Bankari ponovno ruše cijenu bitcoina

poruka: 71
|
čitano: 19.125
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Bankari ponovno ruše cijenu bitcoina".
14 godina
offline
Re: Bankari ponovno ruše cijenu bitcoina
krayz1e kaže...
Ivan(4) kaže...

Najčešće zato što ljudi/kompanije/države počnu zarađivati manje nego kad su kredit uzeli, ili zato što investiraju u nešto što im ne donese (dovoljan) prihod. Amerika za sada svoje kredite vraća, kao i ostale zemlje koje si naveo.

 

EDIT: Ne, ne trebaju im kuće, njima upravo trebaju pare. Ja sam elektroinženjer, ali sedim u firmi sa nekoliko bivših revizora i bivšim CFO-om jedne banke, tako da im verujem na reč.

 To je kao da alkoholičaru vjeruješ na riječ da je alkohol dobar za zdravlje.

 Pa dobar je u manjim količinama

15 godina
offline
Bankari ponovno ruše cijenu bitcoina

U malo afričko selo, došao jednom gospodin, lijepo obučen, odsjeo u jedinom hotelu koji je postojao u selu i objavio na cijeloj stranici lokalnog lista da kupuje majmune i plaća za svakog majmuna kojeg mu donesu 10$.

Seljaci koji su znali da je šuma puna majmuna pojuriše loviti majmune i …

… čovjek ih je uredno isplaćivao, kako je i objavio.

Kad je ostalo malo majmuna i postalo ih teško uloviti, seljaci su ih prestali donositi. Gospodin je tad obećao 20$ za majmuna i seljaci su ponovo potrčali loviti. Opet je ponestalo majmuna i gospodin je povećao cijenu na 25$, a lovci su ulovili onih nekoliko preostalih, ali i tome je došao kraj. Sad je gospodin obećao 50$, ali majmuna više nije bilo….

On je otputovao i njegov partner se uputio seljacima i rekao: Pogledajte ove kaveze, puni su majmuna koje je moj šef kupio za svoju kolekciju. Predlažem vam da ih kupite za 35$ i kad se šef vrati on će vam ih kupiti za 50$, što je bila posljednja cijena.