VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od sveg

poruka: 13
|
čitano: 2.284
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od sveg".
11 godina
neaktivan
offline
VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od sveg

Dali ce VR/AR uspjeti je po meni vrlo jednostavno odgovoriti.

Ako ce biti sadrzaja uspjeti ce, ako nece biti sadrzaja nece uspjeti.

 

 

Isprobao sam Oculus i sto se mene tice uspjet ce, samo treba da bude sadrzaja.

 

Ja osobno vidim neogranicene mogucnosti za sadrza..., za VR: Kino, Igre, kuci gledat filmove uglavnom neogranicena zabava... pa onda za MR tipa Hollo Lens: igranje igrica, muzeje, inzinjererstvo, dizajn...

MR ugavnom za enteprise a VR za zabavu

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 9.10.2017 20:17 (kingofthenight).
 
2 0 hvala 0
15 godina
offline
VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od sveg

Dugoročno ... mislim (nadam se) da će AR prevladati i dominirati. Ali ni približno u ovom obliku koji se sada prezentira.

 
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od sveg

več dugo vremena je to u fazi "sad će". do ćemo govoriti da v/m/a realitiy samo što nije postao mainstream?

Netko radi što zna a netko zna šta radi.
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od sveg

u igrama (3d, može i posao, modeliranje..) mada zvuči logično, nije pretjerano upotrebljivo (kontrole, praćenje pogleda..) za razliku od filma za 3d doživljaj.. mada meni ni 3dfilm nije poseban gušt..

kao da je 3d efekt postao sam sebi smisao umjesto sadržaj-sadržaja :) .. igrivost-upotrebljivost ili gledljivost filma.

3d-vr je fora, možda prolazni hype, možda ostane trajno, možda čak i upotrebljivo, ali treba se maknuti iz 'matrixa' i naći normalan način korištejna, još važnije, sadržaj, ne zbog VRa, koji bi morao biti neprimjetan, kao postojeći ekrani-miševi.. ne svrha samom sebi.

-nisam vidovit.. no njurganje prije nekoliko godina, kinect-igre.. hype koje je tad bio i 'bogohuljenje' ako se ne misli tako.. realnost, zaboravljen-napušten.. ne vidim razloga za promjenu mišljenja.. jer što se promijenilo? (osim što sad može jeftikaner/100kn dodatak za android smatphone.. pa se opet nitko ne trga ili kad se kupi klincu, brzo ostane zaboravljeno-beskorisno u ladici..)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 9.10.2017 20:38 (ihush).
 
0 0 hvala 0
8 godina
odjavljen
offline
VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od sveg

Nema od toga hljeba. Do pravog holograma nista od toga. Niko nece dugorocno nosati na glavi kutiju za bilo sta..

Sto se tice 3d filmova upravo je problem u ovom sto si rekao. Postali su sami sebi svrha. To nije problem same tehnologije nego tvoraca sadrzaja. Nije svaki film za 3D....

 

 

 
6 0 hvala 2
11 godina
neaktivan
offline
VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od sveg

Bavim se razvojem i za VR i MR i AR

I vec par godina pricam kako mi nije jasan hype koji najavljuje megabombasticne rezultate u kratkom vremenu

Smatram kako ce trziste postati ogromno, ali definitivno treba vremena, tako da je usporedba s CD/DVD najbolja koju sam cuo do sad

Dotle usporedba s 3D TV-om koja se cesto pojavljuje mi nikada nije imala smisla

 
5 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od
darians kaže...

..

Smatram kako ce trziste postati ogromno, ali definitivno treba vremena,..

- i mora imati smisla, prednosti.. 'trčati' u igri, .. najblentavija stvar, rukom uzeti file i baciti ga u kantu za smeće... hologrami koji lete oko likova u filmu. Vrlo malo primjena gdje je to produktivnije, lakše pa čak i intuitivnije s mišem-tipkama, joystickom.. umjesto vrćena glavom kao stiviewonder i nabadanja nekim kontrolerom koji je miš-joy-nešto.. Hype dok se gleda reklama, pet minuta nakon toga završi u ladici..

filmovi su u tome 'jači', neki 3d feeling, ali ne dovoljno da bi bilo važno (potreba za takvom snimkom) važniji je sadržaj, pa čak i kad se čita knjiga, u 2d.. monokromatski text :)

igre i 3d app koje bi to mogle, zanemarivo koriste jer je .. beskorisno-neupotrebljivo za većinu taskova ili teže/sporije nego klasičnim načinima. Kad se nešto radi, npr koriste se key-shortcutsi, ubrzavaju rad, mada se može klikati mišem. To je posao-rutina. Ovo je kao prvi filmski roboti koji su nosili piće-tacnu.. promašena ideja što-će/kako-će se nešto koristiti..

Ako izađe neka app-upotreba-metoda, u kojoj će nošenje na glavi vr-a i kontrolera biti prednost, tad će to ići brže-konkretnije, do tad samo kao fičer-hype..

tačskrin na mobitelu je obrnuti primjer.. monitori su imali nešto već koliko.. +20 godina.. nije bilo prednosti ili nije za većinu, mobiteli su to promijenili i eliminirali buttončiće.. jer to ima smisla, upotrebljivo, radi.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 9.10.2017 23:27 (ihush).
8 godina
offline
VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od sveg

cd je postao popularan pojavom računalnih pržilica kada je odjednom svatko mogao snimiti svoju kompilaciju ili iskopirati originalni album. razvojem interneta i mobitela cd je postao suvišan kao i kućni audio sustavi

 

ar će biti niša sve do pojave novog korisničkog sučelja za interakciju s računalima (mobitelima)

Ja rekoh
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od sveg

Dakle kad usporedimo 'uspješne' brojke MS Kinecta, onda su ove igračke mrtvorođeni zombiji.

 

......kraj priče

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od
Gear VR se približava brojki od 10 milijuna. Google carboard ju je već prešao, dakle interesa ima, samo ljudi ne žele plaćati stotine dolara. Uz niže cijene i kvalitetne aplikacije moglo bi zaživjeti.

Ali opet ne shvaćam to naslađivanje s 'neuspjehom' neke tehnologije. Industrija pokušava progurati nove stvari. Razumljivo je da pri tome stvara hype, pa ako se uhvati super, ako ne idemo dalje. Tj. oni idu dalje i prije ili kasnije će im nešto uspjeti, dok ćemo mi i dalje uspjehom smatrati sastavljanje Vivax televizora.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od
Sam si sebi odgovorio proturječno. Industrija gura svakakve bedastoće isključivo radi vlastite zarade. U tom smislu sastavljanje vlastitih TV-a, sto radi još milion drugih kompanija, je isto. Napraviti nešto drugačije, sto će promijeniti svijet, malo tko uspije. Jedan od tih je Apple. Od glazbe, pametnih telefona, do starih stvari kao sto je grafičko korisničko sučelje za mase. Za takve stvari treba imati viziju i muda ići protiv struje i očekivanja analitičara, kupaca Itd a pri tome misliti bas na kupca i ono sto on može obaviti s komadom tehnologije.
Ja rekoh
8 godina
odjavljen
offline
Re: VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od
Visak kaže...
Gear VR se približava brojki od 10 milijuna. Google carboard ju je već prešao, dakle interesa ima, samo ljudi ne žele plaćati stotine dolara. Uz niže cijene i kvalitetne aplikacije moglo bi zaživjeti.

Ali opet ne shvaćam to naslađivanje s 'neuspjehom' neke tehnologije. Industrija pokušava progurati nove stvari. Razumljivo je da pri tome stvara hype, pa ako se uhvati super, ako ne idemo dalje. Tj. oni idu dalje i prije ili kasnije će im nešto uspjeti, dok ćemo mi i dalje uspjehom smatrati sastavljanje Vivax televizora.

 upravo tako. Gear VR se dijelio mukte ili vrlo povoljno uz nve mobitele. Ne vjerujem u slobodnoj prodaji da ide kao vruce kifle a google cardboard necu ni komentarisati. Upravo me dobro podsjeti da sebi narucim jedan ;) Nikako da to uradim....

8 godina
odjavljen
offline
Re: VR, AR i MR – kratice su tu, a što će biti od
Feudalac kaže...
Sam si sebi odgovorio proturječno. Industrija gura svakakve bedastoće isključivo radi vlastite zarade. U tom smislu sastavljanje vlastitih TV-a, sto radi još milion drugih kompanija, je isto. Napraviti nešto drugačije, sto će promijeniti svijet, malo tko uspije. Jedan od tih je Apple. Od glazbe, pametnih telefona, do starih stvari kao sto je grafičko korisničko sučelje za mase. Za takve stvari treba imati viziju i muda ići protiv struje i očekivanja analitičara, kupaca Itd a pri tome misliti bas na kupca i ono sto on može obaviti s komadom tehnologije.

 toliko misli na kupca da ima daleko najvecu marzu u industriji i daleko najvise potreba za adapterima da povezes uredjaje od ista kompanije....

Da bas misli na kupca....

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice