star trek
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
A kaj kad se dogodi nesreca (nebitno koja) i avion se pocne trest,kak bu onda pilot lovio sitne gumbice,pa stisne krivi,pa back gumb,pa neprihvaca naredbu.....,lol, pa ih stisne 5 odijednom i upali mu se 5 prozora...hi hi
nisam čitao text, samo bi komentarisao naslov..."DODIRNICI..."
zaBoga...
A kaj kad se dogodi nesreca (nebitno koja) i avion se pocne trest,kak bu onda pilot lovio sitne gumbice,pa stisne krivi,pa back gumb,pa neprihvaca naredbu.....,lol, pa ih stisne 5 odijednom i upali mu se 5 prozora...hi hi
Kad kopilot počne davat savjete pilotu u krizi, i počne se derati: stisni UNDO ebote, UNDO ti kažem, to ti je ona strelica šta vraća nazad
nisam čitao text, samo bi komentarisao naslov..."DODIRNICI..."
zaBoga...
To ti je na hrvatskom nova riječ za sve touch uređaje. Koliko ja znam hrvatski je jezik koji svake godine mijenja ili dobiva nove riječi, što je zamarajuće i dosadno... svaki mjesec učiš nešto novo lol :) kao da se nalaziš u drugoj državi pa moraš stalno učiti nove riječi tog jezika, eto tako se osjećamo mi u svojoj državi kao stranci koji stalno uče svoj jezik, koji akademici stalno izmišljavaju.
Iako je ovaj riječ još koliko toliko ok, ali inače svake godine nešto novo dođe....
i sto je iduce, bicikla na dodir?
Nikad mi nije bila jasna glupost inzenjera koji razvijaju uredjaje i pilota koji ih koriste. Ima jako puno nesreca gdje je autopilot nesto forsirao i doveo do nesrece jer je pilot radio suprotno. A bome jos vise nesreca di je pilot radio gluposti, a autopilot mirno gledao. Npr, autopilot gleda brzinu sa jedne Pitot cijevi i uopce ne reagira sto drugi sistemi pokazuju drugo (nesreca Air Francea).
nisam čitao text, samo bi komentarisao naslov..."DODIRNICI..."
zaBoga...
Svako malo možeš u BUG-u pročitati novi hrvatski jezik koji nitko ne koristi... samo pogledaj koliko se često u pojedinom broju koristi izraz "dočim" i onda razmisli koliko si puta u životu rekao ili čuo isti izraz u stvarnosti... da, nikada.
Ovo će dovesti do sve više nesreća pod broj jedan ako dođe do problema sa napajanjem sve odlazi u pm jer pilot nemože ništa kontrolirat. U masi drugih nesreća pokazalo se da su krivi digitalni pokazivaci jer su podložni kvarovim-a. Po nekim pravilima FAA pokazivaci brzine , visine , goriva, horizon i kompas bi trebali biti dupli analogni i digitalni a sad ce i to izbacit.
Ovo će dovesti do sve više nesreća pod broj jedan ako dođe do problema sa napajanjem sve odlazi u pm jer pilot nemože ništa kontrolirat. U masi drugih nesreća pokazalo se da su krivi digitalni pokazivaci jer su podložni kvarovim-a. Po nekim pravilima FAA pokazivaci brzine , visine , goriva, horizon i kompas bi trebali biti dupli analogni i digitalni a sad ce i to izbacit.
Ne treba pretjerivati - napajaju se i postojeći uređaji i zato postoje APU-i, digitalni pokazivači su višestruki i nimalo podložniji kvarovima od analognih (na stranu što i dalje ostaje obaveza analognih i digitalnih mjerila), a FAA nije "svjetski" zakonodavac.
Hmmm, "dodirnik" me asocira na nešto sasvim drugo
Ovo će dovesti do sve više nesreća pod broj jedan ako dođe do problema sa napajanjem sve odlazi u pm jer pilot nemože ništa kontrolirat. U masi drugih nesreća pokazalo se da su krivi digitalni pokazivaci jer su podložni kvarovim-a. Po nekim pravilima FAA pokazivaci brzine , visine , goriva, horizon i kompas bi trebali biti dupli analogni i digitalni a sad ce i to izbacit.
Ne treba pretjerivati - napajaju se i postojeći uređaji i zato postoje APU-i, digitalni pokazivači su višestruki i nimalo podložniji kvarovima od analognih (na stranu što i dalje ostaje obaveza analognih i digitalnih mjerila), a FAA nije "svjetski" zakonodavac.
Slažem se , ali mislim da bi i u budućnosti trebao postojati analogni back up sistem. Ali koliko vidim od toga se sve više udaljava. Npr u vojnim avionima opasnost je više izražena jer ako se ugase motori ode i sve ostalo , sva električna energija. A APU je tu kao neka posljednja šansa i 90 % električne energije koja je u APU ce otic na ponovno pokretanje motora , ako pilot ne uspije iz par pokušaja restartat motore neće imat ni električne energije , niti instrumenata i može se pozdravit sa upravljanjem aviona. Jedino što mu ostaje je gliding na slijepo.
Nikad mi nije bila jasna glupost inzenjera koji razvijaju uredjaje i pilota koji ih koriste. Ima jako puno nesreca gdje je autopilot nesto forsirao i doveo do nesrece jer je pilot radio suprotno. A bome jos vise nesreca di je pilot radio gluposti, a autopilot mirno gledao. Npr, autopilot gleda brzinu sa jedne Pitot cijevi i uopce ne reagira sto drugi sistemi pokazuju drugo (nesreca Air Francea).
LCD monitori se koriste već jako dugo u zrakoplovima i nema problema sa pogledom sa strane. A ni autopilot nema veze sa ovim prikazom, to je opet sustav za sebe. A AF se nije srušio zbog aviona nego zbog pilota. Da kojim slučajem ona dvojica levata nisu ništa dirali bili bi živi i dan danas.
Ne treba pretjerivati - napajaju se i postojeći uređaji i zato postoje APU-i, digitalni pokazivači su višestruki i nimalo podložniji kvarovima od analognih (na stranu što i dalje ostaje obaveza analognih i digitalnih mjerila), a FAA nije "svjetski" zakonodavac.
Primarna namjena APU-a je da proizvodi struju i bleed air dok je zrakoplov na zemlji. Iznimno se može koristiti u zraku ali ima puno ograničenja.
Slažem se , ali mislim da bi i u budućnosti trebao postojati analogni back up sistem. Ali koliko vidim od toga se sve više udaljava. Npr u vojnim avionima opasnost je više izražena jer ako se ugase motori ode i sve ostalo , sva električna energija. A APU je tu kao neka posljednja šansa i 90 % električne energije koja je u APU ce otic na ponovno pokretanje motora , ako pilot ne uspije iz par pokušaja restartat motore neće imat ni električne energije , niti instrumenata i može se pozdravit sa upravljanjem aviona. Jedino što mu ostaje je gliding na slijepo.
Analgoni backup je obvezan po zakonu, a APU je mlazni motor i ako radi ispravno ne možeš ga potrošiti...
Zamjenio sam EPU sa APU. Ugl sa prestankom rada motora prestaje i APU. A EPU ce radit samo kratko vrijeme.
APU je neovisan o glavnim motorima. Prestat će raditi jedino ako nestane goriva.
Vidim da niko od vas nije čuo za termin Fly By Wire u zrakoplovstvu
Kao što rekoh: autopilot, FBW i srodni sustavi nemaju ništa sa ovom temom.
No, kako se niko nije sjetio A380 i Globala koji imaju trackball u kokpitu? ;)
Vidim da niko od vas nije čuo za termin Fly By Wire u zrakoplovstvu
Pa fly by wire i je problem , najviše nesreća se dogodilo zbog tog sustava. Pilot je pokušao spustiti avion na pistu a fly by wire mu je uporno dizao avion prema gore i nije imao kontrolu a sve zbog neispravne visine u sustavu.
Ako misliš na nesreću F-GFKC bilo je obrnuto: pilot je htio gore a avion da zadrži visinu. Ali i dalje ne vidim kakve to veze ima sa dodirnim ekranom.
Slažem se , ali mislim da bi i u budućnosti trebao postojati analogni back up sistem. Ali koliko vidim od toga se sve više udaljava. Npr u vojnim avionima opasnost je više izražena jer ako se ugase motori ode i sve ostalo , sva električna energija. A APU je tu kao neka posljednja šansa i 90 % električne energije koja je u APU ce otic na ponovno pokretanje motora , ako pilot ne uspije iz par pokušaja restartat motore neće imat ni električne energije , niti instrumenata i može se pozdravit sa upravljanjem aviona. Jedino što mu ostaje je gliding na slijepo.
Nakon APU-a obično imaju i turbinu.
Pa fly by wire i je problem , najviše nesreća se dogodilo zbog tog sustava. Pilot je pokušao spustiti avion na pistu a fly by wire mu je uporno dizao avion prema gore i nije imao kontrolu a sve zbog neispravne visine u sustavu.
Kako je već rečeno, bilo je obrnuto, ali iz više razloga. Nakon toga je mijenjano.
američka Federativna agencija
Federativna? Je li i samoupravna?
Inače tvorba novih riječi je nešto normalno u svakom, a recimo vrlo često u engleskom jeziku. Dugogodišnje zanemarivanje hrvatskog jezika i preuzimanje anglizama za sve tehničke novotarije, dovelo je do toga da je nama to čudno. Bugovci, koji inače dosta paze na jezik, pokušavaju tu nešto učiniti, i to je za svaku pohvalu.
Ako misliš na nesreću F-GFKC bilo je obrnuto: pilot je htio gore a avion da zadrži visinu. Ali i dalje ne vidim kakve to veze ima sa dodirnim ekranom.
Valjda misli da se to kvari ko kineski toster
Dodirnici?
ah, hrvatski
Totalno nepotrebno.