- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ja nista nisam shvatio iz clanka 😡
ovak to nekak radi: prvo naprave brdo lažnjaka - stranica (portala, čegaveć) koje umjetno/prividno rasporede po čitavoj državi (SAD) a zatim i botove koji masovno "posjećuju" te stranice. pohlepne tvrtke nasjednu na "posjećenost" i plaćaju oglašavanje na takvim stranicama. kol'ko sam skužil, čak su i samo načinili "oglase" koji stvaraju privid da se na takvim stranicama već opako oglašava, što je dodatni mamac/tatac. u osnovi se stvara zatvoren "ekosustav", odn. ljepilo na koje se onda love muhe s puno (stvarne) love. i eto nofaca.
Ovo samo po sebi niti nije toliko lose kao sto se cini na prvu:
1. nista nije ukradeno
2. prividno smanjuje problem (za marketing) povecanog rasta koristenja ad-blockera
3. kriminala ce uvijek biti, a bolje onda da je na racun oglasivaca (jednostavnije za izvesti, manja logistika, manje sanse za hapsenje) nego u vidu droge ili trgovanja ljudima
Pitanje je samo kako ce druga strana odgovoriti, jer svaka akcija ima i reakciju.
Pitanje je samo kako ce druga strana odgovoriti, jer svaka akcija ima i reakciju.
cijeli svijet će prestat oglašavat i više nikad nećemo koristit adblockere. Oorah!
Pitanje je samo kako ce druga strana odgovoriti, jer svaka akcija ima i reakciju.
cijeli svijet će prestat oglašavat i više nikad nećemo koristit adblockere. Oorah!
To bi bila jedna od vrlo nategnutih solucija, ali sto bi u tom slucaju zamijenilo oglasavanje? Nesto mora, a ne vjerujem da ce ljudi pristati na placeni sadrzaj. Odnosno cak i da pristanu, placat ce ga vrlo selektivno, prema najnuznijoj potrebi, a tada svi gube. Pruzatelji usluga gube jer bi im se baza korisnika drasticno smanjila, kao posljedica bi nastupila konsolidacija kvalitetnih sadrzaja u svega nekoliko krovnih entiteta uz propadanje pruzatelja nekvalitetnog sadrzaja (opet nije lose), ali i otezano probijanje malih (novih) pruzatelja usluga. Malo tko ce kupiti (ili pretplatiti se) na nesto neprovjereno. Korisnici gube jer im se izbor smanjuje, a s vremenom usporava i inovativnost ovih koji su opstali.
Uzmimo npr domacu informativnu scenu - sto mislis koliko bi ljudi pristalo na placanje za pristup jutranjem, vecernjem, indexu ili bilo kojem drugom portalu? 99% bi zakljucilo da im je kruh na stolu bitniji od zutila.
Pitanje je samo kako ce druga strana odgovoriti, jer svaka akcija ima i reakciju.
cijeli svijet će prestat oglašavat i više nikad nećemo koristit adblockere. Oorah!
To bi bila jedna od vrlo nategnutih solucija, ali sto bi u tom slucaju zamijenilo oglasavanje? Nesto mora, a ne vjerujem da ce ljudi pristati na placeni sadrzaj. Odnosno cak i da pristanu, placat ce ga vrlo selektivno, prema najnuznijoj potrebi, a tada svi gube. Pruzatelji usluga gube jer bi im se baza korisnika drasticno smanjila, kao posljedica bi nastupila konsolidacija kvalitetnih sadrzaja u svega nekoliko krovnih entiteta uz propadanje pruzatelja nekvalitetnog sadrzaja (opet nije lose), ali i otezano probijanje malih (novih) pruzatelja usluga. Malo tko ce kupiti (ili pretplatiti se) na nesto neprovjereno. Korisnici gube jer im se izbor smanjuje, a s vremenom usporava i inovativnost ovih koji su opstali.
Uzmimo npr domacu informativnu scenu - sto mislis koliko bi ljudi pristalo na placanje za pristup jutranjem, vecernjem, indexu ili bilo kojem drugom portalu? 99% bi zakljucilo da im je kruh na stolu bitniji od zutila.
Freemium model bi mogao biti vrlo dobro rješenje. Osnovni i bitan sadržaj je svima dostupan, dok za dodatan sadržaj plaćaš pretplatu.