Cim pomislim na made in china i zrakoplov koji leti nekako mi ne ide zajedno Valjda ce se pokazat pouzdan.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
mislim da je jedna rečenica pogrešno napisana i da bi trebalo biti "može dignuti u zrak, odn. pobiti, odjednom 168 putnika + posadu". istodobno se nadam kako nemam pravo ovaj put.
mislim da je jedna rečenica pogrešno napisana i da bi trebalo biti "može dignuti u zrak, odn. pobiti, odjednom 168 putnika + posadu". istodobno se nadam kako nemam pravo ovaj put.
Staro mučko đubre.
Ako mogu raditi mobitele i tablete zašto ne bi i avione.
Ako mogu raditi mobitele i tablete zašto ne bi i avione.
Kad se smrzne mobitel, nikome ništa. Sa zrakoplovima nije tako.
A čuj siceve - ko da su na njih navukli presvlake iz Lidla.
Izgradili ga Kinezi, a pogoni ga francuski motor. What could possibly go wrong?
Bolje vam je da učite kineski, nego da "pametujete".
Bolje vam je da učite kineski, nego da "pametujete".
Svaka čast svakome, ali kao što ovaj gore reče, to je proizvedeno u Kini i ima francuske motore (Conc). A nije im ni Peugeot na neku slavu. Ni Renault. A bome niti Citroeni.
Kina proizvodi sve, ali po nacrtima izvana. Ono što su sami složili, uglavnom je ukradeno i nema neki "quality control". Čast iznimkama ali ja u ovom ne bi baš letio ako ne moram.
Izgradili ga Kinezi, a pogoni ga francuski motor. What could possibly go wrong?
CFM je poznati proizvođač (američko-francuski) avionskih mlaznih motora već više od 40 godina, a njihove motore koriste i Boeing i Airbus.
Kina proizvodi robu, kvalitete kakva se od nje traži. Svaka roba ima svoju cijenu i kupca. Evo Aribus 321 iz porodice 320, neki dan je pao na Sinaju. A nije proizveden u Kini. A da vas podsjetim na VW skandal od prije nepunih mjesec dana iliti kako bi se reklo: U, Njemačkoj nema da nevalja, nisu oni kao mi.
proizvode sve moguce pa sto ne bi mogli i avione :D
i iPhone se proizvodi u Kini :D
Istina. Vjerojatno nije tako crno kao što sam dao naslutiti. No svejedno, ja bih rađe letio u Boeingu ili Airbusu nego u tom kinezu. Čak i kad ne bi bio kombinirana kopija raznih modela iz Boeinga i Airbusa, što vjerojatno je, ne mogu se mjeriti s dugogodišnjim iskustvom navedenih proizvođača.
Fantastična vijest. Ne vjerujem da će napraviti taj zrakoplov šlampavo, mislim, ovo je ipak izraz kineske moći kao države, mora biti svjetski napravljen (ergo Francuzi :D).
Kako je Izet lijepo rekao: "Da demokracija išta valja, Kinezi bi je uveli davnih dana."
lol koje gluposti tu pisete ,ono ....
kina pravi sto bi se reklo on-par avione (minus motore .ali i tu su jako blizu)s rusima francuzima amerima
sto se vojske tice
a civilna verzije je ohohoo manje kompleksna za uraditi
ionako sve nove boinge/airbus avione "vozi" garmin
ja osobno bi radije sjeo u taj kineski avion gdje znam da iza njega stoje ljudi koji su/ili rade na vojnom programu
kineske avijacije ,nego tamo neki krkan iz svedske
Mene čudi da nisu proizveli vlastiti komercijalni zrakoplov puno ranije. Embraer ima ograničenu ponudu, Rusi su jako zastarjeli, a Boeing i Airbus isporučuju zrakoplove na kapaljku i dižu cijene u nebo. Kinezi sami projektiraju i proizvode i puno složenije stvari od putničkog aviona. Kad vidiš da običan A320 košta 100 milja pitaš se koliko je tu mita uključeno za sve koji sudjeluju u lancu odlučivanja o nabavi istih...
Mene čudi da nisu proizveli vlastiti komercijalni zrakoplov puno ranije. Embraer ima ograničenu ponudu, Rusi su jako zastarjeli, a Boeing i Airbus isporučuju zrakoplove na kapaljku i dižu cijene u nebo. Kinezi sami projektiraju i proizvode i puno složenije stvari od putničkog aviona. Kad vidiš da običan A320 košta 100 milja pitaš se koliko je tu mita uključeno za sve koji sudjeluju u lancu odlučivanja o nabavi istih...
cito sam nedavno da se i mitsubishi sprema u vode komercijalnog zrakoplovstva.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Regional_Jet
mene osobno vise zanima daljnji razvoj nadzvucnih aviona, kolko god problema i restrikcija sa sobom nosili (samo prekooceanski letovi i slicno)
Pa te motore koriste Boeing i Airbus već dugi niz godina i jedni su od najboljih civilnih.
No ipak ostatak aviona mi je onako,sumnjim quality control i obučenost ljudi koji ga sklapaju
Pa te motore koriste Boeing i Airbus već dugi niz godina i jedni su od najboljih civilnih.
No ipak ostatak aviona mi je onako,sumnjim quality control i obučenost ljudi koji ga sklapaju
Zato što su djeca koja nemaju pamtenijeg posla od piskaranja po BOL forumu u 22h navečer.
Mene čudi da nisu proizveli vlastiti komercijalni zrakoplov puno ranije. Embraer ima ograničenu ponudu, Rusi su jako zastarjeli, a Boeing i Airbus isporučuju zrakoplove na kapaljku i dižu cijene u nebo. Kinezi sami projektiraju i proizvode i puno složenije stvari od putničkog aviona. Kad vidiš da običan A320 košta 100 milja pitaš se koliko je tu mita uključeno za sve koji sudjeluju u lancu odlučivanja o nabavi istih...
vidi se kako nemas mnogo znanja o navedenoj industriji, inace bi znada kanadski bombardier koji ima odlicne letjelice ne moze da se probije na trziste pored navedenog dvojca
Za skeptike i dežurne pljuvatore:
Kinezi su jedna od 3 nacije koja je uspješno poslala čovjeka u svemir, imaju rovera na mjesecu, laboratorij u svemiru, imaju svoje rakete.
Vrlo uspješna i trenutno najambicioznija nacija što se tiče svemirskog istraživanja.
Ako mogu uspješno poslati čovjeka u svemir onda vjerujem da mogu i oko svijeta..
S druge strane, nigdje ne vidim hrvatske avione ili rakete pa makar i s kineskim motorima...
uostalom, koga briga kak su načinjeni. ak se zruši, ima godinu dana garancije + kasko.
Mene čudi da nisu proizveli vlastiti komercijalni zrakoplov puno ranije. Embraer ima ograničenu ponudu, Rusi su jako zastarjeli, a Boeing i Airbus isporučuju zrakoplove na kapaljku i dižu cijene u nebo. Kinezi sami projektiraju i proizvode i puno složenije stvari od putničkog aviona. Kad vidiš da običan A320 košta 100 milja pitaš se koliko je tu mita uključeno za sve koji sudjeluju u lancu odlučivanja o nabavi istih...
Pa i kod nas bi mogli sklapati avione...
uzmeš neki stari dizajn i nacrte kojem su izašli patenti recimo B-727 ili DC-9
staviš moderne ekonomične motore - biraj između (GE, RR, CFM, P&W)
staviš novu elektroniku
imaš avion
vidi se kako nemas mnogo znanja o navedenoj industriji, inace bi znada kanadski bombardier koji ima odlicne letjelice ne moze da se probije na trziste pored navedenog dvojca
Upravo sam u poruci na koju se referenciraš objasnio zašto - zato jer firme A i B podmićuju one koji odlučuju u nabavi.
Osim toga Bombardieri su se itekako probili na tržište, pogotovo s CRJ serijom. S zrakoplovima koje proizvode teško mogu očekivati više.
Pa i kod nas bi mogli sklapati avione...
uzmeš neki stari dizajn i nacrte kojem su izašli patenti recimo B-727 ili DC-9
staviš moderne ekonomične motore - biraj između (GE, RR, CFM, P&W)
staviš novu elektroniku
imaš avion
Teoretski da ali... avione mora netko i financirati (uvijek se kupuju na leasing), a nekako sumnjam da bi strane banke koje surađuju sa Airbusom i ostalima blagonaklono gledale na takav projekt. U stvarnosti mi gotovo da ne možemo sastaviti ni bicikl... :-(