Moćnija FASTRA II

poruka: 18
|
čitano: 5.895
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Moćnija FASTRA II".
15 godina
neaktivan
offline
Moćnija FASTRA II

A pa mogli su onako iz sale zavrtit koji benchmark :) Cisto da vide...

Moj PC  
4 0 hvala 0
16 godina
offline
Moćnija FASTRA II

GPGPU je buducnost

DirectX is dead! OpenGL+OpenCL forever!
 
0 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Moćnija FASTRA II
infinityzg kaže...

A pa mogli su onako iz sale zavrtit koji benchmark :) Cisto da vide...

FASTRA II benchmarks

 

FASTRA I benchmarks

The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
16 godina
offline
Moćnija FASTRA II

Droooool!!!  Belji se

 

Da mi je ta makina za 'po doma' ... 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 1 hvala 0
16 godina
offline
RE: Moćnija FASTRA II
Dado_ZG78 kaže...

Droooool!!!  Belji se

 

Da mi je ta makina za 'po doma' ... 

koju naravno nebi mogao iskoristiti jer je rijec o GPGPU aplikacijama

DirectX is dead! OpenGL+OpenCL forever!
15 godina
neaktivan
offline
RE: Moćnija FASTRA II
6 GTX295+GTX275
Još malo pa će i Crysis na high! šala :)
16 godina
offline
RE: Moćnija FASTRA II
ivoleko kaže...

koju naravno nebi mogao iskoristiti jer je rijec o GPGPU aplikacijama

A tko kaže da bi ju ja koristio za nekaj drugo?  Namigiva

 

(boli glava koliko bi mi porasla produktivnost u f@h-u hehehe)

Lijep pozdrav ;)
15 godina
neaktivan
offline
Moćnija FASTRA II

jel bi to pokretalo crysis?Izlanuo se

 
2 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Moćnija FASTRA II

Te GTX-ice su toliko zgužene jedna uz drugu da mi nije jasno kako se hlade.

Najčešći i najgluplji komentari vijesti: 'Kod nas će to bit skuplje' i 'U, kak bu ovo vrtilo Crysis!'
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
RE: Moćnija FASTRA II
interceptor kaže...

jel bi to pokretalo crysis?Izlanuo se

Ma daj jedva da su za sli/crossfire driveri optimizirani kako da neće za seven (7) sli.

 

 

MSN - drazen016@net.hr , e-mail novi - drazen018@email.t-com.hr
14 godina
neaktivan
offline
Moćnija FASTRA II

nije mi jasna jedvna stvar..ako ovaj stroj ima performanse od nekog superkompjutera koji kosta milione eura, pa sto onda svi ne koriste nesto ovako, a ne te superkompjutere..ne shvatam to nikako..isto sto ne shvatam cinjenicu kako cell na ps3 ima bolje performanse (kad se racuna TFLOPS) od najboljeg core i7..u cemu je fora..zasto onda najskuplji i 7 kosta vise od citavog ps3, zasto 6 GTX295 daju performanse superkompjutera a ne kostaju i ne trose ni soti dio..mozda je noobovsko pitanje, al bas me zanima..

Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Moćnija FASTRA II

Zato sto superkompjuter moze raditi 24/7 pod maksimalnim opterecenjem, a ovaj kompjuter bi rikao za mesec dana ako ga opteretis na max.

 

15 godina
offline
Moćnija FASTRA II

vidim da neki ni članak ne pročitaju... fastra je najjače desktop super računalo. U slici je neka bezvezna slika od dijela superračunala...

 

samo jedan citat da dodam:

 

"Current fastest supercomputer system

In November 2009, the AMD Opteron-based Cray XT5 Jaguar at the Oak Ridge National Laboratory was announced as the fastest operational supercomputer, with a sustained processing rate of 1.759 PetaFLOPS"

 

a Fastra ima 12 Teraflopsa snage.

pravo superračunalo... bezvezna nek slika pravo superračunalo... bezvezna nek slika
lesi se vraća...
Poruka je uređivana zadnji put uto 15.12.2009 19:57 (ranko091).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Moćnija FASTRA II

procito sam clanak, i shvatio sam tu rijec desktop superracunalo..medjutim lik je u videu napravio prosto usporedbu sa "other supercomputers that cost several milion euros", i reko da daju iste performanse..takodje znam i da je tesla desktop supercomputer, koji kosta oko 10 000 dolara..mislim da nisam jedini koji nije bas upucen u te takve stvari, nit to dal na tesli "leti crysis", il ne mozes igrat ni mario..da se ne mucis komentarima, imal ko neki link na tu temu, il imal kakva tema ovde gdje je bila diskusija o tome sta je zapravo supercomputer, sta ti TFlOPS-i ustvari znace, (znam sta znace u sustini, al kad vidim neke brojeve, zbunjuje me prosto) itd..hvala unaprijed, ako ima ko..

16 godina
offline
RE: Moćnija FASTRA II

problem je u programiranju

puno je lakše pisat programe normalno koje ce izvršavati procesori nego GPGPU aplikacije, jer triba razvijat aplikacije koristeci CUDA, OpenCL ili ATI stream (li jos gore assembler)

a to znaci pisanje aplikacija u C-u, jos je CUDA dobra jer se radi o high-level programing, a OpenCL je low-lewel programing, medutim OpneCL ima hrpetinu drugih rpednosti i pogodniji je za integraciju GPGPU u aplikacije za osobna racunala

 

a zašto je to tako

zato što svaki od ovih grafičkih čipova se sastoji od više STOTINA stream procesora, a oni su odlicni kad je potrebno obraditi vecu kolicinu podataka

medutim programiranje je tesko, jer GPU je dizajniran za grafiku, odnosno procesori su podjelili posao, što je jednostavno jer graficka mora primijeniti vertex shadere na svaki vertex i pixel shadere na svaki pixel, a tih istih ima na milijone, odnosno posao se može lako paralelizirati

 

ali sto je s umjetnom inteligencijom? pa s njome ide jako tesko, dok recimo obrada videa pogodna za GPGPU (ali samo neka) jer je video u nekoj teoriji niz slicica u sekundi pa u principu se posao moze podijliti na slicice (u praksi sve radi puno drukcije)

 

i ovako jedno superracunalo jednom obicnom korisniku nebi nsita znacilo, eto moga bi vrtiti folding at home, ali i zato ti tribaju winsi koje na ovako racunalo nebi moga ni instalirati

u principu oni koji se odluce na ovakvo rjesenje superracunala, ustede puno novca, ali ne i zivaca, i u tekstu jasno pise da ima hrpetina bugova

 

 

no GPGPU je svejedno buducnost, CUDA prelazi na C++, vec sad su se pojavili "neizravni" kompajlieri za koje mozemo pisati OpenCL aplikacije u visokim jezicima, a taj isti pretvori u kod pogodan za OpenCL

 

 

a sto se tice Cell-a rijec je o preocesoru koji moze funkcionirati kao stream procesor (isti oni sto ga imaju graficke) i zato postize odlicne rezultate, no ne zavarajte se snagom PS3, kao prvo tu snagu treba znati iskoristiti, a programerima to ne ide od ruke, pogotovo onima koji rade samo konverziju za PS3, i kao drugo Cell Playstationu 3 sluzi i za obradu grafike i centralnih operacija, to znaci da nije sve tako bajno

DirectX is dead! OpenGL+OpenCL forever!
14 godina
neaktivan
offline
Moćnija FASTRA II

vidim da se razumijes u to sto pricas (mada 60% nisam skonto xD)

mozel jedno glupo pitanje, gdje si to naucio?..fax, internet, il mozda kakve knjige il sta ja znam..

imas li link za neke e-knjige il nesto slicno, zanima me malo vise kako zapravo racunar radi, ne samo moj, nego i svi ostali, pa i ove graficke i sve to..

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Moćnija FASTRA II

za ovo trebaju 2 osmerojezgrena xeon

Neznam di se ide za to .
 
0 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Moćnija FASTRA II

Sve je vise manje tocno sto je ivoleko reko samo se potkrala jedna greskica a to je da je OpenCL low level jezik za razliku od CUDE. To nije istina nego su oba jezika C like jezici. Prilicno slicni i svaka CUDA aplikacija se moze portati na OpenCL s manje ili vise jednakim brojem linija. Samo je sintaksa malo drugacija. nVidia podrsku za OpenCL u biti ima preko CUDE jer OpenCL prevodi u CUDA. Tako im je valjda bilo lakse. CUDA mozda bude licila na C++ ali tek kad izade FERMI cip od nvidia jer tek on podrzava virtualni adresni prostor i njegovo automatsko translatiranje sto je potrebno za pointere jer se svi pozivi na funkcije i slanje parametara u C++ u pozadini obavljaju preko pointera. Takoder FERMI cip ce omogucavati virtualne funckije. Inace FERMI ce donjeti opet pravu malu revoluciju i jedva cekam da se pojavi.  AI se isto bez problema moze prebaciti na GPU i vec ima vrlo efikasnih pokusaja (uglavnom algoritmi za izbjegavanje, kolizija), fizika definitivno, obrada videa, slike, sortiranja. Znaci svi paralelni poslovi se daju jedino paralelizirati i na GPU i CPU. To znaci da jedan podatak ne ovisi previse o drugim, jer bi se hrpa thredova morala puno sinkronizirati tj cekati da jedan drugog da netko zavrsi posao. E da, onome kome bi se dalo mogao bi izracun raditi preko DX i OpenGL preko shadera (HLSL, GLSL, CG) jedino sto bi imao malo vise posla ekstraktanjem podataka iz tekstura. Inace ako programiras aplikaciju za paralelni posao jednako ces se namuciti i na GPU i CPU. Glavna razlika je trenutno samo u jezicima i alatima koji se koriste. Sigurno da ce znanje C-a pomoci da savladas OpenCL ili CUDU ali opet moras uciti nacin na koji se upravlja thedovima kako se prosljeduju podaci i malo poznavati arhitekturu, jer jer nije bas ista organizacija sto se memorije, cache-a tice. I dalje jedan shaderska jedinica nije jednaka klasicnoj CPU jezgri, to je vektorska jedinica s kojom se moze dobro paralelno zvakati vektore i matrice. CPU je opcenita jezgra i na njoj se moze izvrsavati bilo sto. Zato ovaj super kompjuter moze poslutiti samo za odredene svrhe. On ce potegnuti 12 teraflopsa ali u aplikacijama di se mnoze/zbrajaju... matrice vektori a to su oni gore spomenuti slucajevi. GPU polako tezi tom smjeru i sve vise i vise takvih stvari podrzava kao CPU. FERMI ce opet pomaknuti granice. Intel je sa Larabee probao napraviti prevelik skok prema CPU i to nije proslo. Taj proces mora ici polako da sazrije API koji sve to skupa pogoni i ljudi koji ce to sve skupa koristiti.

Poruka je uređivana zadnji put sri 16.12.2009 9:28 (LevaOpaki).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice