kod nas, nemogu osigurat normalan internet. gdje će još ubacit i voip
kod nas, nemogu osigurat normalan internet. gdje će još ubacit i voip
Kod nas to vec postoji (VoIP).
Tako je, već godinama postoji to, a zove se IMS (IP Multimedia SubSystem).
Kod nas nisam 20 godina zvao zbog problema sa telefonskom linijom, ali od kada su mi maknuli splitter, u zadnjih godinu dana najmanje deset puta. Onda to popravljaju koliko maksimalno mogu i 'srede' u zadnju minutu. Nekada prebace i pokoji sat u odnosu na rok koji mora biti to sredjeno. Da ne pisem koliko puta mi kasno preko noci, odnosno rano ujutro uopce nije upaljena ledica na routeru i imam signal 'zauzete linije'. Sva sreca pa postoji mobitel, inace na ovo se osloniti u slucaju neke neke nesrece, nema sanse...
Kod nas nisam 20 godina zvao zbog problema sa telefonskom linijom, ali od kada su mi maknuli splitter, u zadnjih godinu dana najmanje deset puta. Onda to popravljaju koliko maksimalno mogu i 'srede' u zadnju minutu. Nekada prebace i pokoji sat u odnosu na rok koji mora biti to sredjeno. Da ne pisem koliko puta mi kasno preko noci, odnosno rano ujutro uopce nije upaljena ledica na routeru i imam signal 'zauzete linije'. Sva sreca pa postoji mobitel, inace na ovo se osloniti u slucaju neke neke nesrece, nema sanse...
To je apsolutna istina. VoIP telefon je najveci piece of shit koji su mogli utrpat ljudima. Srecom, ako inzistiras moraju ti dati klasican (barem tcom). Nestane struje - nemres zvat, losi ruteri - nemres zvat, neko vani prdne - nemres zvat, za vrijeme grmljavine - nemres zvat, moras po par puta dnevno dizat slusalicu da vidis da li radi. Ocaj.
Kod nas nisam 20 godina zvao zbog problema sa telefonskom linijom, ali od kada su mi maknuli splitter, u zadnjih godinu dana najmanje deset puta. Onda to popravljaju koliko maksimalno mogu i 'srede' u zadnju minutu. Nekada prebace i pokoji sat u odnosu na rok koji mora biti to sredjeno. Da ne pisem koliko puta mi kasno preko noci, odnosno rano ujutro uopce nije upaljena ledica na routeru i imam signal 'zauzete linije'. Sva sreca pa postoji mobitel, inace na ovo se osloniti u slucaju neke neke nesrece, nema sanse...
To je apsolutna istina. VoIP telefon je najveci piece of shit koji su mogli utrpat ljudima. Srecom, ako inzistiras moraju ti dati klasican (barem tcom). Nestane struje - nemres zvat, losi ruteri - nemres zvat, neko vani prdne - nemres zvat, za vrijeme grmljavine - nemres zvat, moras po par puta dnevno dizat slusalicu da vidis da li radi. Ocaj.
Telefon imam zbog ADSL-a, istina je da je zvuk užasno tih jer je voip, ali više se ni ne sječam kada sam zvao sa fiksnog nekoga kad su cijene u mobilnim mrežama bolje nego u fiksnim.
Naime, Zakon kaže da svi građani moraju imati mogućnost dobijanja Univerzalne usluge. Ukoliko se odobri VoIP kao govorna usluga jesto POTS-a ili ISDN-a, korisnik će ju morati prihvatiti ma koliko bio nezadovoljan sa njom (nema struje - ne možeš telefonirati, grmi - ne možeš telefonirati... kao što ne neko već naveo u komentarima).
Mene su jedno vrijeme gnjavili da se prebacim na VoIP, posto znam da svi imaju problema s njim i dok su ovako visoke cijene nema šanse. Za VoIP bi trebalo bit besplatno razgovaranje unutar HR, a prema van bi trebali stavit za par lipa, jer ovako i onako im preplacujemo pretplatu.
Najbolji je ISDN, ali naravno gase centrale i prebacuju ih na VoIP
Ne znam o čemu pričate, meni radi savršeno.
Očito nije problem u tehnologiji.
Kod nas nisam 20 godina zvao zbog problema sa telefonskom linijom, ali od kada su mi maknuli splitter, u zadnjih godinu dana najmanje deset puta. Onda to popravljaju koliko maksimalno mogu i 'srede' u zadnju minutu. Nekada prebace i pokoji sat u odnosu na rok koji mora biti to sredjeno. Da ne pisem koliko puta mi kasno preko noci, odnosno rano ujutro uopce nije upaljena ledica na routeru i imam signal 'zauzete linije'. Sva sreca pa postoji mobitel, inace na ovo se osloniti u slucaju neke neke nesrece, nema sanse...
To je apsolutna istina. VoIP telefon je najveci piece of shit koji su mogli utrpat ljudima. Srecom, ako inzistiras moraju ti dati klasican (barem tcom). Nestane struje - nemres zvat, losi ruteri - nemres zvat, neko vani prdne - nemres zvat, za vrijeme grmljavine - nemres zvat, moras po par puta dnevno dizat slusalicu da vidis da li radi. Ocaj.
Telefon imam zbog ADSL-a, istina je da je zvuk užasno tih jer je voip, ali više se ni ne sječam kada sam zvao sa fiksnog nekoga kad su cijene u mobilnim mrežama bolje nego u fiksnim.
Gluposti teških,ako imaš struje imaš i voip,i kvaliteta ti je normalna,a ne užasna.
Prebacili me na voip u lipnju prošle godine, i osim 'porođajnih muka' prvi dan, nikad poslije nikakvih problema.
kad smo imali analognu tv, svi smo imali tvu pristup... danas sa dvb-t bas nije vise slucaj... u mom zavicaju 50% ljudi nemre gledati H(u)TV
Kod nas nisam 20 godina zvao zbog problema sa telefonskom linijom, ali od kada su mi maknuli splitter, u zadnjih godinu dana najmanje deset puta. Onda to popravljaju koliko maksimalno mogu i 'srede' u zadnju minutu. Nekada prebace i pokoji sat u odnosu na rok koji mora biti to sredjeno. Da ne pisem koliko puta mi kasno preko noci, odnosno rano ujutro uopce nije upaljena ledica na routeru i imam signal 'zauzete linije'. Sva sreca pa postoji mobitel, inace na ovo se osloniti u slucaju neke neke nesrece, nema sanse...
Zašto su ti maknuli splitter?
Pa normalno da imaš problem kad splitter služi da odvoji signal od telefona od onoga za net.
Svaki poziv i prekida se internet...
Kupi splitter i sredi to.
Kod nas nisam 20 godina zvao zbog problema sa telefonskom linijom, ali od kada su mi maknuli splitter, u zadnjih godinu dana najmanje deset puta. Onda to popravljaju koliko maksimalno mogu i 'srede' u zadnju minutu. Nekada prebace i pokoji sat u odnosu na rok koji mora biti to sredjeno. Da ne pisem koliko puta mi kasno preko noci, odnosno rano ujutro uopce nije upaljena ledica na routeru i imam signal 'zauzete linije'. Sva sreca pa postoji mobitel, inace na ovo se osloniti u slucaju neke neke nesrece, nema sanse...
Zašto su ti maknuli splitter?
Pa normalno da imaš problem kad splitter služi da odvoji signal od telefona od onoga za net.
Svaki poziv i prekida se internet...
Kupi splitter i sredi to.
Pa valjda su mu stavili VoIP.
kad smo imali analognu tv, svi smo imali tvu pristup... danas sa dvb-t bas nije vise slucaj... u mom zavicaju 50% ljudi nemre gledati H(u)TV
Nemaš pojma, i analogna linija radi na struju koju pušta na paricu, 50ak V izmjenične struje.
Znači, ako rikne struja u kvartu ili pola grada (tako i u tvojoj centrali, svejedno se ne budeš baš usrećio s telefonom).
Treba nešto i znati malo prije nego se prigovara.
Uostalom, ak ti baš smeta, kupi UPS za 300 kn, spoji router i telefon na njega, pa budeš telefonirao i dok nema struje.
Kod nas nisam 20 godina zvao zbog problema sa telefonskom linijom, ali od kada su mi maknuli splitter, u zadnjih godinu dana najmanje deset puta. Onda to popravljaju koliko maksimalno mogu i 'srede' u zadnju minutu. Nekada prebace i pokoji sat u odnosu na rok koji mora biti to sredjeno. Da ne pisem koliko puta mi kasno preko noci, odnosno rano ujutro uopce nije upaljena ledica na routeru i imam signal 'zauzete linije'. Sva sreca pa postoji mobitel, inace na ovo se osloniti u slucaju neke neke nesrece, nema sanse...
Zašto su ti maknuli splitter?
Pa normalno da imaš problem kad splitter služi da odvoji signal od telefona od onoga za net.
Svaki poziv i prekida se internet...
Kupi splitter i sredi to.
Dosli i promijenili. Nitko ih nije zvao. Jos pricao sa tehnicarem i rekao da imaju nekoliko milijuna uredjaja u HR, a da ih je premalo.
Inace, ne prekida se internet kod poziva (bar ne kod mene). Niti dolaznih, niti odlaznih. Jednostavno ostanem bez 'fiksnog telefona', odnosno signala, odnosno ledica na routeru ne javlja da postoji 'signal', sa vremena na vrijeme. Nisam bas siguran da bi samostalna ugradnja splittera pomogla, jer pretpostavljam da to ima neke veze i sa centralom, ali toliko nisam upucen pa ne bi pametovao. Uglavnom, nitko ih nije zvao, sami su dosli i rekli da moraju.
Dosli i promijenili. Nitko ih nije zvao. Jos pricao sa tehnicarem i rekao da imaju nekoliko milijuna uredjaja u HR, a da ih je premalo.
Inace, ne prekida se internet kod poziva (bar ne kod mene). Niti dolaznih, niti odlaznih. Jednostavno ostanem bez 'fiksnog telefona', odnosno signala, odnosno ledica na routeru ne javlja da postoji 'signal', sa vremena na vrijeme. Nisam bas siguran da bi samostalna ugradnja splittera pomogla, jer pretpostavljam da to ima neke veze i sa centralom, ali toliko nisam upucen pa ne bi pametovao. Uglavnom, nitko ih nije zvao, sami su dosli i rekli da moraju.
Ako si prebačen na voip, tj. ako su ti pustili digitalni signal onda ti treba raditi bez splitera (jer sve ide preko DSL priključka) i treba svijetliti lampica tipa 'VOIP' ili 'Phone', ovisi šta ti piše. Probaj factory routera (kroz onu malu rupicu sa čačkalicom) ili nazovi tehničku
kad smo imali analognu tv, svi smo imali tvu pristup... danas sa dvb-t bas nije vise slucaj... u mom zavicaju 50% ljudi nemre gledati H(u)TV
Koristi staru radio stanicu ...
danas kad si bez struje par sati ... i već svi paničare ... šta bi bilo da je nema tjedan dana ... to samo govori koliku komociju trenutno imamo ....
Ne znam o čemu pričate, meni radi savršeno.
Očito nije problem u tehnologiji.
Nego u čemu je problem ?
Meni ne radi "savršeno" jer veza zna pucati a u centru Osijeka sam.
Uostalom, ak ti baš smeta, kupi UPS za 300 kn, spoji router i telefon na njega, pa budeš telefonirao i dok nema struje.
Da ti imaš staru mater (koja živi sama) sa starijim pacemakerom , koja ne smije taknuti mobitel (a ni ne zna se njime služiti) ne bi tako bio samouvjereno nadobudan.
Nije baš ni pokretna pa kad Iskonova veza pukne, pa nema ni TV-a ni telefona 5 sati a njoj zatreba hitna pomoć, što da radi ?
Da ti imaš staru mater (koja živi sama) sa starijim pacemakerom kao ja, koja ne smije taknuti mobitel (a ni ne zna se njime služiti) ne bi tako bio samouvjereno nadobudan.
Nije baš ni pokretna pa kad Iskonova veza pukne, pa nema ni TV-a ni telefona 5 sati a njoj zatreba hitna pomoć, što da radi ?
Problem je u implementaciji kod vas u Osijeku očito, a ne Voip tehnologiji kao takvoj.
Ne kužim, što sad svi moramo biti na analognoj telefoniji zbog tvoje matere? Možda zvuči bešćutno, al nije se cijeli svijet urotio protiv tebe. ;-)
Zamoli susjeda da ju checkira ako nestane struje.
Osim toga, tko garantira da bi joj analogni telefon spasio život? Što da se centrala zapali baš u tom trenutku jer je grom kresnuo u nju?
Plus, kad je u zadnje vrijeme nestalo struje na 5 sati? Kod mene struje zna nestati na 10ak minuta i to baš dok je neko gadno nevrijeme.
ma ima to kod nas, izrazio sam se pogrešno, al kako radi.... pa neradi mi normalno ni internet
Plus, kad je u zadnje vrijeme nestalo struje na 5 sati? Kod mene struje zna nestati na 10ak minuta i to baš dok je neko gadno nevrijeme.
Tko je rekao da je nestalo struje ?
Jednostavno kod njih u centrali se nešto zblesira i ne pomaži ni reset routera, ni iskapčanje iz struje, ništa.
Plus, kad je u zadnje vrijeme nestalo struje na 5 sati? Kod mene struje zna nestati na 10ak minuta i to baš dok je neko gadno nevrijeme.
Tko je rekao da je nestalo struje ?
Jednostavno kod njih u centrali se nešto zblesira i ne pomaži ni reset routera, ni iskapčanje iz struje, ništa.
Promjeni operatera, uzmi t-com umjesto Iskona. No, to se može dešavati i sa analognom linijom. Samo to ti pokušavam reći.
Nije stvar tehnologije, nego kvalitete operatera.
Znači, ako rikne struja u kvartu ili pola grada (tako i u tvojoj centrali, svejedno se ne budeš baš usrećio s telefonom).
Treba nešto i znati malo prije nego se prigovara.
Treba nešto i znati prije nego se ide odgovarati nekome.
Telefon radi na -48V DC, AC se pušta samo kod zvonjave, a taj AC se generira sklopovski, ne uzima iz gradske mreže jer ima različitu frekvenciju.
I ako "rikne struja u kvartu" (što se dogodilo više puta), centrala ima backup napajanje tako da telefon i dalje dobiva -48V i radi bez UPS-a ako se radi o POTS sustavu.
Kod VoIP-a, korisnik, ako želi koristiti nešto što je dosad normalno koristio (telefon kad nema struje), zakinut je jer mora dodatno kupovati sustav koji će mu napajati router kad nestane struje.
Zna li netko koliko uopce bandwidtha trosi VOIP? (kod nas)
Treba nešto i znati prije nego se ide odgovarati nekome.
Telefon radi na -48V DC, AC se pušta samo kod zvonjave, a taj AC se generira sklopovski, ne uzima iz gradske mreže jer ima različitu frekvenciju.
I ako "rikne struja u kvartu" (što se dogodilo više puta), centrala ima backup napajanje tako da telefon i dalje dobiva -48V i radi bez UPS-a ako se radi o POTS sustavu.
Kod VoIP-a, korisnik, ako želi koristiti nešto što je dosad normalno koristio (telefon kad nema struje), zakinut je jer mora dodatno kupovati sustav koji će mu napajati router kad nestane struje.
Nisam baš mislio pisati tehnički opis kao ti, pa sam napisao pojednostavljeno. Naravno da se može uvijek i detaljnije, stoga ti hvala na opisu.
Opet, ako se skuri centrala, nemaš backup centralu. Znači, nije isto garancija da ćeš telefonirati dok nestane struje.
Tehnologija je svakako drugačija, ali nije isto tako smak svijeta ako ne možeš telefonirati dok nestane struje tu i tamo.
Ima puno većih problema dok nestane struje od telefona. Onaj kome treba telefon može kupiti UPS, pa što ako treba dodatno uložiti? Zar da zato spriječimo napredak telekomunikacija?
Ionako 99% ljudi ima bežične telefone koji ionako ne rade bez struje.
Ako si prebačen na voip, tj. ako su ti pustili digitalni signal onda ti treba raditi bez splitera (jer sve ide preko DSL priključka) i treba svijetliti lampica tipa 'VOIP' ili 'Phone', ovisi šta ti piše. Probaj factory routera (kroz onu malu rupicu sa čačkalicom) ili nazovi tehničku
Ocito nisi pratio od pocetka. Znam ja sve to. Problem je sto ta lampica 'phone' prestane sa vremena na vrijeme svijetliti pa imam dopisivanja sa podrskom. Pa onda to oni popravljaju u roku 48 sati i tako to. Poprave pa me nazovu da je kvar bio kod njih. I tako. Vrtimo se ukrug. Vise niti ne zovem podrsku, ako slucajno ne radi 4-5 sati, jer nekada zna i samo proraditi. Ma uglavnom, samo sam zelio reci da sam pozalio sto su me prebacili...
Nije stvar tehnologije, nego kvalitete operatera.
Bio sam na T-com ADSL-u od 2004 pa sam prije nekog vremena prešao na Iskon.
T-com nije ništa bolji jer nisu ulagali ni bar da promijene bakar ako već nisu doveli optiku po kućama.
Kod njih nije bilo nikad problema s telefonom preko splitera i analogne veze.
Stvar je u šrot tehnologiji, lošim routerima, općenito lošem ulaganju u napredak mrežnog sustava u cijeloj zemlji.
Plus, kad je u zadnje vrijeme nestalo struje na 5 sati? Kod mene struje zna nestati na 10ak minuta i to baš dok je neko gadno nevrijeme.
Tu baš nisi u pravu. Za telefon mi puca ona stvar, ali činjenica je da HEP baš i ne ulaže (barem u mojem kraju) u infrastrukturu pa dok se nahvata malo leda na prastare drvene stupove dalekovoda onda nastane kaos. Za vikend.
Nisam baš mislio pisati tehnički opis kao ti, pa sam napisao pojednostavljeno. Naravno da se može uvijek i detaljnije, stoga ti hvala na opisu.
Opet, ako se skuri centrala, nemaš backup centralu. Znači, nije isto garancija da ćeš telefonirati dok nestane struje.
Tehnologija je svakako drugačija, ali nije isto tako smak svijeta ako ne možeš telefonirati dok nestane struje tu i tamo.
Ima puno većih problema dok nestane struje od telefona. Onaj kome treba telefon može kupiti UPS, pa što ako treba dodatno uložiti? Zar da zato spriječimo napredak telekomunikacija?
Ionako 99% ljudi ima bežične telefone koji ionako ne rade bez struje.
A koliko često se dogodi da "se skuri centrala", kad to već spominješ u svakom postu? Čak i da munja lupi u razvodni ormarić, prije izgore svi uređaji spojeni na linije nego što će pregorjeti centrala.
Daleko od toga da je VoIP loša tehnologija, ali u ovom trenutku u Hrvatskoj to forsiranje VoIP-a djeluje više kao testni poligon za Njemačku, SAD i ostale ozbiljne zemlje, a manje kao ozbiljna želja da se nešto modernizira budući da ima stvarno hrpa ljudi koji jedva imaju 1Mbps propusnost za internet, a kamoli da još tu uguraju IPTV i VoIP.
POTS je ionako ograničen do 3kHz, a nitko neće umrijeti zbog tih 3kHz koji su kod ADSL2+ i VDSL-a zanemarivi dio bandwidtha, i on sasvim dobro radi za nekoga kome je telefon jedina TK usluga.
Primjer kod mene doma: Jedna od linija je T-Com POTS bez ičeg drugog. Kabel do nas ide preko bakine kuće, tu smo uzeli paricu i paralelno joj spojili telefon.
Da sad na tu liniju uvale VoIP, od routera bi trebalo vući 50-70 metara novog kabela od routera do krova te kuće, što uključuje razbijanje zidova jer nema kanalica, penjanje po dva krova, razvlačenje kabela po zidu, kroz zid i po tavanu i gubitak jednog popodneva, uz upitnu kvalitetu linije budući da "vrhunski" routeri koje nam dijele uglavnom ne daju -48V nego 24V koji nekad niti nemaju (-) predznak.