Nijemci ne žele voziti za Uber

poruka: 22
|
čitano: 4.489
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Nijemci ne žele voziti za Uber".
8 godina
offline
Nijemci ne žele voziti za Uber

Malo te Uber vijesti postaju naporane. Taksi se ionak kod nas koristi samo u nocnoj voznji za razvazanje pijanca iz klubova.

Moj PC  
24 3 hvala 1
15 godina
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
ili kad penzici idu na Rebro na kontrolu, ali oni i onako ne koriste Uber...:)
R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011. http://facebook.com/MandicPhoto
14 godina
neaktivan
offline
Nijemci ne žele voziti za Uber

Meni je zanimljivo vidjeti kako se uhljebska aparatura i zastarjela usluga bore s novom, kapitalističkom verzijom

Now the only thing a rambler needs is a suitcase and a gun. The only time he’s satisfied is when he’s on the run.
Moj PC  
2 1 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
Santana kaže...

Malo te Uber vijesti postaju naporane. Taksi se ionak kod nas koristi samo u nocnoj voznji za razvazanje pijanca iz klubova.

 Uber vijesti na BUG-u su ono što su nekad bile Bitcoin vijesti na BUG-u - nekakvo sumnjivo forsiranje i udaranje mrtvog konja ili kako se već prevodi ta fraza. 

Koristimo domaće proizvode za pranje zuba - Kalodont (Saponia Osijek)
14 godina
neaktivan
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
crazy_luđak kaže...

Meni je zanimljivo vidjeti kako se uhljebska aparatura i zastarjela usluga bore s novom, kapitalističkom verzijom

 ruku pod ruku kako drugačije. Nanjušili ovce pa da i oni malo pomaste brkove. Ajde shvatio bi da je 10-20% jeftinija ali ne u neki situacijama i skuplja verzija. 

Najveći problem u HR što nema zaštićenosti stanovnika ( sindikati koji bi trebali štitit i oni korumpirani te nesposobni ) i pre skupo gorivo, birokracija itd. i onda dođe jedno s drugim pre skupa usluga. Izbori bi trebali biti svake godine pa da se barem 50% vremena radi a ne okvako 6 mjeseci u 4 godine nema smisla.

8 godina
odjavljen
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
Onjegin kaže...

 Uber vijesti na BUG-u su ono što su nekad bile Bitcoin vijesti na BUG-u - nekakvo sumnjivo forsiranje i udaranje mrtvog konja ili kako se već prevodi ta fraza. 

 Mužnja mrtve krave. :Đ

Znaš kako kažu za internet – muškarci su muškarci, žene su također muškarci, a klinci su tajni agenti. – Lastan, travanj 2010.
12 godina
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
Koliko sam (o)siguran kao korisnik:
nikako,kao u drugim taxi vozilima(ako uopće to postoji),ili to zavisi od uobičajene obvezne police osiguranog vozila!?
Marija,daj mi jednu pivu ubi me ova gravitacija
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Nijemci ne žele voziti za Uber

Znači, tako!

Europa je stara uštoljena baba koja se nikako ne želi mjenjati. Ne daju Ameru da posluje, te da sve baci na tržište, nego štiti zakonom one koji žele držati neku određenu cijenu.

 

Nema tržišnog natjecanja, pa tko uspije super, a tko ne, neka se bavi nečim drugim.

Europa nije spremna za pravi biznis.

Panzerkampfwagen. Dinamo Zagreb iznad svih. Dinamovac!
Moj PC  
2 4 hvala 0
15 godina
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
Arendelle kaže...

 Mužnja mrtve krave. :Đ

 i sedlanje mrtvog konja. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
8 godina
odjavljen
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
PzKpfw kaže...

Europa je stara uštoljena baba koja se nikako ne želi mjenjati. Ne daju Ameru da posluje, te da sve baci na tržište, nego štiti zakonom one koji žele držati neku određenu cijenu.

 Ma nije to baš tako. Taksi prijevoz vrsta je javnog prijevoza što znači da grad odgovara za dostupnost i kvalitetu usluge. Kod onog Ubera koji može voziti svatko toga nema pa se mogu javiti razne neugodnosti. Kakvi god bili, šahisti će ti biti dostupni i na Noć vještica i na Novu godinu. Uberovi vozači možda će biti dostupni za Noć vještica, ali za Novu godinu, Božić, Uskrs...?

Znaš kako kažu za internet – muškarci su muškarci, žene su također muškarci, a klinci su tajni agenti. – Lastan, travanj 2010.
10 godina
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber

O.K., slažem se. Al' primjerice kada je Bandić dao da u ZG dođu oni iz Cammea, komentar šahista iz Radio Taxi ZG je bio ovakav:

 

"Najbolji opis njihova mentalnog stanja dao je jedan taksist odgovarajući na novinarsko pitanje misli li da će dolaskom konkurencije propasti. “Je l’ vi imate naftno polje? Je l’ biste dali još nekome zapiknuti cijev u vaše polje? Biste li?”, pita on."

 

Znači, neka postoji i više igrača na tržištu, al' neka imaju obavezu uvijek biti na terenu, uvijek i svagdje.

 

Zašto netko za svojim autom, ne bi bio slobadan taxist, pa da se ne vozi sam primjerice od doma do posla?

Mogu jedni opstojati kraj drugih.

 

Panzerkampfwagen. Dinamo Zagreb iznad svih. Dinamovac!
16 godina
offline
Nijemci ne žele voziti za Uber

O LOL. Ma o kakvom vi startupu pricate? 10 milijardi dolara prihoda se predvidja za 2015.

 

http://www.businessinsider.com/uber-revenue-projection-in-2015-2014-11

 

 

Usporedbe radi, cijelo hrvatsko gospodarstvo ostvaruje 58 milijardi dolara (nas BDP).

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Nijemci ne žele voziti za Uber

Zar to nije rad na crno ? Jer ak vozis za Uber ti nisi zaposlen ?

I kaj ak ti se auto pokvari, hoce oni snosit troskove ?

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.11.2015 9:41 (Santana).
Moj PC  
0 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
Arendelle kaže...
PzKpfw kaže...

Europa je stara uštoljena baba koja se nikako ne želi mjenjati. Ne daju Ameru da posluje, te da sve baci na tržište, nego štiti zakonom one koji žele držati neku određenu cijenu.

 Ma nije to baš tako. Taksi prijevoz vrsta je javnog prijevoza što znači da grad odgovara za dostupnost i kvalitetu usluge. Kod onog Ubera koji može voziti svatko toga nema pa se mogu javiti razne neugodnosti. Kakvi god bili, šahisti će ti biti dostupni i na Noć vještica i na Novu godinu. Uberovi vozači možda će biti dostupni za Noć vještica, ali za Novu godinu, Božić, Uskrs...?

 Vidim da ne koristis Uber. Uber ce biti dostupniji upravo u takvim danima nego drugi jer se tad penje cijena usluge. Uber za specijalne trenutke (petak navecer, praznik, prvi dan velikog snijega i sl.) podize cijene usluga i tada svi zele voziti jer je veca lova. To s certificiranjem taxi vozaca je bas kako PzKpfw kaze, sticenje zakonom starih uhljeba.

16 godina
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
Santana kaže...

Zar to nije rad na crno ? Jer ak vozis za Uber ti nisi zaposlen ?

I kaj ak ti se auto pokvari, hoce oni snosit troskove ?

 Da, dobiješ novi auto, a i ovaj koji ti se pokvario možeš zadržati, ako lijepo zamoliš još ga i poprave.

8 godina
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
Eyekool kaže...
Santana kaže...

Zar to nije rad na crno ? Jer ak vozis za Uber ti nisi zaposlen ?

I kaj ak ti se auto pokvari, hoce oni snosit troskove ?

 Da, dobiješ novi auto, a i ovaj koji ti se pokvario možeš zadržati, ako lijepo zamoliš još ga i poprave.

 Sarkazam. Znaci odgovori su negativni.

Zasto bi onda uopce netko vozio za njih ? Sjebes si auto, nejde ti nikakav staž. Uglavnom ne mozes zivjet od toga.

8 godina
odjavljen
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
zoki.zlikowski kaže...

 Vidim da ne koristis Uber. Uber ce biti dostupniji upravo u takvim danima nego drugi jer se tad penje cijena usluge. Uber za specijalne trenutke (petak navecer, praznik, prvi dan velikog snijega i sl.) podize cijene usluga i tada svi zele voziti jer je veca lova. To s certificiranjem taxi vozaca je bas kako PzKpfw kaze, sticenje zakonom starih uhljeba.

 Toga u Zagrebu nema. Da ima, tek onda ne bih koristila nešto što ne znam koliko ću platiti - kod Cammea, Eko Taksija pa i RTZ-a točno znam koliku ću cifru platiti jer su cijene fiksne.

Znaš kako kažu za internet – muškarci su muškarci, žene su također muškarci, a klinci su tajni agenti. – Lastan, travanj 2010.
16 godina
online
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
Arendelle kaže...

 Toga u Zagrebu nema. Da ima, tek onda ne bih koristila nešto što ne znam koliko ću platiti - kod Cammea, Eko Taksija pa i RTZ-a točno znam koliku ću cifru platiti jer su cijene fiksne.

Ne samo to, prema kalkulacijama koje sam vidio (ako su točne - Uber uzima 25% provizije), ne bih ih koristio ni da su jedini.

A i iz tog razloga ni nema nešto vozača.

8 godina
odjavljen
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
Old Iggy kaže...

Ne samo to, prema kalkulacijama koje sam vidio (ako su točne - Uber uzima 25% provizije), ne bih ih koristio ni da su jedini.

A i iz tog razloga ni nema nešto vozača.

 Da, s tim surge pricingom su često skuplji nego klasična usluga s licenciranim vozačima. Ljudi su povodljivi, a često je taj Uber lošija usluga nego obični taksiji.

Znaš kako kažu za internet – muškarci su muškarci, žene su također muškarci, a klinci su tajni agenti. – Lastan, travanj 2010.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
Santana kaže...
Eyekool kaže...
Santana kaže...

Zar to nije rad na crno ? Jer ak vozis za Uber ti nisi zaposlen ?

I kaj ak ti se auto pokvari, hoce oni snosit troskove ?

 Da, dobiješ novi auto, a i ovaj koji ti se pokvario možeš zadržati, ako lijepo zamoliš još ga i poprave.

 Sarkazam. Znaci odgovori su negativni.

Zasto bi onda uopce netko vozio za njih ? Sjebes si auto, nejde ti nikakav staž. Uglavnom ne mozes zivjet od toga.

 Nije to namijenjeno da se koristi kako se danas koristi, ovo s licenciranim taksistima je glupo. Da može svatko koristiti onda bi otišao s posla, upalio Uber, odradio 1-2 vožnje i možda završiš u kvartu gdje si doma i zaradiš extra 50-100 kn, a nisi platio niti put do doma.

Arendelle kaže...
zoki.zlikowski kaže...

 Vidim da ne koristis Uber. Uber ce biti dostupniji upravo u takvim danima nego drugi jer se tad penje cijena usluge. Uber za specijalne trenutke (petak navecer, praznik, prvi dan velikog snijega i sl.) podize cijene usluga i tada svi zele voziti jer je veca lova. To s certificiranjem taxi vozaca je bas kako PzKpfw kaze, sticenje zakonom starih uhljeba.

 Toga u Zagrebu nema. Da ima, tek onda ne bih koristila nešto što ne znam koliko ću platiti - kod Cammea, Eko Taksija pa i RTZ-a točno znam koliku ću cifru platiti jer su cijene fiksne.

 Kad su takve situacije onda nema ni Cammea ni Eko taksija ni niti jednog drugog.

16 godina
online
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
zoki.zlikowski kaže...

 Nije to namijenjeno da se koristi kako se danas koristi, ovo s licenciranim taksistima je glupo.

Drugačije kod nas ne ide, previše toga treba mijenjati.

I da licencirani vozači vide korist bilo bi bitno bolje, ali uz enormnih 25% koje uzme Uber je neisplativo.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Nijemci ne žele voziti za Uber
PzKpfw kaže...

Znači, tako!

Europa je stara uštoljena baba koja se nikako ne želi mjenjati. Ne daju Ameru da posluje, te da sve baci na tržište, nego štiti zakonom one koji žele držati neku određenu cijenu.

 

Nema tržišnog natjecanja, pa tko uspije super, a tko ne, neka se bavi nečim drugim.

Europa nije spremna za pravi biznis.

Ne, nego su Njemci dovoljno ogranizirani i dostupni da nemaju razloga za to isto davati proviziju Amerikancu kojem je takav model poslovanja utješna nagrada kad nisu uspili natjerati Njemce da strancu prepuste kontrolu nad javnom uslugom.

 

Mi, s druge strane nekako uspijevamo pljuvati državu jer je upravo to napravila prodajom HT-a Njemcima i time unazadila razvoj širokopojasne infrastrukture godinama, a u isto vrijeme veličati Uber jer otima državi kontrolu nad drugom uslugom koja spada pod osnovne javne usluge i inrastrukturu.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice