" Tih 300 metara (točnije, 1.000 stopa) je dozvoljeni sigurnosni razmak do FL 290..."
do Fligh levela 290???? bas ste sigurni da je samo do 290?
a što nakon 290?
" Tih 300 metara (točnije, 1.000 stopa) je dozvoljeni sigurnosni razmak do FL 290..."
do Fligh levela 290???? bas ste sigurni da je samo do 290?
a što nakon 290?
eh nisam ni znal da ta grupa postoji i da moj Koprivničanec tu djeluje...
apropos ovoga, dakle tih 300 m je zbilja prihvatljivo ?!?
znam samo da, buduću uvijek kad letim uzimam sjedalo kraj prozora i blenem van, sam se "usrao" na jednom letu iznad Njemačke gdje sma uočio avion kako dolazi pod 90° s par km udaljenosti ( tad nije bio pod 90° nego sam ga uočio, bili smo na "jastuku" oblaka pa se vidio ), i gledam kako se razmak smanjuje, sve dok nismo bili pod tih 90°, a taj avion je tada uočljivo bio malo (to je valjda tih 300 m) iznad nas i cca 200 m desno ...
znam samo da sam zavrtio glavom, i onda me žena na sjedalu do mene pitala što je, pa dok sam joj rekao, rekla mi je da je vjerojatno bio razmak veći od kilometra, i nikako nije htjela prihvatiti moju procjenu...
" Tih 300 metara (točnije, 1.000 stopa) je dozvoljeni sigurnosni razmak do FL 290..."
do Fligh levela 290???? bas ste sigurni da je samo do 290?
a što nakon 290?
Nakon FL290 je 600 metara. Ne rugaj se nego se obrazuj.
Priznajem (djelomičnu) pogrešku ali ne povlačim ovo za ruganje, kako god si sad ovo napisao, tako si mogao u prvom postu.
Priznajem (djelomičnu) pogrešku ali ne povlačim ovo za ruganje, kako god si sad ovo napisao, tako si mogao u prvom postu.
pogreška je maksimalna jer ljudi misle da imaju znanje zbog skybrary informacije....tamo je teorija, stanje na terenu je dosta drugacije.
sto se tiče prvog posta, naravno da nisam mogao drugačije, ovo je novinski članak koji mora čitatelju dat pravu informaciju i nešto ga naučiti.
Ako već nema pravu informaciju onda barem neka ne širi krivu i sije neznanje