Heaven za DirectX 11

poruka: 24
|
čitano: 7.322
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Heaven za DirectX 11".
14 godina
neaktivan
offline
Heaven za DirectX 11

čudesno.

 
4 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Heaven za DirectX 11
Meni crysis i dalje ima bolju grafiku....
addicted to HD :)
14 godina
neaktivan
offline
Heaven za DirectX 11

Isprobo sam ga u stvarnosti uopće neizgleda tako ljepo, dx10 i dx11 su skoro identični jedino što se koriste nove tehnologije u dx11. Skroz neoptimizirano i prezahtjevno naspram onog što prikazuje. Al ok ipak je to prvi dx11 bench!

Moj PC  
1 1 hvala 0
16 godina
offline
RE: Heaven za DirectX 11

hm, hm. naravno da nikome ne izgleda lijepo kada isprobava na grafičkoj s dx10. Po videu sam i ja mislio da bi dx11 trebao biti zahtjevan, no kada sam instalirao kod sebe i pokrenuo na grafičkoj s dx10 gledao sam i mislio šta je ovo :) Uglavnom moje mišljenje je da će se pomoću dx11 izvlačiti max iz tekstura, tako da će biti manje trisa i poly-a što odmah za sobom povlači da će igre biti optimiziranije i nećemo trebati imati high end grafičke kartice da bi igrali na najviš detalja.

Mislim tako iz razloga jer ako pogledate video, primjetiti ćete kako je sve kamenje 3d (najbolje se vidi na stubama i puteljku), no ako pokrenete aplikaciju s grafom dx10 i manje te stube neće biti 3d nego će biti samo jedan poly s teksturom. Naravno ovo je moje skromno mišljenje

http://www.metacafe.com/watch/2749951// || http://www.metacafe.com/watch/1248654/3d_animacija/
16 godina
offline
RE: Heaven za DirectX 11
Branimir2412 kaže...

hm, hm. naravno da nikome ne izgleda lijepo kada isprobava na grafičkoj s dx10. Po videu sam i ja mislio da bi dx11 trebao biti zahtjevan, no kada sam instalirao kod sebe i pokrenuo na grafičkoj s dx10 gledao sam i mislio šta je ovo :) Uglavnom moje mišljenje je da će se pomoću dx11 izvlačiti max iz tekstura, tako da će biti manje trisa i poly-a što odmah za sobom povlači da će igre biti optimiziranije i nećemo trebati imati high end grafičke kartice da bi igrali na najviš detalja.

Mislim tako iz razloga jer ako pogledate video, primjetiti ćete kako je sve kamenje 3d (najbolje se vidi na stubama i puteljku), no ako pokrenete aplikaciju s grafom dx10 i manje te stube neće biti 3d nego će biti samo jedan poly s teksturom. Naravno ovo je moje skromno mišljenje

 Ja sam gledo uspoedbu dx10 vs dx11 u tom benchu, dx11 je (dosta) bolji ali ne i od crysis-a..

addicted to HD :)
16 godina
neaktivan
offline
RE: Heaven za DirectX 11
Branimir2412 kaže...

 

Mislim tako iz razloga jer ako pogledate video, primjetiti ćete kako je sve kamenje 3d (najbolje se vidi na stubama i puteljku), no ako pokrenete aplikaciju s grafom dx10 i manje te stube neće biti 3d nego će biti samo jedan poly s teksturom. Naravno ovo je moje skromno mišljenje

Za kamenje razumijem razliku, ali ovo sa stubama je po menit totalna glupost. Igre stare 10+ godina imaju normalne stube a ne ovu kosinu.

 

Ovaj benchmark mi je jako glup. Doslovno prikazuje kocku (kuću) s nacrtanim prozorima i kamenjem i onda odjedamput se to pretvori u "pravu stvar". Ove kuće su mogle biti najnormalnije i toliko detaljne napravljene u DX 10 (naravno da bi bile zahtjevnije).

 

Ovdje su kompletno fulali bit: Testelizacija jednostavno poboljša kvalitetu neke stvari (bolje rečeno zaobli da ne bude toliko "kockasta"), ali ona ne dodaje stvari sama po sebi.

Možeš ti iščupati čovjeka s balkana, ali nikad balkan iz čovjeka.
Poruka je uređivana zadnji put sub 24.10.2009 14:15 (Paolo2612).
15 godina
offline
Heaven za DirectX 11

Evo ja skinuo DEMO i isprobao. Jel to ok?

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
RE: Heaven za DirectX 11
dejantopolko kaže...

Evo ja skinuo DEMO i isprobao. Jel to ok?

Nije. Najbolje da daš grafu meni i da kupiš novu!!!!

***Stargate Atlantis*** Sheppard: All I have to do is climb up,and I'm in. Teyla: Climb the tower? Is that even possible? Sheppard: Sure! Batman did it all the time. Piece of cake. ***Stargate A
15 godina
neaktivan
offline
Heaven za DirectX 11

mogu reč samo da mu teselacija ruši performanse za dobrih 50-70%

a več sam se ponadao da ču moč pogonit sve nove igre na max sljedečih 5 godinaPlač

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.10.2009 15:52 (alien).
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Heaven za DirectX 11
Paolo2612 kaže...

Za kamenje razumijem razliku, ali ovo sa stubama je po menit totalna glupost. Igre stare 10+ godina imaju normalne stube a ne ovu kosinu.

 

Ovaj benchmark mi je jako glup. Doslovno prikazuje kocku (kuću) s nacrtanim prozorima i kamenjem i onda odjedamput se to pretvori u "pravu stvar". Ove kuće su mogle biti najnormalnije i toliko detaljne napravljene u DX 10 (naravno da bi bile zahtjevnije).

 

Ovdje su kompletno fulali bit: Testelizacija jednostavno poboljša kvalitetu neke stvari (bolje rečeno zaobli da ne bude toliko "kockasta"), ali ona ne dodaje stvari sama po sebi.

Po meni nije glupost to s stubama. Tek kada budemo imali grafičke s dx11 vidjeti ćemo prednost toga, igre neće biti tako zahtjevne kao što su danas, a što se tiče kockastih kuća, ja kod sebe to nisam primjetio. Vjerovatno to zavisi od konfe i

njihove optimizacije. Jer radim igru s ekipom i kod nas naš programer pokušava napraviti sličnu stvar. Da ovisno od udaljenosti lika i objekta, taj objekat ima manje ili više detalja i sa time ne mislim samo na kvalitetu teksture nego i na kvalitetu modela, tj. broj polya.

http://www.metacafe.com/watch/2749951// || http://www.metacafe.com/watch/1248654/3d_animacija/
16 godina
protjeran
offline
RE: Heaven za DirectX 11
Paolo2612 kaže...
Branimir2412 kaže...

 

Mislim tako iz razloga jer ako pogledate video, primjetiti ćete kako je sve kamenje 3d (najbolje se vidi na stubama i puteljku), no ako pokrenete aplikaciju s grafom dx10 i manje te stube neće biti 3d nego će biti samo jedan poly s teksturom. Naravno ovo je moje skromno mišljenje

 

Ovdje su kompletno fulali bit: Testelizacija jednostavno poboljša kvalitetu neke stvari (bolje rečeno zaobli da ne bude toliko "kockasta"), ali ona ne dodaje stvari sama po sebi.

Ovaj dio nije istinit. Teselacija u sebi može sadržavati nešto što se zove height map ili displacment map, koja definira offset insertiranih vertexa, od početnog poligona, tj, mogu će su jako detaljne deformacije, što je jako važnije od smanjivanja same nazubljenosti nekog 3D objekta u sceni. Zato su stupe s ugašenom teselacijom ravne, a s upaljenom su normalne.

To se najbolje može vidjeti na ovom filmu

, najbolje se vidi na zmaju koji je na kraju filma.

Stvar je u tome da se ista stvar s teselacijom može napraviti s manjim brojem poligona, što u konačnici ima nekoliko prednosti, a najvažnija je mogučnost kontroliranja razine detalja i smanjeno zauzeče memorije, što omogučava brže izvođenje.

Detaljna referenca se nalazi na: http://developer.amd.com/GPU/RADEON/TESSELLATION/Pages/default.aspx

I još jedna napomena, hardverska teselacija trenutno radi samo na nekim ATI karticama ( mogu biti DX10 ), iako se može izvesti softverski (što je naravno samo sporije) jer su taselaciski algoritmi već godimama poznati samo nisu bili  za hardversku implementaciju u moderne GPU-e.

 

EDIT: Sad sam provjerio taselizator je implementiran u Atijeve kartice od serije 2000, mislim da ovo mnogi ljubitelji 3D-a neznaju.

 

Programko http://programko.bloger.hr
Poruka je uređivana zadnji put sub 24.10.2009 15:26 (Programko).
14 godina
neaktivan
offline
RE: Heaven za DirectX 11
Programko kaže...

 

I još jedna napomena, hardverska teselacija trenutno radi samo na nekim ATI karticama ( mogu biti DX10 ), iako se može izvesti softverski (što je naravno samo sporije) jer su taselaciski algoritmi već godimama poznati samo nisu bili  za hardversku implementaciju u moderne GPU-e.

 

EDIT: Sad sam provjerio taselizator je implementiran u Atijeve kartice od serije 2000, mislim da ovo mnogi ljubitelji 3D-a neznaju.

 

Nemoj ljudima davati lažnu nadu, jer teselizator iz serija 2000-4000 nije kompatibilan s DX11

14 godina
neaktivan
offline
RE: Heaven za DirectX 11
Alex55 kaže...
Hoću li moći pokrenuti na XP-u?

Citiram: "...osim novog DirectX-a, podržava i prethodne verzije 10 i 9 te OpenGL."

             "...za rad zahtijeva ATI-jeve kartice linije Radeon HD 2xxx i bolje ili Nvidijine GeForceice 7 i bolje."

 

Znači da, možeš ga pokrenuti na XP-u, samo ne u DX11 (ili DX10) modu.

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.10.2009 17:26 (brogus).
Moj PC  
4 0 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
RE: Heaven za DirectX 11
brogus kaže...
Programko kaže...

 

I još jedna napomena, hardverska teselacija trenutno radi samo na nekim ATI karticama ( mogu biti DX10 ), iako se može izvesti softverski (što je naravno samo sporije) jer su taselaciski algoritmi već godimama poznati samo nisu bili  za hardversku implementaciju u moderne GPU-e.

 

EDIT: Sad sam provjerio taselizator je implementiran u Atijeve kartice od serije 2000, mislim da ovo mnogi ljubitelji 3D-a neznaju.

 

Nemoj ljudima davati lažnu nadu, jer teselizator iz serija 2000-4000 nije kompatibilan s DX11

Točno, možda sam bio malo nejasan jer sam mislio na teselaciju opčenito, a ne kao dio DX11 i dotičnog benchmarka.

Programko http://programko.bloger.hr
Poruka je uređivana zadnji put sub 24.10.2009 17:34 (Programko).
16 godina
offline
Heaven za DirectX 11

evo i moje slike

nije nesto, jer sam digao na rezu monitora

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.10.2009 17:58 (dadoremix).
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Heaven za DirectX 11
MSN - drazen016@net.hr , e-mail novi - drazen018@email.t-com.hr
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Heaven za DirectX 11

  ja mislim da sam dobio premal skor, može li mi netko potvrditi ?

 

  koliko mi se čini da se puno bolji rezultati dobiju na Windows 7   nego na Visti ?

 

 

  btw, mislim da je grafika otprilike na razini Fallouta 3

 

 

"Hedonism Is My LifeStyle"©
 
0 1 hvala 0
16 godina
offline
Heaven za DirectX 11

Nikako se ne bih složio da je neoptimizovano. To što je Crysis možda lepši je jedno, ali ovde imamo sve žive tehnike koje se mogu zamisliti, HDR, teselaciju, depth of field (i to možda u prevelikim količinama), travke koje se povijaju nezavisno jedne od drugih, pristojne senke, subsurface scaterring (ako sam dobro primetio) i to sve radi glatko. Možda nije umetnički trijumf, ali bih rekao da je u pitanju dobro programiran tehnološki demo (bekchmark/štagod).

Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Heaven za DirectX 11
alien kaže...

mogu reč samo da mu teselacija ruši performanse za dobrih 50-70%

a več sam se ponadao da ču moč pogonit sve nove igre na max sljedečih 5 godinaPlač

 

 

Korištenje teselizacije u Heavenu je puno veće nego što će se koristiti u igrama zbog toga što se želi opteretiti jedinicu za teselizaciju. U igrama se neće teselizirati stepenice, cesta (na njoj se vidi da je upotreba teselizacije pretjerana) ili neki drugi elementi kod kojih se isti učinak može postići klasičnim metodama.

 

Programko kaže...
(...)

 

EDIT: Sad sam provjerio taselizator je implementiran u Atijeve kartice od serije 2000, mislim da ovo mnogi ljubitelji 3D-a neznaju.

 

Teselizaciju ATI podržava od Radeona 8500 (TruForm), bilo kao dediciranu hardversku jedinicu ili korištenjem ostalih elemenata GPU-a. Problem je bio (među ostalim) u tome što nije bilo podrške za teselizaciju u API-ima, niti su drugi proizvođači prihvatili ATI-jevu implementaciju teselizacije.

The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
16 godina
neaktivan
offline
RE: Heaven za DirectX 11
Ivan(4) kaže...

Nikako se ne bih složio da je neoptimizovano. To što je Crysis možda lepši je jedno, ali ovde imamo sve žive tehnike koje se mogu zamisliti, HDR, teselaciju, depth of field (i to možda u prevelikim količinama), travke koje se povijaju nezavisno jedne od drugih, pristojne senke, subsurface scaterring (ako sam dobro primetio) i to sve radi glatko. Možda nije umetnički trijumf, ali bih rekao da je u pitanju dobro programiran tehnološki demo (bekchmark/štagod).

 

 Tocno to. Dobro si to rekao. Za razliku od nekih suludih komentara. Najbolja mi je onaj komentar koji veli da ce se u DX11 vise detalja izvlaciti iz tekstura a ne geometrije. Pa mislim ono, kud ces tako nesto napisati u topicu tezelacije. Totalno fulana poanta. :)
Jos gore jer su engine-i displacement radili upravo kao efekt proizveden iz teksture. Npr. upravo to je koristio cryengine kad je htio prikazati izbocenja kamenja. Naravno tehnika je zahtjevna jer se radi u biti o raytrace-anju heightmap teksture u tangent space-u. I onda se po pixelu nerijetko imali i po 80 samplanja teksture da ne brojimo samplanje diffuzne, shadow mape i bilo koje druge teksture koja je potrebna. Problem te tehnike je nedostatak silueti jer nema odgovarajuce geometrije i velikog usporavanja, jer su texture sampleri optereceni do kraja. A kod pravog displacementa se isto koristi height mapa, ali se hardwareski u realnom vremenu low poly geometrija "sjecka" na vise poligona ovisno o zadanim parametrima u hull i domain shaderima i onda se vertexi tih poligona extrude-aju u smjeru normale za intezitet heightmape. Daleko od toga da ovaj demo nije optimiziran. Demo samo pokazuje druge stvari i u nekim je napredniji od cryengine-a. Takoder kako netko moze pricati o neoptimizaciji kad se jasno vidi da se objekti tezeliraju samo oni koji su blizu kamere.
Smijesno je pricati o ne koristenju tezelacije na mjestu di bi se mogao postici efekt tekturom jer da bi se iole dobio neki efekt ispupcenja, mora se koristiti paralax occlusion mapping ili relief mapping koji je puno sporiji zbog hrpe sample-anja teksture po pixelu. Za istu namjenu sada koristis direkno tezelaciju, brze je i ljepse. Paralax je nastao da imitira geometriju, sad kad se napokon moze koristiti geometrija, sve ostalo bi bio korak natrag jer je ovo ljepse i brze. Tezelacija u praksi donosi malo usporenje u odnosu na rendanje ciste low poly geometrije sa normal mapom npr, ali u odnosu na paralax occlusion mapping donosi ubrzanje. Znaci pravo ubrzanje bi vidjeli da je cijeli level rendan paralax occlusion mapping tehnikom koju cryengine koristi samo na nekim djelovima (uglavnom kamenje na podu) i da se onda isti level renda sa tezelacijom. Onda bi vidjeli strasan skok u FPSu i razliku u kvaliteti koja je postignuta u biti tezelacijom. Takoder bitno je uvijek imati na pameti da kvaliteta artista i njihovo razumijevanje enginea varira. Reci cu samo da artisti u cryengine-u odlicno odraduju svoj posao skupa sa programerima, dobar spoj.

Evo ovaj film najbolje govori o tome kakvo se ubrzanje s tezelacijom postigne (pogledati dio sa onim podom i ravnom plocom):


Normal mapping: 500 FPSa negdje

Paralax occlusion mapping oko 70 FPSa

A tezelirani model daje oko 270 FPSa (naravno jedini ima siluetu i lijepo zaobljene rubove)

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 26.10.2009 22:13 (LevaOpaki).
15 godina
neaktivan
offline
RE: Heaven za DirectX 11
l)oolvl kaže...

  ja mislim da sam dobio premal skor, može li mi netko potvrditi ?

 

  koliko mi se čini da se puno bolji rezultati dobiju na Windows 7   nego na Visti ?

 

 

  btw, mislim da je grafika otprilike na razini Fallouta 3

 

 

Evo i moj skor, jedino što sam stavio DX11 test i 16AF. Ali nisam primjetio neku veliku razliku između DX10 i DX11 na mojem DX10 capable hardveru (što je nekako logično).

 

1680x1050 0AA 16AF full screen 1680x1050 0AA 16AF full screen
 

Google is your friend
Poruka je uređivana zadnji put uto 27.10.2009 17:06 (Zura).
15 godina
neaktivan
offline
Heaven za DirectX 11

Microsoft je izdao nove nadogradnje za Vistu i Server 2008, a među njima je i Windows Graphics, Imaging, and XPS Library. Navedene su (između ostalog) nadogradnje 2D i 3D dijela DX-a, te DirectCompute, što bi značilo da na Vistu dolazi DX11. Nakon nadogradnje dxdiag prijavljuje DX11.

The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2009 9:06 (hrx).
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Heaven za DirectX 11

Imate ovu temu za rezultate!

Zašto su smajlići žuti? Hmm... | Klikni HVALA, tvoj jedan klik meni puno znači!
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Heaven za DirectX 11
Alex55 kaže...

FPS: 35.0

Scores: 883

DirectX 9

 

Ne znam je li to puno... Imam konfiguraciju koju možete vidjeti u Moj PC, a rezolucija je 1280x1024 i sve na maximum...

Trebao bi više dobit s obzirom da je još DirectX9 koji doda oko 100 bodova. 

 

Za postavke stavi ovako:

 

Shaders: High

 

Tesselation: Enabled

 

Antisotropy: 1

 

Anti-aliasing: Off

 

Full Screen: Yes

 

Resolution: 1280x1024

Zašto su smajlići žuti? Hmm... | Klikni HVALA, tvoj jedan klik meni puno znači!
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice