Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?

poruka: 52
|
čitano: 6.763
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?".
13 godina
neaktivan
offline
Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?

Baterije su trenutno daleko najslabija karika u tehnologiji. Sve je daleko vise napredovalo, a one stoje na skoro na mjestu.

http://g.bf4stats.com/5x9DH6mr/pc/53COP-ceco.png
Moj PC  
7 0 hvala 0
15 godina
offline
Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?

istina je da se na dulji rok isplati ali u Rvackoj su oni koji posluju na dulji rok iznimno rijetki, a da su pritom i društvrno odgovorni i bla, još rjeđi (mislim da ima znatno više medvjeda u Lici i Pančićevih omorika). u nas je dominanta zgrabi što više i što brže, uz apstrahiranje neobičnih riječi, poput odgovornosti, morala i zakona, dok i gdje ide. eto, i Rimčev izvor početnog kapitala ide u zatvor. s druge strane je i država koja marljivo brine da svakome barem pokuša ogaditi poslovanje. ukupno - pandan diznilendu i proplancima s ptičicama i cvijećem. lako za baterije i mačke "koje su penetrirale u prostor". {#}

Moj PC  
3 2 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?

Drago, statistika koju si spomenuo ne govori u prilog sigurnosti teslinih vozila pa je njihov potez bio nužan da bi uopće dostigli sigurnost klasičnih automobila. To je što se tiče učestalosti, iako bi, logike radi, trebalo tesle uspoređivati s vozilima sličnih performansi ili cijene. Ovo je tvoja usporedba pa ću se na njoj zadržati. I da, Elon je kao odgovor na medijske napise naveo da je njegov model S pet puta manje sklon požarima od ostalih vozila. Pa se postavlja pitanje šta se dogodilo tom savršenom ljudskom biću da ipak ide mijenjati to tako sigurno vozilo?

 

Reći ću ti. Dogodio se pad vrijednosti dionica od 30%. Prijetnja cijelom biznisu s el. automobilima. O da, tvrdih, opipljivih 30%. U pitanju je, dakle, cash. Zelembać. Lova.

 

Kao sposoban poslovnjak, Elon je poduzeo više promišljenih i vrlo javnih koraka. Promjena na softveru punjača. Podizanje ovjesa kod modela koji su prodani sa zračnim ovjesom. Medijska ofenziva. i trenutno najveća moguća promjena u dizajnu vozila. Tome su kumovali i požari na GM-ovom Voltu, u pitanju je cijela ideja el. automobila.

 

Nema tu nikakvih ideala; biznis to ne trpi jer ideali koštaju, a na kraju balade efikasniji ili veći uvijek pobjeđuje.

 
2 1 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
Ajar kaže...

u nas je dominanta zgrabi što više i što brže, uz apstrahiranje neobičnih riječi, poput odgovornosti, morala i zakona, dok i gdje ide. eto, i Rimčev izvor početnog kapitala ide u zatvor. s druge strane je i država koja marljivo brine da svakome barem pokuša ogaditi poslovanje.

To je svugdje tako; zato postoje države da naprave ono što se biznisu ne isplati. Kad države previše zasmetaju, osnuješ NAFTA-u, kad ti ni toga nije dosta, osnuješ TPP. O da, takvi ugovori omogućavaju zaobilaženje zakona o zaštiti zdravlja ljudi, okolišta itd. Kada govorimo o tvrtkama i državama - ideala nema baš nigdje osim u neobvezujućim uvodima vrlo obvezujućih ugovora.

10 godina
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
Rimcevi automobili se ne pale jer je kratak put izmedju garaze i mjesta gdje ce stati bez energije...ako je uopce itko kupio tu glupost.
Enjoy The Silence
16 godina
neaktivan
offline
Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?

čarobna statistika... na 16000 vozila na cestama, oni sa dva izazovu veće probleme uspjehu kompanije nego što toyota izazove sa 10 povlačenja auta sa tržišta godišnje...

Silence! I Kill You...
 
4 0 hvala 1
14 godina
odjavljen
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
MatijaZG kaže...
Rimcevi automobili se ne pale jer je kratak put izmedju garaze i mjesta gdje ce stati bez energije...ako je uopce itko kupio tu glupost.

 

Znači 600 km je malo? prodao biš lijevo jaje za tu "glupost" {#}

 

Šta sve neću pročitati... {#}

 

 

 

Inače Drago velike pohvale za članak, Elon je je dan od ljudi kakvih treba više na ovom svijetu, tj na rukovodećim pozicijama.

 

 

A vi koji pričate svašta - ovo je prvi naveliko prodavani električni auto, normalno da će dobiti par "updateova", normalni auti se razvijaju pošteno već bar 90 godina i toliko su napredovali, naravno da će i električni dobivati neka poboljšanja.

 

I ono prvo zapaljenje je dosta sumnjivo, zbog okolnosti, ali dobro.

Svi smo mi Mentalist.
10 godina
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
Jakovp kaže...
MatijaZG kaže...
Rimcevi automobili se ne pale jer je kratak put izmedju garaze i mjesta gdje ce stati bez energije...ako je uopce itko kupio tu glupost.

 

Znači 600 km je malo? prodao biš lijevo jaje za tu "glupost" {#}

 

Šta sve neću pročitati... {#}

Ja ne bih ni lijevi nokat...sto sa time? Kako mislis da je jedan 20 godisnjak financirao svu tu proizvodnju...ja cu ti reci kako, posto vidim da nisi bas upucen...mali ima cacu koji nije bas poznat kao posten covjek (proguglaj si ivan rimac). Uglavnom, pokupovao patente nekih propalih projekata i sada se prodaje za velikog izumitelja...jel ti sada malo jasnije? I nemoj misliti da sam zavidan ili bilo sto...zivim u italiji, otac i ja imamo u garazi merc ML i CLA, tako da ti moze biti sve jasno.

Enjoy The Silence
12 godina
neaktivan
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
MatijaZG kaže...
Jakovp kaže...
MatijaZG kaže...
Rimcevi automobili se ne pale jer je kratak put izmedju garaze i mjesta gdje ce stati bez energije...ako je uopce itko kupio tu glupost.

 

Znači 600 km je malo? prodao biš lijevo jaje za tu "glupost" {#}

 

Šta sve neću pročitati... {#}

Ja ne bih ni lijevi nokat...sto sa time? Kako mislis da je jedan 20 godisnjak financirao svu tu proizvodnju...ja cu ti reci kako, posto vidim da nisi bas upucen...mali ima cacu koji nije bas poznat kao posten covjek (proguglaj si ivan rimac). Uglavnom, pokupovao patente nekih propalih projekata i sada se prodaje za velikog izumitelja...jel ti sada malo jasnije? I nemoj misliti da sam zavidan ili bilo sto...zivim u italiji, otac i ja imamo u garazi merc ML i CLA, tako da ti moze biti sve jasno.

 

Kako ti iz Italije znas toliko o Rimcu i njegovoj kupovini propalih patenata? Ti nemas pojma niti sto je patent, priznaj da nikad nisi zatrazio patent, a kamoli ga branio na sudu, zar ne? O patentima si cuo najvise u Bugu kad procitas da je Apple nesto patentirao.
12 godina
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
MatijaZG kaže...
Jakovp kaže...
MatijaZG kaže...
Rimcevi automobili se ne pale jer je kratak put izmedju garaze i mjesta gdje ce stati bez energije...ako je uopce itko kupio tu glupost.

 

Znači 600 km je malo? prodao biš lijevo jaje za tu "glupost" {#}

 

Šta sve neću pročitati... {#}

Ja ne bih ni lijevi nokat...sto sa time? Kako mislis da je jedan 20 godisnjak financirao svu tu proizvodnju...ja cu ti reci kako, posto vidim da nisi bas upucen...mali ima cacu koji nije bas poznat kao posten covjek (proguglaj si ivan rimac). Uglavnom, pokupovao patente nekih propalih projekata i sada se prodaje za velikog izumitelja...jel ti sada malo jasnije? I nemoj misliti da sam zavidan ili bilo sto...zivim u italiji, otac i ja imamo u garazi merc ML i CLA, tako da ti moze biti sve jasno.

 

Pa da, u rcackoj mozes pokrenut neki biznis ako i samo ako: A) imas nekog i/ili si sam na nekoj (politickoj) poziciji, priljev love je neogranicen B) imas ortaka na takvoj pozicji koji ti drzi vrecu dok ti zgrces pare Rimac je samo iskoristio priliku (kao i tona ekipe prije njega), medjutim najbolje su mi ove fore kao lik je inovator, zaposljava ljude itd... A najbolje mi je bilo kad je po pitanju ove teme jedan forumas (koji inace pljuje po Todoricu i takvima koji ovaj, koriste obilne "drzavne poticaje") stao na Rim evu stranu, jer kao on je otvorio tvornicu zaposljava ljude itd... A u isto vrijeme planira trbuhom za kruhom preko oceana jer jadnik nemoze u ovoj korumpiranoj drzavi otvoriti svoju firmu i ne zeli placati uhljebe!
Ako sam ti pomogao opali TD!
10 godina
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
zoki.zlikowski kaže...
MatijaZG kaže...
Jakovp kaže...
MatijaZG kaže...
Rimcevi automobili se ne pale jer je kratak put izmedju garaze i mjesta gdje ce stati bez energije...ako je uopce itko kupio tu glupost.

 

Znači 600 km je malo? prodao biš lijevo jaje za tu "glupost" {#}

 

Šta sve neću pročitati... {#}

Ja ne bih ni lijevi nokat...sto sa time? Kako mislis da je jedan 20 godisnjak financirao svu tu proizvodnju...ja cu ti reci kako, posto vidim da nisi bas upucen...mali ima cacu koji nije bas poznat kao posten covjek (proguglaj si ivan rimac). Uglavnom, pokupovao patente nekih propalih projekata i sada se prodaje za velikog izumitelja...jel ti sada malo jasnije? I nemoj misliti da sam zavidan ili bilo sto...zivim u italiji, otac i ja imamo u garazi merc ML i CLA, tako da ti moze biti sve jasno.

 

Kako ti iz Italije znas toliko o Rimcu i njegovoj kupovini propalih patenata? Ti nemas pojma niti sto je patent, priznaj da nikad nisi zatrazio patent, a kamoli ga branio na sudu, zar ne? O patentima si cuo najvise u Bugu kad procitas da je Apple nesto patentirao.

Zivimo u doba globalizacije i interneta...kako ne bih znao te informacije...jos vjerojatno i jako malo znam o svemu tome. Ti isti projekti su propali jer su bili propust i izumitelj nije imao novaca to financirati. Rimac automobili su samo pokrice sa jednu malo zescu akciju koja nije prikazana u javnosti. Ugl, hrvat sam, cesto posjecujem Hrvatsku, i udaljen sam 5 sati voznje autom od Zagreba...zasto ne bih znao sto se dogadja u mojoj rodnoj zemlji?

Enjoy The Silence
10 godina
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
MatijaZG kaže...

Ja ne bih ni lijevi nokat...sto sa time? Kako mislis da je jedan 20 godisnjak financirao svu tu proizvodnju...ja cu ti reci kako, posto vidim da nisi bas upucen...mali ima cacu koji nije bas poznat kao posten covjek (proguglaj si ivan rimac). Uglavnom, pokupovao patente nekih propalih projekata i sada se prodaje za velikog izumitelja...jel ti sada malo jasnije? I nemoj misliti da sam zavidan ili bilo sto...zivim u italiji, otac i ja imamo u garazi merc ML i CLA, tako da ti moze biti sve jasno.

Tipični hrvatski jal popračen hvalisanjem. Kad ćeš ti imati takvo nešto kao Rimac, pa makar i približno onda se možeš javiti za bilo kakvo kritiziranje. Ovako ispadaš ljubomorko, koji se onda hvali kako ima mercedese u garaži.

 

Patetično i tipično rvacki. Vidim da ti život u italiji nije utjecao na balkanski mentalitet.

Samomrzeći hrvat
10 godina
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
Entry Point kaže...

Tipični hrvatski jal popračen hvalisanjem. Kad ćeš ti imati takvo nešto kao Rimac, pa makar i približno onda se možeš javiti za bilo kakvo kritiziranje. Ovako ispadaš ljubomorko, koji se onda hvali kako ima mercedese u garaži.

 

Patetično i tipično rvacki. Vidim da ti život u italiji nije utjecao na balkanski mentalitet.

Ma kakvo hvaljene?? To sam napomenuo da bas tipovi poput tebe ne sr*ckaju o ljubomori i jalu...boli me sto on ima...ja zivim super, imam cistu savjest, nisam skediran na policiji niti nemam osoba u obitelji koje su bile po zatvorima njemacke, srbije i hrvatske. Cekaj, ponovi mi na sto imam biti ljubomoran? {#} 

Pogledaj malo neke politicare, "uspjesne ljude" koji su sada pali jako nisko (Sanader, Pevec...) . Sve ti je to na jako klimavim nogama stari moj {#} Mislis da jedan brand poput Mercedesa ili BMWa ne bi ulagali u te elektricne "supercars" da znaju da je to profitabilno?

Enjoy The Silence
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.4.2014 11:07 (MatijaZG).
10 godina
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
MatijaZG kaže...

Ma kakvo hvaljene?? To sam napomenuo da bas tipovi poput tebe ne sr*ckaju o ljubomori i jalu...boli me sto on ima...ja zivim super, imam cistu savjest, nisam skediran na policiji niti nemam osoba u obitelji koje su bile po zatvorima njemacke, srbije i hrvatske. Cekaj, ponovi mi na sto imam biti ljubomoran? {#} 

Pogledaj malo neke politicare, "uspjesne ljude" koji su sada pali jako nisko (Sanader, Pevec...) . Sve ti je to na jako klimavim nogama stari moj {#} Mislis da jedan brand poput Mercedesa ili BMWa ne bi ulagali u te elektricne "supercars" da znaju da je to profitabilno?

Da obično ljudi spominju mercedese kako se ne bi hvalili. {#}

 

Da li Rimac posluje zakonito? Da posluje.

 

Da li Rimac ima odličan koncept sportskog električnog automobila? Da.

 

Ima li svojih inovacija na tom području? Ima.

 

I u čemu je problem osim u tvojem tipičnom emigrantskom ponašanju gdje treba srat po svemu hrvatskom, jer si ti pametniji od svih nas koji još tu živimo. Ajde molim te.

 

Koga briga za Sanadera i Peveca u temi o električnim automobilima?? Ako ti se razgovara o korupciji, možeš o njoj razglabati sa onim genijalcima sa indexa.

 

Mercedes i BMW prodaju više klase automobila i oni nemaju interesa proizvoditi električne automobile, jer im ide i predobro. Izmislio si toplu vodu. Bravo.

Samomrzeći hrvat
10 godina
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
Entry Point kaže...

Da obično ljudi spominju mercedese kako se ne bi hvalili. {#}

 

Da li Rimac posluje zakonito? Da posluje.

 

Da li Rimac ima odličan koncept sportskog električnog automobila? Da.

 

Ima li svojih inovacija na tom području? Ima.

 

I u čemu je problem osim u tvojem tipičnom emigrantskom ponašanju gdje treba srat po svemu hrvatskom, jer si ti pametniji od svih nas koji još tu živimo. Ajde molim te.

 

Koga briga za Sanadera i Peveca u temi o električnim automobilima?? Ako ti se razgovara o korupciji, možeš o njoj razglabati sa onim genijalcima sa indexa.

 

Mercedes i BMW prodaju više klase automobila i oni nemaju interesa proizvoditi električne automobile, jer im ide i predobro. Izmislio si toplu vodu. Bravo.

Aj miki, vidim da ne razumijes srz moje poruke...citaj si malo http://www.24sata.hr/crna-kronika-news/pritvoreni-poduzetnik-ponudio-je-527-milijuna-kn-za-slobodu-233943

i odgovori mi na jendo pitanje...od kuda 20 godisnjaku lova da to sve pokrene?

Enjoy The Silence
12 godina
neaktivan
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
MatijaZG kaže...
zoki.zlikowski kaže...
MatijaZG kaže...
Jakovp kaže...
MatijaZG kaže...
Rimcevi automobili se ne pale jer je kratak put izmedju garaze i mjesta gdje ce stati bez energije...ako je uopce itko kupio tu glupost.

 

Znači 600 km je malo? prodao biš lijevo jaje za tu "glupost" {#}

 

Šta sve neću pročitati... {#}

Ja ne bih ni lijevi nokat...sto sa time? Kako mislis da je jedan 20 godisnjak financirao svu tu proizvodnju...ja cu ti reci kako, posto vidim da nisi bas upucen...mali ima cacu koji nije bas poznat kao posten covjek (proguglaj si ivan rimac). Uglavnom, pokupovao patente nekih propalih projekata i sada se prodaje za velikog izumitelja...jel ti sada malo jasnije? I nemoj misliti da sam zavidan ili bilo sto...zivim u italiji, otac i ja imamo u garazi merc ML i CLA, tako da ti moze biti sve jasno.

 

Kako ti iz Italije znas toliko o Rimcu i njegovoj kupovini propalih patenata? Ti nemas pojma niti sto je patent, priznaj da nikad nisi zatrazio patent, a kamoli ga branio na sudu, zar ne? O patentima si cuo najvise u Bugu kad procitas da je Apple nesto patentirao.

Zivimo u doba globalizacije i interneta...kako ne bih znao te informacije...jos vjerojatno i jako malo znam o svemu tome. Ti isti projekti su propali jer su bili propust i izumitelj nije imao novaca to financirati. Rimac automobili su samo pokrice sa jednu malo zescu akciju koja nije prikazana u javnosti. Ugl, hrvat sam, cesto posjecujem Hrvatsku, i udaljen sam 5 sati voznje autom od Zagreba...zasto ne bih znao sto se dogadja u mojoj rodnoj zemlji?

 

Znaci preko Interneta saznajes te stvari? Mislis na forumu ili imas neki link? Daj pokazi linkove gdje je to vlasnistvo patenata zamijenjeno s Rimcevim imenom? Btw, za ostale, Rimac je budala sto uopce pokusava odrzati proizvodnju u Hrvatskoj uz ovakve likove koji se tu nalaze. Bolje bi mu bilo da spakira kofere i ode van gdje ga cijene. Za one koji ne znaju, potvrda o tome da Rimac nesto i radi je dosla iz Kine i 7 milijuna eura ulaganja za 10% tvrtke.
12 godina
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
zoki.zlikowski kaže...
MatijaZG kaže...
zoki.zlikowski kaže...
MatijaZG kaže...
Jakovp kaže...
MatijaZG kaže...
Rimcevi automobili se ne pale jer je kratak put izmedju garaze i mjesta gdje ce stati bez energije...ako je uopce itko kupio tu glupost.

 

Znači 600 km je malo? prodao biš lijevo jaje za tu "glupost" {#}

 

Šta sve neću pročitati... {#}

Ja ne bih ni lijevi nokat...sto sa time? Kako mislis da je jedan 20 godisnjak financirao svu tu proizvodnju...ja cu ti reci kako, posto vidim da nisi bas upucen...mali ima cacu koji nije bas poznat kao posten covjek (proguglaj si ivan rimac). Uglavnom, pokupovao patente nekih propalih projekata i sada se prodaje za velikog izumitelja...jel ti sada malo jasnije? I nemoj misliti da sam zavidan ili bilo sto...zivim u italiji, otac i ja imamo u garazi merc ML i CLA, tako da ti moze biti sve jasno.

 

Kako ti iz Italije znas toliko o Rimcu i njegovoj kupovini propalih patenata? Ti nemas pojma niti sto je patent, priznaj da nikad nisi zatrazio patent, a kamoli ga branio na sudu, zar ne? O patentima si cuo najvise u Bugu kad procitas da je Apple nesto patentirao.

Zivimo u doba globalizacije i interneta...kako ne bih znao te informacije...jos vjerojatno i jako malo znam o svemu tome. Ti isti projekti su propali jer su bili propust i izumitelj nije imao novaca to financirati. Rimac automobili su samo pokrice sa jednu malo zescu akciju koja nije prikazana u javnosti. Ugl, hrvat sam, cesto posjecujem Hrvatsku, i udaljen sam 5 sati voznje autom od Zagreba...zasto ne bih znao sto se dogadja u mojoj rodnoj zemlji?

 

Znaci preko Interneta saznajes te stvari? Mislis na forumu ili imas neki link? Daj pokazi linkove gdje je to vlasnistvo patenata zamijenjeno s Rimcevim imenom? Btw, za ostale, Rimac je budala sto uopce pokusava odrzati proizvodnju u Hrvatskoj uz ovakve likove koji se tu nalaze. Bolje bi mu bilo da spakira kofere i ode van gdje ga cijene. Za one koji ne znaju, potvrda o tome da Rimac nesto i radi je dosla iz Kine i 7 milijuna eura ulaganja za 10% tvrtke.

Kolega, mislim da si fulao fudbal... Nije poanta sta je Rimac napravio, nego nacin na koji je to napravio. Novci da nesto pokrene nisu pali s neba nego iz tatinog rukava, a uzeti iz djepa malih poduzenika koji su morali staviti kljuc u bravu da bi Rimac postao "inovator". I btw  nije Rimac budala nego ljudi poput tebe, kojima je bitna "proizvodnja" i "zaposljavanje ljudi" a ne od kuda su novci dosli. Pravi neplanski socijalizam i korupcija, od zdrave konkurencije ni k. Najvjerojatnije su slicnim  fanfarama i Todu na pocetku karijere obasipali...

 

EDIT: a googlaj ime Ivan Rimac, afera Sibinj,ovih  dana je jako popularno!

Ako sam ti pomogao opali TD!
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.4.2014 13:49 (FuzzyBrain).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
Kolega, mislim da si fulao fudbal... Nije poanta sta je Rimac napravio, nego nacin na koji je to napravio. Novci da nesto pokrene nisu pali s neba nego iz tatinog rukava, a uzeti iz djepa malih poduzenika koji su morali staviti kljuc u bravu da bi Rimac postao "inovator". I btw nije Rimac budala nego ljudi poput tebe, kojima je bitna "proizvodnja" i "zaposljavanje ljudi" a ne od kuda su novci dosli. Pravi neplanski socijalizam i korupcija, od zdrave konkurencije ni k. Najvjerojatnije su slicnim fanfarama i Todu na pocetku karijere obasipali...

 

Imas ti pravo, trebao je uzeti te pokradene milijune i otici iz drzave. Svima bi bilo bolje, je li tako? Btw, koliko ja znam, njegovom starom do sada nije nista dokazano, jesam u pravu?
12 godina
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
zoki.zlikowski kaže...
Kolega, mislim da si fulao fudbal... Nije poanta sta je Rimac napravio, nego nacin na koji je to napravio. Novci da nesto pokrene nisu pali s neba nego iz tatinog rukava, a uzeti iz djepa malih poduzenika koji su morali staviti kljuc u bravu da bi Rimac postao "inovator". I btw nije Rimac budala nego ljudi poput tebe, kojima je bitna "proizvodnja" i "zaposljavanje ljudi" a ne od kuda su novci dosli. Pravi neplanski socijalizam i korupcija, od zdrave konkurencije ni k. Najvjerojatnije su slicnim fanfarama i Todu na pocetku karijere obasipali...

 

Imas ti pravo, trebao je uzeti te pokradene milijune i otici iz drzave. Svima bi bilo bolje, je li tako? Btw, koliko ja znam, njegovom starom do sada nije nista dokazano, jesam u pravu?

Bas i ne... Nitko ne kaze da je trebao pobjec s lovom, nego da nije ni cudo sa nam je drzava u banani kad se gospodarstvenicima proglasavaju ljudi poput Todorica, Cacica, Rajica, Rimca i kompanije. Ekipa koja u zdravoj kapitalistickoj zemlji nebi mogla vodit poljopriverdnu apoteku a kamoli iole ozbiljniju firmu. To je isto kao da ti/ja opljackamo/prevarimo par tisuca gradjana hrvatske i onda otudene novce investiramo u hr gospodarstvo, uz pomoc par prijatelja na vlasti. Sta smo mi? Lopovi ili vrhunski menadjeri?

Ako sam ti pomogao opali TD!
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.4.2014 13:55 (FuzzyBrain).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
FuzzyBrain kaže...
To je isto kao da ti/ja opljackamo/prevarimo par tisuca gradjana hrvatske i onda otudene novce investiramo u hr gospodarstvo, uz pomoc par prijatelja na vlasti. Sta smo mi? Lopovi ili vrhunski menadjeri?

  Očito ovisi gdje. U Rvatistanu i sl ste vrhunski menadžeri, u nekim normalnim država obične lopine.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
16 godina
offline
Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?

Majko mila, jesam li ja sad offtopic ako se nadovežem na članak umjesto na ove gluposti o rimčevima?

 

Dakle, bila su tri požara - dva u listopadu (prvi u Seattleu, uzrokovan otpadom na cesti, koji je digao buku, plus jedan sudar u Meksiku) i još jedan u studenom (opet otpad na cesti, ovaj put Tenessee).

National highway traffic safety administration (NHTSA) je tijelo koje testira vozila, daje odobrenje da mogu na cestu i ono ima nadležnost nad istragom ovih požara (zapravo i još puno toga, ali o tome više pred kraj posta).

 

U listopadu prošle godine (nakon prve nesreće) NHTSA se oglasio da neće istraživati okolnosti nesreće, uz objašnjenje da su provedeni svi testovi i da nije bilo pokazatelja sustavnog kvara. Nakon trećeg incidennta zatražili su od Tesla motorsa svu dokumentaciju (žalbe korisnika, popravci unutar garantnih rokova i općenito sve vezano za baterije). U isto vrijeme je i njemački Kraftfahrt-Bundesamt (KBA, savezno tijelo (odgovorno) za motorna vozila) proveo svoju istragu i zaključio da nesreće nisu posljedica nemara proizvođača.

 

NFPA se zapravo ne bavi tim stvarima u kontekstu sigurnosti na cestama, odnosno nema nadležnost - oni samo izvještavaju, jer im je požar struka (primarno u području građevinskog dijela, sa svim popratnim instalacijama) i interesna sfera. Kako je NFPA zapravo zadužen za sprečavanje širenja požara, tako imaju i iskustva s baterijama. Interesantno je da je NFPA još2009. pokrenuo projekte u smislu reagiranja u takvim situacijama, a u dogovoru s proizvođačima vozila na električni pogon i projekt EV safety training, gdje se mogu dobiti i sve informacije o pojedinim modelima. U srpnju ove godine izdali su i izvješće (može se downloadati s linkova sa strane, u pet dijelova, ukupno 300+ stranica :) "Best Practices for Emergency Response to Incidents Involving Electric Vehicles Battery Hazards: A Report on Full-Scale Testing Results".

 

Na stranicama NHTSA postoji i dio u kojem je popis najavljenih radova za koje se traži povrat vozila (recall, ne znam kako bi to drugačije preveo, opoziv mi se čini bedasto; neka pomogne netko tko je ikada kupio novi auto i bio pozvan na zamjenu nekog dijela, iz sigurnosnih ili nekih drugih razloga). Ovdje je simpatično vidjeti kako je npr. Honda 18.3.2014. objavila povrat za 886 815 (slovima: osamstoosamstšethiljadaosamstopetnejst) vozila proizvedenih od 2005. do 2010. zbog potencijalnog curenja goriva.

 

Iz Tesle naravno reagiraju jer je to poslovno mudro i žele pod svaku cijenu zadržati imidž najsigurnijeg automobila, pa ugrađuju spomenutu sendvič ploču. Kako tu stoji debela lova u igri, pa nije pametno priznati da radiš povrat i riskiraš gubitak imidža proizvođača najsigurnijeg vozila, Musk inzistira i kaže (potencijalno gubljenje u prijevodu, pa ostavljam u originalu): ‘The Word ‘Recall’ Needs to Be Recalled’ :)

 

A mi u isto vrijeme tek lagano (a zapravo birokratski teško) uvodimo smanjenje trošarina za takav tip vozila.

Gledam te!
 
5 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?

Kod nas sve ide birokratski teško, ugradiš plin u auto pa plačaš više dok se vani to potiče i plača manje kod registracije i osiguranja vozila.

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
FuzzyBrain kaže...
zoki.zlikowski kaže...
Kolega, mislim da si fulao fudbal... Nije poanta sta je Rimac napravio, nego nacin na koji je to napravio. Novci da nesto pokrene nisu pali s neba nego iz tatinog rukava, a uzeti iz djepa malih poduzenika koji su morali staviti kljuc u bravu da bi Rimac postao "inovator". I btw nije Rimac budala nego ljudi poput tebe, kojima je bitna "proizvodnja" i "zaposljavanje ljudi" a ne od kuda su novci dosli. Pravi neplanski socijalizam i korupcija, od zdrave konkurencije ni k. Najvjerojatnije su slicnim fanfarama i Todu na pocetku karijere obasipali...

 

Imas ti pravo, trebao je uzeti te pokradene milijune i otici iz drzave. Svima bi bilo bolje, je li tako? Btw, koliko ja znam, njegovom starom do sada nije nista dokazano, jesam u pravu?

Bas i ne... Nitko ne kaze da je trebao pobjec s lovom, nego da nije ni cudo sa nam je drzava u banani kad se gospodarstvenicima proglasavaju ljudi poput Todorica, Cacica, Rajica, Rimca i kompanije. Ekipa koja u zdravoj kapitalistickoj zemlji nebi mogla vodit poljopriverdnu apoteku a kamoli iole ozbiljniju firmu. To je isto kao da ti/ja opljackamo/prevarimo par tisuca gradjana hrvatske i onda otudene novce investiramo u hr gospodarstvo, uz pomoc par prijatelja na vlasti. Sta smo mi? Lopovi ili vrhunski menadjeri?

 

Jedno pitanje. Dodjes s idejom nekom poslovnom andjelu ili fondu, realiziras tu ideju, sve uspije, radis kao konj i na kraju saznas da lova koju si dobio potice iz kriminalnih izvora. Jesi li i ti kriminalac?
14 godina
neaktivan
offline
Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?

rimac.... hmmm sumnjivo

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.4.2014 12:35 (Bugsy).
 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
zoki.zlikowski kaže...
FuzzyBrain kaže...
zoki.zlikowski kaže...
Kolega, mislim da si fulao fudbal... Nije poanta sta je Rimac napravio, nego nacin na koji je to napravio. Novci da nesto pokrene nisu pali s neba nego iz tatinog rukava, a uzeti iz djepa malih poduzenika koji su morali staviti kljuc u bravu da bi Rimac postao "inovator". I btw nije Rimac budala nego ljudi poput tebe, kojima je bitna "proizvodnja" i "zaposljavanje ljudi" a ne od kuda su novci dosli. Pravi neplanski socijalizam i korupcija, od zdrave konkurencije ni k. Najvjerojatnije su slicnim fanfarama i Todu na pocetku karijere obasipali...

 

Imas ti pravo, trebao je uzeti te pokradene milijune i otici iz drzave. Svima bi bilo bolje, je li tako? Btw, koliko ja znam, njegovom starom do sada nije nista dokazano, jesam u pravu?

Bas i ne... Nitko ne kaze da je trebao pobjec s lovom, nego da nije ni cudo sa nam je drzava u banani kad se gospodarstvenicima proglasavaju ljudi poput Todorica, Cacica, Rajica, Rimca i kompanije. Ekipa koja u zdravoj kapitalistickoj zemlji nebi mogla vodit poljopriverdnu apoteku a kamoli iole ozbiljniju firmu. To je isto kao da ti/ja opljackamo/prevarimo par tisuca gradjana hrvatske i onda otudene novce investiramo u hr gospodarstvo, uz pomoc par prijatelja na vlasti. Sta smo mi? Lopovi ili vrhunski menadjeri?

 

Jedno pitanje. Dodjes s idejom nekom poslovnom andjelu ili fondu, realiziras tu ideju, sve uspije, radis kao konj i na kraju saznas da lova koju si dobio potice iz kriminalnih izvora. Jesi li i ti kriminalac?

 

Zanimljivo i diskutabilno pitanje. Medjutim, u ovom slucaju se radi o ocu i sinu... Mislis da on stvarno nije znao? Ti nebi provjerio podrijetlo necije imovine koji je spreman u tebe ulupati par M€? Onak, samo ti donese lovu na stol i vozi i tebi bi to bilo OK? Vani nikog nije briga jesi znao ili nisi... BTW ako uzmes pare ti pomazes u PRANJU NOVCA i isto najezis.
Ako sam ti pomogao opali TD!
12 godina
neaktivan
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
FuzzyBrain kaže...
zoki.zlikowski kaže...
FuzzyBrain kaže...
zoki.zlikowski kaže...
Kolega, mislim da si fulao fudbal... Nije poanta sta je Rimac napravio, nego nacin na koji je to napravio. Novci da nesto pokrene nisu pali s neba nego iz tatinog rukava, a uzeti iz djepa malih poduzenika koji su morali staviti kljuc u bravu da bi Rimac postao "inovator". I btw nije Rimac budala nego ljudi poput tebe, kojima je bitna "proizvodnja" i "zaposljavanje ljudi" a ne od kuda su novci dosli. Pravi neplanski socijalizam i korupcija, od zdrave konkurencije ni k. Najvjerojatnije su slicnim fanfarama i Todu na pocetku karijere obasipali...

 

Imas ti pravo, trebao je uzeti te pokradene milijune i otici iz drzave. Svima bi bilo bolje, je li tako? Btw, koliko ja znam, njegovom starom do sada nije nista dokazano, jesam u pravu?

Bas i ne... Nitko ne kaze da je trebao pobjec s lovom, nego da nije ni cudo sa nam je drzava u banani kad se gospodarstvenicima proglasavaju ljudi poput Todorica, Cacica, Rajica, Rimca i kompanije. Ekipa koja u zdravoj kapitalistickoj zemlji nebi mogla vodit poljopriverdnu apoteku a kamoli iole ozbiljniju firmu. To je isto kao da ti/ja opljackamo/prevarimo par tisuca gradjana hrvatske i onda otudene novce investiramo u hr gospodarstvo, uz pomoc par prijatelja na vlasti. Sta smo mi? Lopovi ili vrhunski menadjeri?

 

Jedno pitanje. Dodjes s idejom nekom poslovnom andjelu ili fondu, realiziras tu ideju, sve uspije, radis kao konj i na kraju saznas da lova koju si dobio potice iz kriminalnih izvora. Jesi li i ti kriminalac?

 

Zanimljivo i diskutabilno pitanje. Medjutim, u ovom slucaju se radi o ocu i sinu... Mislis da on stvarno nije znao? Ti nebi provjerio podrijetlo necije imovine koji je spreman u tebe ulupati par M€? Onak, samo ti donese lovu na stol i vozi i tebi bi to bilo OK? Vani nikog nije briga jesi znao ili nisi... BTW ako uzmes pare ti pomazes u PRANJU NOVCA i isto najezis.

 

Naravno da on nije nista znao, zar bi ti svom djetetu pricao da si lovu zaradio ilegalno? Drugo, da dobijem lovu definitivno ne bih provjeravao otkud je, nikad do sad nisam, a nisi sigurno niti ti.
16 godina
protjeran
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
Veliki Brat kaže...

 

A mi u isto vrijeme tek lagano (a zapravo birokratski teško) uvodimo smanjenje trošarina za takav tip vozila.

Vrlo konstruktivan doprinos raspravi, hvala (za dio o Tesli).

 

Sa citiranim dijelom se nimalo ne slažem jer ne vidim što bi Hrvastka (kao cjelina) dobila s tim? Imamo li svoj udio u razvoju/proizvodnji tih automobila? Nemamo!

Cijena takvih vozila plus gorivo i/ili eventualno struja - SVE uvoz - znači da se zadužujemo više za isto ili manje. Ako treba nešto poticati, treba poticati domaću proizvodnju. A ne japansku ili američku, nismo baš toliko bogati.

 

Jedan od načina da se naš BDP popravi je da se smanji uvoz a ne da se silom zakona smanjuju plaće kako bi naši ljudi jeftinije šivali njemačke čarape. Ili talijanske brendirane majice, svejedno.

 

Ako nikom nije palo na pamet kako je moguće da industrijska proizvodnja i trgovina na malo za vrijeme ove krize padaju po 10% godišnje, a BDP samo 1-2%, odgovor je u uvozu. Pao je, jako. Unatoč smanjenju carina. Razlog je samo jedan - običnu ljudi, radnici, seljaci, su mudri. Kad nemaju - ne troše. Štoviše, unatoč ovoj krizi, unatoč povećanju kamata i tečaja, uspjeli su smanjiti svoja dugovanja. Političari - ne, njima trebaju luksuzna kola, pametni telefoni, itd. Novi mostovi...

 

Uh, raspisao sam se. Ne diraj me s poticajima za strane proizvode, poludim na to :)

15 godina
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
Egregični kaže...

Sa citiranim dijelom se nimalo ne slažem jer ne vidim što bi Hrvastka (kao cjelina) dobila s tim?

 

Smanjivanje zagađenja, manje buke, manju ovisnost o nafti (struju lakše proizvedemo nego što nađemo naftu), smanjivanje energetske potrošnje u globalu. Poticaj nije kupi strano vozilo, nego je kada već kupuješ, evo potičemo te da kupiš ekonomičnije, efikasnije.

16 godina
protjeran
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
Dr. Zoidberg kaže...
Egregični kaže...

Sa citiranim dijelom se nimalo ne slažem jer ne vidim što bi Hrvastka (kao cjelina) dobila s tim?

 

Smanjivanje zagađenja, manje buke, manju ovisnost o nafti (struju lakše proizvedemo nego što nađemo naftu), smanjivanje energetske potrošnje u globalu. Poticaj nije kupi strano vozilo, nego je kada već kupuješ, evo potičemo te da kupiš ekonomičnije, efikasnije.

Pa slušaj, upitno je to o zagađenju. Prius i jednako velik klasični automobil imaju približnu emisiju stakleničkih plinova.

Potrošnja energije zamjenom benzinskog pogona električnim (aka Tesla) se neće dogoditi). Naime, prosječna efikasnost termocentrala (gotovo sva struja *na svijetu* dolazi iz njih) je 40%. Prosječni gubici transmisije do krajnjeg potrošača (u razvijenim zemljama - kod nas i više) su oko 7%. 40 - 7% = 37,2. Na punjenju i pražnjenju akumulatora gubi se oko 20%. 37,2 - 20% = 29,76. Trideset postotni učin je prosjek današnjeg dizela, a i ponekog novijeg benzinca.

Struju možeš proizvoditi i FN ćelijama, ali tada će ti, bez subvencija, troškovi biti veći nego da voziš Kamaz.

Elektro hibridi (i zbog istog razloga električni automobili) troše nešto manje energije/goriva zato što mogu jednostavno regenerirati kinetičku energiju u gradskom prometu. Na otvorenoj cesti hibrid troši više od dizela. Jer je znatno teži.

 

btw, dodatnu struju teže proizvodimo, vjeruj. Nemamo je dovoljno pa uvozimo. Ako hoćemo novu proizvodnju, energent opet uvozimo. Naftu, plin, ugljen. Biraj. Međutim, nafte i plina imamo, ali smo dali talijanima da nam naš plin izvezu pa uvezu, uz profit ne. Sada se opet sprema rasprodaja; o Norveškoj i bedak kao što sam ja može naći dovoljno podataka da vidi kako to bogatstvo treba eksploatirati na vlastitu korist.

 

Dakle, ta mala razlika u učinkovitosti u gradskom prometu se plaća osjetno većom nabavnom cijenom pa stoga ne možemo govoriti o EKONOMIČNOSTI, a to i je moj glavni argument. Još gore stoje električni automobili - nisu ekonomični, a ako mi nemamo ni posredne koristi u smislu zapošljavanja ljudi i razvoja tehnologije, onda nemamo baš nikakvog razloga poticati njihov UVOZ. Je, tehnologija je očaravajuća, gušt vožnje neopisiv, ali nema veze s ekonomijom OVE države. Zašto ne poticati Doking ili Rimca? Ili nekog novog domaćeg igrača?

Poruka je uređivana zadnji put pon 14.4.2014 14:01 (Egregični).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Tko je tu zbog love, a tko zbog ideala?
Egregični kaže...
Dr. Zoidberg kaže...
Egregični kaže...

Sa citiranim dijelom se nimalo ne slažem jer ne vidim što bi Hrvastka (kao cjelina) dobila s tim?

 

Smanjivanje zagađenja, manje buke, manju ovisnost o nafti (struju lakše proizvedemo nego što nađemo naftu), smanjivanje energetske potrošnje u globalu. Poticaj nije kupi strano vozilo, nego je kada već kupuješ, evo potičemo te da kupiš ekonomičnije, efikasnije.

Pa slušaj, upitno je to o zagađenju. Prius i jednako velik klasični automobil imaju približnu emisiju stakleničkih plinova.

Potrošnja energije zamjenom benzinskog pogona električnim (aka Tesla) se neće dogoditi). Naime, prosječna efikasnost termocentrala (gotovo sva struja *na svijetu* dolazi iz njih) je 40%. Prosječni gubici transmisije do krajnjeg potrošača (u razvijenim zemljama - kod nas i više) su oko 7%. 40 - 7% = 37,2. Na punjenju i pražnjenju akumulatora gubi se oko 20%. 37,2 - 20% = 29,76. Trideset postotni učin je prosjek današnjeg dizela, a i ponekog novijeg benzinca.

Struju možeš proizvoditi i FN ćelijama, ali tada će ti, bez subvencija, troškovi biti veći nego da voziš Kamaz.

Elektro hibridi (i zbog istog razloga električni automobili) troše nešto manje energije/goriva zato što mogu jednostavno regenerirati kinetičku energiju u gradskom prometu. Na otvorenoj cesti hibrid troši više od dizela. Jer je znatno teži.

 

btw, dodatnu struju teže proizvodimo, vjeruj. Nemamo je dovoljno pa uvozimo. Ako hoćemo novu proizvodnju, energent opet uvozimo. Naftu, plin, ugljen. Biraj. Međutim, nafte i plina imamo, ali smo dali talijanima da nam naš plin izvezu pa uvezu, uz profit ne. Sada se opet sprema rasprodaja; o Norveškoj i bedak kao što sam ja može naći dovoljno podataka da vidi kako to bogatstvo treba eksploatirati na vlastitu korist.

 

Dakle, ta mala razlika u učinkovitosti u gradskom prometu se plaća osjetno većom nabavnom cijenom pa stoga ne možemo govoriti o EKONOMIČNOSTI, a to i je moj glavni argument. Još gore stoje električni automobili - nisu ekonomični, a ako mi nemamo ni posredne koristi u smislu zapošljavanja ljudi i razvoja tehnologije, onda nemamo baš nikakvog razloga poticati njihov UVOZ. Je, tehnologija je očaravajuća, gušt vožnje neopisiv, ali nema veze s ekonomijom OVE države. Zašto ne poticati Doking ili Rimca? Ili nekog novog domaćeg igrača?

Daj molim te otiđi i probaj električni auto pa ćeš potpuno promijeniti priču. 1 litra benzina ima 10 kWh energije, a auto na benzin u prosjeku potroši 10 l/100 km odnosno 100 kWh na 100 km. Auti na struju troše od 15-17 kWh (skoro svi) odnosno Tesla 30-34 kWh na 100 km. Valjda ti je sad jasno da je ušteda ogromna čak i da od nafte radimo struju (a struja je uvozna puno jeftinija nego da je radiš od nafte jer imaš i nuklearnu energiju i geotermalnu i hidroenergiju).

 

EDIT: Osim toga auti se pune po noći kad struje ima viška i baca se u smeće jer se ne može iskoristiti.

Poruka je uređivana zadnji put uto 15.4.2014 20:02 (zoki.zlikowski).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice