Hrvatski poštari dobili prve električne bicikle

poruka: 10
|
čitano: 3.315
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Hrvatski poštari dobili prve električne bicikle".
12 godina
odjavljen
offline
Hrvatski poštari dobili prve električne bicikle
Ne kužim po čemu su bicikli na mamlazni pogon "manje ekološki" od električnih?
 
0 4 hvala 0
14 godina
offline
Hrvatski poštari dobili prve električne bicikle

Kako ce po zimi? Ima li grijana sjedala?

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Hrvatski poštari dobili prve električne bicikl
Fake_Alert kaže...

Kako ce po zimi? Ima li grijana sjedala?

 Pa svratit će na jednu kratku plus putnu svakih 10 kuća. :) Po običaju.

13 godina
offline
Hrvatski poštari dobili prve električne bicikle

 Moje saućešće hrvatskim poštarima.

S Tomosa na magarca.

 
6 6 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Hrvatski poštari dobili prve električne bicikle

Bacanje državnih novaca u vjetar bespotrebno a dosad su se tužili kako posluju u minusu.

 
2 5 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Hrvatski poštari dobili prve električne bicikle

Udebljat će se. 

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Hrvatski poštari dobili prve električne bicikle

Još i djelatnici pošte imaju dobre uvjete spram konkurentskih tvrtki.

Radim za weber escal koja se bavi distribucijom letaka i pošte. Uvijeti su očajni, vlastiti auto, vlastita odječa, pa čak i torbe su vlastite, samo majica i kapa su dobiveni. Iskorištavanje radnika je maksimalno, mi dobijemo 25 lipa po pismu profita, dok tvrtka dobije 2-3 kune po pismu. Letci su za nijansu profitabilniji ali opet nema baš zarade ako nosite malo letaka a cijena je 10 lipa prvi letak, svaki slijedeći 4 lipe, pa ukoliko nosite 3 letka, zarada po kući vam je 18 lipa.

Dnevno se prehoda 20ak kilometara, a gorivo vam je plaćeno samo u slučaju da djelite u drugom mjestu od mjesta boravka/prebivališta, i to samo od točke A do točke B, ne za vožnju po naselju. Birate između štednje goriva ili štednje vlastitih nogu i obuće.

S obzirom da se radi honorarno plaća je nikakva.

 

Ono što je bitno što rade preko nekih zadruga, i kada država skuži malverzacije oni se prebace na drugu zadrugu, također tvrtka je izmislila neki vlastiti porez gdje nam oduzimaju 20% našeg profita prije nego upate u banku da se ne bi skužila transakcija.

Ovo što radim je samo trenutni posao dok se ne nađe nešt bolje, da me se ne bi optuživalo da nisam učio pa radim ovo, jer sam imam VSS.

 
2 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatski poštari dobili prve električne bicikl

UŽAS

 

ako su htjeli smanjiti potrošnju, biti ekolosko osviješteni itd onda su odabrali krivu ekipu. Ovi bicikli im neče ništa pomoči i koliko vidim nekima ste otežali sutuaciju. Postoje neka dostavna područja tj (najšire) do kojeg je najbolje doći sa skuterom ili motorom nego ovim biciklom  pogotovo ako su brda i nepristupačni tereni. Nemojte me krivo shvatiti ali zašto se ne štedi tamo di je potrošnja velika

Zašto političar mora imati bmw, audi, ili neki slični automobil ?? Čemu im to ?? Zato nebi radje imali recimo Fiestu (osnosna oprema ) ili fiat punto isto sa osnovnom opremom ?? Ne kužim zašto političari moraju imati luksuzne automobile a i ovako ne dolaze redovito na posao, pardon reko sam redovito a mislio sam skoro nikad ne dolaze na posao. 

 

Odabrali su krivu ekipu za štedjeti, ekipu koja radi za malu plačicu i to na puno radno vrijeme. 

 

12 godina
offline
Re: Hrvatski poštari dobili prve električne bicikl
dostava će biti brža jer ser se sad mogu voziti po nogostupu ;)
Uvijek nase ljubavi netko drugi je.e
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatski poštari dobili prve električne bicikl
Markić7 kaže...

UŽAS

 

ako su htjeli smanjiti potrošnju, biti ekolosko osviješteni itd onda su odabrali krivu ekipu. Ovi bicikli im neče ništa pomoči i koliko vidim nekima ste otežali sutuaciju. Postoje neka dostavna područja tj (najšire) do kojeg je najbolje doći sa skuterom ili motorom nego ovim biciklom  pogotovo ako su brda i nepristupačni tereni. Nemojte me krivo shvatiti ali zašto se ne štedi tamo di je potrošnja velika

Zašto političar mora imati bmw, audi, ili neki slični automobil ?? Čemu im to ?? Zato nebi radje imali recimo Fiestu (osnosna oprema ) ili fiat punto isto sa osnovnom opremom ?? Ne kužim zašto političari moraju imati luksuzne automobile a i ovako ne dolaze redovito na posao, pardon reko sam redovito a mislio sam skoro nikad ne dolaze na posao. 

 

Odabrali su krivu ekipu za štedjeti, ekipu koja radi za malu plačicu i to na puno radno vrijeme. 

 

 Volim ove sa č i č :)

 

Više se uštedi na 1000 bicikala nego na 10 auta. Jedino što je ružno gledati da se netko vozi u skupom autu, a nije zaslužio. Više troši HŽ nego svi auti političara zajedno.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice