Zao online, zao IRL?

poruka: 13
|
čitano: 2.533
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Zao online, zao IRL?".
16 godina
offline
Zao online, zao IRL?

Nije bas tak jer su ljudi svijesni zakona i nezakonitosti nekih radnji te razlikuju dobro od loseg. Cinjenica je ta da ko je gnjida ili ti smrad online da je isti takav IRL. 

Moj PC  
7 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Zao online, zao IRL?

Stvar se može analizirati i sa šireg aspekta

 

19. stoljeće - operna umjetnost, teatar, središte društvenog života, operni libreti - krvi do koljena

20. stoljeće - filmska umjetnost i TV  (krvi i nasilja koliko hoćeš)

21. stoljeće - internet i video igre - treba li dalje pisati?

 

 

 
9 0 hvala 0
15 godina
offline
Zao online, zao IRL?

a ima kakva korelacija s pornjavom na netu i "uspjesima IRL"? {#}

Moj PC  
13 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Zao online, zao IRL?

Čak i većina igri koje sam igrao ili vidio nagrađuje "dobro" ponašanje nasuprot "lošeg", primjerice u RPG igrama. NPC-ovi puno bolje reagiraju na nekoga s pozitivnom karmom, reputacijom ili kakav već sustav igra koristi nego one s negativnom. Neke igre su u tom pogledu otišle korak dalje pa su onima koji žele biti "bad guy" dale mogućnosti razvijanja lika u tom smjeru, pa dobiva predmete koje samo takav lik može koristiti ili ih dobije za određeni zadatak, NPC-ove sa kojima se razumije itd. Neke igre favoriziraju "good guyeve" ili "dobro" ponašanje, neke su neutralne ili u sivoj zoni, a neke idu u negativnost, psihopatologiju, primjerice igre Postal, Manhunt.

 
0 1 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: Zao online, zao IRL?
Ajar kaže...

a ima kakva korelacija s pornjavom na netu i "uspjesima IRL"? {#}

Teorija i fantazija su jedno a praksa i stvarnost su drugo. :D

 

 

15 godina
offline
Zao online, zao IRL?

Odlican osvrt na ovu vrlo cesto zloupotrebljavanu temu izbjegavanja osobne odgovornosti - "they (computer-games/alians/voices-in-my-head) made me do it". Trebalo bi ovim istrazivanjima dati puno vise publiciteta pocev od "kompjuterskih" casopisa pa do "dnevnih" novina. Najvjerojatnije cemo morati pricekati da neki sud odbaci kompjuterske igre kao opravdanje za zlocine nekog psihopata.

 
3 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Zao online, zao IRL?
user2013 kaže...

Čak i većina igri koje sam igrao ili vidio nagrađuje "dobro" ponašanje nasuprot "lošeg", primjerice u RPG igrama. NPC-ovi puno bolje reagiraju na nekoga s pozitivnom karmom, reputacijom ili kakav već sustav igra koristi nego one s negativnom. Neke igre su u tom pogledu otišle korak dalje pa su onima koji žele biti "bad guy" dale mogućnosti razvijanja lika u tom smjeru, pa dobiva predmete koje samo takav lik može koristiti ili ih dobije za određeni zadatak, NPC-ove sa kojima se razumije itd. Neke igre favoriziraju "good guyeve" ili "dobro" ponašanje, neke su neutralne ili u sivoj zoni, a neke idu u negativnost, psihopatologiju, primjerice igre Postal, Manhunt.

Jok.

 

Ideš i pucaš 4-100 sati i na kraju gledaš creditse.

12 godina
neaktivan
offline
Zao online, zao IRL?
Ja vecinu vremena igram samp (San andreas multiplayer) i stalno uzimam negdije aute,ali nikad u RL to nebi napravio a gta igram jos od kad je izasao...
Moj PC  
2 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: Zao online, zao IRL?
Onjegin kaže...
user2013 kaže...

Čak i većina igri koje sam igrao ili vidio nagrađuje "dobro" ponašanje nasuprot "lošeg", primjerice u RPG igrama. NPC-ovi puno bolje reagiraju na nekoga s pozitivnom karmom, reputacijom ili kakav već sustav igra koristi nego one s negativnom. Neke igre su u tom pogledu otišle korak dalje pa su onima koji žele biti "bad guy" dale mogućnosti razvijanja lika u tom smjeru, pa dobiva predmete koje samo takav lik može koristiti ili ih dobije za određeni zadatak, NPC-ove sa kojima se razumije itd. Neke igre favoriziraju "good guyeve" ili "dobro" ponašanje, neke su neutralne ili u sivoj zoni, a neke idu u negativnost, psihopatologiju, primjerice igre Postal, Manhunt.

Jok.

 

Ideš i pucaš 4-100 sati i na kraju gledaš creditse.

Većinu FPS-ova koje sam imao prilike igrati si "good guy" ili vigilante što je siva zona.

12 godina
offline
Zao online, zao IRL?

Dodajte još tome ovakve likove https://twitter.com/MomsAgainstGam i dobijete ludu kuću, jer hebiga, ipak je lakše okriviti nekoga / nešto nego priznati da si napravio teški fail u odgoju svog djeteta. Ne sjećam se da sam nakon igranja Manhunta u kutu u mraku čekao ljude i davio ih žicom.

 

Paralela se može povući s poremećenim sustavom vrijednosti kod nas, gdje se djeci u osnovnim školama kupuju high end smartphone-i, umjesto da im se objasne neke stvari o životu. Isto ide i za roditelje djece koji zlostavljaju djecu koja taj isti smartphone nemaju.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.7.2014 15:07 (skoosha).
 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Zao online, zao IRL?

Od tvrdnji nepotkrepljenih istraživanjima gore su jedino tvrdnje potkrijepljenje istraživanjima koje s tvrdnjom nemaju veze.

Upravljanje dronovima nije video igra, niti to oni koji taj posao obavljaju tako doživljavaju. Itekako su svjesni da ubijaju prave ljude, a usput i pokojeg nedužnog civila (a ponekad su vjerojatno i sami ciljevi civili). Isto tako se moglo navesti i istraživanje o seksualnim navikama raka samca, pa poentirati 'Evo vidite da igre nemaju loš utjecaj na igrače'.

 

Što se Buffala tiče, zaključili su da normalni ljudi kada ih se nagovori da u igri naprave nešto što smatraju moralno neprihvatljivim osjećaju grizodušje. Nisu rekli što se događa s onima koji ne smatraju da je to što su radili u igri moralno neprihvatljivo. Ako 99 ispitanika nakon počinjenog virtualnog pokolja kaže da se osjećaju loše, a 1 psihopat da ga je to baš napalilo, pa krene do obližnje škole s kalašom, u zaključku studije to izgleda ovako:

Other studies have established that in real life scenarios, guilt evoked by immoral behavior in the "real-world" elicits pro-social behaviors in most people.

Kao što se svi pijanci ne tuku, tako ni svi igrači ne postaju ubojice, što ne znači da su te stvari potpuno nepovezane. Možda neka studija o rakovima to jednom i dokaže.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Zao online, zao IRL?
skoosha kaže...

Dodajte još tome ovakve likove https://twitter.com/MomsAgainstGam i dobijete ludu kuću, jer hebiga, ipak je lakše okriviti nekoga / nešto nego priznati da si napravio teški fail u odgoju svog djeteta


 

 

To je inače sprdnja, čisto da znaš :)

 

http://kotaku.com/moms-against-gaming-is-my-new-favorite-twitter-account-1597931312

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.7.2014 20:36 (Dr. Zoidberg).
12 godina
offline
Re: Zao online, zao IRL?

Ajde super, bolje da ja nasjednem nego da toliko blentavi ljudi zaista postoje...

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice