S jedne strane ih razumijem, kina potiče svoju proizvodnju, pa su nelojalna konkurencija evropskim proizvođačima. S druge strane europa želi da se pređe na struju, a blokira jeftine električne aute. S treće strane, žele zaštititi evropsku autoindustriju, a donose eko zakone koji štete baš toj autoindustriji. S četvrte strane, ne znaju jel bi piškili ili kakili.
Države članice EU prihvatile nove carine na elektr
- poruka: 5
- |
- čitano: 2.653
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Akšuali EU potice duplo više godišnje.
Kina je u cijeli sektor električnih vozila od 2009. do danas dobio 231 milijardu dolara subvencija, što je oko 15 i pol milijardi godišnje. EU-ov takozvani "new green deal" izdrkavanje predviđa ulaganje od 520 milijardi dolara godišnje u zelene tehnologije na razini EU.
Ne pomaže ni sama EU autoindustrija,
nisu li ono nedavno htjeli prodati tehnologiju plinskih turbina za Kinu, pa su malo dobili po prstima, nakon čega su se ispričavali, "pa nismo mi htjeli, ovo, ono, ..."
lobiranje a.k.a mito i korupcija, smradovi. Doći će im Kina glave, dosta je bilo pohlepnosti.
Još ćemo mi doći u ekonomski položaj u kakvom je Kina bila 1950... Europljani i hrpa ilegalnih migranta i neplaca/indijaca/filipinaca.
Jesmol se zavo borili? /s
edit: evo ideje Bugovcima da obrade sada temu Indijaca u IT-u u RH i moguću poplavu fiktivnih firmi u kojima će takvi raditi. Al nemojte to Petricu dat jer će on samo svaliti krivnju na sadašnje nesposobne firme i pretpostaviti da će tržište samo isfiltrirati "nesposobne od sposobnih".