Pametna bušilica sama mjeri dubinu i kut bušenja,

poruka: 33
|
čitano: 12.318
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Pametna bušilica sama mjeri dubinu i kut bušenja, ".
5 godina
offline
Re: Pametna bušilica sama mjeri dubinu i kut bušen
Feudalac kaže...
Naravno da može. Ne postoji fiksna, fizikalna granica između amaterskog i profi alata. Što ih dijeli su sitnice, pribor, izdržljivost, performanse (što ovisi od posla do posla) pa sve skupa ispadne da je amaterski alat gotovo neupotrebljiv i ne donosi zaradu kad se podvuče crta na kraju dana.

 Naravno. Ja sam amater i ne koristim alat za profi upotrebu nego samo za svoj hobi i po kuci i odavno ne kupujem jeftine alate vec samo makita i bosh... Jednostavno nemam zivaca se zezati sa tim vise. Svi kupe pod izgovorom to mi treba jednom godisnje. Tacno ali poslije dvije ili tri godine krenes da upalis ona crkla pa te tih par rupa godisnje izadje kao da ih je busio neurohirurg... Svaki taj jeftini traje do isteka garancije a poslije naci dio je ravno dobiti na lutriji...


Samo sam htio istaknuti da se i sa jeftinim mozw odraditi posao. Sad koliko isplativo i kako brzo je drugo pitanje...

Ja licno kad vidim majstora sa jeftinim alatom najradije bih ga otjerao od kuce.....

Poruka je uređivana zadnji put ned 26.7.2020 8:37 (Posmatrač).
8 godina
offline
Re: Pametna bušilica sama mjeri dubinu i kut bušen
Moj čovjek!