0-100 za 2.8sec je stvarno jako puno za sedan. Takvo ubrzanje imaju sportki auti od 1m eura.
Sve je to jako slabo dok se baterije ne unaprijede ništa od toga.
Baterije nisu problem. Napuniš auto jednom preko noči do 100% i voziš ga par dana ne vjerujem da budeš u 1 danu prešao preko 500km. A i ako budeš velika je šansa da budeš naišao na 1 supercharger, uskoro i u HR.
Sve je to jako slabo dok se baterije ne unaprijede ništa od toga.
Što je slabo? Ajde baš me zanima, reci molim te.
Obiteljska limuzina s ubrzanjem u klasi bugatti veyrona... ma koji vrag
Obiteljska limuzina s ubrzanjem u klasi bugatti veyrona... ma koji vrag
neki dan me prijatelj provozao u tome, i mogu reć kad te onaj šut udari. zalijepiš se za sic. nema tu šaltanja brzina, nabijanja okretaja, to kad krene je ko vlak. ili kako on kaže do nekih 100 a onda polako opada taj početni pritisak.
i mogu reć nije to auto za naše ceste. bar ne još. dok ne zaživi malo tih punjača na više mjesta.
tehnološki desetljećima ispred ostalih, ne troši (izravno) tekuće dinosaure i izvrsno izgleda. plus prostran je i dobro načinjen. i ima naziv po Nidži iz Smiljana. još samo da je nofaca za nj ...
Super su općenito električni auti...
Kod Tesle je možda problem domet, tj. zato jer je možda namjenjen trenutno nekoj biznis klasi sa puno novaca, ali takvi često imaju i neki koji ide na naftu :D
Gradski električni auti su odlični, samo se nadam još padu cijena...
Baterije nisu problem. Napuniš auto jednom preko noči do 100% i voziš ga par dana ne vjerujem da budeš u 1 danu prešao preko 500km. A i ako budeš velika je šansa da budeš naišao na 1 supercharger, uskoro i u HR.
P85d nema domet 500km vec 380, i to kontroliranih (citaj: da vozis kaj stara baba). 500 ima prva verzija samo sa straznjim pogonom. A ako koristis sve didje badje i vozis ga ko ludjak ima i manje od 380.
Baterije nisu problem. Napuniš auto jednom preko noči do 100% i voziš ga par dana ne vjerujem da budeš u 1 danu prešao preko 500km. A i ako budeš velika je šansa da budeš naišao na 1 supercharger, uskoro i u HR.
P85d nema domet 500km vec 380, i to kontroliranih (citaj: da vozis kaj stara baba). 500 ima prva verzija samo sa straznjim pogonom. A ako koristis sve didje badje i vozis ga ko ludjak ima i manje od 380.
nebitno kilometraža. cijena "goriva" za pređeni kilometar je 10 lipa, za razliku od takvih auta gdje je 1km, 1 kuna i više po km.
Super su općenito električni auti...
Kod Tesle je možda problem domet, tj. zato jer je možda namjenjen trenutno nekoj biznis klasi sa puno novaca, ali takvi često imaju i neki koji ide na naftu :D
Gradski električni auti su odlični, samo se nadam još padu cijena...
Ne vidim problem u dometu jer je on trenutno najveći od komercijalnih električnih automobila.
A i Superchargeri rješavaju problem sa dometom kod dugačkih putovanja.
Mislim da 491km kod 90 kWh P90D sa 761 ks nije malo.
Pa čak i da uslijed brže vožnje to postane 400 km i dalje je više nego dovoljno za 99% ljudi
Bolje se zapitatje kolika će vam bit registracija i osiguranje kad se poveća broj tih električnih auta. Pa nije država glupa. Treba negdje nadoknadit pare od trošarina za gorivo. Za 10 godina će za registraciju takvog auta trebat 50k kuna ako ne i više.
A ako do toga dođe tko kaže da svoj auto nemogu registrirati u drugoj EU državi
A ako do toga dođe tko kaže da svoj auto nemogu registrirati u drugoj EU državi
Pa i nemožeš ga registrirati je je to carinski prekršaj. Osim toga da nema prihoda od trošarina na gorivo hrvatski proračun ne bi izdržao. A i druge države ubiru dosta novaca od trošarina. Jedino u americi nema tako velikih nameta. Jedan primjer registracija auta na plin kod nas je skuplja i to dosta a plin je po njima bolji za okoliš.
Jedino u americi nema tako velikih nameta. Jedan primjer registracija auta na plin kod nas je skuplja i to dosta a plin je po njima bolji za okoliš.
Nekoliko američkih saveznih država ima posebni porez na električna vozila za održavanje infrastrukture, što se inače ubire kroz cijenu goriva - npr. u Virginiji 64 dolara godišnje, u državi Washington 100 dolara godišnje, ...
A ako do toga dođe tko kaže da svoj auto nemogu registrirati u drugoj EU državi
Pa i nemožeš ga registrirati je je to carinski prekršaj. Osim toga da nema prihoda od trošarina na gorivo hrvatski proračun ne bi izdržao. A i druge države ubiru dosta novaca od trošarina. Jedino u americi nema tako velikih nameta. Jedan primjer registracija auta na plin kod nas je skuplja i to dosta a plin je po njima bolji za okoliš.
Mogu,uvezem ga u drugu EU državu i registriram.
Da,svi ubiru ali pogledaj povlastice u Norveškoj samo za električne aute.
http://www.tnp.no/norway/economy/4263-can-norway-electric-car-success-be-a-model-for-worldij
Tamo si oslobođen PDV-a,svih ostalih poreza na kupovinu el. auta,ne plaćaš godišnji porez,parking i autoceste te smiješ koristiti i trake za autobuse.
Jedino u americi nema tako velikih nameta. Jedan primjer registracija auta na plin kod nas je skuplja i to dosta a plin je po njima bolji za okoliš.
Nekoliko američkih saveznih država ima posebni porez na električna vozila za održavanje infrastrukture, što se inače ubire kroz cijenu goriva - npr. u Virginiji 64 dolara godišnje, u državi Washington 100 dolara godišnje, ...
Milsio sam na gorivo koje nema tolike namete i jeftino je.
A ako do toga dođe tko kaže da svoj auto nemogu registrirati u drugoj EU državi
Pa i nemožeš ga registrirati je je to carinski prekršaj. Osim toga da nema prihoda od trošarina na gorivo hrvatski proračun ne bi izdržao. A i druge države ubiru dosta novaca od trošarina. Jedino u americi nema tako velikih nameta. Jedan primjer registracija auta na plin kod nas je skuplja i to dosta a plin je po njima bolji za okoliš.
Mogu,uvezem ga u drugu EU državu i registriram.
Da,svi ubiru ali pogledaj povlastice u Norveškoj samo za električne aute.
http://www.tnp.no/norway/economy/4263-can-norway-electric-car-success-be-a-model-for-worldij
Tamo si oslobođen PDV-a,svih ostalih poreza na kupovinu el. auta,ne plaćaš godišnji porez,parking i autoceste te smiješ koristiti i trake za autobuse.
Govorim o budućnosti. Gdje ce se nadoknadit pare ako se poveća broj električnih auta i kad padne kupovina goriva. Jedino kroz dodatne poreze. Svi će se vozit za džabe. Pogotovo npr na moru stave solarne panele i imaju besplatnu struju.
Da,svi ubiru ali pogledaj povlastice u Norveškoj samo za električne aute.
http://www.tnp.no/norway/economy/4263-can-norway-electric-car-success-be-a-model-for-worldij
Tamo si oslobođen PDV-a,svih ostalih poreza na kupovinu el. auta,ne plaćaš godišnji porez,parking i autoceste te smiješ koristiti i trake za autobuse.
To je dovelo do zakrčenih traka - od svibnja ove godine, lokalne jedinice mogu odlučivati hoće li dopustiti vožnju električnim vozilima u trakama za autobuse; u većim gradovima će se ta povlastica gotovo sigurno ukinuti.
Povlastice na oslobađanje od poreza su produžene do 2017. godine; od siječnja 2018., vlasnici EV-a plaćat će polovicu godišnjeg poreza, a od 2020., puni iznos. Razmatra se i zamjena oslobađanja od plaćanja PDV-a subvencijom koja bi mogla biti ograničene visine i smanjivati se kako se tehnologija EV-a razvija.
I ako registracija bude skuplja, opet vjerujem da bude bilo jeftinije nego da imaš auto na benzin. Struja je jeftinija od goriva. A možeš i besplatno puniti auto.
Osim toga države daju novac za kupnju el auta, i hr je davala nedavno.
Baterije nisu problem. Napuniš auto jednom preko noči do 100% i voziš ga par dana ne vjerujem da budeš u 1 danu prešao preko 500km. A i ako budeš velika je šansa da budeš naišao na 1 supercharger, uskoro i u HR.
P85d nema domet 500km vec 380, i to kontroliranih (citaj: da vozis kaj stara baba). 500 ima prva verzija samo sa straznjim pogonom. A ako koristis sve didje badje i vozis ga ko ludjak ima i manje od 380.
Model S nikad nije imao 500 km. P85D ima 400 km. Ovaj 85D ima 430 km. I nije samo u kontroliranim uvjetima, poprilično je točna ta procjena za real life.
Kad naprave auto koji bude ispod 300k kn nek se jave a do onda nek sisaju bogate ovce. Taj auto se ne kupuje radi potrosnje i ustede jer kosta pk i previse. Auto za bogatase koji se furaju na zeleno.
Auti su bomba i da dobim na lotu bi kupio ovaj novi D model. Inace taj auto spimpani do jaja kosta preko milijun kuna. Ako mislite da netko kupuje auto za milju da uspara na gorivu ili jer mu je stalo do okolisa onda ste u najmanju ruku naivni.
Da sam smrdljivo bogat kupil bi minimalno dva. Jedan bi bil na punjacu dok bi s drugim kuril gume :)
Model III bi trebao biti prekretnica za ovu tvrtku.
Nagađa se jer nema još nikakve objave, da bi išao na tržište sa cijenom od oko 35 000$ za US,
dok bi se domet kretao oko 200 milja ~ 320 km
Ako je to tvoj vrhunac razmisljanja - ok.
Ja kad bi ga kupio cijena po km i zelena voznja nisu niti blizu prioriteta i razloga kupnje.
Da si se vozio u Tesli znao bi o cemu pricam.
Kad naprave auto koji bude ispod 300k kn nek se jave a do onda nek sisaju bogate ovce. Taj auto se ne kupuje radi potrosnje i ustede jer kosta pk i previse. Auto za bogatase koji se furaju na zeleno.
Auti su bomba i da dobim na lotu bi kupio ovaj novi D model. Inace taj auto spimpani do jaja kosta preko milijun kuna. Ako mislite da netko kupuje auto za milju da uspara na gorivu ili jer mu je stalo do okolisa onda ste u najmanju ruku naivni.
Da sam smrdljivo bogat kupil bi minimalno dva. Jedan bi bil na punjacu dok bi s drugim kuril gume :)
Ovo sam samo htio boldat ;)
Ekipa zabrijala na Teslu, ekologiju i cijenu po predjenom kilometru, za nepovjerovat, niko ne gleda koliko u startu kosta
Osnovni model starta na 74 200 € (cijena u DE).
Ako neko hoce ovaj top model koji ide od 0-100 za 2,8sec kosta ce ga ladnih 125 000 €, to je cca milijun kuna
Za te pare mozes birat sta god hoces. Mercedes E/CLS/S, Audi A6/A7/A8, BMW 5/6/7 pa cak i egzotiku tipa Porsche Panamera, Maserati Ghibli/Quatroporte.
Model S je statusni simbol bogatih koji se furaju na "zeleno", kao sto je Prius bio prije 10ak god.
Najgore od svega sto Model S i nije neki poseban "luksuz". Izvana izgleda jako elegantno, no iznutra je srednja zalost pa Škoda Superb ima bolji dizajn i ergonomiju interijera
Ako je to tvoj vrhunac razmisljanja - ok.
Ja kad bi ga kupio cijena po km i zelena voznja nisu niti blizu prioriteta i razloga kupnje.
Da si se vozio u Tesli znao bi o cemu pricam.
Vožnja je jeftinija i ekološki prihvatljiva. Ali da bi to bilo isplativo auto bi trebao biti puno jeftiniji.
Model III bi mogao biti financiski isplativ. Dok model s i x NE.
Da imam novca sigurno bi kupio teslin auto. Ali zato što je jeftinija vožnja ne. Jer ipak cjena auta je visoka.
Jeftini EL auti štede na gorivu. Ako naprave jeftini auto od 30 000$ (nije baš tako jeftino) i da ima domet od 300km bilo bi možda isplativo. Ako se stave punjači na svakih 200km.
Ako je to tvoj vrhunac razmisljanja - ok.
Ja kad bi ga kupio cijena po km i zelena voznja nisu niti blizu prioriteta i razloga kupnje.
Da si se vozio u Tesli znao bi o cemu pricam.
Pošto meni repliciraš, pa ću ti odgovoriti.
Ne, ne mislim da ljudi koji kupe Model S idu sa mišlju da voze nešto što je ekonomičnije (ne znam gdje si to pročitao u mom postu)već nešto što je vrh tehnologije, nešto unikatno. Sama vožnja EV (pa i kod malih vozila) je posve druga filozofija vožnje.
Slično razmišljaju i kupci SUV-ova, želimo biti zapaženi, moćno izgledati i biti relativno sigurniji.
Oni koji imaju puno novaca kupuju srcem, osvaja se kupca, dizajnom, tehnologijom, perfomansama...
p.s.
Model III će biti racionalniji (cjenovno pristupačniji), pa i Chevrolet Bolt koji uskoro dolazi će imati slične vrijednosti, a to je ono što bi moglo privući više kupaca, naravno govorim za zapadne zemlje.
Svejedno, dobar odgovor.