Ma nije moguće da se automobilska firma preračunala po pitanju naprednog softvera...
Volvo usporio svoj program razvoja autonomnih vozi
- poruka: 11
- |
- čitano: 4.079
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
možda su skužili koliko "autonomni auti" besmislica. treba znati prestati s glupostima navrijeme.
Jedini Waymo ima tehnologiju i proizvod za punu autonomiju automobila i to samo za jedan grad u Americi (Reno, Nevada koji ima jako široke ulice, skoro nema pješaka i uvijek je suho i sunčano) jer ga imaju mapiranog do zadnjeg detalja i preko milijardu prijeđenih milja u simulatoru samo za taj grad i preko 25.000 milja mjesečno na stvarnim ulicama.
Ova spika s posve autonomnom vožnjom bilo gdje je Muskovo lupetanje na koje je Volvo nasjeo. Svake godine mu je posve autonoman auto udaljen "dvije do tri godine" i tako od 2012.
Jedini Waymo ima tehnologiju i proizvod za punu autonomiju automobila i to samo za jedan grad u Americi (Reno, Nevada koji ima jako široke ulice, skoro nema pješaka i uvijek je suho i sunčano) jer ga imaju mapiranog do zadnjeg detalja i preko milijardu prijeđenih milja u simulatoru samo za taj grad i preko 25.000 milja mjesečno na stvarnim ulicama.
Ova spika s posve autonomnom vožnjom bilo gdje je Muskovo lupetanje na koje je Volvo nasjeo. Svake godine mu je posve autonoman auto udaljen "dvije do tri godine" i tako od 2012.
Svi su oni autonomni na dobro označenoj autocesti :))
Tesla je možda najdalje otišao s automobilom koji se može kupiti i registrirati bilo gdje; imaju dobru strategiju obzirom da svaki njihov automobil dolazi sa svim potrebnim hardverom, kupci ga koriste a tesla nakuplja milione kilometara u stvarnim uvjetima po cijelom svijetu što koriste za treniranje svog sustava. Isti je iz dana u dan sve bolji. I to je taj trik koji je jasan svakome tko je čuo jednu rečenicu o osnovama neuralnih mreža. Obzirom na to, ljudi koji rade za Volvo su malo skrenuli na kvasinu...
Jedini Waymo ima tehnologiju i proizvod za punu autonomiju automobila i to samo za jedan grad u Americi (Reno, Nevada koji ima jako široke ulice, skoro nema pješaka i uvijek je suho i sunčano) jer ga imaju mapiranog do zadnjeg detalja i preko milijardu prijeđenih milja u simulatoru samo za taj grad i preko 25.000 milja mjesečno na stvarnim ulicama.
Ova spika s posve autonomnom vožnjom bilo gdje je Muskovo lupetanje na koje je Volvo nasjeo. Svake godine mu je posve autonoman auto udaljen "dvije do tri godine" i tako od 2012.
Svi su oni autonomni na dobro označenoj autocesti :))
Tesla je možda najdalje otišao s automobilom koji se može kupiti i registrirati bilo gdje; imaju dobru strategiju obzirom da svaki njihov automobil dolazi sa svim potrebnim hardverom, kupci ga koriste a tesla nakuplja milione kilometara u stvarnim uvjetima po cijelom svijetu što koriste za treniranje svog sustava. Isti je iz dana u dan sve bolji. I to je taj trik koji je jasan svakome tko je čuo jednu rečenicu o osnovama neuralnih mreža. Obzirom na to, ljudi koji rade za Volvo su malo skrenuli na kvasinu...
Nisi baš u pravu.
https://seekingalpha.com/article/4131850-tesla-check-full-self-driving-snake-oil-expiration-date
Ta Seeking Alpha je ekipa koja piše na osnovu brojki i analiza, za razliku od domaćih poduzetnika s nesvršenom srednjom školom koje ti mediji opće provenijencije predstavljaju kao tržišne stručnjake i puštaju ih da lupetaju, a ne znaju napraviti pivot tablicu u Excelu (imaju "svog čovjeka" za tako zahtjevne zadatke).
SVE Muskove tehnologije su uvijek "dvije godine" udaljene od zrelosti.
Ova spika s posve autonomnom vožnjom bilo gdje je Muskovo lupetanje na koje je Volvo nasjeo. Svake godine mu je posve autonoman auto udaljen "dvije do tri godine" i tako od 2012.
Malo previše pridaješ važnosti Musku i procjenjuješ da se svi drugi (proizvođači) baš prema njemu ravnaju. Volvo se dugo trudi u tom segmentu biti među prvima, imaju jako puno iskustva s ugrađenim radarima i vozačkim asistentima (u serijskoj proizvodnji). Ovo sada pomicanje načelnog roka za čak četiri godine je ujedno i dokaz da nemaju Muskovu retoriku.
Pa svi pridaju važnost Musku. To su rekli i šefovi Fiata i VW-a. To mu i jedino uzimam u plus - toliko melje da su ovi drugi veliki i stvarni proizvođači auta morali se početi ravnati po tome što melje.
Volvo je, btw, zamislio autonomnu spiku s road trainovima, kamionima koje prate auti po autocestama! - ne po gradu). Ovo da je svaki auto za sebe i autonoman je gdje god dođe Muskova priča. Onaj gore tip na Seeking Alpha ti objašnjava zašto je to glupost i zašto za razliku od Googlea Tesla nema šanse.
Nisi baš u pravu.
https://seekingalpha.com/article/4131850-tesla-check-full-self-driving-snake-oil-expiration-date
Ta Seeking Alpha je ekipa koja piše na osnovu brojki i analiza, za razliku od domaćih poduzetnika s nesvršenom srednjom školom koje ti mediji opće provenijencije predstavljaju kao tržišne stručnjake i puštaju ih da lupetaju, a ne znaju napraviti pivot tablicu u Excelu (imaju "svog čovjeka" za tako zahtjevne zadatke).
SVE Muskove tehnologije su uvijek "dvije godine" udaljene od zrelosti.
Više bi mi se svidio komentar, argument stručnjaka u AI-u. SeekengAlpha je ekipa koja se bavi shortsellingom, cilj im je srušiti dionicu i zaraditi na prodaji nečega danas što će kupiti sutra kad cijena padne. Lešinari najgore vrste. A tesla raste i raste na užas i avaj ekipe koja se tamo okuplja.
Musk je simpatičan, puno obećava, uvijek malo kasni, ali uvijek i isporuči.
Malo previše pridaješ važnosti Musku i procjenjuješ da se svi drugi (proizvođači) baš prema njemu ravnaju. Volvo se dugo trudi u tom segmentu biti među prvima, imaju jako puno iskustva s ugrađenim radarima i vozačkim asistentima (u serijskoj proizvodnji). Ovo sada pomicanje načelnog roka za čak četiri godine je ujedno i dokaz da nemaju Muskovu retoriku.
Mislim da je Tesla otišao malo dalje od svih.
https://www.cnbc.com/2017/09/20/tesla-building-an-ai-chip-for-its-cars-with-amd.html
također, njihos sustav ima za red veličine više odrađenih kilometara, idu s laganim dodavanjem mogućnosti kako softver i hardver napreduju; ne koristi bolesno skupe lidare već tehnologiju koja je dostupna danas i obećavaju o svom trošku zamijeniti računalo ako ne bude podržavalo punu autonomiju kada bude spremna.
Koliko bi "potpuno funkcionalan" VOLVO ili TESLA bi funkcionalan onda u Zagrebu danas, ili možda 2021 godine, svejedno ?!
A kako bi se takv auto ponašao recimo u Rovinju?!
Jel se gađate papirnim smotuljcima preko monitora?