bezvezan auto. 3 cilindra treba zakonom zabraniti.
Opel Corsa 1.2 Turbo GS: Privlačna, brza i uglađen
- poruka: 29
- |
- čitano: 10.647
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Za ovo 1.2 govance od 100ks 25k eura?
Onda se evropska elita čudi što im ne ide i što propadaju.
Sve ispod V6 ili V8 nema nikakvog smisla, recimo ja znam iz Lidla/Konzuma Kauflanda nekada odnjeti čak i punu košaru raznog voća i povrća, prašak kad je na akciji, nekad povezem i susjede penzionere kada koriste onaj popust (najčešće utorkom) tada nas u autu ima čak i po troje. Kažu da je za takav auto to iznad limita.
I sad ako uzmem u obzir da nekada neki proizvod ne nađem u istom lancu moram nekada i na 2 mjesta moram voziti u krugu od možda čak i 5 km, al ajde, pa radni dan do posla i po 15-20km, zamisliti da sada imam 3 cilindra od 100konja i da sve to moram sa njime odraditi. Čujem da su neki koji su upalili klimu skoro pa stali na cesti?
sve sami boy-raceri s V8 biturbo makinama i ćelavim gumama se raspisali...
kaj vam je vrhunac zacvilit pri startu, klinkice vodu pušćaju na vaše macho fore ?
A od kada to 205Nm u autu klase Opel Corsa "nejde s mjesta" kada se upali klima?
Nekada davno sam imao Astru G 2.0 16V, dakle za tu klasu poprilicno veliki motor i imao je klimu. A okretni moment je bio 188Nm.
I auto je isao vise nego dobro.
Prije te Astre imao sam Fiat Tipo 2.0 16V, doduse nije imao klimu. I sa svojih 173Nm okretnog momenta je isao isto tako poprilicno dobro.
Ja tu Corsu nebi samo zbog 3 cilindra. Zena je imala Yaris 1.0, za moj ukus motor prenosi previse vibracija na ostatak auta, a i zvuk je nekakav mutav, kao da je probusen auspuh.
sve sami boy-raceri s V8 biturbo makinama i ćelavim gumama se raspisali...
kaj vam je vrhunac zacvilit pri startu, klinkice vodu pušćaju na vaše macho fore ?
Ne mora biti V8 biturbo (V konfiguracija + dvije turbine = smrt za održavanje), meni bi osobno bila dovoljna barem 2.5 ili po mogućnosti 3.0 I6 atmosferska benzinjara i to manualac (šest brzina, ako je moguće).
Vozio bi ga dok se ne raspadne, a to bi s razumnim i pravovremenim održavanjem moglo potrajati popriličan broj godina. Ne radim puno kilometara pa mi potrošnja nije neki faktor.
Nažalost, takvih strojeva više praktički pa niti nema, barem ne novih.
Ja tu Corsu nebi samo zbog 3 cilinda. Zena je imala Yaris 1.0, za moj ukus motor prenosi previse vibracija na ostatak auta, a i zvuk je nekakav mutav, kao da je probusen auspuh.
Mene taj zvuk podsjeća na I4 motor kojem jedan cilindar ne radi (otišla svjećica, bobina, dizna, ...) makar nije baš toliko "intenzivan".
Vozio sam se nedavno u I3 Yarisu s CVT-om... E, to ti je tek shitshow od zvuka.
sve sami boy-raceri s V8 biturbo makinama i ćelavim gumama se raspisali...
kaj vam je vrhunac zacvilit pri startu, klinkice vodu pušćaju na vaše macho fore ?
Ne mora biti V8 biturbo (V konfiguracija + dvije turbine = smrt za održavanje), meni bi osobno bila dovoljna barem 2.5 ili po mogućnosti 3.0 I6 atmosferska benzinjara i to manualac (šest brzina, ako je moguće).
Vozio bi ga dok se ne raspadne, a to bi s razumnim i pravovremenim održavanjem moglo potrajati popriličan broj godina. Ne radim puno kilometara pa mi potrošnja nije neki faktor.
Nažalost, takvih strojeva više praktički pa niti nema, barem ne novih.
Nove mazde 3 imaju 2.5 litarski atmosferski motor sa 238N/3.300 okr. a kostaju kao ta corsa.
Oni koji kupuju te corse ili ciljaju mali auto i to njemacki ili ne znaju za ovu mazdu. Doduse to je novi motor koji se ugradjuje od ove godine mislim.
Na americkom trzistu razvija 190ks pa je lako moguce da se kao i za G120 nadje neki remap
Na americkom trzistu razvija 190ks pa je lako moguce da se kao i za G120 nadje neki remap
Kakav je to remap na atmosfercu? Remap čega, dizanje maksimalnih okretaja na ECU-ju? Ne kužim baš.
Svejedno, znam za te Mazda Skyactiv G motore i da su praktički jedini ostali na većoj zapremnini bez turbine ili kompresora koje još valjda samo Ameri ugrađuju.
Ne znam za niti jedan drugi primjer.
Ovo kinder jaje s mlincem za kavu nebi platio ni 15k, a ne 25k €... tragedija
Nisam fan smanjivanja broja cilindara niti malih zapremnina motora, osobno sam pri nedavnoj kupovini auta prije par mjeseci bio u dilemi između Peugeota 3008 1.2 turbaka sa 130 i nešto konja i Mazde CX30 2.0 atmosferski sa 122 konja.
Uzeo Mazdu i nisam požalio, lijepo ide, fino ubrzava, do sad sam vozio dizela tako da sam se bojao promjene ali super jer stvarno.
Jednostavno više vjerujem tom 2.0 motoru i znam da je 20x pouzdaniji i sa redovnim održavanjem praktički bez boljki ide ko puška.
Idući će bit definitivno atmosferski benzinac 2.0 ili 2.5, Mazda ili Toyota naravno ako nastave japanjerosi bit pametni kao što trenutno jesu.
A od kada to 205Nm u autu klase Opel Corsa "nejde s mjesta" kada se upali klima?
Nekada davno sam imao Astru G 2.0 16V, dakle za tu klasu poprilicno veliki motor i imao je klimu. A okretni moment je bio 188Nm.
I auto je isao vise nego dobro.
Prije te Astre imao sam Fiat Tipo 2.0 16V, doduse nije imao klimu. I sa svojih 173Nm okretnog momenta je isao isto tako poprilicno dobro.
Ja tu Corsu nebi samo zbog 3 cilindra. Zena je imala Yaris 1.0, za moj ukus motor prenosi previse vibracija na ostatak auta, a i zvuk je nekakav mutav, kao da je probusen auspuh.
Turbina koja krpa nedostatke motora je recept za nezadovoljavajuće iskustvo s motorom koji je prirodno žestoko izvan balansa. Neće ga klima ubiti, ali ćeš svako malo čekati da se turbina zavrti jer je bez nje - govno. Pa automatik, trebaš preteći nekog bezobraznog penzića koji se vozi duplo ispod ograničenja, a motor u 4 brzine previsoko na 1200 okretaja u području turbo rupe. Dođe ti da se upucaš u koljeno.
I dobro si rekao, 2.0 motor čak i sa nešto manje momenta je puno bolja varijanta - moment je predvidiv, ima ga kroz cijeli raspon okretaja i trenutno je dostupan; nema ga potrebe zavrtiti na 2000 okretaja da bi krenuo, ide već i sa 1200-1300. Puno bolje iskustvo. A kad smo već kod iskustva, jamčim da će taj turbak kojeg stalno treba vrtiti, trajati daleko kraće i koštati puno više nego običan atmosferac od 1,4 ili 1,6 L, a da ne spominjemo 2-litrene motore.
sve sami boy-raceri s V8 biturbo makinama i ćelavim gumama se raspisali...
kaj vam je vrhunac zacvilit pri startu, klinkice vodu pušćaju na vaše macho fore ?
imam u kući dva auta iste snage, jedan je 1,0, a drugi 1,6L, benzinci bez turbina..
Tamo gdje 1,6 ide u trećoj natovaren do vrha, onom manjem i praznom je druga tak-tak. Na autoputu se pripremi da te pretižu s kamp kućicama jer nejde s mjesta. Ovom manjem sam servisirao sve što se da, glava napuknula između ostalog, onom većem, iako ga non stop ubijam teretom, samo gume, ulje i filteri. U pet godina kako ga imam, nisam ga ni oprao pošteno, ali ne staje.
Prijateljica kupila VW touran kad je izašao, mislim da je bio 1,2 turbo, nekih 130 konja ili tak nešto. Išla po njega direkt u Wolfsburg, jako lijepo iskustvo bilo (živi u Njemačkoj). Prva godina super, ali potrošnja na autoputu pri 110 km/h nekih 9 litara, vozio osobno i vidio. Nakon druge godine su imali kvarove, nepregledan set sranja zbog kojih su se zaozbiljno tužili s VW-om, vještačenja, osporavanja, natezanja. Dok je to trajalo, auto bio pakiran dvije-tri godine. Uglavnom, nemoj me hebat sa malim kubikažama. To je za kosilice i bok.
a jeba ga patak, nije isto Touran, napravljen na bazi auta koji je klasu iznad (dakle i težinski) od ove Corse, k tome je povišen (veća čeona projekcija) i još teži...
naravno da će cuclati više takav s mini strojem kad ga nagariš...
moja je mantra - nikada prvi stroj u ponudi, bar 2. ili 3. po snazi iznad....
ali, Corsa u pitanju je gradski autić i 100 turbo konja je za nju dosta, a ni na autoputu neće smetati drugima...
A od kada to 205Nm u autu klase Opel Corsa "nejde s mjesta" kada se upali klima?
Nekada davno sam imao Astru G 2.0 16V, dakle za tu klasu poprilicno veliki motor i imao je klimu. A okretni moment je bio 188Nm.
I auto je isao vise nego dobro.
Prije te Astre imao sam Fiat Tipo 2.0 16V, doduse nije imao klimu. I sa svojih 173Nm okretnog momenta je isao isto tako poprilicno dobro.
Ja tu Corsu nebi samo zbog 3 cilindra. Zena je imala Yaris 1.0, za moj ukus motor prenosi previse vibracija na ostatak auta, a i zvuk je nekakav mutav, kao da je probusen auspuh.
Turbina koja krpa nedostatke motora je recept za nezadovoljavajuće iskustvo s motorom koji je prirodno žestoko izvan balansa. Neće ga klima ubiti, ali ćeš svako malo čekati da se turbina zavrti jer je bez nje - govno. Pa automatik, trebaš preteći nekog bezobraznog penzića koji se vozi duplo ispod ograničenja, a motor u 4 brzine previsoko na 1200 okretaja u području turbo rupe. Dođe ti da se upucaš u koljeno.
I dobro si rekao, 2.0 motor čak i sa nešto manje momenta je puno bolja varijanta - moment je predvidiv, ima ga kroz cijeli raspon okretaja i trenutno je dostupan; nema ga potrebe zavrtiti na 2000 okretaja da bi krenuo, ide već i sa 1200-1300. Puno bolje iskustvo. A kad smo već kod iskustva, jamčim da će taj turbak kojeg stalno treba vrtiti, trajati daleko kraće i koštati puno više nego običan atmosferac od 1,4 ili 1,6 L, a da ne spominjemo 2-litrene motore.
Imao sam gore navedene:
Fiat Tipo 2.0 16V 146KS
Opel Astra G 2.0 16V 136KS
Trenutno vozim Opel Astra K 1.4 Turbo 150KS AT6. Motor je 4 cilinda, ne 3.
Trenutna Astra je nesto mrvicu jaca od gore navedenih, ali je i zato nesto teza. I jos je automatik.
Iako je "mlinac za kavu" sto ce hrpa try hard internet ekipe tvrditi vuce bolje nego gore navedeni dvolitrasi jer ima osjetno veci okretni moment (240Nm). I ne treba ga nikuda vrtiti jer je najveci moment u rasponu 2000-3500 okretaja. Da, ima laganu turbo rupu, ali se ne mora razvrtiti kao gore navedeni dvolitrasi. Ako ju staviim u Sport mod turbo rupa je neprimjetna.
Npr. Tipo ispod 3500 o/min nije isao s mjesta, vukao se kao prebijena macka jer je to bio visoko turazni motor. Tek iznad 3500 o/min je puceo vuci i tada je zaista dobro povukao. Astra 2.0 16V je imala dosta vise linerano razvijanje snage. Bolje je vukla u nizim okretajima od Tipa, ali slabije u visokim.
Cesto sam na autocesti Zagreb-Rijeka i Astra K 1.4 Turbo u odnosu na Astru G 2.0 16V vuce osjetno bolje jer ta autocesta je puna uspona gdje povecani moment itekako dodje do izrazaja. Ne znam kako bi se Tipo ponasao jer dok sam njega vozio tada te autoceste jos nije bilo.
Dakle nikakve rekla kazala price procitane na internetu nego osobno iskustvo voznje "Golf klasa" hatchbaka i sa dvolitrenim motorima i sa downsizanim Turbo motorom. Slicne su snage, ali manji turbak osjetno bolje povuce u voznji. Ubrzanje s mjesta i krajnja brzina su tu negdje isti vrag.
Sto se tice trajnosti motora - ne sjecam se koliko sam s Tipom napravio kilometara, a kako je kupljen polovan nemam pojma koliko je ukupno imao. Ali da, bio je nepoderiv jer sam mijenjao dihtung glave i tada sam imao priliku vidjeti cilindre iznutra. Nigdje niti najmanjeg znaka potrosenosti.
Astru 2.0 16V sam kupio novu i napravio 170k km s njom prije nego sam je prodao. Redovito servisirana, kada je prodana nije trosila nista ulja od izmjene do izmjene, motor je radio predivno kao i prvog dana.
Astra 1.4 Turbo je za sada na 75k km bez problema. Redovito je servisirana, a kako sada vozim puuuuno manje nego prije tesko da cu doci do 170k km s njom, bit ce prodana puno prije toga.
Ciljam tamo negdje do iduceg ljeta na BMW serije 1 sa 2.0 Turbo motorom, pa cu imati oboje - i dvolitreni motor i turbo punjac :)
Košta okruglo koliko i nova Vitara 1.4 turbo sa 130ks.
+ 13 konja baterije.
Puna oprema GLX.
Neka se usporede nakon 15g vožnje.
Za ono čemu su namijenjeni - trocilindrašima ništa ne fali. U ovom slučaju je samo cijena problem i ništa drugo.
Na americkom trzistu razvija 190ks pa je lako moguce da se kao i za G120 nadje neki remap
Kakav je to remap na atmosfercu? Remap čega, dizanje maksimalnih okretaja na ECU-ju? Ne kužim baš.
Svejedno, znam za te Mazda Skyactiv G motore i da su praktički jedini ostali na većoj zapremnini bez turbine ili kompresora koje još valjda samo Ameri ugrađuju.
Ne znam za niti jedan drugi primjer.
Softwerski je ogranicena snaga iznad maksimalnog okretnog momenta.
Motori u G120 i G165 su isti samo je stavljena ta blokada na G120 tako da ne razvija vecu snagu iznad 4000 okretaja- Zato mu je krivulja skoro potpuno ravna kad predje te okretaje dok na G165 raste do 6500 okretaja.
Inace, te mazde G120 imaju malo vise od deklariranih 120ks no tocna brojka ovisi od motora do motora.
Evo slike.
Tu vidis kako nakon skidanja blokade snaga raste na 170ks (crveno)
Opel Corsa GSi sa 125ks iz 2000g je imala ubrzanje 9.0s....ova danas ima 10.6...
Katastrofa...
Softwerski je ogranicena snaga iznad maksimalnog okretnog momenta.
Motori u G120 i G165 su isti samo je stavljena ta blokada na G120 tako da ne razvija vecu snagu iznad 4000 okretaja- Zato mu je krivulja skoro potpuno ravna kad predje te okretaje dok na G165 raste do 6500 okretaja.
Inace, te mazde G120 imaju malo vise od deklariranih 120ks no tocna brojka ovisi od motora do motora.
Evo slike.
Tu vidis kako nakon skidanja blokade snaga raste na 170ks (crveno)
Bogami ga treba solidno nagaziti da "prodiše" (nakon skidanja blokade ili odmah na "jačem" motoru), ali tako je to s atmosfercima manje zapremnine (2.0 nije velika zapremnina, ni blizu) i/ili manjeg broja cilindara (I4 je igračka kraj recimo V8-ice, npr. ove).
Međutim, potrošnja im je "razumna".
Kad vidim ovaj ekrančić na mjestu glavnog instrumenta i plastiku oko drive mode selectora na drugoj slici hvata me neki nelagodan osjećaj.
Moj 1,2 130 ks je vozio pretovaren do Francuske bez zamjerke u normal modu...s obzirom da se.ovdje može svašta pročitati, a zajedničko je da svi imaiu najmamje V6u arsenalu, nema pretjerano smisla uspoređivati s 1,2 motorom, ne?
Vozi auto svakih 10-15 tkm na servis, ni mokar remen nije.problem...tko ne voli servis, neka uzme VW 1,6 tdi i moli boga...
Moj 1,2 130 ks je vozio pretovaren do Francuske bez zamjerke u normal modu...s obzirom da se.ovdje može svašta pročitati, a zajedničko je da svi imaiu najmamje V6u arsenalu, nema pretjerano smisla uspoređivati s 1,2 motorom, ne?
Vozi auto svakih 10-15 tkm na servis, ni mokar remen nije.problem...tko ne voli servis, neka uzme VW 1,6 tdi i moli boga...
U mojoj francuskoj krami je 1.2 I4 mlinac za kavu s turbinicom no to ne znači da sam mutav i da nisam svjestan da je to "fejk" atmosferac veće zapremnine (konkretno, "ekvivalentan" je 1.6 atmosfercu iste generacije modela). Nije niti će ikada biti, a niti je to realno za očekivati.
Ako sad popijem šaku Viagre hoću li se kroz koju minutu pretvoriti u Mandinga s crnim pendrekom među nogama? Mislim da se to baš i ne bi dogodilo nego baš naprotiv, ubio bi me srčani udar.
Na americkom trzistu razvija 190ks pa je lako moguce da se kao i za G120 nadje neki remap
Kakav je to remap na atmosfercu? Remap čega, dizanje maksimalnih okretaja na ECU-ju? Ne kužim baš.
Svejedno, znam za te Mazda Skyactiv G motore i da su praktički jedini ostali na većoj zapremnini bez turbine ili kompresora koje još valjda samo Ameri ugrađuju.
Ne znam za niti jedan drugi primjer.
Mazda poznata po tom...
G120 i G165 su zapravo isti motori samo je ovaj prvi ogranicen, jeftinije je uzet G120 i stavit stock G165 mapu i eto ti laganica 45ks (njutni ostali isti, tj. 210 i na slabijoj i jacoj varijanti).
Moj 1,2 130 ks je vozio pretovaren do Francuske bez zamjerke u normal modu...s obzirom da se.ovdje može svašta pročitati, a zajedničko je da svi imaiu najmamje V6u arsenalu, nema pretjerano smisla uspoređivati s 1,2 motorom, ne?
Vozi auto svakih 10-15 tkm na servis, ni mokar remen nije.problem...tko ne voli servis, neka uzme VW 1,6 tdi i moli boga...
U mojoj francuskoj krami je 1.2 I4 mlinac za kavu s turbinicom no to ne znači da sam mutav i da nisam svjestan da je to "fejk" atmosferac veće zapremnine (konkretno, "ekvivalentan" je 1.6 atmosfercu iste generacije modela). Nije niti će ikada biti, a niti je to realno za očekivati.
Ako sad popijem šaku Viagre hoću li se kroz koju minutu pretvoriti u Mandinga s crnim pendrekom među nogama? Mislim da se to baš i ne bi dogodilo nego baš naprotiv, ubio bi me srčani udar.
I ponovo, 1,2 njje jurilica, to je štedljiv motor na čije održavanje nećeš baciti novaca kao na neke ultra jake benzince ili dizele...to mu je svrha i za to je napravljen. Ako želiš stavljati kitu na stol i uspoređivati se, s velikim dečkima, onda idi ladno na v12...
Znam par ljudi koji imaju 1,2 PSA motor, redovan servis u propisanim intervalima i nemaš brige, a imaš novaca za druge stvari.
Te kosilice od 1.0 i 1.2 bi trebalo zakonom zabranit. Postrosnja veca od ovih 1.6 i 2.0 i onda te 1.0 i 1.2 nakon 100 000km mozes bacit u smece.
Jel? Evo ja vozim 6,7l u gradu...malo eksteeman primjer jer ja sam naučio voziti na tempomat.u gradu, susjed vozi 7,3l u gradu...u prosijeku 6 litara, nemam visoke troškove održavanja, nitko me ne šije na cesti jer nismo na trkaćoj stazi nego u gradu ili na AC...i ne buljim stalno u ekran da vidim hoće mi se upaliti DPF ili imam li dovoljno plavoga, a nemam ni 1,6 da moram vući par litara ulja u autu...samo ti drvi o mlimcima za kavu... 🌞
Nema problem sa dpf-om ako ga ocistis barem svaki mjesec po autocesti ili nekoj zaobilzanici sa vecim okretajima.
6 u gradu i 8 na autocesti sa brzinom vecom od 130km/h. Motor 2.0.
Probao vw 1.2. Po gradu 8-9 a po autocesti 11-12 pri tocno 130km/h. O startnosti da ne govorimo. Bilo me strah bilo kojeg ukljucivanja sa neke sporedne ceste ili cak ulaska u kruzni tok jer autic nema snage. Jedino ako zelis unistiti kvacilo pa kretati sa 3000 okretaja onda te nije strah. O stalnom mjenjaju brzina da ne govorimo jer mu kronicno fali snage. A najveci problem je kad zelis nekoga prestici...
Da za kraj:
There's no replacement for displacement.
Cak je i ovih 2.0 premalo...