48V elektro-motor?
48V elektro-motor?
48V elektro-motor?
Zašto ne? Istina je da su drugi uglavnom oko 350 V, ali za umjerenu snagu, kako je u članku navedeno, je sasvim dovoljno, a dosta pojednostavljuje i pojeftinjava baterijski paket.
ovakvo rješenje bi zahvaljujući cijeni moglo postati standard u svim automobilima.
ovakvo rješenje bi zahvaljujući cijeni moglo postati standard u svim automobilima.
To nije rješenje, to je prodavanje magle. To može uštediti 2 deci nafte na 100 km, ako.
To nije rješenje, to je prodavanje magle. To može uštediti 2 deci nafte na 100 km, ako.
Onda je svaki napredak prodavanje magle. Ne znamo ništa o sustavu a ti već znaš kolika bi mogla biti ušteda(?!). Ima laganih 48V motora od 20-30kW a to nije beznačajno.
NHF ali prva asocijacija na tvoj komentar mi je Golf 2 diz'l.