Apple i Valve, zaljubljeni par?

poruka: 87
|
čitano: 8.257
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Apple i Valve, zaljubljeni par?".
12 godina
offline
Apple i Valve, zaljubljeni par?

Napokon nesto zanimljivo iz Applea. Iako me osobno za iOS nije briga volio bi da ozbiljan gaming zazivi na OS-X-u. Microsoft je gaming fokus prebacio s PC-ja na konzolu i tako otvorio veliku rupu koju bi Apple, sad kad su pokopali najveceg protivnika igre na racunalu, morao iskoristiti. Gaming je najbitniji faktor dovodjenja windowsa u preko 90% kucanstava, jedini koji cini bitnu razliku. Apple danas radi na istom hardwareu kao i windows PC pa zasto ne bi radio i iste stvari? Jos da developeri Linux prepoznaju kao platformu na kojoj bi se moglo dobro zaraditi. A proizvesti igru za Linux i OS-X je puno jenostavnije nego za Windows i PS3.

 
9 1 hvala 1
14 godina
neaktivan
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
BlueMax kaže...

Napokon nesto zanimljivo iz Applea. Iako me osobno za iOS nije briga volio bi da ozbiljan gaming zazivi na OS-X-u. Microsoft je gaming fokus prebacio s PC-ja na konzolu i tako otvorio veliku rupu koju bi Apple, sad kad su pokopali najveceg protivnika igre na racunalu, morao iskoristiti. Gaming je najbitniji faktor dovodjenja windowsa u preko 90% kucanstava, jedini koji cini bitnu razliku. Apple danas radi na istom hardwareu kao i windows PC pa zasto ne bi radio i iste stvari? Jos da developeri Linux prepoznaju kao platformu na kojoj bi se moglo dobro zaraditi. A proizvesti igru za Linux i OS-X je puno jenostavnije nego za Windows i PS3.

A na koji je to način Microsoft napravio molim te? Razvijenjem novih verzija direct x-a i izdavanjem igara za pc (čak i kinect sad postoji za pc)? E  i da je tako lako radit igre za linux što ih nebi onda svi radili, problem (moj neinformirani prijatelju) je u tome što Linux ne podržava gore navedeni directx (koji rabe svi proizvođači igara) nego open gl.

pero_HR
16 godina
neaktivan
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
Da ali apple racunala nemaju bog-zna-kakvu graficku karticu, to u kombinaciji sa npr. iMacom i njihovim visokim rezolucijama nije bas najsretnija kombinacija, a jace graficke kartice bi cijenu dosta visoko digle.
pr0n lesbians Y U NO EXIST IRL?! ლ(ಠ益ಠლ)
12 godina
neaktivan
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
BlueMax kaže...

Napokon nesto zanimljivo iz Applea. Iako me osobno za iOS nije briga volio bi da ozbiljan gaming zazivi na OS-X-u. Microsoft je gaming fokus prebacio s PC-ja na konzolu i tako otvorio veliku rupu koju bi Apple, sad kad su pokopali najveceg protivnika igre na racunalu, morao iskoristiti. Gaming je najbitniji faktor dovodjenja windowsa u preko 90% kucanstava, jedini koji cini bitnu razliku. Apple danas radi na istom hardwareu kao i windows PC pa zasto ne bi radio i iste stvari? Jos da developeri Linux prepoznaju kao platformu na kojoj bi se moglo dobro zaraditi. A proizvesti igru za Linux i OS-X je puno jenostavnije nego za Windows i PS3.

isti hardver? si ti uopste pogledao da su graficke u macovima kao one u laptopima,onako,daleko od dovoljnog za ultra settinge,za medium,a kako je upravo to razlog prednosti pca nad konzolama,ta bolja grafika,onda ovo sve ponovo nema smisla

15 godina
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
peroko kaže...

A na koji je to način Microsoft napravio molim te? Razvijenjem novih verzija direct x-a i izdavanjem igara za pc (čak i kinect sad postoji za pc)? E  i da je tako lako radit igre za linux što ih nebi onda svi radili, problem (moj neinformirani prijatelju) je u tome što Linux ne podržava gore navedeni directx (koji rabe svi proizvođači igara) nego open gl.

da apple omogući steamu distribuciju... to znači opengl podrška... opengl radi u linuxima sasvim dobro. što znači da bi apple mogao otvorit vrata linux igranju. što znači da bih konačno mogao koristit linuxe kao primarni i jedini os...

16 godina
neaktivan
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
Pa steam i radi na MacOSu, problem su developeri koji ne rade igre za doticnu platformu (ogromna vecina njih)
pr0n lesbians Y U NO EXIST IRL?! ლ(ಠ益ಠლ)
15 godina
neaktivan
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
ranko091 kaže...

da apple omogući steamu distribuciju... to znači opengl podrška... opengl radi u linuxima sasvim dobro. što znači da bi apple mogao otvorit vrata linux igranju. što znači da bih konačno mogao koristit linuxe kao primarni i jedini os...

MacOS je u srzi Unixoid tako da bi portanje bilo poprilicno jednostavno - veci problem je cinjenica da za bilo sta u njihovom OS-u, moras koristiti ObjectiveC.

 

U svakom slucaju, iz tvojih usiju u bozja usta :-)

Like your face looking forced to the floor (in a league of your own)... and either way, you're way too close to it all (you cannot veto the world)...
12 godina
protjeran
offline
Apple i Valve, zaljubljeni par?

..da..da..hajde više da se riješimo tih nes(p)retnih windowsa, once and for all ! {#}

P♥L♥U♥R
Moj PC  
5 6 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Apple i Valve, zaljubljeni par?
Nekako se ne vidim kako lupam po svom MacBook Airu kad nesto za#erem u igrici, radije cu kupiti Windows kantu i lupati po njoj bez emocija :-)
 
5 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
berofx kaže...
Nekako se ne vidim kako lupam po svom MacBook Airu kad nesto za#erem u igrici, radije cu kupiti Windows kantu i lupati po njoj bez emocija :-)

Dobar! :-D :-D :-D

Like your face looking forced to the floor (in a league of your own)... and either way, you're way too close to it all (you cannot veto the world)...
12 godina
offline
Apple i Valve, zaljubljeni par?

Ja bi prvo volio da mi proradi ATI na linuxu kako treba...

Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?

Za to je ATI kriv, ne linux zajednica. nvidije rade sasvim ok, kao i integrirane intelovke.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
14 godina
neaktivan
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
agent47thehitman kaže...
BlueMax kaže...

Napokon nesto zanimljivo iz Applea. Iako me osobno za iOS nije briga volio bi da ozbiljan gaming zazivi na OS-X-u. Microsoft je gaming fokus prebacio s PC-ja na konzolu i tako otvorio veliku rupu koju bi Apple, sad kad su pokopali najveceg protivnika igre na racunalu, morao iskoristiti. Gaming je najbitniji faktor dovodjenja windowsa u preko 90% kucanstava, jedini koji cini bitnu razliku. Apple danas radi na istom hardwareu kao i windows PC pa zasto ne bi radio i iste stvari? Jos da developeri Linux prepoznaju kao platformu na kojoj bi se moglo dobro zaraditi. A proizvesti igru za Linux i OS-X je puno jenostavnije nego za Windows i PS3.

isti hardver? si ti uopste pogledao da su graficke u macovima kao one u laptopima,onako,daleko od dovoljnog za ultra settinge,za medium,a kako je upravo to razlog prednosti pca nad konzolama,ta bolja grafika,onda ovo sve ponovo nema smisla

 

Čovjek se referirao na to da je Apple koristio PowerPC arhitekturu pocesora prije nego je prešao na x86. Googlaj prije nego pokušaš bit pametan! 

15 godina
odjavljen
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?

Nije powerpc/x86 problem, problem je u tome što trenutno Macovi i MacBookovi imaju blago rečeno jadne grafičke koje ne mogu zadnje naslove pokretati niti na medium na rezolucijama koje su inače default na ti računalima.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
12 godina
neaktivan
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
Quiem kaže...
agent47thehitman kaže...
BlueMax kaže...

 

isti hardver? si ti uopste pogledao da su graficke u macovima kao one u laptopima,onako,daleko od dovoljnog za ultra settinge,za medium,a kako je upravo to razlog prednosti pca nad konzolama,ta bolja grafika,onda ovo sve ponovo nema smisla

 

Čovjek se referirao na to da je Apple koristio PowerPC arhitekturu pocesora prije nego je prešao na x86. Googlaj prije nego pokušaš bit pametan! 

neki nece shvatiti,ajd jos jednom procitaj,decko ispod je to lijepo objasnio u najkracoj mogucoj recenici

12 godina
protjeran
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
Sum_of_all_fears kaže...

Nije powerpc/x86 problem, problem je u tome što trenutno Macovi i MacBookovi imaju blago rečeno jadne grafičke koje ne mogu zadnje naslove pokretati niti na medium na rezolucijama koje su inače default na ti računalima.

Čekaj malo, što znači jadna grafička?...hm? I tko je nametnuo taj epitet nekim grafičkim karticama? Famozni Microsoft sa svojim famoznim DirectX API-jem; koji,btw, godinama grecka noktima od Velikog OpenGL-a kako bi kroz svoj OS servirao tkz. 3D kućnim korisnicima; koji pak s druge strane, postoji i prije vremena kad ste kupili(dobili) svoj prvi PC!

P♥L♥U♥R
13 godina
neaktivan
offline
Apple i Valve, zaljubljeni par?

Ma samo su igrali Half Life 3 ..

http://db.tt/5hnuGAK
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
peroko kaže...
BlueMax kaže...

Napokon nesto zanimljivo iz Applea. Iako me osobno za iOS nije briga volio bi da ozbiljan gaming zazivi na OS-X-u. Microsoft je gaming fokus prebacio s PC-ja na konzolu i tako otvorio veliku rupu koju bi Apple, sad kad su pokopali najveceg protivnika igre na racunalu, morao iskoristiti. Gaming je najbitniji faktor dovodjenja windowsa u preko 90% kucanstava, jedini koji cini bitnu razliku. Apple danas radi na istom hardwareu kao i windows PC pa zasto ne bi radio i iste stvari? Jos da developeri Linux prepoznaju kao platformu na kojoj bi se moglo dobro zaraditi. A proizvesti igru za Linux i OS-X je puno jenostavnije nego za Windows i PS3.

A na koji je to način Microsoft napravio molim te? Razvijenjem novih verzija direct x-a i izdavanjem igara za pc (čak i kinect sad postoji za pc)? E  i da je tako lako radit igre za linux što ih nebi onda svi radili, problem (moj neinformirani prijatelju) je u tome što Linux ne podržava gore navedeni directx (koji rabe svi proizvođači igara) nego open gl.

Ako nisi u stanju shvatiti o cemu pisem nemoj ni komentirati. Razvoj igara na OSX-u znaci razvoj igara u OpenGL-u. Ako je igra vec napravljena za OS-x onda je Linux port daleko lakse izvesti od portanja PS3 igre na PC. 

Rupa o kojoj govorim jasna je svima koji se s racunalima i gamingom druze duze vrijeme. spominjes directX? vidis, danasnje igre rade se za directX9. Jel znas ti koliko je to staro? dodaju se neke opcije koje sluze iskljucivo tome da bi kasnije verzije directX-a imale ikakvog smisla. u osnovi to su directX9 igre. Da je razvoj igara koji je Microsofu donio primat na trzistu nastavljen tijekom i slijedom onog kakav je bio 90-tih danas bi imao dx15 igre koje ne bi radile na dx14 a izgledale bi 5x naprednije od ovog sto danas imamo. Microsoft koji je nekad bio glavni pokretac industrije danas je njena najveca kocnica iskljucivo iz razloga sto puno veci profit ostvaruje na zastarjelim konzolama nego sto bi ga imao da im je PC primarna gaming platforma. Nekad davno, kad je Apple bio puno bolji radni stroj od Windows based racunala jedini razlog zasto sam kupovao  x86 su bile igre. Danas je situacija da oba stroja rade na istom hardwareu, Windows OS je po karakteristikama dostigao, ako ne i prestigao OSX i osim neke fanaticne zaljubljenosti ja ne vidim ni jedan realan razlog zasto bi netko izabrao jednako dobar ali skuplji OS na kojem ne mozes igrati. Ali kad bi Apple postao jednako dobra igraca platforma zasto ne?

Zalosno je da danas na trziste izlaze igre koje mahom bolje rade na staroj krntiji od Xboxa nego na PC-ju od 15k kn. Da su zanemarene sve prednosti PC kontrola i igre se proizvode prilagodjene kontrolerima. Tko je kriv za to? Microsoft. Sony sam nikad ne bi mogao napraviti takav nered u razvoju igara jer je uvjek kaskao za racunalima dok Microsoft nije odlucio promijeniti poslovnu politiku. Ja apsolutno pozdravljam ukljucenje Applea u trku jer ako nikad ni ne zaigram na njemu siguran sam da ce ozbiljnost kojom se ta firma prihvaca posla donijeti poneki korad naprijed.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
ep0s kaže...

Čekaj malo, što znači jadna grafička?...hm? I tko je nametnuo taj epitet nekim grafičkim karticama? Famozni Microsoft sa svojim famoznim DirectX API-jem; koji,btw, godinama grecka noktima od Velikog OpenGL-a kako bi kroz svoj OS servirao tkz. 3D kućnim korisnicima; koji pak s druge strane, postoji i prije vremena kad ste kupili(dobili) svoj prvi PC!

Jadne u smislu da ne mogu pokretati najnovije naslove u rezolucijama koje su primjerene monitorima koji dolaze uz Mac i MacBook.

Nećeš valjda igrati igru na medium postavkama na rezoluciji od 1024x768 na 27" monitoru? Apple to nikad nebi dopustio. Igre bi izgledale bolje na "jadnim" i "lošim" HP/Lenovo/Acer laptopima i gotovim konfiguracijama koje su jeftinije od Appleovih proizvoda. Iskopali bi sami sebi grob kad bi na taj način promovirali Mac kao gaming platformu.

Ubacivanje jakih grafički bi dovelo do nekoliko stvari - povećanje potrošnje, povećanje zagrijavanja, podizanje razine buke. Nove GTXice ne možeš hladiti pasivno. Osnova gaming PCja ne može biti neka medium grafička i to apple (valjda) zna. Bilo kakva prtljanja oko toga bi dovela do povećanja cijene ionako skupog sistema koji bi u konačnici kod usera loše prošao jer bi grafika bila lošija nego na PCjima iz istog cjenovnog ranga.

Mac u trenutnoj konfiguraciji uz zadržavanje cijene ili minimalno povećavanje ne može ostati isti shiny, lijepi i tihi i uz to biti gamersko računalo. Jedina opcija im je trpanje što jače onboard grafike ili raznih M verzija čipova koji opet nisu ni blizu vrhu PC ponude (a apple upravo to želi biti - vrh ponude).

Apple ne može napraviti gamersko računalo koje će imati prihvatljivu cijenu i zadržati trenutne glavne prednosti. Nisu oni mađioničari.

Što se tiče OpenGLa, ja sam definitivno za njegovo korištenje jer to znači linux kao OS za sve što mi treba. Umjesto Officea LibreOffice, umjesto VSa SharpDevelop ili Mono a za sve ostalo postoje alternative. Nekako mi nedostatak VSa najviše smeta al eto, što se može. Igre i VS su jedino što me zadržava na Windowsima.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
12 godina
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
agent47thehitman kaže...
BlueMax kaže...

Napokon nesto zanimljivo iz Applea. Iako me osobno za iOS nije briga volio bi da ozbiljan gaming zazivi na OS-X-u. Microsoft je gaming fokus prebacio s PC-ja na konzolu i tako otvorio veliku rupu koju bi Apple, sad kad su pokopali najveceg protivnika igre na racunalu, morao iskoristiti. Gaming je najbitniji faktor dovodjenja windowsa u preko 90% kucanstava, jedini koji cini bitnu razliku. Apple danas radi na istom hardwareu kao i windows PC pa zasto ne bi radio i iste stvari? Jos da developeri Linux prepoznaju kao platformu na kojoj bi se moglo dobro zaraditi. A proizvesti igru za Linux i OS-X je puno jenostavnije nego za Windows i PS3.

isti hardver? si ti uopste pogledao da su graficke u macovima kao one u laptopima,onako,daleko od dovoljnog za ultra settinge,za medium,a kako je upravo to razlog prednosti pca nad konzolama,ta bolja grafika,onda ovo sve ponovo nema smisla

osnovna razlika nije u grafickim performansam nego u koncepciji igara. vjeruj mi da mi je kao starom okorjelom gameru danas draze zaigrati neku staru igru nego vecinu novih. HD6970(m) + i5/i7 na iMacu jos uvijek je jace od velike vecine konfiguracija na kojima igramo. nadam se da ti je jasno da bi vecim ukljucenjem u gaming segment porasla i snaga koju bi Apple nudio kucnim korisnicima. koji smisao ima stavljanje top graficke kartice koja vise trosi i vise se zagrijava u danasnja iMac racunala kad je gaming na njima sporedna stvar? ako bude novih i zahtjevnih igara na OSX-u bit ce i snage, ne boj se. konkurencija je uvijek dobra stvar i da nikad ne zaigras na Appleu, opet je dobro jer ce se platforma koju koristis truditi biti bolja od konkurencije. danas je PC gaming u situaciji da pravi konkurenciju vlastitoj firmi i to na podrucju gdje vise gubi nego zaradjuje.

12 godina
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
ranko091 kaže...
peroko kaže...

A na koji je to način Microsoft napravio molim te? Razvijenjem novih verzija direct x-a i izdavanjem igara za pc (čak i kinect sad postoji za pc)? E  i da je tako lako radit igre za linux što ih nebi onda svi radili, problem (moj neinformirani prijatelju) je u tome što Linux ne podržava gore navedeni directx (koji rabe svi proizvođači igara) nego open gl.

da apple omogući steamu distribuciju... to znači opengl podrška... opengl radi u linuxima sasvim dobro. što znači da bi apple mogao otvorit vrata linux igranju. što znači da bih konačno mogao koristit linuxe kao primarni i jedini os...

nazalost, ostaje problem aplikacije u kojoj profesionalno radim a koja nema dovoljno dobru alternativu na Linuxu. a tako bi volio da odhebem i Win i OSX i koristim iskljucivo Linux. U slucaju da dobar gaming imam na OpenGL-u bar bi doma mogao koristit iskljucivo Linux. Jedini razlog zasto doma imam windowse su igre. Ti si tocno shvatio o cemu sam pisao u uvodnom postu. 

12 godina
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
Sum_of_all_fears kaže...

Jadne u smislu da ne mogu pokretati najnovije naslove u rezolucijama koje su primjerene monitorima koji dolaze uz Mac i MacBook.

Nećeš valjda igrati igru na medium postavkama na rezoluciji od 1024x768 na 27" monitoru? Apple to nikad nebi dopustio. Igre bi izgledale bolje na "jadnim" i "lošim" HP/Lenovo/Acer laptopima i gotovim konfiguracijama koje su jeftinije od Appleovih proizvoda. Iskopali bi sami sebi grob kad bi na taj način promovirali Mac kao gaming platformu.

Ubacivanje jakih grafički bi dovelo do nekoliko stvari - povećanje potrošnje, povećanje zagrijavanja, podizanje razine buke. Nove GTXice ne možeš hladiti pasivno. Osnova gaming PCja ne može biti neka medium grafička i to apple (valjda) zna. Bilo kakva prtljanja oko toga bi dovela do povećanja cijene ionako skupog sistema koji bi u konačnici kod usera loše prošao jer bi grafika bila lošija nego na PCjima iz istog cjenovnog ranga.

Mac u trenutnoj konfiguraciji uz zadržavanje cijene ili minimalno povećavanje ne može ostati isti shiny, lijepi i tihi i uz to biti gamersko računalo. Jedina opcija im je trpanje što jače onboard grafike ili raznih M verzija čipova koji opet nisu ni blizu vrhu PC ponude (a apple upravo to želi biti - vrh ponude).

Apple ne može napraviti gamersko računalo koje će imati prihvatljivu cijenu i zadržati trenutne glavne prednosti. Nisu oni mađioničari.

Što se tiče OpenGLa, ja sam definitivno za njegovo korištenje jer to znači linux kao OS za sve što mi treba. Umjesto Officea LibreOffice, umjesto VSa SharpDevelop ili Mono a za sve ostalo postoje alternative. Nekako mi nedostatak VSa najviše smeta al eto, što se može. Igre i VS su jedino što me zadržava na Windowsima.

S ovim se postom donekle slazem ali u osnovi ne.

Prvo - razina grafickih detalja ne odredjuje koliko je igra dobra.

 

Drugo - apple je poznat kao najprofitnija tvrtka i koristenje jaceg hardwarea u novim racunalima koja se prodaju po konkurentnoj cijeni nima ne bi predstavljalo nikakav problem. S obzirom kako su na americkom trzistu zasticeni to bi bila kap u moru.

 

Trece - zasto se razmatra danasnji iMac? Zasto Apple simultano s ozbiljnim izlaskom na gaming trziste ne bi izbacio i novu liniju racunala kojoj osnovni smisao ne bi bio gay look nego igrace performanse? ako itko to moze - oni mogu (a donekle i look zadrzati:)) pa vidis da se guraju u sve segmente. nekad je Apple bio racunalo, pa je bio i glazbeni svirac, pa mobitel, tablet, TV... ultimativni gaming stroj? imaju novca - mogu! imali su Stevea koji to nije htio, sad ni te prepreke nema. da pocmu vibratore kroz koju godinu proizvodit nimalo me nebi cudilo. i vjerujem da bi se odlicno prodavali. Sto zbog iOvaca sto zbog toga sto kad se oni uhvate necega obicno nesto kvalitetno i naprave (bar za siroke mase), a najvise zbog polozaja kojeg imaju na americkom trzistu i jer su danas jedan o glavnih pokretaca americke ekonomije.

 

Cetvrto - kazes da Apple zeli biti vrh ponude - tocno. ali vrh ponude ne znaci imati na papiru najjace specifikacije nego imati proizvod prihvacen od strane mase. uz ime kakvo imaju njima nije potrebno naguravati HyperXXX kartice u racunala nego postici optimum softwarea i hardwarea. nemaju oni Xbox u vlastitim redovima da moraju paziti na njega. Ako Sony ovakav kakav je zadnjih godina moze biti jedan od dva najjaca igraca onda to Apple moze samo iz hobija. U krajnjoj liniji, ako im se i ne da puno raditi oko toga, uvijek mogu kupiti Sony :)

16 godina
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
BlueMax kaže...
peroko kaže...
BlueMax kaže...

Napokon nesto zanimljivo iz Applea. Iako me osobno za iOS nije briga volio bi da ozbiljan gaming zazivi na OS-X-u. Microsoft je gaming fokus prebacio s PC-ja na konzolu i tako otvorio veliku rupu koju bi Apple, sad kad su pokopali najveceg protivnika igre na racunalu, morao iskoristiti. Gaming je najbitniji faktor dovodjenja windowsa u preko 90% kucanstava, jedini koji cini bitnu razliku. Apple danas radi na istom hardwareu kao i windows PC pa zasto ne bi radio i iste stvari? Jos da developeri Linux prepoznaju kao platformu na kojoj bi se moglo dobro zaraditi. A proizvesti igru za Linux i OS-X je puno jenostavnije nego za Windows i PS3.

A na koji je to način Microsoft napravio molim te? Razvijenjem novih verzija direct x-a i izdavanjem igara za pc (čak i kinect sad postoji za pc)? E  i da je tako lako radit igre za linux što ih nebi onda svi radili, problem (moj neinformirani prijatelju) je u tome što Linux ne podržava gore navedeni directx (koji rabe svi proizvođači igara) nego open gl.

Ako nisi u stanju shvatiti o cemu pisem nemoj ni komentirati. Razvoj igara na OSX-u znaci razvoj igara u OpenGL-u. Ako je igra vec napravljena za OS-x onda je Linux port daleko lakse izvesti od portanja PS3 igre na PC. 

Rupa o kojoj govorim jasna je svima koji se s racunalima i gamingom druze duze vrijeme. spominjes directX? vidis, danasnje igre rade se za directX9. Jel znas ti koliko je to staro? dodaju se neke opcije koje sluze iskljucivo tome da bi kasnije verzije directX-a imale ikakvog smisla. u osnovi to su directX9 igre. Da je razvoj igara koji je Microsofu donio primat na trzistu nastavljen tijekom i slijedom onog kakav je bio 90-tih danas bi imao dx15 igre koje ne bi radile na dx14 a izgledale bi 5x naprednije od ovog sto danas imamo. Microsoft koji je nekad bio glavni pokretac industrije danas je njena najveca kocnica iskljucivo iz razloga sto puno veci profit ostvaruje na zastarjelim konzolama nego sto bi ga imao da im je PC primarna gaming platforma. Nekad davno, kad je Apple bio puno bolji radni stroj od Windows based racunala jedini razlog zasto sam kupovao  x86 su bile igre. Danas je situacija da oba stroja rade na istom hardwareu, Windows OS je po karakteristikama dostigao, ako ne i prestigao OSX i osim neke fanaticne zaljubljenosti ja ne vidim ni jedan realan razlog zasto bi netko izabrao jednako dobar ali skuplji OS na kojem ne mozes igrati. Ali kad bi Apple postao jednako dobra igraca platforma zasto ne?

Zalosno je da danas na trziste izlaze igre koje mahom bolje rade na staroj krntiji od Xboxa nego na PC-ju od 15k kn. Da su zanemarene sve prednosti PC kontrola i igre se proizvode prilagodjene kontrolerima. Tko je kriv za to? Microsoft. Sony sam nikad ne bi mogao napraviti takav nered u razvoju igara jer je uvjek kaskao za racunalima dok Microsoft nije odlucio promijeniti poslovnu politiku. Ja apsolutno pozdravljam ukljucenje Applea u trku jer ako nikad ni ne zaigram na njemu siguran sam da ce ozbiljnost kojom se ta firma prihvaca posla donijeti poneki korad naprijed.

Ne razumijem, ti bi htio jos jednu konzolu na trzistu, sto je tocno ono sto bi MAC bio da se dovede gaming na njega.

 

Sto kad ti 20k kuna skupo racunalo postane outdated, a Mac nema mogucnost nadogradnje?

Ili ce se desit ko sa konzolama, pa ce grafika stagnirat jer eto, nije dovoljan broj Macova i PSova koji mogu pokrenut neku igru na visokim postavkama.

Ili mislis da ce gameri svake 2 godine kupovat novo 20k racunalo?

 

 

Ja sam prije misljenja da Apple planira nekakve igre u cloudu ili nekakvu suradnju oko steamboxa.

- Psiho246
15 godina
odjavljen
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
BlueMax kaže...

Prvo - razina grafickih detalja ne odredjuje koliko je igra dobra.

Pametnijem useru/igraču ne ali prosječnom Mac useru da. Pyzde oko izgleda kućišta, kamo neće oko grafike u igrama???

BlueMax kaže...
Drugo - apple je poznat kao najprofitnija tvrtka i koristenje jaceg hardwarea u novim racunalima koja se prodaju po konkurentnoj cijeni nima ne bi predstavljalo nikakav problem. S obzirom kako su na americkom trzistu zasticeni to bi bila kap u moru.

Poznavajući njihovu politiku određivanja cijena, jake grafičke će gadno dignuti cijenu iMaca. A već sam objasnio zašto si ne mogu dopustiti korištenje mobile ili integriranih rješenja. Uz to dolaze problemi za grijanjem/potrošnjom/bukom, što sam također objasnio.

BlueMax kaže...
Trece - zasto se razmatra danasnji iMac? Zasto Apple simultano s ozbiljnim izlaskom na gaming trziste ne bi izbacio i novu liniju racunala kojoj osnovni smisao ne bi bio gay look nego igrace performanse? ako itko to moze - oni mogu (a donekle i look zadrzati:))...

Ne, ne mogu to napraviti. Nove GTXice i novi Radeoni su velike, relativno bučne stvari koje troše puno energije i ne mogu se strpati bilo gdje. Ako misle zadržati trenutni look i sve što ide uz njega, ništa od bijesnih grafulja.

BlueMax kaže...
Cetvrto - kazes da Apple zeli biti vrh ponude - tocno. ali vrh ponude ne znaci imati na papiru najjace specifikacije nego imati proizvod prihvacen od strane mase. uz ime kakvo imaju njima nije potrebno naguravati HyperXXX kartice u racunala nego postici optimum softwarea i hardwarea. nemaju oni Xbox u vlastitim redovima da moraju paziti na njega. Ako Sony ovakav kakav je zadnjih godina moze biti jedan od dva najjaca igraca onda to Apple moze samo iz hobija. U krajnjoj liniji, ako im se i ne da puno raditi oko toga, uvijek mogu kupiti Sony :)

Ma samo još fali da developeri moraju raditi grafički lošije igre radi hebenog Applea. Broj ovčica je daleko manji od broja ostalih korisnika. A oni ne pristaju na gluposti tek tako.

 

I dolje ti Psiho lijepo kaže, nitko nije lud da daje svake 2 godine 15k kuna radi praktički nove konzole - ograničene mogućnosti, grafika daleko ispod PC standarda, mizerne mogućnosti proširivanja...

 

Psiho246 kaže...

Ne razumijem, ti bi htio jos jednu konzolu na trzistu, sto je tocno ono sto bi MAC bio da se dovede gaming na njega.

 

Sto kad ti 20k kuna skupo racunalo postane outdated, a Mac nema mogucnost nadogradnje?

Ili ce se desit ko sa konzolama, pa ce grafika stagnirat jer eto, nije dovoljan broj Macova i PSova koji mogu pokrenut neku igru na visokim postavkama.

Ili mislis da ce gameri svake 2 godine kupovat novo 20k racunalo?

 

 

Ja sam prije misljenja da Apple planira nekakve igre u cloudu ili nekakvu suradnju oko steamboxa.

Sa ovime se definitino slažem. Oni idu na neki cloud gaming jer nema šanse da proguraju koncept polu-konzole, polu-računala sa jadnim performansama (u odnosu na normalni PC tog cjenovnog ranga), malenom ponudom igara i paprenom cijenom. Da se to dogodi, Stevica bi izašao iz groba, našao CEOa koji je predložio tu ludoriju koja ni uz kakav marketing ne može proći) i odvukao bi ga u grob.

 

Doduše, to je sve appleov stil. Poluproizvod po paprenoj cijeni dok konkurencija nudi duplo više za istu lovu. Ali zagrižena jabuka je na kućištu...

http://nighthawk-software.blogspot.com/
12 godina
protjeran
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
Sum_of_all_fears kaže...

Doduše, to je sve appleov stil. Poluproizvod po paprenoj cijeni dok konkurencija nudi duplo više za istu lovu. Ali zagrižena jabuka je na kućištu...

..ajoj, čemu tolka mržnja? Ispljuvati firmu koja pravi najbolja računala unazad 30 godina...to može uzrokovati samo zavist..ili neznanje? ..tko će ga znat..:/

P♥L♥U♥R
15 godina
neaktivan
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
ep0s kaže...
Sum_of_all_fears kaže...

Doduše, to je sve appleov stil. Poluproizvod po paprenoj cijeni dok konkurencija nudi duplo više za istu lovu. Ali zagrižena jabuka je na kućištu...

..ajoj, čemu tolka mržnja? Ispljuvati firmu koja pravi najbolja računala unazad 30 godina...to može uzrokovati samo zavist..ili neznanje? ..tko će ga znat..:/

Najbolja računala, LOL! Možeš si bez problema složiti jači i brži PC, te još na kraju mnogo manje platiti.

Only a dead noob is a good noob.
14 godina
offline
Apple i Valve, zaljubljeni par?

Moguce je da bismo upravo na ovaj način dobili neku verziju SteamBoxa. Jer kao što se igre danas optimiziraju za iOS i hardver na kojem se on vrti, tako bi se ove optimizirale za postojeće verzije Applevoih gaming strojeva. Smatram da je Apple u stanju to izboriti s proizvođačima.

 
2 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Apple i Valve, zaljubljeni par?

Uskoro iz Apple-a stižu nova, revolucionarna gaming računala jednostvano zvana iGamer{#}

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
Psiho246 kaže...
BlueMax kaže...

Ne razumijem, ti bi htio jos jednu konzolu na trzistu, sto je tocno ono sto bi MAC bio da se dovede gaming na njega.

 

Sto kad ti 20k kuna skupo racunalo postane outdated, a Mac nema mogucnost nadogradnje?

Ili ce se desit ko sa konzolama, pa ce grafika stagnirat jer eto, nije dovoljan broj Macova i PSova koji mogu pokrenut neku igru na visokim postavkama.

Ili mislis da ce gameri svake 2 godine kupovat novo 20k racunalo?

 

 

Ja sam prije misljenja da Apple planira nekakve igre u cloudu ili nekakvu suradnju oko steamboxa.

Ono sto bi ja htio je gaming na OpenGL-u.

 

Ne znam odakle pretpostavka da bi Mac bio jos jedna konzola. Mac je racunalo na kojem je gaming zapostavljen a postao bi racunalo na kojem gaming vise nije zapostavljen. Logikom kojem se ti u ovom postu koristis slobodno i svako windows racunalo mozes nazvati jos jednom konzolom.

Sve zastarjeva. ako se moze dobro igrati na 5-6 godina staroj konzoli zasto se ne bi moglo i na racunalu?

Postoji li ijedan razlog zasto Apple ne bi mogao izbaciti seriju prijenosnih ili desktop racunala kojom ce cijenom i namjenom konkurirati npr. Alienwareu? Zar oni ne prodaju racunala od 20k kn koja brzo zastare i iz tvoje perspektive su besmisleni ali svoj krug kupaca imaju. 

 

Jedini razlog je nedostatak igara za OSX a ovaj clanak govori kako se mozda upravo na tome radi. Gaming je jedini segment u kojem Apple nije jak a financijski su dovoljno mocni da na velika vrata udju i na to trziste. Samo to ne mogu sami izvesti i toga su vrlo dobro svjesni.

 

Osim toga besmisleno je u ovu raspravu uvrstavati hrvatske cijene. Na americkom trzistu Apple uopce nije puno skuplji od konkurencije.

 

Igre u cloudu mozda da, od Steamboxa Apple nebi imao nikakve koristi.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Apple i Valve, zaljubljeni par?
Deus ex machina kaže...
ranko091 kaže...

da apple omogući steamu distribuciju... to znači opengl podrška... opengl radi u linuxima sasvim dobro. što znači da bi apple mogao otvorit vrata linux igranju. što znači da bih konačno mogao koristit linuxe kao primarni i jedini os...

MacOS je u srzi Unixoid tako da bi portanje bilo poprilicno jednostavno - veci problem je cinjenica da za bilo sta u njihovom OS-u, moras koristiti ObjectiveC.

 

U svakom slucaju, iz tvojih usiju u bozja usta :-)

U krivu si. Svi OS X i iOS-ovi rade bez problema s C/C++ kodom. Recimo vecina 3D igri koje u firmi radimo su za iOS i pisane su u C++. Objective C ti treba samo za komunikaciju sa OS-om, ali kad sve zbrojis postotak koda u Objective C-u je malih 5%.

...Scooter Tuning is not A Crime!!...
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice