Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili su z

poruka: 34
|
čitano: 10.312
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili su z".
11 godina
offline
Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili su z

zato jedva i cekam e aute...kraj vrhunskim majstorima za mjenjače,motore i ostale popratne dijelove tehnolgije 18st.

 

 

 
13 1 hvala 0
14 godina
offline
Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili su z

A jbg, svijet napreduje, radna mjesta konstantno nestaju i stvaraju se neka nova, prilagođavat se treba.

HTC Hero-iP 3GS-Nexus S-N7-Htc 8S-iP4-Galaxy S2-Sensation-Lumia 625-N8-Dell Venue 8-Z1C-M2 Note-M8-Z1C-BB 9900-Z1C-L630-Xperia E-OPO-HOX-N5-Nokia 6120-Nokia 5310-N5-iP4S-iP5S-S5
Moj PC  
8 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
EZY-E kaže...

A jbg, svijet napreduje, radna mjesta konstantno nestaju i stvaraju se neka nova, prilagođavat se treba.

 Nitko se nije bunio na gubitak posla za radnike na salterima kada su se bankomati uvodili.

 

Uvijek je to tako. Dok god se ne tice tebe direktno, ko' ih hebe.

Zar ne?

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
15 godina
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili

Jbg, da to ne radimo još uvijek bismo orali s volovima i hranili ih i gradili staje za njih...

15 godina
online
Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili su z

A uvijek će bit mišljenja o svemu i svačemu

 

Želimir (53g.) :

- Jel strani taksisti prde u autu dok voze stranku? - Ne! A kad Uber prestane proizvoditi autonomne aute ubice naši taksisti neće ni moć jer ih neće ni bit.

 

Alica (sa "c" se čita i piše, 59g.) :

- Prianjanje elektrifikacije na sve i svašta označit će promjene; na primjer, netko inventivan kućnog sina u fotelji zamjenit će elektrificiranim sinom u fotelji pa će gomila foruma biti oslobodeno

 

○Lijepog li djeteta! Koliko je star?○ -Trideset i pet godina!
 
2 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
GSP kaže...

zato jedva i cekam e aute...kraj vrhunskim majstorima za mjenjače,motore i ostale popratne dijelove tehnolgije 18st.

Nisu li elektromotori starija tehnologija od Otto i Diesel motora? 

14 godina
protjeran
offline
Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili su z

Svi bi promjene, a nitko ne želi mijenjati sebe - u tome je stvar. Poslovima koji podrazumijevaju "repetitivne radnje" se crno piše, to se sve više riješava automatizmom (robotima ne treba pauza i bolovanje, brži su i precizniji itd..), ljudi budu prisiljeni na prekavifikacije i usavršavanja. Najgore budu prošli oni bez nekih "pravih" kvalifikacija i vještina (doduše, uvijek se mogu bacit u politiku - tam većinom i prevladava raja bez pameti, ikakvih relevantnih znanja i kvakifikacija) ali kaj bumo s tolikim političarima.

Trust me, I'm a Jedi!
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
Sindikalisti mogu jednostavno riješiti problem tako da se presele u Sjevernu Koreju. Tamo se ne ukidaju radna mjesta samo zato što više nisu potrebna.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
Ekonomicnije i kratkorucno a bogami i dugorucno je puno manje radikalno (socioekonomski) pogon na LNG iliti CNG a ne masovna elektrifikacija vozila.
Onda isto je bitno odakle pojedine drzave proizvide elektriku. Nemaju sve drzave uslove kao Danska ili Norveska. Koliko god da ta elektrifikacija zvucala pozitivno, bit ce jos vecih socialnih razlika. A bogami i totalne kontrole mobilnosti. Ajde probaj preko satelita onesposobit auto na tekuce gorivo. Naravno, ne mislim na aute sa ugradjenim recimo iDrivom ili GM-ovom OnStar sistemom.
 
0 8 hvala 0
14 godina
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
Mirko935 kaže...
GSP kaže...

zato jedva i cekam e aute...kraj vrhunskim majstorima za mjenjače,motore i ostale popratne dijelove tehnolgije 18st.

Nisu li elektromotori starija tehnologija od Otto i Diesel motora? 

 Jesu, elektromotori su starija tehnologija od OTTO i Diesel motora, a još starija tehnika su, zamisli, raketni motori, mada o njima nitko ne misli kao o staroj tehnologiji (osim Kineza koji su ih izmislili prije oko 1500 godina).  Uvijek je novina nekome zlo, a nekome dobro. Neka zanimanja izumiru, neka se rađaju i na kraju imamo napredak, koliko god ga ljudi željeli zaustaviti. Tako su i električni automobili napredak koji će na kraju, nakon teške bitke sa zastarjelim ipak prevladati (nadam se).

dolazim odmah - Godot
14 godina
neaktivan
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
učo kaže...
Mirko935 kaže...
GSP kaže...

zato jedva i cekam e aute...kraj vrhunskim majstorima za mjenjače,motore i ostale popratne dijelove tehnolgije 18st.

Nisu li elektromotori starija tehnologija od Otto i Diesel motora? 

 Jesu, elektromotori su starija tehnologija od OTTO i Diesel motora, a još starija tehnika su, zamisli, raketni motori, mada o njima nitko ne misli kao o staroj tehnologiji (osim Kineza koji su ih izmislili prije oko 1500 godina).  Uvijek je novina nekome zlo, a nekome dobro. Neka zanimanja izumiru, neka se rađaju i na kraju imamo napredak, koliko god ga ljudi željeli zaustaviti. Tako su i električni automobili napredak koji će na kraju, nakon teške bitke sa zastarjelim ipak prevladati (nadam se).

Ne kužim s kim ti ratuješ i tko koga želi zaustaviti. Mnogo frustracije i gorčine osjećam u tvom postu.

6 godina
protjeran
offline
Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili su z

Informtizacija društva je super ali moramo znati da se ljudska populacija nenormalno povećava, radnih mjesta samim time sve manje.

Gdje će nekih 15 milijardi ljudi za 50 godina raditi, što će jesti, tko će ih hraniti ?

Bogati će živjeti ispod kupole a sirotinja će živjeti vanka, spaljena od UV zraka, bez hrane, čistog zraka.

Ma, ka u filmovima.

Nisam Nostradamus ali treba o tome razmišljati a ne o polovnim avijonima i električnim avutima.

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
 
0 2 hvala 0
8 godina
offline
Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili su z

El. automobili se sastoje od znatno manjeg broja komponenti. Vjerojatno u finalnom sklapanju nema razlike, ali ako se dio proizvodnje sklopova, komponenti obavlja pod istom kapom, razlike mogu postojati. 

Ja rekoh
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
online
Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili su z

THEY TOOK OUR JEBS !!!

Moj PC  
14 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
EricCartman kaže...

THEY TOOK OUR JEBS !!!

 DURKKA DURR

Red tuge, red bijesa
13 godina
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
Anđeo bez falinge kaže...

Informtizacija društva je super ali moramo znati da se ljudska populacija nenormalno povećava, radnih mjesta samim time sve manje.

Gdje će nekih 15 milijardi ljudi za 50 godina raditi, što će jesti, tko će ih hraniti ?

Bogati će živjeti ispod kupole a sirotinja će živjeti vanka, spaljena od UV zraka, bez hrane, čistog zraka.

Ma, ka u filmovima.

Nisam Nostradamus ali treba o tome razmišljati a ne o polovnim avijonima i električnim avutima.

 

 

Objasni zasto nece stanovnisto preci 11 bilja ako nastavimo ovako.

 

 

ovaj pak objasni kako cijena svemu pada i sta ce sve biti prakticki djabe,ako nastavimo ovako.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
Anđeo bez falinge kaže...

Informtizacija društva je super ali moramo znati da se ljudska populacija nenormalno povećava, radnih mjesta samim time sve manje.

Gdje će nekih 15 milijardi ljudi za 50 godina raditi, što će jesti, tko će ih hraniti ?

Bogati će živjeti ispod kupole a sirotinja će živjeti vanka, spaljena od UV zraka, bez hrane, čistog zraka.

Ma, ka u filmovima.

Nisam Nostradamus ali treba o tome razmišljati a ne o polovnim avijonima i električnim avutima.

 Tocno u tome i je "rjesenje". Priroda ce se sama pobrinut da nas balansira. U prirodi vrijedi zakon jacega, pa ne vidim zasto bi bilo ista drugacije sa ljudima,

mi smo ipak na kraju krajeva isto samo jos jedna vrsta zivotinje. Tesko ce se nakupit 15 milijardi ljudi ako ce priroda potamanit sirotinju.

 

Zvuci grozno, ali to je jednostavno nacin na koji zivot u sustini funkcionira. Pojedi ili budi pojeden. Jednog dana mozda napokon populacija opadne na neku stabilnu i prihvatljivu brojku gdje su svi bogati i nema sirotinje.

Ne zvuci bas kao nesto lose...

I'd rather have questions that can't be answered, than to have answers that can't be questioned.
8 godina
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
dj_chapz kaže...

 Tocno u tome i je "rjesenje". Priroda ce se sama pobrinut da nas balansira. U prirodi vrijedi zakon jacega, pa ne vidim zasto bi bilo ista drugacije sa ljudima,

mi smo ipak na kraju krajeva isto samo jos jedna vrsta zivotinje. Tesko ce se nakupit 15 milijardi ljudi ako ce priroda potamanit sirotinju.

 

Zvuci grozno, ali to je jednostavno nacin na koji zivot u sustini funkcionira. Pojedi ili budi pojeden. Jednog dana mozda napokon populacija opadne na neku stabilnu i prihvatljivu brojku gdje su svi bogati i nema sirotinje.

Ne zvuci bas kao nesto lose...

 Nema nikakvog razloga da postavljamo granice populaciji. Kineza je bilo manje od milijardu i bili su kruha gladni. Sada ih upola više i nikad im nije bilo bolje. Tehnologija radi čuda. Afrika nije gladna zato što ih planet ne može podnijeti već zato što nemaju tehnologiju.

Ja rekoh
15 godina
neaktivan
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
Itekako postoji razlog ograničenju populacije. Resursi nisu ograničeni, zagađenje je i sada preveliko. Mi smatramo da se u Hrvatskoj živi loše, a objektivno smo među bogatijim ljudima na Zemlji. Kada bi svih 7 mld živjeli samo kao ti i ja to bi bila ekološka katastrofa, a svi bi željeli živjeti puno bolje nego ti i ja.

Kinezi jesu podigli životni standard, ali uz veliku ekološku cijenu. U njihovim gradovima se zrak ne može disati, a još su daleko od nekog blagostanja.

Osnovno pravilo je da na ograničeni resurs ne možeš staviti neograničen broj ljudi. Pitanje je samo kod kojeg broja treba povući granicu, odnosno koliko kvaliteta života svima treba pasti da bi se reklo dosta.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
15 godina
neaktivan
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
GSP kaže...

zato jedva i cekam e aute...kraj vrhunskim majstorima za mjenjače,motore i ostale popratne dijelove tehnolgije 18st.

 

 

 Današnji mjenjači i motori su "state of the art", a to što proizvođači lupaju cijene na servise i rezervne djelove pa je običan puk primoran ići kod priučenog majstora iz ulice u to je drugi par rukava.

Nisam detaljno gledao princip rada modernih el. automobila poput Nissan Leafa ali mislim da će se kad tada u njima pojaviti automatski mjenjači (ako već nisu) zbog ušteta u potrošnji el. struje. Npr. kod vožnje uz brijeg, vuče prikolice, (možda) off-road.

8 godina
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
Visak kaže...
Itekako postoji razlog ograničenju populacije. Resursi nisu ograničeni, zagađenje je i sada preveliko. Mi smatramo da se u Hrvatskoj živi loše, a objektivno smo među bogatijim ljudima na Zemlji. Kada bi svih 7 mld živjeli samo kao ti i ja to bi bila ekološka katastrofa, a svi bi željeli živjeti puno bolje nego ti i ja.

Kinezi jesu podigli životni standard, ali uz veliku ekološku cijenu. U njihovim gradovima se zrak ne može disati, a još su daleko od nekog blagostanja.

Osnovno pravilo je da na ograničeni resurs ne možeš staviti neograničen broj ljudi. Pitanje je samo kod kojeg broja treba povući granicu, odnosno koliko kvaliteta života svima treba pasti da bi se reklo dosta.

 Mnogi resursi su ograničeni lokalno, vrlo malo njih globalno. Međutim, perspektiva iz koje dolaze ovakva razmišljanja je prilično ograničena, kako vremenski tako i prostorno. Što znači da je Kina zagađena i da se tamo ne može disati ako to usporediš sa situacijom otprije 40 godina kada su ljudi bili bez tekuće vode, suhog krova nad glavom i osnovne medicine? Drek su puštali direktno na vrt, a sada je malo smoga katastrofa? Ista ta Kina ulaže nezamislive novce u čišće tehnologije pa sada imaju najveću proizvodnju i korištenje PV panela, sustav brzih željeznica, električni vozila svih vrsta. Napredak o kojem govorim. Afrika se isto treba trznuti, imaju dovoljno resursa - živih ljudi. Nitko ne mora biti gladan. Naravno, svjestan sam skale na kojoj čovječanstvo operira te da smo u stanju kompletno promijeniti biosferu na krajnje nepredvidive načine. Ali opet tehnologija. Primjerice, uvođenjem tekuće vode, povećala se higijena - pranje ruku i ostalog, ispiranje WC-a - stvar koja je zaslužna za 90% onoga čime se medicina hvali da je postigla u dvadesetom stoljeću. Životni vijek se produljio, trebamo više hrane. Proizvodimo je s novim tehnologijama, iscrpljujemo zemljište i ostatke šaljemo u rijeke, mora i na kraju oceane koji su zagađeni između ostalog nitratima, a plodna tla osiromašena. Popravljanjem te tehnologije, praktično nema ograničenja koliko nas može biti na planetu. Ako ostanemo na današjoj tehnologiji WC-a, neće nam pomoći zaustavljanje rasta stanovništva. Samo jedan primjer...

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
Lion King kaže...
GSP kaže...

zato jedva i cekam e aute...kraj vrhunskim majstorima za mjenjače,motore i ostale popratne dijelove tehnolgije 18st.

 

 

 Današnji mjenjači i motori su "state of the art", a to što proizvođači lupaju cijene na servise i rezervne djelove pa je običan puk primoran ići kod priučenog majstora iz ulice u to je drugi par rukava.

Nisam detaljno gledao princip rada modernih el. automobila poput Nissan Leafa ali mislim da će se kad tada u njima pojaviti automatski mjenjači (ako već nisu) zbog ušteta u potrošnji el. struje. Npr. kod vožnje uz brijeg, vuče prikolice, (možda) off-road.

 To je već riješeno na drugi način. Automobil predviđen za teren i vuču i u klasičnom obliku ima pogon na sve kotače. Tesla (kao i rimac u c2) na prednjim kotačima ima različit prijenosni omjer i to je to.

Ja rekoh
15 godina
neaktivan
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
Izgleda da ti nije jasan koncep ograničenog resursa. Vode ima toliko i toliko litara, kopna ima toliko i toliko km2. U krajnjoj liniji broj atoma na Zemlji je konačan broj. Ne možeš imati neograničen broj ljudi ako ti je broj atoma od kojih se sastoje ograničen.

Zagađenje je trenutno veći problem od gladi, a ignoriranje problema zagađenja je veći problem od samog zagađenja.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
15 godina
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili

Postoji drugi aspekt.

 

Vecina razvijenih zemalja ima natalitet, pa gotovo u slobodnom padu.

Postoji mogucnost da podizanjem standarda, populacija se samoregulira.

 

U svakom slucaju, previse parametara je u igri da bi bilo kakav ishod bio ocigledan.

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
16 godina
neaktivan
offline
Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili su z

Sve mi se čini da je osnovana sindikalna podružnica "Hrvatskih autocesta" u Južnoj Koreji. Navlas ista priopćenja kao kad je bila rasprava o uvođenju vinjeta u RH. E, moj Mijate.

Kradi bagro, kradi. Dabogda vam za lijekove trebalo!
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
Problem je što te razvijene zemlje troše najviše resursa, a svi drugi teže biti poput njih. Ne možemo si dozvoliti da Azija i Afrika dođu do toga da troše kao Evropa i Amerika, a s duge strane nije pošteno ni da im to branimo.

No ne vidim razlog zašto bi uopće povećavali broj ljudi. Što će to biti bolje na Zemlji ako nas bude 20 ili 200 mld? Prednosti manjeg broja su očite.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
8 godina
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
Visak kaže...
Izgleda da ti nije jasan koncep ograničenog resursa. Vode ima toliko i toliko litara, kopna ima toliko i toliko km2. U krajnjoj liniji broj atoma na Zemlji je konačan broj. Ne možeš imati neograničen broj ljudi ako ti je broj atoma od kojih se sastoje ograničen.

Zagađenje je trenutno veći problem od gladi, a ignoriranje problema zagađenja je veći problem od samog zagađenja.

 Kao što sam rekao, lokalno, vrlo malo je globalno ograničenih resursa. Kakva crna voda? Kaj negdje u Evropi fali vode? Evropa ima u prosjeku kubik po kvadratu padalina; to je 22 MILIJUNA LITARA godišnje po glavi. Ako želiš razgovarati o scenarijima sudnjeg dana, drži se činjenica, a ne strašila iz Coca-Cole ili lokalnog komunalca koji ima potrebu opravdati ove ili one dubioze. Voda se može neograničeno reciklirati ili barem više puta koristiti. Tamo gdje je i lokalno nedostaje ili je skupo imati javnu distribuciju, ljudi se snalaze na prilično jeftine načine i to ne predstavlja nikakav problem u smislu napučenosti. Sušna područja postoje od pamtivjeka, na rubovima takvih područja su mogućnosti ograničene bile a koliko će ostati ovisi samo o ekonomskoj moći lokalnog stanovništva - vidi arapska kraljevstva ili Izrael.

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
Visak kaže...
Problem je što te razvijene zemlje troše najviše resursa, a svi drugi teže biti poput njih. Ne možemo si dozvoliti da Azija i Afrika dođu do toga da troše kao Evropa i Amerika, a s duge strane nije pošteno ni da im to branimo.

No ne vidim razlog zašto bi uopće povećavali broj ljudi. Što će to biti bolje na Zemlji ako nas bude 20 ili 200 mld? Prednosti manjeg broja su očite.

 Ovo je pitanje ekvilibrija. Mislim da ne postoji mogućnost da se on postavi od strane bilo koje autoriteta. Tko bi išao uklanjati višak? I kako? To su konzekvence ovakvog razmišljanja koje su meni osobno, morbidne. Degutantne.

Ja rekoh
15 godina
neaktivan
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili
Očito ne shvaćaš razliku između konačnog i beskonačnog i da nečim što je konačno ne možeš opsluživati beskonačan broj ljudi.

Iz tog ideološkog pristupa da ti je kontrola populacije degutantna dolaze i svi drugi stavovi. Nitko ne govori o uklanjanju viškova, nego o kontroli prirasta. Samoregulacija je upravo ono što time želimo izbjeći. Znaš li kako će se riješiti višak samoregulacijom kada ponestanu resursi? Bolestima, ratovima, umiranjem od gladi i žeđi. Nije li bolje razumnim planiranjem osigurati da do toga ne dođe?

Nisi odgovorio što gubimo time što nas nema 200 mld?
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
15 godina
offline
Re: Zaposlenici Hyundaija: "Električni automobili

Ma jasno da ne gubimo nista, cak bih se usudio reci da dobijamo.

Kuzim na sto ciljas.

 

Uostalom ako cemo biti iskreni do kraja. Nacin zivota kakav danas prakticiramo, mozemo doslovno zahvaliti ~200 ljudi koji su pomakli granice znanosti u zadnjih 300tinjak godina.

Svi mi ostali se slepamo lagano.

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice