A taman sam pomislio da su iskopirali dobro rješenje davno izmišljeno, a u upotrebi kod Tesle zadnje desetljeće, kad ono šipak. Okretanje? Ergonomija? Umjesto jednim prstom samo gurnuti, treba primiti s barem dva i okrenuti?
Škoda premješta ručicu mjenjača iza upravljača, ob
- poruka: 37
- |
- čitano: 13.229
- |
- moderatori:
vincimus
da ne velimo da je "gužva" ako na to želiš dodati lopatice za mijenjanje ručno...
kaj je falilo onim malim prekidačima na grebenu dolje (ne gore kao na nekim Porscheima, još veća ludost)?
Kao na mercedesu, zapravo je prakticno + usteda na prostoru! Iako mi je osobno ljepsa klasika!
da ne velimo da je "gužva" ako na to želiš dodati lopatice za mijenjanje ručno...
kaj je falilo onim malim prekidačima na grebenu dolje (ne gore kao na nekim Porscheima, još veća ludost)?
Ma ništa samo što bi ekstremno glupo izgledalo da je mjenjač gumb veličine 1x1 centimetar, a kad ga naprave onako kako ga rade, zauzima prostor u koji stane cijela pederuša, boca jane i šteka cigareta. Da ne govorim o mjestu za bežično punjenje mobitela.
Ta ručica jako pristaje uz volan, parkiranje i manevriranje uz takvo rješenje je nevjerojatno praktično.
Meni na A4 b9 je to prelijepo rijeseno dok recimo od prijatelja u Volvu XC 60 glupao i pomalo smijesno. Mala rucica koju treba zakrenuti...
A taman sam pomislio da su iskopirali dobro rješenje davno izmišljeno, a u upotrebi kod Tesle zadnje desetljeće, kad ono šipak. Okretanje? Ergonomija? Umjesto jednim prstom samo gurnuti, treba primiti s barem dva i okrenuti?
Ne znam kako je na Tesli ali ovo okretanje me uzasno zivcira gdje god sam ga imao priliku koristiti. Totalno neprakticno i nepotrebno trazi paznju i pimplanje s necim sto bi trebalo biti robustn9 i jednostavno rjesenje da ga mozes napraviti i s pola mozga.
... a iz razglasa cajka na mukama....
Meni na A4 b9 je to prelijepo rijeseno dok recimo od prijatelja u Volvu XC 60 glupao i pomalo smijesno. Mala rucica koju treba zakrenuti...
To je rucica za paljenje i gasenje xD
Za one koja možda nisu znali, nekada su postojali i manualci s mjenjačem na volanu (barem u SAD-u, ne znam za ostatak svijeta).
EDIT: Bilo je i europskih automobila s takvim "čudnim" mjenjačem. Nekako mi je prirodnije da je mjenjač na podu između sjedala no s obzirom da članak piše o automatiku onda je realno svejedno.
Pa jedan s takvim mjenjacem je izgradio sve kuce u jugi.
https://www.njuskalo.hr/oldtimer-auti/renault-4-oglas-41969483
U ulici nema cigle ili vreće cementa/vapna koju katrica nije dopeljala. #theoriginalSUV
Šteta, s mjenjača prirodno pada ruka po ženskoj osobi do tebe.
Meni na A4 b9 je to prelijepo rijeseno dok recimo od prijatelja u Volvu XC 60 glupao i pomalo smijesno. Mala rucica koju treba zakrenuti...
To je rucica za paljenje i gasenje xD
Joj da. Jos gore ;) BTW sad me podsjeti taj isti volvo ima prelikjepu rucicu mjenjaca ;) Cak razmisaljm da uzmem nesto slicno za svog audia ;)
"Smjestit će se tamo s njegove desne strane, gdje bismo očekivali samo ručicu za upravljanje brisačima"
A brisači će onda isto biti automatski ?
Meni na A4 b9 je to prelijepo rijeseno dok recimo od prijatelja u Volvu XC 60 glupao i pomalo smijesno. Mala rucica koju treba zakrenuti...
To je rucica za paljenje i gasenje xD
Joj da. Jos gore ;) BTW sad me podsjeti taj isti volvo ima prelikjepu rucicu mjenjaca ;) Cak razmisaljm da uzmem nesto slicno za svog audia ;)
Da, ona kristalna rucica ;)
Za one koja možda nisu znali, nekada su postojali i manualci s mjenjačem na volanu (barem u SAD-u, ne znam za ostatak svijeta).
EDIT: Bilo je i europskih automobila s takvim "čudnim" mjenjačem. Nekako mi je prirodnije da je mjenjač na podu između sjedala no s obzirom da članak piše o automatiku onda je realno svejedno.
Prirodno je samo zato što si navikao (a proizvođaču bilo jeftinije za napraviti). Praktično je kad je kod volana, nema spuštanja ruku ni pogleda
Za one koja možda nisu znali, nekada su postojali i manualci s mjenjačem na volanu (barem u SAD-u, ne znam za ostatak svijeta).
EDIT: Bilo je i europskih automobila s takvim "čudnim" mjenjačem. Nekako mi je prirodnije da je mjenjač na podu između sjedala no s obzirom da članak piše o automatiku onda je realno svejedno.
Prirodno je samo zato što si navikao (a proizvođaču bilo jeftinije za napraviti). Praktično je kad je kod volana, nema spuštanja ruku ni pogleda
ja ne gledam ni sada. Skroz unazad drive skroz naprijed reverse a u p ubacuje sam kao i povlacenje rucne.... ;)
Za one koja možda nisu znali, nekada su postojali i manualci s mjenjačem na volanu (barem u SAD-u, ne znam za ostatak svijeta).
EDIT: Bilo je i europskih automobila s takvim "čudnim" mjenjačem. Nekako mi je prirodnije da je mjenjač na podu između sjedala no s obzirom da članak piše o automatiku onda je realno svejedno.
Prirodno je samo zato što si navikao (a proizvođaču bilo jeftinije za napraviti). Praktično je kad je kod volana, nema spuštanja ruku ni pogleda
ja ne gledam ni sada. Skroz unazad drive skroz naprijed reverse a u p ubacuje sam kao i povlacenje rucne.... ;)
Takav je i moj. Top praktičnost...
Kao na mercedesu, zapravo je prakticno + usteda na prostoru! Iako mi je osobno ljepsa klasika!
na mercedesu je pozicija ručice mjenjača iza volana već preko 14 godina. ne rotira se vrh ručice nego se cijela ručica povlači gore ili dolje. iskreno, to mi je čini boljim rješenjem nego rotiranje samo vrha ručice.
na sredini ima više mjesta za storage, a ruka i dalje može sama pasti na nogu putnice, i bez mjenjača
sad sam naišao i na raspravu gdje kažu da su te ručice, jedno vrijeme bile identične u mercedesu i tesli:
normalno je da s vremenom neka rješenja iz premium segmenta dolaze i u mainstream, samo je pitanje vremena. kinezi trenutno prednjače s brzinom kopiranja.Kao na mercedesu, zapravo je prakticno + usteda na prostoru! Iako mi je osobno ljepsa klasika!
na mercedesu je pozicija ručice mjenjača iza volana već preko 14 godina. ne rotira se vrh ručice nego se cijela ručica povlači gore ili dolje. iskreno, to mi je čini boljim rješenjem nego rotiranje samo vrha ručice.
na sredini ima više mjesta za storage, a ruka i dalje može sama pasti na nogu putnice, i bez mjenjača
sad sam naišao i na raspravu gdje kažu da su te ručice, jedno vrijeme bile identične u mercedesu i tesli:
https://www.reddit.com/r/mercedes_benz/comments/840ja5/til_the_tesla_model_x_and_my_mb_c_class_have_the/
normalno je da s vremenom neka rješenja iz premium segmenta dolaze i u mainstream, samo je pitanje vremena. kinezi trenutno prednjače s brzinom kopiranja.
TO su uveli mislim sa ML druge generacije a ne povlaci se vec se pritisne kao i rucica pokazivaca pravca. Starija americka auta su imale rucicu koje se bukvalno povuce. Ovo je puno preciznije i lakse.
Za one koja možda nisu znali, nekada su postojali i manualci s mjenjačem na volanu (barem u SAD-u, ne znam za ostatak svijeta).
EDIT: Bilo je i europskih automobila s takvim "čudnim" mjenjačem. Nekako mi je prirodnije da je mjenjač na podu između sjedala no s obzirom da članak piše o automatiku onda je realno svejedno.
Prirodno je samo zato što si navikao (a proizvođaču bilo jeftinije za napraviti). Praktično je kad je kod volana, nema spuštanja ruku ni pogleda
ja ne gledam ni sada. Skroz unazad drive skroz naprijed reverse a u p ubacuje sam kao i povlacenje rucne.... ;)
Takav je i moj. Top praktičnost...
Koji auto imas? Ja imam A4 B9 sa pandora alarmom i keyyless go. Broj potrebnih koraka je minimalan. Uhvatis kvaku, udjes, dugme, kocnica, D. Standardno. Kada stajes dugme, kvaka, zatvoris vrata. Auto prebaci u P, aktivira rucnu a alarm zakljuca auto i zatvori prozore.
pod povlačenjem sam i mislio na pritisak gore ili dolje. potrebno je povući jer ipak postoji određeni hod ručice, minimalan ali postoji
Kao na mercedesu, zapravo je prakticno + usteda na prostoru! Iako mi je osobno ljepsa klasika!
na mercedesu je pozicija ručice mjenjača iza volana već preko 14 godina. ne rotira se vrh ručice nego se cijela ručica povlači gore ili dolje. iskreno, to mi je čini boljim rješenjem nego rotiranje samo vrha ručice.
na sredini ima više mjesta za storage, a ruka i dalje može sama pasti na nogu putnice, i bez mjenjača
sad sam naišao i na raspravu gdje kažu da su te ručice, jedno vrijeme bile identične u mercedesu i tesli:
https://www.reddit.com/r/mercedes_benz/comments/840ja5/til_the_tesla_model_x_and_my_mb_c_class_have_the/
normalno je da s vremenom neka rješenja iz premium segmenta dolaze i u mainstream, samo je pitanje vremena. kinezi trenutno prednjače s brzinom kopiranja.
Da znam vozio sam ih tonu modela! Nisam skuzio da se na škodi mora rotirati
Prirodno je samo zato što si navikao (a proizvođaču bilo jeftinije za napraviti). Praktično je kad je kod volana, nema spuštanja ruku ni pogleda
Pa tko gleda u ručicu mjenjača dok vozi? Osim početnika, ne pada mi nitko na pamet.
Valjda znaš u kojoj si brzini. Ako ne znaš (mislim općenito, ne konkretno na tebe), predstavljaš opasnost na cesti. Jebiga, tako je.
Za spuštanje ruke se donekle slažem, makar ako si dovoljno brz i spretan nije ni to neki strašan problem (ovisi i o samom mjenjaču, naravno).