Malo te Uber vijesti postaju naporane. Taksi se ionak kod nas koristi samo u nocnoj voznji za razvazanje pijanca iz klubova.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Meni je zanimljivo vidjeti kako se uhljebska aparatura i zastarjela usluga bore s novom, kapitalističkom verzijom
Malo te Uber vijesti postaju naporane. Taksi se ionak kod nas koristi samo u nocnoj voznji za razvazanje pijanca iz klubova.
Uber vijesti na BUG-u su ono što su nekad bile Bitcoin vijesti na BUG-u - nekakvo sumnjivo forsiranje i udaranje mrtvog konja ili kako se već prevodi ta fraza.
Meni je zanimljivo vidjeti kako se uhljebska aparatura i zastarjela usluga bore s novom, kapitalističkom verzijom
ruku pod ruku kako drugačije. Nanjušili ovce pa da i oni malo pomaste brkove. Ajde shvatio bi da je 10-20% jeftinija ali ne u neki situacijama i skuplja verzija.
Najveći problem u HR što nema zaštićenosti stanovnika ( sindikati koji bi trebali štitit i oni korumpirani te nesposobni ) i pre skupo gorivo, birokracija itd. i onda dođe jedno s drugim pre skupa usluga. Izbori bi trebali biti svake godine pa da se barem 50% vremena radi a ne okvako 6 mjeseci u 4 godine nema smisla.
Uber vijesti na BUG-u su ono što su nekad bile Bitcoin vijesti na BUG-u - nekakvo sumnjivo forsiranje i udaranje mrtvog konja ili kako se već prevodi ta fraza.
Mužnja mrtve krave. :Đ
nikako,kao u drugim taxi vozilima(ako uopće to postoji),ili to zavisi od uobičajene obvezne police osiguranog vozila!?
Znači, tako!
Europa je stara uštoljena baba koja se nikako ne želi mjenjati. Ne daju Ameru da posluje, te da sve baci na tržište, nego štiti zakonom one koji žele držati neku određenu cijenu.
Nema tržišnog natjecanja, pa tko uspije super, a tko ne, neka se bavi nečim drugim.
Europa nije spremna za pravi biznis.
Mužnja mrtve krave. :Đ
i sedlanje mrtvog konja.
Europa je stara uštoljena baba koja se nikako ne želi mjenjati. Ne daju Ameru da posluje, te da sve baci na tržište, nego štiti zakonom one koji žele držati neku određenu cijenu.
Ma nije to baš tako. Taksi prijevoz vrsta je javnog prijevoza što znači da grad odgovara za dostupnost i kvalitetu usluge. Kod onog Ubera koji može voziti svatko toga nema pa se mogu javiti razne neugodnosti. Kakvi god bili, šahisti će ti biti dostupni i na Noć vještica i na Novu godinu. Uberovi vozači možda će biti dostupni za Noć vještica, ali za Novu godinu, Božić, Uskrs...?
O.K., slažem se. Al' primjerice kada je Bandić dao da u ZG dođu oni iz Cammea, komentar šahista iz Radio Taxi ZG je bio ovakav:
"Najbolji opis njihova mentalnog stanja dao je jedan taksist odgovarajući na novinarsko pitanje misli li da će dolaskom konkurencije propasti. “Je l’ vi imate naftno polje? Je l’ biste dali još nekome zapiknuti cijev u vaše polje? Biste li?”, pita on."
Znači, neka postoji i više igrača na tržištu, al' neka imaju obavezu uvijek biti na terenu, uvijek i svagdje.
Zašto netko za svojim autom, ne bi bio slobadan taxist, pa da se ne vozi sam primjerice od doma do posla?
Mogu jedni opstojati kraj drugih.
O LOL. Ma o kakvom vi startupu pricate? 10 milijardi dolara prihoda se predvidja za 2015.
http://www.businessinsider.com/uber-revenue-projection-in-2015-2014-11
Usporedbe radi, cijelo hrvatsko gospodarstvo ostvaruje 58 milijardi dolara (nas BDP).
Zar to nije rad na crno ? Jer ak vozis za Uber ti nisi zaposlen ?
I kaj ak ti se auto pokvari, hoce oni snosit troskove ?
Europa je stara uštoljena baba koja se nikako ne želi mjenjati. Ne daju Ameru da posluje, te da sve baci na tržište, nego štiti zakonom one koji žele držati neku određenu cijenu.
Ma nije to baš tako. Taksi prijevoz vrsta je javnog prijevoza što znači da grad odgovara za dostupnost i kvalitetu usluge. Kod onog Ubera koji može voziti svatko toga nema pa se mogu javiti razne neugodnosti. Kakvi god bili, šahisti će ti biti dostupni i na Noć vještica i na Novu godinu. Uberovi vozači možda će biti dostupni za Noć vještica, ali za Novu godinu, Božić, Uskrs...?
Vidim da ne koristis Uber. Uber ce biti dostupniji upravo u takvim danima nego drugi jer se tad penje cijena usluge. Uber za specijalne trenutke (petak navecer, praznik, prvi dan velikog snijega i sl.) podize cijene usluga i tada svi zele voziti jer je veca lova. To s certificiranjem taxi vozaca je bas kako PzKpfw kaze, sticenje zakonom starih uhljeba.
Zar to nije rad na crno ? Jer ak vozis za Uber ti nisi zaposlen ?
I kaj ak ti se auto pokvari, hoce oni snosit troskove ?
Da, dobiješ novi auto, a i ovaj koji ti se pokvario možeš zadržati, ako lijepo zamoliš još ga i poprave.
Zar to nije rad na crno ? Jer ak vozis za Uber ti nisi zaposlen ?
I kaj ak ti se auto pokvari, hoce oni snosit troskove ?
Da, dobiješ novi auto, a i ovaj koji ti se pokvario možeš zadržati, ako lijepo zamoliš još ga i poprave.
Sarkazam. Znaci odgovori su negativni.
Zasto bi onda uopce netko vozio za njih ? Sjebes si auto, nejde ti nikakav staž. Uglavnom ne mozes zivjet od toga.
Vidim da ne koristis Uber. Uber ce biti dostupniji upravo u takvim danima nego drugi jer se tad penje cijena usluge. Uber za specijalne trenutke (petak navecer, praznik, prvi dan velikog snijega i sl.) podize cijene usluga i tada svi zele voziti jer je veca lova. To s certificiranjem taxi vozaca je bas kako PzKpfw kaze, sticenje zakonom starih uhljeba.
Toga u Zagrebu nema. Da ima, tek onda ne bih koristila nešto što ne znam koliko ću platiti - kod Cammea, Eko Taksija pa i RTZ-a točno znam koliku ću cifru platiti jer su cijene fiksne.
Toga u Zagrebu nema. Da ima, tek onda ne bih koristila nešto što ne znam koliko ću platiti - kod Cammea, Eko Taksija pa i RTZ-a točno znam koliku ću cifru platiti jer su cijene fiksne.
Ne samo to, prema kalkulacijama koje sam vidio (ako su točne - Uber uzima 25% provizije), ne bih ih koristio ni da su jedini.
A i iz tog razloga ni nema nešto vozača.
Ne samo to, prema kalkulacijama koje sam vidio (ako su točne - Uber uzima 25% provizije), ne bih ih koristio ni da su jedini.
A i iz tog razloga ni nema nešto vozača.
Da, s tim surge pricingom su često skuplji nego klasična usluga s licenciranim vozačima. Ljudi su povodljivi, a često je taj Uber lošija usluga nego obični taksiji.
Zar to nije rad na crno ? Jer ak vozis za Uber ti nisi zaposlen ?
I kaj ak ti se auto pokvari, hoce oni snosit troskove ?
Da, dobiješ novi auto, a i ovaj koji ti se pokvario možeš zadržati, ako lijepo zamoliš još ga i poprave.
Sarkazam. Znaci odgovori su negativni.
Zasto bi onda uopce netko vozio za njih ? Sjebes si auto, nejde ti nikakav staž. Uglavnom ne mozes zivjet od toga.
Nije to namijenjeno da se koristi kako se danas koristi, ovo s licenciranim taksistima je glupo. Da može svatko koristiti onda bi otišao s posla, upalio Uber, odradio 1-2 vožnje i možda završiš u kvartu gdje si doma i zaradiš extra 50-100 kn, a nisi platio niti put do doma.
Vidim da ne koristis Uber. Uber ce biti dostupniji upravo u takvim danima nego drugi jer se tad penje cijena usluge. Uber za specijalne trenutke (petak navecer, praznik, prvi dan velikog snijega i sl.) podize cijene usluga i tada svi zele voziti jer je veca lova. To s certificiranjem taxi vozaca je bas kako PzKpfw kaze, sticenje zakonom starih uhljeba.
Toga u Zagrebu nema. Da ima, tek onda ne bih koristila nešto što ne znam koliko ću platiti - kod Cammea, Eko Taksija pa i RTZ-a točno znam koliku ću cifru platiti jer su cijene fiksne.
Kad su takve situacije onda nema ni Cammea ni Eko taksija ni niti jednog drugog.
Nije to namijenjeno da se koristi kako se danas koristi, ovo s licenciranim taksistima je glupo.
Drugačije kod nas ne ide, previše toga treba mijenjati.
I da licencirani vozači vide korist bilo bi bitno bolje, ali uz enormnih 25% koje uzme Uber je neisplativo.
Znači, tako!
Europa je stara uštoljena baba koja se nikako ne želi mjenjati. Ne daju Ameru da posluje, te da sve baci na tržište, nego štiti zakonom one koji žele držati neku određenu cijenu.
Nema tržišnog natjecanja, pa tko uspije super, a tko ne, neka se bavi nečim drugim.
Europa nije spremna za pravi biznis.
Ne, nego su Njemci dovoljno ogranizirani i dostupni da nemaju razloga za to isto davati proviziju Amerikancu kojem je takav model poslovanja utješna nagrada kad nisu uspili natjerati Njemce da strancu prepuste kontrolu nad javnom uslugom.
Mi, s druge strane nekako uspijevamo pljuvati državu jer je upravo to napravila prodajom HT-a Njemcima i time unazadila razvoj širokopojasne infrastrukture godinama, a u isto vrijeme veličati Uber jer otima državi kontrolu nad drugom uslugom koja spada pod osnovne javne usluge i inrastrukturu.