Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo treće

poruka: 37
|
čitano: 7.403
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo treće".
15 godina
offline
Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo treće

"HŽ strojovođe bi u susretu s maglevom odmah tražilidodatak za stres, dodatak za nešto novo čega nije bilo 1965, a zatim i poseban dodatak za opasnu vožnju, te dodatnebeneficije na staž. Pomoćne službe HŽ-a bi se susrele s neobičnim problemom - nemoš krasti dizel gorivo niti željezničke pragove, koji je ovo sad đava, ali sigurno bi nešto smislili... možda bi eBay odjednom zastenjao pod ponudom jeftinih elektromagneta iz Hrvatske?"

 

Ono prvo je samo bezobrazno, ali tvrditi da netko krade bez dokaza lagano zadire u klevetu.

Moj PC  
2 47 hvala 1
14 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t

Ma šta je bezobrazno, strojovođe kod nas znaju skoro nabiti više godina staža nego što imaju godina života, zbog raznih beneficija.

HTC 8X :)
Poruka je uređivana zadnji put sri 13.7.2016 10:48 (kratos091).
16 godina
offline
Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo treće

Nedavno imao priliku provozat se Maglevom i ostao prilično razočaran. Isto tako naletio na neku večernju vožnju gdje je vozio samo 300km/h. Prije toga se vozio 600km njihovim "običnim" high-speed vlakom koji isto tako vozi 300km/h ali i vozi udobnije i ne trese se toliko kao maglev.

 

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being col
Poruka je uređivana zadnji put sri 13.7.2016 10:58 (SupremeCommander).
Moj PC  
6 0 hvala 1
8 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
BMT kaže...

"HŽ strojovođe bi u susretu s maglevom odmah tražilidodatak za stres, dodatak za nešto novo čega nije bilo 1965, a zatim i poseban dodatak za opasnu vožnju, te dodatnebeneficije na staž. Pomoćne službe HŽ-a bi se susrele s neobičnim problemom - nemoš krasti dizel gorivo niti željezničke pragove, koji je ovo sad đava, ali sigurno bi nešto smislili... možda bi eBay odjednom zastenjao pod ponudom jeftinih elektromagneta iz Hrvatske?"

 

Ono prvo je samo bezobrazno, ali tvrditi da netko krade bez dokaza lagano zadire u klevetu.

kakva kleveta, pa to je u hrvatskoj opća kultura, kad ti netko kaže da radi u HŽu ni ne pitaš ga jel možeš nabaviti, nego odmah pitaš po kojoj cijeni 

9 godina
protjeran
offline
Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo treće

Cesitam Oleze, vozio si se brzim vlakom. Sto je sljedece avion?

Mogao si se i Francuskoj vozati brzim vlakovima na brzinama do 320 km/h.

 

 

 
1 8 hvala 0
14 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
kapetan_ajkula kaže...

Cesitam Oleze, vozio si se brzim vlakom. Sto je sljedece avion?

Mogao si se i Francuskoj vozati brzim vlakovima na brzinama do 320 km/h.

 

 

 Nije stvar u brzini, pa i avioni voze 800-900 km/h nego u maglev tehnologiji, da vlak lebdi na tračnicama.

Swedish latin super funk.
16 godina
offline
Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo treće

 

U zadnje vrijeme često idem nekim poslom u Zagreb i to baš vlakom. I moram reći da su novi Končari odlični vlakovi. Pogotovo električna varijanta. Bešumna, klimatizirana, udobna, točna u sekundu. I da, ide tek 120 km/h (može preko 160km/h). Dizel-električna varijanta je naravno bučnija i zbog zastarjele pruge Varaždin-Zagreb ne postiže tih 120km/h, ali ostalo nabrojano i dalje stoji. I onda se još priključim na ruter u vlaku, uključim punjač za mob ako sam ga zaboravio puniti..

 

Moj PC  
14 0 hvala 0
16 godina
offline
Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo treće

HŽ strojovođe bi u susretu s maglevom odmah tražili dodatak za stres, dodatak za nešto novo čega nije bilo 1965

 

lol,

odličan tekst, ako ništa zbog humora :-)

 

Za razliku od nekih ovdje volim sprdanje sa HŽ-om i ostalim uhljebljivačkim postrojenjima,

zaslužili smo bar malo smijeha od toga što izdvajamo za takve...

 
20 0 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
sirka666 kaže...
kapetan_ajkula kaže...

Cesitam Oleze, vozio si se brzim vlakom. Sto je sljedece avion?

Mogao si se i Francuskoj vozati brzim vlakovima na brzinama do 320 km/h.

 

 

 Nije stvar u brzini, pa i avioni voze 800-900 km/h nego u maglev tehnologiji, da vlak lebdi na tračnicama.

 To je u upotrebi zadnjih 30 godina u Europi. Mozda nije rasireno ali postoji.

15 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
BMT kaže...

"HŽ strojovođe bi u susretu s maglevom odmah tražilidodatak za stres, dodatak za nešto novo čega nije bilo 1965, a zatim i poseban dodatak za opasnu vožnju, te dodatnebeneficije na staž. Pomoćne službe HŽ-a bi se susrele s neobičnim problemom - nemoš krasti dizel gorivo niti željezničke pragove, koji je ovo sad đava, ali sigurno bi nešto smislili... možda bi eBay odjednom zastenjao pod ponudom jeftinih elektromagneta iz Hrvatske?"

 

Ono prvo je samo bezobrazno, ali tvrditi da netko krade bez dokaza lagano zadire u klevetu.

 radio sam još kao student u HŽ-u i potvrđujem Olegova "pikanja", iako mislim da su preblaga. rijetko se igdje krade kao u HŽ-u. tamo kao da se natječu tko će više. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t

@kapetan ajkula

 

Navedi gdje je to točno u uporabi u Europi?

Poruka je uređivana zadnji put sri 13.7.2016 12:11 (Bugsy).
15 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
kratos091 kaže...

Ma šta je bezobrazno, strojovođe kod nas znaju skoro nabiti više godina staža nego što imaju godina života, zbog raznih beneficija.

 

Jel si to sami nabijaju ili im je tako zakon o radu donio?

Kakve gluposti...ti bi jadan sigurno odbio beneficije koje ti to donosi. A zapravo jedina beneficija je beneficiran radni staž pa u mirovinu idu sa 50-55 godina. Ili bi radije da te vozi deda od 65 godina?

 

A da ne spominjemo stres kada znaš da voziš 200-300 ljudi iza sebe, tim više u ovim našim "vrhuncima tehnologije" iz '75. (jasno, izuzetak su ZG prigradski vlakovi). Ili još gore, kada ti netko čeka u grmlju pokraj pruge i usred noći ti se baci pod vlak...ujak mi je strojovođa, svega sam se naslušao...

 

Što se krađe tiče, toga ima kao i svakog drugoj državnoj firmi...ali puno više krade njihova uprava sa zapošljavanjem rodbine, prijatelja ili fiktivnim putnom troškovima nego neki skretničar sa 100 litara dizela (iako niti to ne opravdavam)

أهبل Origin: mrxa | SteamID: mrxa88 | speed: http://www.speedtest.net/result/2968693004.png | https://www.flickr.com/photos/131447653@N03/
Poruka je uređivana zadnji put sri 13.7.2016 12:23 (mrxa1).
16 godina
odjavljen
offline
Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo treće

Iskustvo vožnje? Meni osobno, nešto najbolje na svijetu.

 

Ima onaj vic u kojem uciteljica na kraju zamisljeno kaze "E moj Ivice, nije tvoj djeda kurca pusio..."

Freak Show Inc.
 
11 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
just_dont kaže...
BMT kaže...

"HŽ strojovođe bi u susretu s maglevom odmah tražilidodatak za stres, dodatak za nešto novo čega nije bilo 1965, a zatim i poseban dodatak za opasnu vožnju, te dodatnebeneficije na staž. Pomoćne službe HŽ-a bi se susrele s neobičnim problemom - nemoš krasti dizel gorivo niti željezničke pragove, koji je ovo sad đava, ali sigurno bi nešto smislili... možda bi eBay odjednom zastenjao pod ponudom jeftinih elektromagneta iz Hrvatske?"

 

Ono prvo je samo bezobrazno, ali tvrditi da netko krade bez dokaza lagano zadire u klevetu.

kakva kleveta, pa to je u hrvatskoj opća kultura, kad ti netko kaže da radi u HŽu ni ne pitaš ga jel možeš nabaviti, nego odmah pitaš po kojoj cijeni 

 sretnu se dva hž-ovca

- kako je kolega

- kako se uzme

16 godina
moderator
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
BMT kaže...

"HŽ strojovođe bi u susretu s maglevom odmah tražilidodatak za stres, dodatak za nešto novo čega nije bilo 1965, a zatim i poseban dodatak za opasnu vožnju, te dodatnebeneficije na staž. Pomoćne službe HŽ-a bi se susrele s neobičnim problemom - nemoš krasti dizel gorivo niti željezničke pragove, koji je ovo sad đava, ali sigurno bi nešto smislili... možda bi eBay odjednom zastenjao pod ponudom jeftinih elektromagneta iz Hrvatske?"

 

Ono prvo je samo bezobrazno, ali tvrditi da netko krade bez dokaza lagano zadire u klevetu.

 LOL, jel ti uopće čitaš HR medije?

Pa lopovluk u HŽ je widespread i normalna stvar:

 

http://www.vecernji.hr/hrvatska/u-hz-u-ponovno-otkrivena-organizirana-kradja-goriva-361218

 

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/722-dananji-htv-dnevnik-velika-kraa-nafte-na-h-u/

 

http://www.index.hr/vijesti/clanak/otkrivene-kradje-nafte-u-hzu-teske-na-desetke-milijuna-kuna/287876.aspx

 

http://arhiva.nacional.hr/clanak/57292/kriminal-u-hz-u-rijesili-privatni-detektivi

 

Dalje mi se ne da niti guglati, bilo je i krađa bakra čak i sendviča iz vagon-restorana....

16 godina
neaktivan
offline
Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo treće
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo treće

Cekaj samo da autor ode u ameriku i sazna da su amerikanci vec sletjeli na mjesec!

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
Bugsy kaže...

@kapetan ajkula

 

Navedi gdje je to točno u uporabi u Europi?

Prema Wikipediji u europi nema operativnih Maglev vlakova. Za radoznalije neka pogledaju ovdje.

 

Oleže, ima li natpisa o zabrani naginjanja kroz prozor?

Stručnjak za odmaganje...
15 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
mrxa1 kaže...
kratos091 kaže...

Ma šta je bezobrazno, strojovođe kod nas znaju skoro nabiti više godina staža nego što imaju godina života, zbog raznih beneficija.

 

Jel si to sami nabijaju ili im je tako zakon o radu donio?

Kakve gluposti...ti bi jadan sigurno odbio beneficije koje ti to donosi. A zapravo jedina beneficija je beneficiran radni staž pa u mirovinu idu sa 50-55 godina. Ili bi radije da te vozi deda od 65 godina?

 

A da ne spominjemo stres kada znaš da voziš 200-300 ljudi iza sebe, tim više u ovim našim "vrhuncima tehnologije" iz '75. (jasno, izuzetak su ZG prigradski vlakovi). Ili još gore, kada ti netko čeka u grmlju pokraj pruge i usred noći ti se baci pod vlak...ujak mi je strojovođa, svega sam se naslušao...

 

Što se krađe tiče, toga ima kao i svakog drugoj državnoj firmi...ali puno više krade njihova uprava sa zapošljavanjem rodbine, prijatelja ili fiktivnim putnom troškovima nego neki skretničar sa 100 litara dizela (iako niti to ne opravdavam)

To je to. Suosjećajmo sa našim ujacima uhljebima.

 

BTW, da kod nas vlakovi idu 300 Km/h, ne bi se nitko bacao pod njih od straha.

K
15 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
Zli Luđak kaže...
..

Dalje mi se ne da niti guglati, bilo je i krađa bakra čak i sendviča iz vagon-restorana....

 - sve što nije zavareno.. odnesu (djeca, jer šta djeca znaju šta je parsto kila..), pa do tog da samo u džep ide.

 

mario.L_hr kaže...
..

Oleže, ima li natpisa o zabrani naginjanja kroz prozor?

 -ima na hrvaško-bosanskom, Selma i nepasepenđer.. zbog naših, udaraju ljudi glavom o prozor (čisto staklo, jako..).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo treće

Otkada je poređenje hrvatska riječ? Lektori?

 
2 2 hvala 0
14 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
mrxa1 kaže...

 Zakoni su tu da se mijenjaju. Zar im stvarno treba 6 mjeseci beneficiranog radnog staža godišnje? Recimo, počne raditi sa 20, radi do 55 godine. 35 regularnog staža + 17.5 beneficije. Sa 55 godina ide u mirovinu i ima 52.5 godine radnog staža. 

HTC 8X :)
16 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t

u HZ-u ne bi mogli krasti dizel al zato bi doma nosili kante i kutije pune magnetskog polja, za osobne potrebe.

Nego, ovako po slikama se ne cini nesto udobnijim od aviona. Svaki long-haul let ima dovoljno dobra sjedala. problem je to kaj dugo traje, ne udobnost.

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
15 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
mario.L_hr kaže...

Oleže, ima li natpisa o zabrani naginjanja kroz prozor?

 a uporaba vecea za vrijeme bavljenja vlaka u stanici nota bene, bit će zanimljivo kad maglev uvedu u indiji, s obzirom na tamošnju navadu obavljanja velike nužde na prugama. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
16 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
Ajar kaže...
mario.L_hr kaže...

Oleže, ima li natpisa o zabrani naginjanja kroz prozor?

 a uporaba vecea za vrijeme bavljenja vlaka u stanici nota bene, bit će zanimljivo kad maglev uvedu u indiji, s obzirom na tamošnju navadu obavljanja velike nužde na prugama. 

 mene vise ovo brine u indiji

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
11 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
nixass kaže...
Ajar kaže...
mario.L_hr kaže...

Oleže, ima li natpisa o zabrani naginjanja kroz prozor?

 a uporaba vecea za vrijeme bavljenja vlaka u stanici nota bene, bit će zanimljivo kad maglev uvedu u indiji, s obzirom na tamošnju navadu obavljanja velike nužde na prugama. 

 mene vise ovo brine u indiji

 višak tereta prestaje biti problem nakon dvije minute... kad vlakić dosegne 300 km/h

15 godina
neaktivan
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
Nešto najbolje na svijetu? Kao što Friday reče probaj seks (možda ne baš ono što je predložio).

Maglev mi je bio jedno od većih razočarenja. Bučan (zato i ne vozi najvećom brzinom) i krivudav, a očekivao sam bešumno lebdenje. Na kraju sam ga i našao u njihovom običnom vlakiću koji vozi samo 200 kmh, ali imaš osjećaj da stojiš. Najbolje je kad se mimoiđeš s istim takvim, onda tek stekneš osjećaj brzine.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
picajzla0707 kaže...
nixass kaže...
Ajar kaže...
mario.L_hr kaže...

Oleže, ima li natpisa o zabrani naginjanja kroz prozor?

 a uporaba vecea za vrijeme bavljenja vlaka u stanici nota bene, bit će zanimljivo kad maglev uvedu u indiji, s obzirom na tamošnju navadu obavljanja velike nužde na prugama. 

 mene vise ovo brine u indiji

 višak tereta prestaje biti problem nakon dvije minute... kad vlakić dosegne 300 km/h

 kuke i uzad ce postat dodatna opcija uz cijenu karte

 

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
11 godina
neaktivan
offline
Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo treće

To nije ništa u usporedbi s

 

Kod magleva ima nedostatak i to glavni. Magnetno polje s vremneom se gube i slabe. Moraju se mijenjati pa prijenos ne ide glatko. Takav problematičan primjer je u Nizozemskoj na laganim željeznicama.

 

Da se razumijemo taj maglev je konceptiran od njemačkog Deutsche Bahn-a i još neke države članice nisam siguran. Inače vlakove u Kini voze uvozom iz Njemačke. Razlika između Njemačkih vlakova i Shinkansen je velika. Shinkansen je tromiji, tiši, stabilniji i brži te širi.

 

S obzirom da je ovo u Shanghai-ju prijelaz na maglevu između tračnica je nemoguć ili otežan.

 

Japanci rade bolje :) Tokaido Shinkansen :)

 

Razlika između kineskih i japanskih magleva je što su bolje zaštićeni i manje stvaraju u kabini buke. U Japanskim vlakovima imamo i bazene za kupanje, dječji kult za igranje tj. simulaciju vožnje, a ostalo se podrazumijeva.

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Re: Naš čovjek u maglevu: cijela je planeta selo t
kratos091 kaže...
mrxa1 kaže...

 Zakoni su tu da se mijenjaju. Zar im stvarno treba 6 mjeseci beneficiranog radnog staža godišnje? Recimo, počne raditi sa 20, radi do 55 godine. 35 regularnog staža + 17.5 beneficije. Sa 55 godina ide u mirovinu i ima 52.5 godine radnog staža. 

 

Znaš ti kako upravljanje tako brznim vlakom utječe na HŽ-ove? Na svakoj stanici moraju drmnit jednu rakijcu da im se ruke prestanu tresti od te silne brzine.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice