Volkswagenova električna strategija

poruka: 28
|
čitano: 2.688
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Volkswagenova električna strategija".
12 godina
odjavljen
offline
Volkswagenova električna strategija

Ne znam zašto, al ta el. vozila imaju jako ružan dizajn.

 
1 3 hvala 0
9 godina
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
Zato kaj je fauve
Nemaju nista zanimljivog osim siroka
SIVE LUBANJE SILOM
Moj PC  
1 4 hvala 0
15 godina
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
Izgleda ko budget Range Rover

Ali podrzavam VW u tome, Njem. fali fosilnih goriva i oni pod hitno trebaju prec na struju.
R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011.
11 godina
neaktivan
offline
Volkswagenova električna strategija

Kopiraju alfu... Tipično za fauve 

 
0 3 hvala 0
15 godina
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
Mitch kaže...
Izgleda ko budget Range Rover

Ali podrzavam VW u tome, Njem. fali fosilnih goriva i oni pod hitno trebaju prec na struju.

 ne kužim. ispada da električna struja pada s neba. natočio ti gorivo ili ga elektrana "natočila u sebe" i dovela tebi preko utičnice je sasvim ista stvar.

 

pitanje je samo efikasnosti. od bušotine do benzinske pumpe ili od bušotine do elektrane preko vodova do el utičnice. tj što je jeftinije po kilometru od to dvoje opcija.

12 godina
odjavljen
offline
Volkswagenova električna strategija

Samo da opet ne varaju na testovima.

 
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
ranko091 kaže...
Mitch kaže...
Izgleda ko budget Range Rover

Ali podrzavam VW u tome, Njem. fali fosilnih goriva i oni pod hitno trebaju prec na struju.

 ne kužim. ispada da električna struja pada s neba. natočio ti gorivo ili ga elektrana "natočila u sebe" i dovela tebi preko utičnice je sasvim ista stvar.

 

pitanje je samo efikasnosti. od bušotine do benzinske pumpe ili od bušotine do elektrane preko vodova do el utičnice. tj što je jeftinije po kilometru od to dvoje opcija.

 Njemačka dobiva malo preko 25% struje preko obnovljivih izvora, do 2020. će dobivat 40%.

 

Tako da ne razumijem ja tebe.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011.
15 godina
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
Mitch kaže...
ranko091 kaže...

 Njemačka dobiva malo preko 25% struje preko obnovljivih izvora, do 2020. će dobivat 40%.

 

Tako da ne razumijem ja tebe.

 razumijem ja šta ti želiš reć, ali pričao si o fosilnom gorivu.

 

a i obnovljivi vjetar, sunce i tko zna šta već ne, to nije stabilno (noć, bez vjetra dani). a struja ne može biti nestabilna.

 

i još uzmi u obzir koliko foslinog goriva moraš potrošit da bi proizveo jedan obnovljivi izvor (zanemarimo zamore materijala), pa sračunaj amortizaciju jednog takvog izvora.

16 godina
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
Mitch kaže...
ranko091 kaže...
Mitch kaže...
Izgleda ko budget Range Rover

Ali podrzavam VW u tome, Njem. fali fosilnih goriva i oni pod hitno trebaju prec na struju.

 ne kužim. ispada da električna struja pada s neba. natočio ti gorivo ili ga elektrana "natočila u sebe" i dovela tebi preko utičnice je sasvim ista stvar.

 

pitanje je samo efikasnosti. od bušotine do benzinske pumpe ili od bušotine do elektrane preko vodova do el utičnice. tj što je jeftinije po kilometru od to dvoje opcija.

 Njemačka dobiva malo preko 25% struje preko obnovljivih izvora, do 2020. će dobivat 40%.

 

Tako da ne razumijem ja tebe.

 problem ce biti kaj ce potraznja struje visestruko porast u odnosu na obnovljive izvore.

morat ce zelenima pokazati figu prije ili kasnije

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
13 godina
offline
Volkswagenova električna strategija

Porast će i učinkovitost obnovljivih, tek je nedavno krenulo zaozbiljno. Utrošiš energiju na izgradnju pogona obnovljive energije i to traje, sve duže i duže. Dok je Sunca, bit će i energije. 

Nekima bi očito bilo najbolje da legnu i pričekaju da ih netko prerafinira u gorivo, s obzirom da su im mišljenja već fosilna. 

Struja, automatizacija - ftw!

Moj PC  
6 0 hvala 0
13 godina
offline
Volkswagenova električna strategija

pola godine na sjevero zapadu njem i mogu rec da im vjetra sigurno nece falit.. sunca da ali vjetra nikako

Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
ranko091 kaže...

 razumijem ja šta ti želiš reć, ali pričao si o fosilnom gorivu.

 

a i obnovljivi vjetar, sunce i tko zna šta već ne, to nije stabilno (noć, bez vjetra dani). a struja ne može biti nestabilna.

 

i još uzmi u obzir koliko foslinog goriva moraš potrošit da bi proizveo jedan obnovljivi izvor (zanemarimo zamore materijala), pa sračunaj amortizaciju jednog takvog izvora.

 Musk nudi batku kaj drži kuću od 200 m2 na 6.4 kWh, uz kapacitet da se održi i bez obnovljivih izvora do tjedan dana. Dakle ne mora biti sunca, vjetra i kiše tjedan dana ne znam čega sve i živjet ćeš normalno.

 

Ono što sam u tl dr; htio reći, možda malo nerazumljivo, jest da Nijemci nemaju vlastite nafte dovoljno za svoje potrebe. U gospodarskom smislu, oni se žele prebaciti na struju, dušik štajaznam, kojeg će sami proizvoditi, rađe nego da uvoze američku i rusku naftu. I upravo zato je ovdje ta investicija, ne samo zato što svi rade električne aute. 

 

 

U SADu je pretpostavka da će električni auti, sve do "istrebljenja" nafte pitaj Boga koje godine, samo uzimati 30% tržišta, baš zato što im još - ne trebaju. Nitko nije očekivao da će Tesla proizvest limuzinu tolikog dometa po cijeni S klase već prije 3 godine.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011.
12 godina
neaktivan
offline
Volkswagenova električna strategija

Vezano za naftu i nestanak iste, kameno doba nije prestalo jer je nestalo kamena.

 
1 1 hvala 0
11 godina
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
ranko091 kaže...

 ne kužim. ispada da električna struja pada s neba. natočio ti gorivo ili ga elektrana "natočila u sebe" i dovela tebi preko utičnice je sasvim ista stvar.

 

pitanje je samo efikasnosti. od bušotine do benzinske pumpe ili od bušotine do elektrane preko vodova do el utičnice. tj što je jeftinije po kilometru od to dvoje opcija.

 

Nemaju svi HEP za operatera, pa im računica na kraju godine obično ne pokaže kako negdje putem "zagube" oko 20% energije.

 

15 godina
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
zoki.zlikowski kaže...

Vezano za naftu i nestanak iste, kameno doba nije prestalo jer je nestalo kamena.

 Ma nafte neće nikad nestat, stari mi radi u tom području ispitivanja i to su nebuloze da se varira cijenama.

 

Ono što danas pokreće ekonomiju je upravo cijena nafte i zlata. Pa evo u UK 120k ljudi će ostat bez posla do kraja godine jer je nafta previše pala cjenovno. Proizvodnja premašuje potrošnju debelo i tako će biti još deset godina. A tek kad USA počne izvozit naftu, bit ćemo u 2150. godini

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011.
13 godina
offline
Volkswagenova električna strategija

meni je najzanimljivije kaj planiraju u sljedećoj dekadi povećati postotak prodanih el. auta na 25% ukupne prodaje, a dobar dio europe planira izbaciti aute na fosilna goriva kompletno do 2025 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Volkswagenova električna strategija

Hoće li se to odnositi i na vojsku.Već odavno je bilo eksprimenata sa hibridnim lakim tenkovima.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
ynos kaže...

Hoće li se to odnositi i na vojsku.Već odavno je bilo eksprimenata sa hibridnim lakim tenkovima.

 Pa iskreno ja mislim da su to neka pretjerivanja. I dalje su motori na izgaranje bitno jači što se tiče snage po cijeni.

Rađe neka se usmjere na jeftina i dobra gradska vozila da smanje CO2.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011.
13 godina
offline
Volkswagenova električna strategija

fosilna goriva će u svakom slučaju još dugo ostati u opticaju, ne samo zbog velike količine energije po jedinici volumena, nego između ostaloga što ih je moguće samo "natočiti" i voziti dalje.

po gradovima se već sada možemo skroz preswitchati na električna vozila, ali busevi, kamioni, avioni itd itd će još dugo morati kuriti..

 

@mitch

nije CO2 jedini staklenički plin. navodno bi više pomoglo da prestanemo jesti crveno meso, jer jedna krava dnevno proizvede oko 500 litara metana, a za jednu kilu mesa je potrebno oko 3 kile hrane što u globalu znači da dobar postotak agrikulture radi samo da bi se prehranila goveda..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put pon 20.6.2016 15:00 (nine).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Volkswagenova električna strategija

A je li smislio netko alternativu neodimiju za motore ili čišći proces njegove ekstrakcije? Ili se još uvijek pravimo da naš čist zrak i veseli čisti električni auti i vjetrenjače ne uzrokuju ekološke katastrofe drugdje?

 

Rare-earth mining in China comes at a heavy cost for local villages | Environment | The Guardian

 

BBC - Future - The dystopian lake filled by the world’s tech lust

 

Ili ovakvi članci preuveličavaju taj problem? Ima ovdje netko upućen u problematiku? Gdje su gospoda dr. sc. koji nam pišu znanstvene kolumne?

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 20.6.2016 15:47 (Mirko935).
Moj PC  
0 2 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Volkswagenova električna strategija

Ispričavam se za double post, ali moram pitati... Kako je moguće da čovjek dobije TD na post koji se sastoji isključivo od upitnih rečenica?

15 godina
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
Mirko935 kaže...

Ispričavam se za double post, ali moram pitati... Kako je moguće da čovjek dobije TD na post koji se sastoji isključivo od upitnih rečenica?

 nije to TD, nego opcija "ne slažem se". netko tko nezna kako da napiše da se ne slaže s time. jednostavno stisne palac dole. dok drugi koji znaju pisat, napišu post i objasne konstruktivno. tako da se ne brineš oko toga.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
ranko091 kaže...

 nije to TD, nego opcija "ne slažem se". netko tko nezna kako da napiše da se ne slaže s time. jednostavno stisne palac dole. dok drugi koji znaju pisat, napišu post i objasne konstruktivno. tako da se ne brineš oko toga.

 Ma znam, no hvala svejedno.  Slažem se s ovim za one koji znaju pisati.  Nije da se brinem, samo me zanima s čim se čovjek ne slaže ako sam u jednoj rečenici pitao postoji li rješenje problemu, a u drugoj postoji li uopće problem. Palac dolje, tj. "ne slažem se", na ova moja pitanja mi je otprilike kao ona blesava fora kad netko pita npr. "Želiš li kavu ili bi rađe čaj?", a ti mu odgovoriš "Da."

 

No dobro, možda će čovjek elaborirati svoje neslaganje u nekom trenu.

14 godina
odjavljen
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
Mirko935 kaže...

 Ma znam, no hvala svejedno.  Slažem se s ovim za one koji znaju pisati.  Nije da se brinem, samo me zanima s čim se čovjek ne slaže ako sam u jednoj rečenici pitao postoji li rješenje problemu, a u drugoj postoji li uopće problem. Palac dolje, tj. "ne slažem se", na ova moja pitanja mi je otprilike kao ona blesava fora kad netko pita npr. "Želiš li kavu ili bi rađe čaj?", a ti mu odgovoriš "Da."

 

No dobro, možda će čovjek elaborirati svoje neslaganje u nekom trenu.

 

Prvo teh odgovor - postoje motori bez mageneta (koriste tesla i reanault), a i da ne, to su toliko male količine da uopće nije bitno, a mogu se koristiti i drukčiji magneti (samarium kobalt, ili čak klasični stariji tipovi)

 

Drugo oko TD - dobio si TD jer iako nisi upućen u temu nimalo, automatski zauzimaš negativan stav, tj. proziran si i ne doprinosiš ničemu. Mogao si samo provesti 2 i pol minute na google u i wikipediji pa biš dobio odgovor.

Svi smo mi Mentalist.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
Jakovp kaže...

Prvo teh odgovor - postoje motori bez mageneta (koriste tesla i reanault), a i da ne, to su toliko male količine da uopće nije bitno, a mogu se koristiti i drukčiji magneti (samarium kobalt, ili čak klasični stariji tipovi)

 

Drugo oko TD - dobio si TD jer iako nisi upućen u temu nimalo, automatski zauzimaš negativan stav, tj. proziran si i ne doprinosiš ničemu. Mogao si samo provesti 2 i pol minute na google u i wikipediji pa biš dobio odgovor.

 Samo sam prenio stav članaka i pitao je li taj stav kriv. Žao mi je ako je nekog to uvrijedilo ili iznerviralo, nije mi bila namjera.

 

Koja je svrha foruma ako ne smijem postaviti pitanje? Nisam pitao zato što me zanima odgovor koji mogu naći u 2 i pol minute, nego sam pitao jer me zanima mišljenje nekoga tko se možda ozbiljno pozabavio time, tko je čitao studije o utjecaju na okoliš materijala koji se koriste u proizvodnji električnih auta, baterija, motora itd. koji se u određenom postotku razlikuju (barem kvantitativno) od materijala u "običnom" autu. O tome se rijetko priča, a kad se naiđe na članke o tome, često su izrazito negativni kao oni gore pa me zato zanimalo mišljenje drugih ljudi.

14 godina
odjavljen
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
Mirko935 kaže...

 Samo sam prenio stav članaka i pitao je li taj stav kriv. Žao mi je ako je nekog to uvrijedilo ili iznerviralo, nije mi bila namjera.

 

Koja je svrha foruma ako ne smijem postaviti pitanje? Nisam pitao zato što me zanima odgovor koji mogu naći u 2 i pol minute, nego sam pitao jer me zanima mišljenje nekoga tko se možda ozbiljno pozabavio time, tko je čitao studije o utjecaju na okoliš materijala koji se koriste u proizvodnji električnih auta, baterija, motora itd. koji se u određenom postotku razlikuju (barem kvantitativno) od materijala u "običnom" autu. O tome se rijetko priča, a kad se naiđe na članke o tome, često su izrazito negativni kao oni gore pa me zato zanimalo mišljenje drugih ljudi.

 

 

Nauči čitati cijeli post. Ne bi bilo nikakvih problema s tvojim pitanjem da se u startu nisi postavio negativno.

Svi smo mi Mentalist.
16 godina
offline
Volkswagenova električna strategija

S obzirom da stanujem pored gadno prometne ulice, molim boga da električari postanu većina. Koliko je to dizelske čađe, sumpora, neprestane buke, pa i prometnih nesreća 
ispred, da bih fakat vrlo rado da mi prestanu ndeo*ebani idioti turirati i divljati gore-dolje po ulici. Što je najgluplje, vikendi su već podosta vremena postali prometniji od radnih dana.
Nedjeljom su svi vain. Hebeš gorivo, amortizaciju, ekologiju, zdrav život i pješačenje jer hitno se mora naganjat i pretjecat nekud u nedjeljno popodne.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Moj PC  
4 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Volkswagenova električna strategija
Jakovp kaže...
Nauči čitati cijeli post. Ne bi bilo nikakvih problema s tvojim pitanjem da se u startu nisi postavio negativno.

 Koji je k* s ovim bahatim stavom na forumu kod nekih ljudi? Chill the f* out i nauči normalno komunicirati.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice