Iako znam da ce uslijedit komentari puni kritika i sumnji evo da onda barem kazem da me svaki put razveseli kada vidim ovako neki projekt koliko god je mala sansa da ce nesto tako uskoro zazivit na ulicama.
Amazonov Zoox predstavio električni autonomni taks
- poruka: 4
- |
- čitano: 3.354
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Jedna od većih prednosti samovozećih vozila je u sigurnosti. Nikad neće biti pijana, neispavana, nervozna i bahata. Neće prekoračiti brzinu, proći kroz crveno "u žurbi", neće se qurčit pred frendovima koliko imaju "konja" itd. I da, neće na svadbi mahat zastavom kroz šiber na sred raskršća uz note "izvornog melosa".
Jedna od većih prednosti samovozećih vozila je u sigurnosti. Nikad neće biti pijana, neispavana, nervozna i bahata. Neće prekoračiti brzinu, proći kroz crveno "u žurbi", neće se qurčit pred frendovima koliko imaju "konja" itd. I da, neće na svadbi mahat zastavom kroz šiber na sred raskršća uz note "izvornog melosa".
Ali će definitnivno imati bugove ili će neki senzor u ključnom trenutku zezati.. Ili će krivo prepoznati regirati ili neće uopće.. Nažalost nije tako crno bijelo..
Jedna od većih prednosti samovozećih vozila je u sigurnosti. Nikad neće biti pijana, neispavana, nervozna i bahata. Neće prekoračiti brzinu, proći kroz crveno "u žurbi", neće se qurčit pred frendovima koliko imaju "konja" itd. I da, neće na svadbi mahat zastavom kroz šiber na sred raskršća uz note "izvornog melosa".
Ali će definitnivno imati bugove ili će neki senzor u ključnom trenutku zezati.. Ili će krivo prepoznati regirati ili neće uopće.. Nažalost nije tako crno bijelo..
Zapravo, vrlo je crno bijelo. Takva vozila se stalno testiraju, bugovi se ispravljaju i vremenom ih je sve manje. Svako poboljšanje se aplicira na sva vozila u budućnosti.
S druge strane, ljudi kao budući vozači polažu minimalne testove i uporno ponavljaju jedne te iste greške. Fatalne za sebe i za ostale sudionike u prometu. Ne postoji način da se sprijeći rađanje milijuna novih idiota koji će jednog dana sjesti u "svoje auto" i opet raditi te iste greške. Od onih sitnih prekršaja do direktnih zasluga za smrt ili invalidnost. Lako je zabraniti Uberu da prestane testirati autonmne aute zbog jedne poginule osobe, ali nemoguće je zabraniti ljudima da voze bez obzira što godišnje izazovu 1,35 milijuna mrtvih. Najveći uzroci nesreća su prebrza vožnja i pijanstvo. I tako je od pojave prvog automobila na cesti do danas. Čak se ne radi o grešci nego o osobnoj odluci svakog pojedinca.
I onda neko kaže da je Corona problem. :-)