...

E, ovo je zanimljivo, ne oni autići na baterije za djecu

 

Bit će ti još zanimljivije kad dođe kraj svijeta. Bit ćeš među prvima koji će proklinjat tu istu naftu.

Svemir.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
PaleRider kaže...
Mirko935 kaže...

E, ovo je zanimljivo, ne oni autići na baterije za djecu

 

Bit će ti još zanimljivije kad dođe kraj svijeta. Bit ćeš među prvima koji će proklinjat tu istu naftu.

Pa ima i LPG, CNG, vodik... Ja strpljivo čekam da napokon smisle isplativi način dobivanja vodika i da vidiš auta sa ≈0 emisija štetnih plinova

12 godina
online
Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije

SAAB je prije 15-ak godina najavljivao promjenjivu kompresiju a inače, sovjetski tenk T-34 iz WW2 je imao motor sa promjenjivom kompresijom da bi mogao "gutati" gorivo na koje posada naiđe... Izvor: "Autoklub", ne znam koji broj...

Tako da Nissan, ipak, nije prvi velikoserijski s obzirom da je T-34 drugi po količini proizvedenih tenkova od kako isti postoje...

U svakom slučaju, bravo Nissan.

Nisam ja ništa prčko.
Moj PC  
9 0 hvala 3
16 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
U osvit vozila s jednostavnim električnim agregatima ;-) oni idu dodatno komplicirati benzinske motore.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
9 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Mirko935 kaže...

Pa ima i LPG, CNG, vodik... Ja strpljivo čekam da napokon smisle isplativi način dobivanja vodika i da vidiš auta sa ≈0 emisija štetnih plinova

 

A LPG, CNG nema veze s naftom?

 

Vodik? Sretno s tim.

Svemir.
16 godina
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Visak kaže...
U osvit vozila s jednostavnim električnim agregatima ;-) oni idu dodatno komplicirati benzinske motore.

 

Problem je što uvijek postoje interesi pa se ide komplicirati nešto da bi se po efikasnosti pribiližavalo ovom jednostavnijem.

 

Svemir.
11 godina
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Visak kaže...
U osvit vozila s jednostavnim električnim agregatima ;-) oni idu dodatno komplicirati benzinske motore.

 inače se to zove usavršavanje, ali kad nekom paše drukčije onda je kompliciranje

i što ako je "osvit" električnih vozila, kad je ova šporka tehnologija još uvijek prevladavajuća i bit će tako još čitav niz godina

osvit je i fuzijskih reaktora, pa što bi sad trebali - prekinuti bilo kakvo usavršavanje postojećih 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
PaleRider kaže...
Mirko935 kaže...

Pa ima i LPG, CNG, vodik... Ja strpljivo čekam da napokon smisle isplativi način dobivanja vodika i da vidiš auta sa ≈0 emisija štetnih plinova

A LPG, CNG nema veze s naftom?

 

Vodik? Sretno s tim.

Vrlo dobar dio nema veze s naftom, a onaj koji ima se smatra nusproizvodom pa je izbor baciti, tj. spaliti ga bezveze ili ga iskoristiti za gorivo, bilo ovako, bilo da bi se dobila strujica koja je potrebna za vaše autiće na baterije.

 

Šta sad fali vodiku? Nema ljepšeg goriva, spališ ga, dobiješ samo vodu...

Poruka je uređivana zadnji put sri 4.4.2018 10:35 (Mirko935).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Anđeo bez falinge kaže...

Mogli su tu tehnologiju usavršiti prije 15 godina na dobrobit planeta.

Sad su se sjetili kad primat preuzimaju hibridi i električari.

Pljuc, banda kapitalistička.

A gdje piše da se ovakav motor ne može koristiti kao dio hibridnog pogona?

16 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Usavršavanje i kompliciranje nisu sinonimi. Možeš nešto usavršiti i ujedno pojednostaviti, zapravo pojednostavljenje je već oblik usavršavanja. Ako je uređaj kompliciraniji, dodatna kompleksnost poništava dio dobitaka.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
10 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije

Amater sam na tom području, pa bi postavio pitanje što je donio ovaj motor u usporedbi sa prethodnim ? Koliki se je napredak postigao ?? 

 

Sad bi postavio pitanje, hoće li to uvesti i ostali proizvođaćI ??? Znam da je Nissan ovu tehnnologiju zaštitio ali on može licencirati drugima a i ne mora. Evo naprimjer Apple to ne radi, jer želi samo za sebe a dijeli tek kada se dvije tvrtke žele nagoditi zbog nekih kršenja patenata. 

 

6 godina
protjeran
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Mirko935 kaže...

A gdje piše da se ovakav motor ne može koristiti kao dio hibridnog pogona?

 A gdje piše da se može koristiti kao dio hibridnog pogona ?

Nisi shvatio moj post a nije teško

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
15 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Markić7 kaže...

Amater sam na tom području, pa bi postavio pitanje što je donio ovaj motor u usporedbi sa prethodnim ? Koliki se je napredak postigao ?? 

 

Sad bi postavio pitanje, hoće li to uvesti i ostali proizvođaćI ??? Znam da je Nissan ovu tehnnologiju zaštitio ali on može licencirati drugima a i ne mora. Evo naprimjer Apple to ne radi, jer želi samo za sebe a dijeli tek kada se dvije tvrtke žele nagoditi zbog nekih kršenja patenata. 

 

 Donio je puno kompliciraniju proizvodnju motora sa povećanom mogućnošću kvarenja. 😋 Samim time i skuplju proizvodnju i održavanje. Samom promjenom omjera kompresije dobivaš na iskoristivosti goriva koje se troši u motoru. Objašnjeno ti je u tekstu.

Nissan je u grupaciji s Renaultom tako da će vjerovatno podijelit tehnologiju. S njima je u grupi i Samsung tako da već imaš još 2 proizvođača koji možda mogu koristiti tu tehnologiju. 

 

Life is a sexually transmitted disease and there is a 100% mortality rate.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Anđeo bez falinge kaže...

Mogli su tu tehnologiju usavršiti prije 15 godina na dobrobit planeta.

Sad su se sjetili kad primat preuzimaju hibridi i električari.

Pljuc, banda kapitalistička.

 Pa da, onaj Nissan je napravio električni Leaf kojeg svi hvale, a ovi debili izmišljaju toplu vodu sa promjenom kompresije umjesto da rade električna i hibridna vozila.

Life is a sexually transmitted disease and there is a 100% mortality rate.
11 godina
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Visak kaže...
Ako je uređaj kompliciraniji, dodatna kompleksnost poništava dio dobitaka.

 pretpostavljam da ovaj zaključak nisi izvukao iz guzice, pa bi bilo dobro da nam pojasniš koji su se dobici ovog motora poništili kompliciranjem proizvodnje i na koji način

vjerujem da bi i nissanovi inžinjeri bili zahvalni na tom uvidu

 

po tvojoj filozofiji nismo trebali ništa komplicirati nego se i dalje voziti parnim lokomotivama ili još bolje pješice, a teret prevoziti uz pomoć volova... nemere jednostavnije

14 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Anđeo bez falinge kaže...

 A gdje piše da se može koristiti kao dio hibridnog pogona ?

Nisi shvatio moj post a nije teško

Onda se ispričavam. Što sam trebao shvatiti?

 

desh kaže...

 Pa da, onaj Nissan je napravio električni Leaf kojeg svi hvale, a ovi debili izmišljaju toplu vodu sa promjenom kompresije umjesto da rade električna i hibridna vozila.

Sad sam zbunjen. Pa Nissan-Renault je najveći proizvođač električnih vozila.

 

edit: a očito su i najveći proizvođač hibridnih vozila... I bit će da je od prošle godine i Mitsubishi u toj grupi. Svaki dan čovjek nešto nauči...

Poruka je uređivana zadnji put sri 4.4.2018 12:02 (Mirko935).
8 godina
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Vodik treba gledati samo kao medij za prijenos energije. Kao takav, teoretski ne može biti efikasan koliko su baterije danas u praksi. Drugo, gorivna ćelija plus spremnik ima manju gustoću energije po masi i volumenu od baterija tako da ni tu nema koristi. Jedina bi bila da je punjenje kraće, ali to je već sad poprilično blizu. Infrastruktura koja je potrebna je za red veličine skuplja i uopće je nema dok se baterije mogu puniti doma što je sad trenutno dovoljno praktično za većinu korisnika. Ukratko, vodik je tri desetljeća iza baterija.
Ja rekoh
14 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Feudalac kaže...
Vodik treba gledati samo kao medij za prijenos energije. Kao takav, teoretski ne može biti efikasan koliko su baterije danas u praksi. Drugo, gorivna ćelija plus spremnik ima manju gustoću energije po masi i volumenu od baterija tako da ni tu nema koristi. Jedina bi bila da je punjenje kraće, ali to je već sad poprilično blizu. Infrastruktura koja je potrebna je za red veličine skuplja i uopće je nema dok se baterije mogu puniti doma što je sad trenutno dovoljno praktično za većinu korisnika. Ukratko, vodik je tri desetljeća iza baterija.

Nisam mislio samo na gorivne ćelije nego i na korištenje vodika u običnim benzinskim motorima. Teoretski bi se svaki mogao koristiti s vodikom uz malo modifikacija, kao što se koristi LPG. Kad bi to bilo isplativo, naravno. A bila je neki dan i ona vijest o korištenju vodika za dizelske motore, tako da bi se svašta s njim moglo.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Spiridon kaže...

... sovjetski tenk T-34 iz WW2 je imao motor sa promjenjivom kompresijom da bi mogao "gutati" gorivo na koje posada naiđe...

 Pa prije će biti da je "lokao" nego "gutao" gorivo. Potrošnja tenka T-34 je 198-228 l/100 km goriva + 3-10 l/100 km motornog ulja. Rezervoar za gorivo 1200litara + 2 limene bačve od 200l, 65 litara ulja za podmazivanje.

Kradi bagro, kradi. Dabogda vam za lijekove trebalo!
14 godina
offline
Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije

svi tenkovi gutaju, ali T-34 nije gutao, osobito naspram švapskih fancy tenkića, na benzin...

 

jer konačno, iz tone sirove nafte se dobije 35% više diesela nego benzina, koji se manje troši...

 

inače, tenkovi danas ti prže 4 l/km na terenu pod opterećenjem...

 

ali opet su po specifičnoj potrošnji male bebe prema sportskim autima...

 

 

e i inače, maksimalno je imao goriva u spremnicima cca 600 l + dvije bačve po 50 l - dakle cca 700 l a ne 1200 (1,2 kubna metra goriva ????)

 

 

Ju je je? Je ju je!
Poruka je uređivana zadnji put sri 4.4.2018 13:02 (Stric_Jura).
Moj PC  
3 0 hvala 2
6 godina
offline
Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije

Što se tiče električnih auta dok god se večina struje proizvodi u termo i nuklearnim elektranama je, sa ekološkog vidika,čisto svejedno dali kupiš novog dizela ili električno auto. Kad se stoka na vrhu odluči ulagat u obnovljive izvore energije onda će električni auti imat smisla, a do tada je ovo samo mlačenje prazne slame.

Sa te strane razvoj novih "klasičnih" auta sa manjom potrošnjom, manjim onečiščavanjem okoliša ima itekako smisla jer se u ovom djelu europe električni auti neće primit još bar desetak godine ako ne i više (govorim o prosječnom Štefu iz donjeg Prleka kojeg boli još uvijek peta o EURO6 normama i prvi će trčat u dojčland po sve ove stare dizele.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 4.4.2018 12:52 (nikonja).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Kakve onda mi imamo koristi od ekološkijih motora, ako to samo znači veći priljev loših rabljenih dizela sa zapada?

A Štefu se lako doskoči zabranom uvoza neekoloških vozila. Ako se hoće.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
9 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
s1m0n kaže...

WTF?! Placeni oglas?!

 Pa majku mu, daj se spustite malo na zemlju. Pa sve je onda plaćeni oglas. Najbolje da ne pišu vijesti o novim tehnologijama, nego jednostavno mi trebamo ici na Nissanove, Mazdine, Ciscove i Oracleove stranice i tražiti vijesti o novim razvojima tehnologije. 

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
16 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Kompliciranjem motora troši se više energije za njegovu proizvodnju i održavanje, a uz to raste i cijena. Ovo nije trivijalna dorada, nego zahvat na najopterećenijem dijelu vozila.

Treba vidjeti u realnim uvjetima koji će biti omjer dobitaka i gubitaka. Mnogima je i dizel neisplativ zbog dodatnih troškova, usprkos boljem iskorištenju goriva.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
14 godina
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Mirko935 kaže...

Sad sam zbunjen. Pa Nissan-Renault je najveći proizvođač električnih vozila.

 

edit: a očito su i najveći proizvođač hibridnih vozila... I bit će da je od prošle godine i Mitsubishi u toj grupi. Svaki dan čovjek nešto nauči...

Za hibride ne bi rekao, mislim da je tu toyota daleko ispred.

11 godina
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
Visak kaže...
Treba vidjeti u realnim uvjetima koji će biti omjer dobitaka i gubitaka....

eeee, točno tako

to bi trebalo vidjeti i prije nego novu tehnologiju iz svoje fotelje proglasiš promašenom

 

s jedne strane imamo tvrtku koja investira svoj novac u novu tehnologiju i vjerojatno ima neke podatke o dobicima i gubicima kad se odlučila tu tehnologiju i realizirati, a s druge strane imamo forum ratnika koji odokativnom metodom potpunog laika plesne kako je ta tehnologija tek nepotrebno kompliciranje 

 

jednom rječju - laprdaš gluposti kao i obično 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Prvi motor s promjenjivim omjerom kompresije
CroNk3r kaže...
Mirko935 kaže...

Sad sam zbunjen. Pa Nissan-Renault je najveći proizvođač električnih vozila.

 

edit: a očito su i najveći proizvođač hibridnih vozila... I bit će da je od prošle godine i Mitsubishi u toj grupi. Svaki dan čovjek nešto nauči...

Za hibride ne bi rekao, mislim da je tu toyota daleko ispred.

Vrlo vjerojatno si u pravu. Meni isto bilo čudno, ali bio sam 100% siguran da sam tako pročitao. Budući da sad to ne mogu naći, očito sam krivo pročitao

 

Ostaje činjenica da su najveći proizvođač el. auta, a imaju i hibride u ponudi (baš sam neki dan gledao nešto Infiniti Q50) pa ne kužim šta se žale EV fanatici ovdje.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice