Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tjedna

poruka: 43
|
čitano: 8.401
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tjedna".
16 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje

Nije C3 nego proizvodni model C2, a vijest na koju možeš usmjeriti svoj hejt je ovdje: https://www.autonet.hr/aktualno/vijesti/rimac-c-two-proizvodni-model-s-jos-boljim-performansama/

Onima kojima se nešto i može objasniti ne treba ništa niti objašnjavati. Onima kojima sve treba objašnjavati ionako se ništa ne može objasniti.
 
1 1 hvala 0
14 godina
offline
Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tjedna

Bug postao Autoklub? Onda očekujem i vijesti o predstavljanjima ostalih automobila, pogotovo onih koje možeš kupiti. 

Moj PC  
0 3 hvala 0
16 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
mystik kaže...

Bug postao Autoklub? Onda očekujem i vijesti o predstavljanjima ostalih automobila, pogotovo onih koje možeš kupiti. 

 Bug preuzeo Autonet. Vijesti imaš na Autonet.hr, a linkane su i na Bug.hr početnoj stranici već neko vrijeme...

Onima kojima se nešto i može objasniti ne treba ništa niti objašnjavati. Onima kojima sve treba objašnjavati ionako se ništa ne može objasniti.
16 godina
moderator
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
mystik kaže...

Bug postao Autoklub? Onda očekujem i vijesti o predstavljanjima ostalih automobila, pogotovo onih koje možeš kupiti. 

 Eh, da čitaš Bug, sve bi ti bilo jasnije...

...
16 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje

Morat ćeš pročitati vijest na Autonetu pa će ti se razjasniti, ja sam samo prenio što tamo piše.

Onima kojima se nešto i može objasniti ne treba ništa niti objašnjavati. Onima kojima sve treba objašnjavati ionako se ništa ne može objasniti.
 
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
Bug izgleda samo o Tesli, kao da drugih nema.
Ne preostaje mi nista drugo nego kupiti Teslu. Izgleda sve je savršeno oko njih.
 
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
Bug piše i o drugima, ali jedino se o Tesli komentira naveliko, kao i u Apple temama
Ja rekoh
15 godina
odjavljen
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje

Čini mi se da se u zadnje vrijeme o Appleu i manje piše, ali i manje komentira.

 

S druge strane, na 10 vijesti o Tesli dobijemo 1 vijest o ostalim proizvođačima EV-a, eventualno dvije ako je neko događanje koje Mati Rimcu nije ispod časti.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
8 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
MrBlc:

Sve će to proći jednom kada VW i drugi masovni proizvođači izbace svoje primjerke za mase
Ja rekoh
15 godina
odjavljen
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje

Ti imaš neki ozbiljni fetiš na VW ili ga samo povlačiš onda kad nemaš argumenata?

 

Ako Bug želi pisati o EV-ovima, super, ali forsiranje članaka o Tesli, dok se ostali EV-ovi zapostavljaju zapravo samo šteti popularizaciji EV-ova jer se stvara dojam da imaš izbor Tesla ili ICE.

 

Lista EV-ova dostupnih u EU:

- Tesla (više modela)

- Nissan Leaf

- BMW i3

- Ford Focus

- Renault Zeo

- Hyundai Kona

- VW eGolf

- VW e-UP

- Jaguar I-pace

 

Od čitave te liste, Bug se bavi isključivo Teslom, povremeno se pojavi članak o Leafu, a mislim da je čak izašao jedan članak o Jaguaru. Gdje su još PHEV vozila koja nisu ništa manje zaslužila biti na stranicama informatičkog časopisa od all-electric vozila...

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
Kia eNiro, Seat eBorn...

S time da je Seat posebno zanimljiv jer je na platformi VW prototipa ID, koji bi barem zasad trebao preuzeti fokus sa eGolfa.

Zanimljivije bi bilo pisati o realnom dosegu Tesle u EU jer bi uspjeh USA autokompanije bio svojevrsni "prvi" u povijesti industrije.

EV YouTube kanali hvale i Konu i eNiro, i nekoliko ih je vec naglasilo da su predbiljezbe velike, bar za UK.

Ni glasa o Honda e-konceptima koje TopGear ekstremno hvali.

Edit
Meni je osobno Peugeot 208 EV najzanimljiviji, dizajn je fenomenalan u odnosu na dosadašnji 208.

2020. će sigurno pokazati koliki je trenutni interes za EV, jer primjerice T-Roc ima dulju listu čekanja.
You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put uto 5.3.2019 14:51 (wyks).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
Danas sam u dućanu sjeo u model X i to je stvatno jedno novo iskustvo. U odnosu na standni auto osjeća se velika razlika. Teško će dizajnom privući one koji vole ICE.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
A dizajn i pogon su povezani kako?
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
Kardanom :-)
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
15 godina
odjavljen
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
Šalu na stranu, ali u modernim ICE vozilima je oko motora toliko drugih uređaja da pogon gotovo da i ne postavlja nikakve uvjete po pitanju dizajna, osim eventualno kod nekih ekstremnijih primjeraka.

Što se tiče samih ljubitelja ICE-a, koliko takvih ima? Ljude u pravilu boli neka stvar za pogon, bitne su im karakteristike poput dometa, brzine punjenja, cijene i slično, gdje EV trenutno za većinu ljudi ne konkurira. Nazvati ih ljubiteljima ICE-a je ista razina emocionalne manipulacije poput one kad protivnici prava na pobačaj zagovornike prava na izbor nazivaju zagovornicima pobačaja.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
7 godina
online
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje

Iznenadio bi se, ima ih jako puno koji se protive EV-u zato kaj ne grmi iz auspuha...

Tak da je i po svemu EV bolji, oni nikad ne bi kupili samo zato kaj se mašina ne razleti ak ga dugo drže u iberturaži i ako remus topčinu nemru zašvasat pa da bude cijeli kvart kad se s nadrogiranim maloljetnim fuficama vraćaju iz Ludnice u 5 u jutro.

 

A ima i normalnih, to da.

 

 

Kruha i igala...
8 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
MrBlc kaže...
Šalu na stranu, ali u modernim ICE vozilima je oko motora toliko drugih uređaja da pogon gotovo da i ne postavlja nikakve uvjete po pitanju dizajna, osim eventualno kod nekih ekstremnijih primjeraka.

Što se tiče samih ljubitelja ICE-a, koliko takvih ima? Ljude u pravilu boli neka stvar za pogon, bitne su im karakteristike poput dometa, brzine punjenja, cijene i slično, gdje EV trenutno za većinu ljudi ne konkurira. Nazvati ih ljubiteljima ICE-a je ista razina emocionalne manipulacije poput one kad protivnici prava na pobačaj zagovornike prava na izbor nazivaju zagovornicima pobačaja.

Sintagma "Pravo na izbor" je samo neutralniji i pozitivniji naziv za pravo na pobačaj. Nisi čitao Orwella? Pa danas je sav javni govor okrenut naopako. 

 

Kaj se tiče dizajna, motor s unutarnjim sagorijevanjem postavlja itekako velika ograničenja. Ne možeš imati R6 s prednjim pogonom, današnji dizajn automobila je praktično uvjetovan gabaritima motora.

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
MrBlc kaže...

Ti imaš neki ozbiljni fetiš na VW ili ga samo povlačiš onda kad nemaš argumenata?

 

Ako Bug želi pisati o EV-ovima, super, ali forsiranje članaka o Tesli, dok se ostali EV-ovi zapostavljaju zapravo samo šteti popularizaciji EV-ova jer se stvara dojam da imaš izbor Tesla ili ICE.

 

Lista EV-ova dostupnih u EU:

- Tesla (više modela)

- Nissan Leaf

- BMW i3

- Ford Focus

- Renault Zeo

- Hyundai Kona

- VW eGolf

- VW e-UP

- Jaguar I-pace

 

Od čitave te liste, Bug se bavi isključivo Teslom, povremeno se pojavi članak o Leafu, a mislim da je čak izašao jedan članak o Jaguaru. Gdje su još PHEV vozila koja nisu ništa manje zaslužila biti na stranicama informatičkog časopisa od all-electric vozila...

 A kaj se ima pričati o Zoeu, focusu i slično? Izašao je novi model i to je to. 

Ja rekoh
7 godina
protjeran
offline
Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tjedna

Prosle godine, 6. mjesec, ja u Fordu, pitam sta misle o elektricnim i hibridnim modelima - rekli su "nema sanse, Ford to NIKAD nece imati".

Bome brzo mjenjaju misljenje jer moraju pratiti trendove.

 

Inace, bug forsira Teslu i Rimca. A ni jedan ne zasluzuje toliko pozornosti.

Rimac je auto na papiru, a tesla je nova Alfa. Kolega s posla ju je imao tri mjeseca i vratio,

izgubio par somova €, ali eto, ne isplati se. Lijepo za vozit dok radi, ali kad ne radi,

nigdje ne mozes popraviti, nitko nema dijelove, nema mehanicara, a kad su guzve,

cekas auto po 2 i vise tjedna samo da dodje red za pogledati ga.

 

Na stranu nepouzdanost, problem je manjak mehanicarskih radionica,

te monopol na dijelove i opremu, tako da nitko ne moze nista popraviti van Teslinih servisa.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
ludizao kaže...

A ništa o tome da će "naš" nagrađivani inovator i poduzetnik sutra predstaviti C3 na sajmu u Ženevi? 

 predstavit će ideju konglomerata "teslimac" ili "sour rimusk impex, oour kriptoauti" 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
fer-de-lance kaže...

Iznenadio bi se, ima ih jako puno koji se protive EV-u zato kaj ne grmi iz auspuha...

Takvih ima, ali ne toliko da bi predstavljali značajan faktor na tržištu, pogotovo onom za mase. Doduše, isti su se protivili ABS-u, servu, automatskom mjenjaču i sl, pa su opet prihvatili to sve. Takvi su jedino glasni po uzoru na svoj auspuh.

 

Feudalac kaže...

Sintagma "Pravo na izbor" je samo neutralniji i pozitivniji naziv za pravo na pobačaj.

Nije točno, pravo žene na izbor znači da ona odlučuje, a pravo na pobačaj ima šire značenje koje može uključitvati i opciju da razne komisije odlučuju o pojedinačnom slučaju. Međutim, promašio si poantu - nitko se ne zalaže za pobačaj, već za pravo na pobačaj (odnosno pravo žene da odlučuje o istom). Nadam se da ti je jasna ta razlika. Zalaganje za pobačaj je zamjena teza u svrhu emocijalne manipulacije.

 

Feudalac kaže...

Kaj se tiče dizajna, motor s unutarnjim sagorijevanjem postavlja itekako velika ograničenja. Ne možeš imati R6 s prednjim pogonom, današnji dizajn automobila je praktično uvjetovan gabaritima motora.

Pa to sam ti već odgovorio: 

 

MrBlc kaže...
Šalu na stranu, ali u modernim ICE vozilima je oko motora toliko drugih uređaja da pogon gotovo da i ne postavlja nikakve uvjete po pitanju dizajna, osim eventualno kod nekih ekstremnijih primjeraka.

EV pruža nešto više fleksibilnosti po pitanju smještaja komponenti na nabrijanim vozilima, što nitko ne osporava i što sam već u nekoliko prilika isticao, ali osobni automobil kakav treba većini ljudi to je minorno.

 

Feudalac kaže...

 A kaj se ima pričati o Zoeu, focusu i slično? Izašao je novi model i to je to. 

Zato se o Tesli ima pisati romane? Ovo je čista pristranost.

P.S. Sudeći po naslovnici, moja opaska je uzeta u obzir, čak dvije vijesti u drugim EV-ovima isti dan...

 

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
14 godina
offline
Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tjedna

Pa cijeli problem u ovom piskaranju o automobilima(pardon, Tesli, jer o autima se piše malo do ništa) je u tome što se radi većinom radi o prepiskama/prevodima promo materijala. 

Ak netko hoće čitat promo materijal, taj si otvori web stranice proizvođača i čita do mile volje. 

Ono što očekujem kad se piše o autima pogotovo na IT portalu(za što još uvijek držim BUG, iako se često granaju u ostale sfere, no to je razumljivo jer u današnje vrijeme treba na neki način zaraditi) jest nekakav detaljniji pogled ispod samog lima. Malo o tehnologijama, o nekakvim načinima pristupa rješavanja problema i po čemu se neki pristup s te IT strane razlikuje od ostalih i u čemu je bolji/lošiji od drugih. Naprimjer infotainment, jedna od stavki koja se uvijek provlači. Zašto ne malo o hardverskoj strani, o strukturi sustava(koliko su logično raspoređene stavke), pa vjerujem da je čak i moguće osmisliti nekakav test koji onda mogu koristiti za nekakve usporedbe i slično. 

 

Inače onaj test/review nekog auta na koji su bili pozvani negdje na neku egzotičnu lokaciju, nemam pojma jel bio Audi il Mercedes, bi bio primjer teksta koji je očekivan na ovakvom portalu. Doduše vjerojatno se mogla koja sitnica i dodati, ali mislim da bi BUG i slični IT portali koji pokušavaju ugrabiti kolač mogli uzet svoj dio upravo na recenzijama nekog ko godinama radi sa hardverom i softverom, mobitelima i ima iskustva u tom području, kako se ove nove tehnologije u automobilima kojih ima sve više odnose naspram ustaljenih trendova, pogotovo kod recimo smartphonea koji se sve više i više uparuju s uređajima u autu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
Feudalac kaže...

 A kaj se ima pričati o Zoeu, focusu i slično? Izašao je novi model i to je to. 

 Hmm, a sto je sa prvim automobilom na cijem se centralnom racunalu sa <3000 km zica vrti operativni sustav kojeg u dzepu ima 3 milijarde ljudi?

 

 

Ah da, nije spomenuo koliko pasa moze prezivjeti u autu, nema veze...

 

(Sto se BUGa tice, auto pogonjen iskljucivo Andoridom bi valjda trebala biti neka vaznija vijest, kad se vec o nepostojecem Apple automobilu pise 127. godinu zaredom)

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
14 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
MrBlc kaže...
Šalu na stranu, ali u modernim ICE vozilima je oko motora toliko drugih uređaja da pogon gotovo da i ne postavlja nikakve uvjete po pitanju dizajna, osim eventualno kod nekih ekstremnijih primjeraka.

Što se tiče samih ljubitelja ICE-a, koliko takvih ima? Ljude u pravilu boli neka stvar za pogon, bitne su im karakteristike poput dometa, brzine punjenja, cijene i slično, gdje EV trenutno za većinu ljudi ne konkurira. Nazvati ih ljubiteljima ICE-a je ista razina emocionalne manipulacije poput one kad protivnici prava na pobačaj zagovornike prava na izbor nazivaju zagovornicima pobačaja.

 Bojim se da nisi baš 100% u pravu kada kažeš da ljude boli neka stvar za pogon. Ja osobno poznajem nekoliko njih kojima auto koji nije na ICE nije auto, nego svetogrđe, nadaju se da će električni automobili neslavno propasti. To su oni koji friziraju motore, stavljaju posebno ugođene ispušne cijevi, jer bez tutnjave motora nema prave vožnje i slično. Ipak, većina nas nije takva, kao što si i ti primjetio, ali postoji ta grupa zagriženih ICE ljubaca. On topic: jedva čekam da se konačno na tržištu pojavi električni auto sa pristojnim dometom i prihvatljivom cijenom. Tesle mi se sviđaju po svemu, osim po cijeni, tako da ću se za koju godinu kada budem kupovao novi auto, morati dobro potruditi da nađem nešto električno a povoljno - čega, bojim se neće biti dok se ne riješe problemi sa veličinom, kapacitetom i cijenom baterije. Jako me zanima kakav će biti taj model Y, pa da imamo sve: S3XY .

dolazim odmah - Godot
15 godina
odjavljen
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
učo kaže...

Bojim se da nisi baš 100% u pravu kada kažeš da ljude boli neka stvar za pogon. Ja osobno poznajem nekoliko njih kojima auto koji nije na ICE nije auto, nego svetogrđe, nadaju se da će električni automobili neslavno propasti. To su oni koji friziraju motore, stavljaju posebno ugođene ispušne cijevi, jer bez tutnjave motora nema prave vožnje i slično. Ipak, većina nas nije takva, kao što si i ti primjetio, ali postoji ta grupa zagriženih ICE ljubaca...

Pa već sam tri posta iznad odgovorio na to. Takvih ima, ali su u (glasnoj) manjini i takvi ne predstavljaju bitan faktor jer ionako biraju iz poprilično limitirane liste modela koji zadovoljavaju njihove mokre snove.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
8 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
wyks kaže...
Feudalac kaže...

 A kaj se ima pričati o Zoeu, focusu i slično? Izašao je novi model i to je to. 

 Hmm, a sto je sa prvim automobilom na cijem se centralnom racunalu sa <3000 km zica vrti operativni sustav kojeg u dzepu ima 3 milijarde ljudi?

 

 

Ah da, nije spomenuo koliko pasa moze prezivjeti u autu, nema veze...

 

(Sto se BUGa tice, auto pogonjen iskljucivo Andoridom bi valjda trebala biti neka vaznija vijest, kad se vec o nepostojecem Apple automobilu pise 127. godinu zaredom)

 Polako s oduševljenjem. Android im pogoni infotainment, ne i samo vozilo...

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
MrBlc kaže...
Feudalac kaže...

Sintagma "Pravo na izbor" je samo neutralniji i pozitivniji naziv za pravo na pobačaj.

1. Nije točno, pravo žene na izbor znači da ona odlučuje, a pravo na pobačaj ima šire značenje koje može uključitvati i opciju da razne komisije odlučuju o pojedinačnom slučaju. Međutim, promašio si poantu - nitko se ne zalaže za pobačaj, već za pravo na pobačaj (odnosno pravo žene da odlučuje o istom). Nadam se da ti je jasna ta razlika. Zalaganje za pobačaj je zamjena teza u svrhu emocijalne manipulacije.

 

Feudalac kaže...

Kaj se tiče dizajna, motor s unutarnjim sagorijevanjem postavlja itekako velika ograničenja. Ne možeš imati R6 s prednjim pogonom, današnji dizajn automobila je praktično uvjetovan gabaritima motora.

Pa to sam ti već odgovorio: 

 

MrBlc kaže...
Šalu na stranu, ali u modernim ICE vozilima je oko motora toliko drugih uređaja da pogon gotovo da i ne postavlja nikakve uvjete po pitanju dizajna, osim eventualno kod nekih ekstremnijih primjeraka.

2. EV pruža nešto više fleksibilnosti po pitanju smještaja komponenti na nabrijanim vozilima, što nitko ne osporava i što sam već u nekoliko prilika isticao, ali osobni automobil kakav treba većini ljudi to je minorno.

 

Feudalac kaže...

 A kaj se ima pričati o Zoeu, focusu i slično? Izašao je novi model i to je to. 

3. Zato se o Tesli ima pisati romane? Ovo je čista pristranost.

P.S. Sudeći po naslovnici, moja opaska je uzeta u obzir, čak dvije vijesti u drugim EV-ovima isti dan...

 

 1. Naglasio sam "pravo na pobačaj" Pomiješao si sve, "pravo na izbor" ima šire značenje od prava na pobačaj, ali oni koji ga koriste samo pokušavaju zamagliti prave namjere. Nije mi jasno zašto se okoliša, imamo pravo na slobodno kretanje, život itd. To ujedno znači da onaj koji ima neko pravo automatski ima mogućnost izbora. Čega se bojite, bogati? Nazovi stvari pravim imenom!

 

2. Ti baš ne znaš priznati neznanje/pogrešku. Moja toyota ima ispunjenu haubu do zadnjeg centimetra, igla ne stane unutra. Kakvi nabrijani auti, dizajn bilo kojeg automobila pogonjenog fosilnim gorivima je limitiran motorom.

 

3. Ne umišljaj si previše, u tijeku je Ženevski sajam pa tako i predstavljanje noviteta. Pomiješao si koincidenciju s kauzalnošću...

Ja rekoh
15 godina
neaktivan
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
MrBlc kaže...
Šalu na stranu, ali u modernim ICE vozilima je oko motora toliko drugih uređaja da pogon gotovo da i ne postavlja nikakve uvjete po pitanju dizajna, osim eventualno kod nekih ekstremnijih primjeraka.

Što se tiče samih ljubitelja ICE-a, koliko takvih ima? Ljude u pravilu boli neka stvar za pogon, bitne su im karakteristike poput dometa, brzine punjenja, cijene i slično, gdje EV trenutno za većinu ljudi ne konkurira. Nazvati ih ljubiteljima ICE-a je ista razina emocionalne manipulacije poput one kad protivnici prava na pobačaj zagovornike prava na izbor nazivaju zagovornicima pobačaja.

 Htio sam reći da me automobil ostavio potpuno hladnim, a kao što si mogao primjetiti nisam baš neki zagriženi pobornik ICE. Mislim da podcjenjuješ snagu konzervatizma, pogotovo s obzirom da i ovdje na forumu vidimo dosta onih koji ne bi ni mrtvi u EV, a poznat ti je presjek ostatka države (i pridruženih teritorija). 

 

Da bi promijenio paradigmu nije ti dovoljno pokrenuti 10% najbogatijih, a nisam više siguran da će trenutni pristup biti dovoljno privlačan širokim masama.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
8 godina
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
Visak kaže...

 Htio sam reći da me automobil ostavio potpuno hladnim, a kao što si mogao primjetiti nisam baš neki zagriženi pobornik ICE. Mislim da podcjenjuješ snagu konzervatizma, pogotovo s obzirom da i ovdje na forumu vidimo dosta onih koji ne bi ni mrtvi u EV, a poznat ti je presjek ostatka države (i pridruženih teritorija). 

 

Da bi promijenio paradigmu nije ti dovoljno pokrenuti 10% najbogatijih, a nisam više siguran da će trenutni pristup biti dovoljno privlačan širokim masama.

Sloboda izbora je zapravo varka. Sve je to isto, danas, različita je samo značka brenda. Kada dođe vrijeme, a dolazi, kupce se neće pitati koji pogon žele već koliko komada.

Ja rekoh
15 godina
odjavljen
offline
Re: Predstavljanje Teslinog Modela Y sljedećeg tje
Feudalac kaže...

1. Naglasio sam "pravo na pobačaj" Pomiješao si sve, "pravo na izbor" ima šire značenje od prava na pobačaj, ali oni koji ga koriste samo pokušavaju zamagliti prave namjere. Nije mi jasno zašto se okoliša, imamo pravo na slobodno kretanje, život itd. To ujedno znači da onaj koji ima neko pravo automatski ima mogućnost izbora. Čega se bojite, bogati? Nazovi stvari pravim imenom!

Izraz se koristi jer stavlja fokus na pravo žene da upravlja svojim tijelom i da je njena konačna. S druge strane, velik dio protivnika prava na izbor nazivno jest za to da se pobačaj dopusti, ali smatraju da žena nema pravo samostalno donijeti odluku, iako nazivno ima pravo na pobačaj, put do ostvarivanja tog prava je, u njihovim prijedlozima, namjerno opstruiran. Izbor je slobodan (unutar zakonski definiranih rokova), a pravo može biti uvjetovano, "samo u slučaju silovanja ili životne ugroženosti", "samo nakon savjetovanja sa svećenikom", "samo ovako, samo onako". Međutim, bez obzira koji izraz od ta dva koristio, ni onaj tko zagovara pravo na pobačaj, ni onaj tko zagovara pravo žene na izbor ne zagovaraju pobačaj, već su svjesni da se broj pobačaja neće smanjiti zabranom, već edukacijom. Isto tako, da se vratimo na temu, uz izuzetak zanemarivog broja oktanskih glava, kritičar EV-a nije ljubitelj ICE-a, već osoba koja je svjesna potreba prosječnog vlasnika vozila i trenutnih ograničenja EV-a.

 

Feudalac kaže...

2. Ti baš ne znaš priznati neznanje/pogrešku. Moja toyota ima ispunjenu haubu do zadnjeg centimetra, igla ne stane unutra. Kakvi nabrijani auti, dizajn bilo kojeg automobila pogonjenog fosilnim gorivima je limitiran motorom.

Jesi kad vidio ICE ogoljen od različitih plastika i dodataka koji ne moraju uopće ni biti oko motora? Jesi kad vidio ICE nakon sudara, kad se prostor ispod haube kompresira, pa se pri tom iskoristi sav onaj prostor u kojeg inače ne stane igla? 

 

Da, ICE zauzima više mjesta i time limitira dijelom dizajn, međutim, za obične automobile koji nisu neke nabrijane jurilice, to ograničenje je minorno. Neki sustavi bi se uredno mogli izmjestiti izvan tog prostora, međutim, sve ima svoje prednosti i mane.

 

Feudalac kaže...

3. Ne umišljaj si previše, u tijeku je Ženevski sajam pa tako i predstavljanje noviteta. Pomiješao si koincidenciju s kauzalnošću...

Nisi u stanju detektirati zajebanciju ili namjerno skrećeš pažnju s tvoje pristranosti?

 

Visak kaže...

Mislim da podcjenjuješ snagu konzervatizma, pogotovo s obzirom da i ovdje na forumu vidimo dosta onih koji ne bi ni mrtvi u EV, a poznat ti je presjek ostatka države (i pridruženih teritorija). 

Slična usporedba je i s automatskim mjenjačem. Vozio sam Megana Coach 2.0 s automatskim mjenjačem - to ti bubrege ispremiješa, da sam tako šaltao u autoškoli, ne bi me instruktor na ispit pustio, pa mi je bio jasan stav onih koji govore "nikad automatik", međutim, kad takvima daš da probaju moderni automatik koji glatko šalta, samo što ti ne čita misli, a možeš ga, kad ti treba potpuno kontrola, zaključati na ručno štaltanje, onda vide da onaj automatik na temelju kojeg su stvorili stav i moderni automatici nemaju ništa zajedničko.

 

EV ima puno prednosti nad ICE-om, ali ima i mana koje su trenutno velikom broju ljudi prepreka, kad se te mane riješe ljudi će početi mijenjati mišljenje, samo što ne možeš nabiti trošarine na ICE i očekivati da će ljudi prigrliti EV unatoč manama.

 

Visak kaže...

Da bi promijenio paradigmu nije ti dovoljno pokrenuti 10% najbogatijih, a nisam više siguran da će trenutni pristup biti dovoljno privlačan širokim masama.

Pa upravo to čitavo vrijeme i govorim. Znaš koja je jedna od tajni uspjeha Golfa? Dosadan je i običan. Ti vidiš jedan dizajn svidi ti se, meni je ružan, meni se drugi svidi, tebi je ružan. Golf je tipičan Njemac - običan, dosadan, ali funkcionalan, a kod masa upravo to prolazi. 

 

10% bogatih mogu imati sve modele EV-a u garaži, i opet će spaliti toliko kerozina koliko jednak broj ICE-a na prosječnu kilometražu ne spali goriva jer na dulji put idu avionom. EV im je šminka i gušt, a ako idu negdje na dulji put gdje avion nije praktičan, opet će ići ICE-om.

 

Prosječnog kupca iz mase neće privući svemirski dizajn, sirovo ubrzanje, infotainment sustav, privući će ga ušteda ako pri tom ne mora dignuti kredit koji mu je na granici kreditne sposobnosti, privući će ga upotrebljivost u svakodnevnom korištenju koja mora biti barem bliska upotrebljivosti ICE-a, a to nužno povlači i usporediv domet i brzinu punjenja.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice