SWIGZ baterijama do 250 km/h

poruka: 73
|
čitano: 10.229
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "SWIGZ baterijama do 250 km/h".
15 godina
odjavljen
offline
SWIGZ baterijama do 250 km/h

Koliki okretni moment el. motor od 194 KS razvija? Da nema elektroničke regulacije momenta, vjerojatno bi se svaki pokušaj vožnje pretvorio u salto.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
 
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h

Moja greška - oko 400 Nm okretnog momenta. Meni je fascinantnije da su uspjeli u sve to ugurati i KERS.

 

 

This space for rent!
15 godina
neaktivan
offline
SWIGZ baterijama do 250 km/h

Impresivno ali zvuk elektromotora ubija u pojam.

Kao da se mlinci za kavu utrkuju.

World Championships: 7, GP started: 269, GP wins: 91, Podium finishes: 154, Pole positions: 68, Fastest laps: 76, Points: 1,441
 
8 1 hvala 0
16 godina
moderator
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h

Pa ne znam baš - na 200+ km/h ionako najviše buke proizvode kotači i gume, lanac, zupčanici i vjetar koji ide preko motora i vozača, nego sam motor s unutarnjim izgaranjem.

 

 

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put sri 9.2.2011 0:02 (Drago).
15 godina
neaktivan
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Drago kaže...

Pa ne znam baš - na 200+ km/h ionako najviše buke proizvode kotači i gume, lanac, zupčanici i vjetar koji ide preko motora i vozača, nego sam motor s unutarnjim izgaranjem.

Ma nema gušta do mirisa ispušnih plinova ni zvukova iz auspuha.

Sve mi je jasno da se to radi iz ekologije ali to po meni ubija draž i čar auto i moto utrka.

U F1 sa 12 cilindara su spali na 8 pa ce na 4 a negdje 2020 će i oni uvalit elektromotor pa možda i Končar bude trljao dlanove.

World Championships: 7, GP started: 269, GP wins: 91, Podium finishes: 154, Pole positions: 68, Fastest laps: 76, Points: 1,441
14 godina
neaktivan
offline
SWIGZ baterijama do 250 km/h

Ja neznam kako netko može zagovarat el. motore pokraj ovoga.

 

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h

Malo je skupo i neracionalno izbacivati dvije trećine dobivene energije u obliku topline i dima samo da bi se dobio ovakav zvuk. Elektromotor iste nominalne snage kao motor s unutarnjim izgaranjem ide do 98% efikasnosti, ima okretni moment od kojega boli glava, a zujanje na velikim brzinama nije ništa manje impresivno.

This space for rent!
16 godina
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
F1-IVO kaže...
Drago kaže...

Pa ne znam baš - na 200+ km/h ionako najviše buke proizvode kotači i gume, lanac, zupčanici i vjetar koji ide preko motora i vozača, nego sam motor s unutarnjim izgaranjem.

Ma nema gušta do mirisa ispušnih plinova ni zvukova iz auspuha.

Sve mi je jasno da se to radi iz ekologije ali to po meni ubija draž i čar auto i moto utrka.

U F1 sa 12 cilindara su spali na 8 pa ce na 4 a negdje 2020 će i oni uvalit elektromotor pa možda i Končar bude trljao dlanove.

 

Ekologija je samo izgovor ;) Pravi razlog je micanje od nafte gdje cijeli svijet za j*j* drzi par korporacija.

 

Pravi primjer je Kyoto Sporazum koji otprilike kaze ovo: mi najveci, sada kada smo sve zagadli da bi se razvili, idemo brijat na ekologiju i tako zaustavit razvoj siromasnih zemalja, jer nemaju dovoljno para da izgrade "eko" tvornice, da nam nebi konkurirali (pri cemu su pokretaci svega, Ameri, naravno odbili potpisati).

 

No u svakom slucaju, thumbs up! Dosta je bilo monopola naftaša i njihovog kocenja razvoja. Jos da nismo imali Crkvu u srednjem vijeku gdje je znanost 900 godina bila hereza; danas bi svatko od nas govorio "Earl Gray, hot!" :)

14 godina
neaktivan
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Drago kaže...

Malo je skupo i neracionalno izbacivati dvije trećine dobivene energije u obliku topline i dima samo da bi se dobio ovakav zvuk. Elektromotor iste nominalne snage kao motor s unutarnjim izgaranjem ide do 98% efikasnosti, ima okretni moment od kojega boli glava, a zujanje na velikim brzinama nije ništa manje impresivno.

Ovdje se koriste posebna, visokooktanska goriva pa se učinkovitost motora malo poveća. Alli to nije nit tolko bitno. 700 konja iz atmosferskog motora tog obujma je u najmanju ruku impresivno. Plus, kolosalni zvuk.

A zujanje mi nije impresivno na nijednoj brzini.

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
13 godina
protjeran
offline
SWIGZ baterijama do 250 km/h

ima 194ks i ide 260!gixer 600 ima 125ks i ide 265-270.plus nema zvuka,nema yošija akrapa i ostalih.ma jebo tito,u RR motore netreba dirati i tako ih je njihov udio na cestama i zagađanje toliko beznačajno da nije vrijedno spomena.isto vrijedi i za super sportske aute,400,500 i vise ks,kad mašina zabronda hebe ti se za euro norme.za obicne aute elektro svakako.

 
3 2 hvala 0
16 godina
moderator
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Slash 666 kaže...

Ovdje se koriste posebna, visokooktanska goriva pa se učinkovitost motora malo poveća. Alli to nije nit tolko bitno. 700 konja iz atmosferskog motora tog obujma je u najmanju ruku impresivno. Plus, kolosalni zvuk.

 

 

A nije ti impresivno da iz motora od 50-tak kila dobiješ skoro 200 KS i 400 Nm okretnog momenta? I to je još DC motor. Da je išao na višefazni motor bez četkica (brushless) dobio bi još više snage, veći okretni moment (ako je tzv. outrunner - gdje je stator rotor) i veću efikasnost. 

This space for rent!
15 godina
neaktivan
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Drago kaže...
A nije ti impresivno da iz motora od 50-tak kila dobiješ skoro 200 KS i 400 Nm okretnog momenta? I to je još DC motor. Da je išao na višefazni motor bez četkica (brushless) dobio bi još više snage, veći okretni moment (ako je tzv. outrunner - gdje je stator rotor) i veću efikasnost. 

Sve je to impresivno ali nema onaj faktor x koji imaju benzinski motori na utrkama.

Razumijem i podržavam primjenu elektromotora u svakodnevnoj vožnji al nek ne pokušavaju to uvaljivat u utrke.

World Championships: 7, GP started: 269, GP wins: 91, Podium finishes: 154, Pole positions: 68, Fastest laps: 76, Points: 1,441
14 godina
neaktivan
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Drago kaže...
Slash 666 kaže...

Ovdje se koriste posebna, visokooktanska goriva pa se učinkovitost motora malo poveća. Alli to nije nit tolko bitno. 700 konja iz atmosferskog motora tog obujma je u najmanju ruku impresivno. Plus, kolosalni zvuk.

 

 

A nije ti impresivno da iz motora od 50-tak kila dobiješ skoro 200 KS i 400 Nm okretnog momenta? I to je još DC motor. Da je išao na višefazni motor bez četkica (brushless) dobio bi još više snage, veći okretni moment (ako je tzv. outrunner - gdje je stator rotor) i veću efikasnost. 

Ne poričem neupitnu isplativost el. motora, niti odličan odnos mase i dobivene snage, ali jednostavno. Imam puno veću strast prema klasičnim motorima.

EDIT: Kad smo već kod mase, šta je sa baterijama? El. motori su odlično razvijeni, iako je to dizajn star više desetljeća, ali dok baterije ne budu na istoj razini, teško će se dobiti iole upotrebljiv proizvod. Ima iznimaka, dakako, ali su skupe.

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
Poruka je uređivana zadnji put sri 9.2.2011 0:08 (Slash 666).
16 godina
moderator
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Slash 666 kaže...

Ne poričem neupitnu isplativost el. motora, niti odličan odnos mase i dobivene snage, ali jednostavno. Imam puno veću strast prema klasičnim motorima.

 

I ja sam to isto mislio dok nisam zadnjih par godina vidio koliko su elektromotori u svemu bolji (osim problema s "gorivom" odnosno još uvijek "impotentnim" baterijama).

 

Moje fascinacija elektromotorima ne ide iz automobilizma ili moto sporta već iz aviomodelarstva. Kada sam se time počeo baviti prije 10-tak godina tek su se počeli pojavljivati AC brushless motori, a standardne baterije su bile NiCd. Svi smo se rugali "gay flyerima" kako smo zvali ekipu s elektromodelima koji su uglavnom koristili najobičnije DC motore s četkicama, male snage, male efikasnosti, često s getribama da povećaju efikasnost na elisi, a k tome - elektromodel je uvijek zahvaljujući teškim NiCd baterijama bio teži od metanolskog modela i bitno manje snage. 

 

Ne znam koliko znaš o metanolskim (glow) motorima u modelarstvu, ali to su ti izrazito nabrijane male pile gdje u 15 kubika, primjerice, dobiješ 2,5 KS bez po frke i to u amaterskoj klasi motora, a sve to u kilogram mase skupa s auspuhom i karbom.

 

Prije deset godina ništa se nije moglo mjeriti s motorima s unutarnjim izgaranjem, bilo benzinskim ili metanolskim.

 

Zadnjih pet godina, s navalom AC motora bez četkica i s pojeftinjenjem i poboljšanjem li-ion i li-poly baterija dolazi do totalnog obrata situacije. Elektromodeli su jači od ovih s motorima s u.i., lakši i neusporedivo pouzdaniji i lakši za održavanje. 

 

Zarpavo, kod elektromotora "održavanje" je misaona imenica. Ne znam nikoga tko "održava" svoj elektromotor,a i ne znam što bi se na njemu trebalo održavati. Magneti zadržavaju magnetičnost, žice vodljivost, a eventualno bi lagere na kojima leži osovina trebalo nekad zamijeniti, ali ne znam nikoga kome se to troši u normalnoj uporabi. 

 

Plus što je taj okretni moment nešto nevjerojatno kod elektromotora i čini se da ionako jaki motor ima tri puta više snage zbog toga. 

This space for rent!
14 godina
neaktivan
offline
SWIGZ baterijama do 250 km/h

Slažem se u svemu. Samo, baterije su veliki problem. Editiro sam post, nisi vidio vjerovatno. Sve sam tamo rekao.

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h

Dobro si uočio problem s baterijama. Litijeve baterije u raznim varijantama su i dalje relativno teške ako uspoređujemo gustoću energije po masi u odnosu na benzin. S 50 kila benzina (70 litara?) dođeš od Zagreba do Dubrovnika, a s 50 kila baterija nećeš doći dalje od Karlovca (ako). Međutim, kada ti litra benzina dođe 15 kuna, a to će biti brzo, a za 15 kuna struje napuniš baterija u svom električnom autu ili motoru za par stotina kilometara gradske vožnje, onda vidiš da čak i ovakve baterije valjaju. 

 

Radi se i na lakšim, jeftinijim i kapacitetnijim baterijama, ali mislim da ništa od toga za manje od 10-15 godina. Gorive ćelije su također jedna od mogućnosti, ali tehnologija je i dalje skupa i komplicirana. 

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put sri 9.2.2011 0:23 (Drago).
14 godina
neaktivan
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Drago kaže...

Dobro si uočio problem s baterijama. Litijeve baterije u raznim varijantama su i dalje relativno teške ako uspoređujemo gustoću energije po masi u odnosu na benzin. S 50 kila benzina (70 litara?) dođeš od Zagreba do Dubrovnika, a s 50 kila baterija nećeš doći dalje od Karlovca (ako). Međutim, kada ti litra benzina dođe 15 kuna, a to će biti brzo, a za 15 kuna struje napuniš baterija u svom električnom autu ili motoru za par stotina kilometara gradske vožnje, onda vidiš da čak i ovakve baterije valjaju. 

 

Radi se i na lakšim, jeftinijim i kapacitetnijim baterijama, ali mislim da ništa od toga za manje od 10-15 godina. Gorive ćelije su također jedna od mogućnosti, ali tehnologija je i dalje skupa i komplicirana. 

Tehnologija napreduje, ali ne dovoljno brzo. A ko zna. Vidjet ćemo za desetak godina. Zasad mi se narealnijom čini ideja sa gorivim ćelijama, iako, da bi se dobio vodik, ispusti se toliko CO2 da kompenzira potpuni nedostatak istoga u ispušnim plinovima.

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
14 godina
neaktivan
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Drago kaže...
...

Apsolutno se lažem oko pozitivnih strana el motora.

A pogotovo ovaj dio oko premoći nad benz motorima. Uostalom baterije su teške, jako teške, a ovaj na videu ih ima iza sica, znaš školiko to pogoršava omjer masa, i diže težite u visine u odnosu na benz motor i oni sa time uspiju bit drugi i treći. Respect za el motor.

Oni mogu samo napredovat kako se bude otkrivale nove vrste baterija, ili na neki drugi način ih se unaprijedilo. Dok benz motor u trenutnoj fazi nema baš nekom mjesta za napredak.

Istina, i ja se ježim od zvuka Wankela, ili Honde Civic koja se vrti na 9000 rpm, ili neke nabrijane veruje iz Japana koja tek počinje vući punim plućima na 11 000 rpm, da ne spominjem One mašine iz F1, pa čak i USA monstrume od 6-7-8 litara obujma i 200 KS, na 4000 RPM kad zabruje ko grmljavina prava.

Poseban je to osjećaj, bit u takvom autu gdje je takav motor, i upravljati sa svime time...

Ali trebate probati neko moderno vozilo sa el pogonom, kako to kreće, kakav okr moment ima (naeravn oovisi i o mjenjaču itd) ali zakon je.

Adrenalin isto skoči, ok, nema onog zvuka kao kod benz mrcina da to pojača, ali svejedno je zakon. Ali samo za onoga tko vozi, za ljude oko tebe baš i ne. Dok zvuk naravno utječe i na bližu i daljnju okolicu.

 

EDIT: sad malo čitam šta sam tu sve nadrobio i niš mi ni jasno: ukratko: zakon s umi benzinski, nije bitna toliko veličina, jer V6 it 87 u F1 je imao više od 1000KS, i pravi zvuk.

Ali u svakom pogledu navijam za el motore. Tj za baterije, nek se razviju kako treba.

Poruka je uređivana zadnji put sri 9.2.2011 0:44 (miki1981).
16 godina
moderator
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h

Kaže tip za ove baterija iza sica (zajebavaju ga da je to "streamlined pizza-box {#}) da imaš osjećaj kao da voziš putnika iza sebe. Dakle, ako ideš na rekord - nije dobro!

This space for rent!
14 godina
neaktivan
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Drago kaže...

Kaže tip za ove baterija iza sica (zajebavaju ga da je to "streamlined pizza-box {#}) da imaš osjećaj kao da voziš putnika iza sebe. Dakle, ako ideš na rekord - nije dobro!

Mogli su ih barem negdje niže strpat. Ovako se težište užasno pogorša. Da ide protiv nekog motora sa 200 KS mislim da ne bi imao nikakve šanse.

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
Poruka je uređivana zadnji put sri 9.2.2011 0:31 (Slash 666).
15 godina
online
SWIGZ baterijama do 250 km/h

Ma dovoljno je cuti kako ovi auti zvuce, odmah vam se pocmu "gaditi" elektro motori. Ovaj zvuk je perverzija.

 

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Gh0sT kaže...

Ma dovoljno je cuti kako ovi auti zvuce, odmah vam se pocmu "gaditi" elektro motori. Ovaj zvuk je perverzija.

 

Može i bolje.

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
15 godina
neaktivan
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Drago kaže...

Kaže tip za ove baterija iza sica (zajebavaju ga da je to "streamlined pizza-box {#}) da imaš osjećaj kao da voziš putnika iza sebe. Dakle, ako ideš na rekord - nije dobro!

Da to nisu oni iz Hambyja šta dostavljaju hranu:)

Baterije i autonomija su najveći nedostaci te tehnologije.

World Championships: 7, GP started: 269, GP wins: 91, Podium finishes: 154, Pole positions: 68, Fastest laps: 76, Points: 1,441
15 godina
online
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Slash 666 kaže...

Može i bolje.

Ma moze ali i ovo je odlicno u usporedbi sa "fen-zujanjem" elektromotora.

13 godina
protjeran
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Slash 666 kaže...
Gh0sT kaže...

Ma dovoljno je cuti kako ovi auti zvuce, odmah vam se pocmu "gaditi" elektro motori. Ovaj zvuk je perverzija.

 

Može i bolje.

  naravno :D

 

14 godina
protjeran
offline
SWIGZ baterijama do 250 km/h
Elektro motori su odlicni.bez zagadivanja,bez skupog odrzavanja i prejeftino punjenje baterija(iako skupa oprema u startu).evo jedan primjer sta se tice potrosnje. na 100 km benzinski motocikl potrosi oko 30 kn goriva,za 30 kn elektricni bike moze preci 1000 km(naravno s punjenjem,svakih sto km).
lijepo li je Hrvat biti,majko hvala ti
Poruka je uređivana zadnji put sri 9.2.2011 8:32 (Toni93).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
SWIGZ baterijama do 250 km/h

Evo kako elektricni auto jede Porche GT za marendu:

 
4 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
tnakir kaže...

Evo kako elektricni auto jede Porche GT za marendu:

 

1/4 milje hahaha.

A naravno da ce dobit kada nema kila. Stavi utrku na milju pas vidit di ce zaprasit a onaj ferari nije ni vozio kako triba.

Nema do okretaja i deranja iz motora. Pa vi pricajte kako je jeftiniji elektro car i jednostavniji za odrzavanje malo morgen. pogledajte malo cijene baterija i pogledajte test iz njemacke potpuno elektricnih auta

15 godina
offline
RE: SWIGZ baterijama do 250 km/h
Duje00 kaže...
tnakir kaže...

Evo kako elektricni auto jede Porche GT za marendu:

 

1/4 milje hahaha.

A naravno da ce dobit kada nema kila. Stavi utrku na milju pas vidit di ce zaprasit a onaj ferari nije ni vozio kako triba.

Nema do okretaja i deranja iz motora. Pa vi pricajte kako je jeftiniji elektro car i jednostavniji za odrzavanje malo morgen. pogledajte malo cijene baterija i pogledajte test iz njemacke potpuno elektricnih auta

Zapravo nije bila poanta u masi, vec u tome kako elektricni motori imaju ujednacen moment neovisno o broju okretaja, dok se kod motora sa unutarnjim izgaranjem visok moment postize na vrlo visokim okretajima. Zbog toga elektricni motor ima ovoliku akceleraciju, dok ga GT vjerovatno presiba na kraju.

14 godina
neaktivan
offline
SWIGZ baterijama do 250 km/h

Ima ovako dobru akceleraciju velikim dijelom zbog veoma male mase. Petstotinjak kila naprema 1200 Carrerinih.

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice