Ne da je posebno bitno, ali ovo nije jetpack - nema jet (mlazni) motor. Ovo je nekakav hovercraft, s klipnim motorom i propelerima.
Ne da je posebno bitno, ali ovo nije jetpack - nema jet (mlazni) motor. Ovo je nekakav hovercraft, s klipnim motorom i propelerima.
rekao bi crnogorac: nije čoek tica!
Ovo meni treba za do posla....
jest u nas ce to doci,zamisljam kad ustanem vidim todora kako sa đetpakom leti iznad koza i dere se i psuje zeni majku
Još jedna igračka društvenih elita. Ja ću si ga moći priuštiti za 20-30 godina s nekog aero otpada (susjed ga popravi) tako da mogu skoknuti s njim do obližnje trgovine (i kakve sam sreće, fulao bih krov prilikom slijetanja).
Micek poanta je fulati krov a ne razbiti 15m2 biber crijepa...
Samo nam je to još falilo sad budu lobotomci padali s neba, srećom cijena je visoka tako još ima nade.
Nit' je jet, nit' je pack. Ovo je leteća platforma - bespilotna letjelica i ultralaka letjelica s mjestom za pilota - s vertikalnim uzlijetanjem i slijetanjem, opremljena benzinskim V4 motorom snage 200 konja i dva zaklonjena propelera (ducted fan), sa spremnikom benzina dovoljnog kapaciteta za oko 30 minuta leta.
Tamošnja kompanija Martin Aircraft već gotovo 35 godina radi na razvoju koncepta koji je osmislio njezin osnivač Glenn Martin
(sa službenih stranica): In 1998, Glenn formed GNM Ltd and in 2008 the company was renamed the Martin Aircraft Company.
Budući da je kompanija je osnovana 1998. godine, ona na razvoju ne radi 35 godina nego 17 godina - Glenn Martin (osnivač kompanije) radi na razvoju od 1981. godine, tj. do danas, 34 godine.