Elektronički računi d.o.o. demantiraju zabranu rad

poruka: 10
|
čitano: 2.724
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Elektronički računi d.o.o. demantiraju zabranu rad".
2 godine
offline
Elektronički računi d.o.o. demantiraju zabranu rad

Zaprjetio moj racun bugu bato. Odmah se demant pise.

 
4 0 hvala 0
6 godina
offline
Elektronički računi d.o.o. demantiraju zabranu rad
US server keke013#2101
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
moderator
offline
Re: Elektronički računi d.o.o. demantiraju zabranu
dva_ujutro kaže...

Zaprjetio moj racun bugu bato. Odmah se demant pise.

 Prema članku 40. Zakona o medijima, dužni smo objaviti  demanti koji dobijemo(odnosno ispravak ili odgovor kako je to formulirano u zakonu).

12 godina
moderator
offline
Re: Elektronički računi d.o.o. demantiraju zabranu
keke13 kaže...

 Tražili smo njihovo očitovanje, ali ga do sada nismo dobili. 

10 godina
neaktivan
offline
Elektronički računi d.o.o. demantiraju zabranu rad

Svi provideri e-računa su dobili taj email od ministarstva, tako da je dopis ocito legit (osim ak je neko fakeao adresu).

Cinjenica je da moj e-račun radi katrastrofalno loše (stalno prekidi i bugovi, izmotavanja i ignoriranje pritužbi koristnika)

i protuzakonito (potpisuju izmjenjene račune koje prebacuju iz sheme u shemu kao nepromjenjene).

S druge strane činjenica je i da imaju najviše korisnika i da se FINA ponaša još bahatije od njih.

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Elektronički računi d.o.o. demantiraju zabranu
Aron kaže...

 Tražili smo njihovo očitovanje, ali ga do sada nismo dobili. 

 ček da tamo netko smisli karticu teksta u kojem neće pisati ama baš ništa bitno. priznanje pogreške je neprihvatljivo. kao kad fata ulovi muju s komadom u krevetu a on je uvjerava da to nije ništa: "vjeruješ li ti meni ili svojim očima?"

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
3 godine
protjeran
offline
Re: Elektronički računi d.o.o. demantiraju zabranu
Ajar kaže...
Aron kaže...

 Tražili smo njihovo očitovanje, ali ga do sada nismo dobili. 

 ček da tamo netko smisli karticu teksta u kojem neće pisati ama baš ništa bitno. priznanje pogreške je neprihvatljivo. kao kad fata ulovi muju s komadom u krevetu a on je uvjerava da to nije ništa: "vjeruješ li ti meni ili svojim očima?"

 Odgovorili su.


Iz tvrtke Elektronički računi d.o.o. dostavili su Poslovnom.hr i odgovor koji su dobili iz Ministarstva gospodarstva kojeg također prenosimo: 

"Nastavno na jučerašnju obavijest koju smo vam uputili temeljem članka 8., te članka 22. Pravilnik o tehničkim elementima, izdavanju i razmjeni elektroničkog računa i pratećih isprava u javnoj nabavi, navodi se kako slijedi.

Predmatna obavijest bila je namijenjena isključivo vama informacijskim posrednicima, kako biste svoje korisnike dobavljače/izdavatelje eRačuna koji su nam prijavljili nemogućnost slanja eRačuna korisnicima servisa Moj eRačun, obavijestili o mogućnosti također propisanoj gore cit. Pravilnikom, a to je da izdavatelj eRačuna može račun i prateće isprave poslati naručitelju u papirnatom obliku kao poštansku pošiljku ili na drugi međusobno dogovoreni način, ukoliko zbog tehničkih poteškoća ne može poslati eRačun.

Stoga, namjera obavijesti, a što smo sukladno zakonu i podzakonskim aktima koji uređuju područje razmjene eRačuna dužni činiti i obavještavati informacijske posrednike o svim bitnim situacijama na tržištu eRačuna, bila je - zaštita dobavljača – izdavatelja eRačuna, koji nisu mogli izdati tj., isporučiti eRačune te s tim u vezi nisu mogli naplaćivati svoje usluge/robu/radove, kao i zaštita svih ostalih korisnika centralne platforme.

Navedeno je upravo zato i propisano te se čini jedino i isključivo zbog zaštite korisnika centralne platforme te javnih naručitelja i njihovih dobavljača (koji se moraju naplatiti nakon izvršene usluge/isporučene robe ili radova) i same tržišne utakmice.

Popis informacijskih posrednika je indikativan popis te svaki posrednik može potencijalno iskusiti tehničke poteškoće, no ukoliko su većih razmjera te ukoliko utječu na tržište te imaju i fiskalne učinke (sve sukladno zakonu i pravilniku), razumije se da posrednik može biti privremeno brisan.

Dakle radi se o eventualnom privremenom brisanju, a nikako ne zabrani rada ili trajnom uklanjanju s popisa, kao što mediji pogrešno i netočno adresiraju.

Jedan informacijski posrednik je našu obavijest namijenjenu isključivo informacisjkim posrednicima, proslijedio novinaru koji je tendenciozno i netočno istu pretvorio u članak.

Ovakvo postupanje na žalost nije korektno postupanje i doprinosi atmosferi nepovjerenja, što ovo ministarstvo i ova služba nikada nisu podupirali. Upravo suprotno.

Od samih početaka razmjene eRačuna u Republici Hrvatskoj, namjera ministarstva je bila i prije Direktive i Zakona, urediti ovo područje i tržište, radili smo na aktivnostima umrežavanja informacijskih posrednika, stvaranja registra informacijskih posrednika, kodeksa i dobrih praksi te uvijek imali odličnu suradnju sa svim informacijskim posrednicima.

U svim svojim postupanjima uvijek smo kao što i dolikuje držali se isljučivo odredbi zakona i podzakonskih akata te postupali sa svima u dobroj vjeri.

Molimo vas da se takva suradnja nastavi.

Obavijesti za vas i vaše korisnike, obavijesti su sukladno zakonodavnom okviru i nisu namijenjene za medijske i druge hajke".

10 godina
offline
Elektronički računi d.o.o. demantiraju zabranu rad

Sad su poslali mail na sve korisnike u kojem među ostalim stoji:

Korisnička podrška dostupna je svim našim korisnicima i responzivna unutar 24 sata od vremena zaprimanja upita ukoliko je isti poslan ispravnim kanalom naznačenim na našoj web stranici, info centru i samom servisu - svoje upite možete postaviti ovdje.

Dostupni smo i putem telefona na 01 7777 810, a s obzirom da zbog nastale situacije očekujemo povećan broj upita ljubazno Vas molimo za strpljenje.

 

Kontaktirao sam ih po dva puta telefonom, na koji se nisu javili.Isto tako dva puta kontaktirao sam ih mailom i prvi puta odgovorili su nakon dva tjedna.

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Elektronički računi d.o.o. demantiraju zabranu
O_O_O kaže...
Ajar kaže...
Aron kaže...

 Tražili smo njihovo očitovanje, ali ga do sada nismo dobili. 

 ček da tamo netko smisli karticu teksta u kojem neće pisati ama baš ništa bitno. priznanje pogreške je neprihvatljivo. kao kad fata ulovi muju s komadom u krevetu a on je uvjerava da to nije ništa: "vjeruješ li ti meni ili svojim očima?"

 Odgovorili su.


Iz tvrtke Elektronički računi d.o.o. dostavili su Poslovnom.hr i odgovor koji su dobili iz Ministarstva gospodarstva kojeg također prenosimo: 

"Nastavno na jučerašnju obavijest koju smo vam uputili temeljem članka 8., te članka 22. Pravilnik o tehničkim elementima, izdavanju i razmjeni elektroničkog računa i pratećih isprava u javnoj nabavi, navodi se kako slijedi.

Predmatna obavijest bila je namijenjena isključivo vama informacijskim posrednicima, kako biste svoje korisnike dobavljače/izdavatelje eRačuna koji su nam prijavljili nemogućnost slanja eRačuna korisnicima servisa Moj eRačun, obavijestili o mogućnosti također propisanoj gore cit. Pravilnikom, a to je da izdavatelj eRačuna može račun i prateće isprave poslati naručitelju u papirnatom obliku kao poštansku pošiljku ili na drugi međusobno dogovoreni način, ukoliko zbog tehničkih poteškoća ne može poslati eRačun.

Stoga, namjera obavijesti, a što smo sukladno zakonu i podzakonskim aktima koji uređuju područje razmjene eRačuna dužni činiti i obavještavati informacijske posrednike o svim bitnim situacijama na tržištu eRačuna, bila je - zaštita dobavljača – izdavatelja eRačuna, koji nisu mogli izdati tj., isporučiti eRačune te s tim u vezi nisu mogli naplaćivati svoje usluge/robu/radove, kao i zaštita svih ostalih korisnika centralne platforme.

Navedeno je upravo zato i propisano te se čini jedino i isključivo zbog zaštite korisnika centralne platforme te javnih naručitelja i njihovih dobavljača (koji se moraju naplatiti nakon izvršene usluge/isporučene robe ili radova) i same tržišne utakmice.

Popis informacijskih posrednika je indikativan popis te svaki posrednik može potencijalno iskusiti tehničke poteškoće, no ukoliko su većih razmjera te ukoliko utječu na tržište te imaju i fiskalne učinke (sve sukladno zakonu i pravilniku), razumije se da posrednik može biti privremeno brisan.

Dakle radi se o eventualnom privremenom brisanju, a nikako ne zabrani rada ili trajnom uklanjanju s popisa, kao što mediji pogrešno i netočno adresiraju.

Jedan informacijski posrednik je našu obavijest namijenjenu isključivo informacisjkim posrednicima, proslijedio novinaru koji je tendenciozno i netočno istu pretvorio u članak.

Ovakvo postupanje na žalost nije korektno postupanje i doprinosi atmosferi nepovjerenja, što ovo ministarstvo i ova služba nikada nisu podupirali. Upravo suprotno.

Od samih početaka razmjene eRačuna u Republici Hrvatskoj, namjera ministarstva je bila i prije Direktive i Zakona, urediti ovo područje i tržište, radili smo na aktivnostima umrežavanja informacijskih posrednika, stvaranja registra informacijskih posrednika, kodeksa i dobrih praksi te uvijek imali odličnu suradnju sa svim informacijskim posrednicima.

U svim svojim postupanjima uvijek smo kao što i dolikuje držali se isljučivo odredbi zakona i podzakonskih akata te postupali sa svima u dobroj vjeri.

Molimo vas da se takva suradnja nastavi.

Obavijesti za vas i vaše korisnike, obavijesti su sukladno zakonodavnom okviru i nisu namijenjene za medijske i druge hajke".

Je li ovo ozbiljno ili je u pitanju nekakav newsbar/sprdex? Ako je, ovo je strašno. Pa tko sjedi u tim ministarstvima.

Znači li da je screnshot maila ministarstva u jučerašnjem bug članku bio lažnjak? Ukoliko nije, u njemu je jasno i nedvosmisleno pisalo da im ukidaju "dozvolu" i da je korištenje servisa onemogućeno. Nikakvo privremeno brisanje se nije spominjalo.

 

Što uopće imaju slati takve obavijesti svim posrednicima? Pa valjda su prvo trebali kontaktirati eRačun kako bi ih upozorili na problem i zatražili hitno otklanjanje smetnji u radu, a ne poslati onakav mail svoj konkurenciji. 

 

3 godine
protjeran
offline
Re: Elektronički računi d.o.o. demantiraju zabranu
mzopg kaže...
O_O_O kaže...
Ajar kaže...
Aron kaže...

 Tražili smo njihovo očitovanje, ali ga do sada nismo dobili. 

 ček da tamo netko smisli karticu teksta u kojem neće pisati ama baš ništa bitno. priznanje pogreške je neprihvatljivo. kao kad fata ulovi muju s komadom u krevetu a on je uvjerava da to nije ništa: "vjeruješ li ti meni ili svojim očima?"

 Odgovorili su.


 

 

Što uopće imaju slati takve obavijesti svim posrednicima? Pa valjda su prvo trebali kontaktirati eRačun kako bi ih upozorili na problem i zatražili hitno otklanjanje smetnji u radu, a ne poslati onakav mail svoj konkurenciji. 

 

 Da sluzbeni odgovor nije laznjak.

http://www.poslovni.hr/hrvatska/problem-s-vise-od-21000-racuna-demantiraju-zabranu-rada-360384

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice