Vodič za kupnju električnog romobila i recenzije n

poruka: 29
|
čitano: 5.165
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Vodič za kupnju električnog romobila i recenzije n".
9 godina
offline
Vodič za kupnju električnog romobila i recenzije n

Stojiš, a ideš. I još pritom potpomažeš kineskoj ekonomiji. Ima li išta uzbudljivije za prosječnog ervackog hipstera?

 
10 11 hvala 0
12 godina
offline
Vodič za kupnju električnog romobila i recenzije n

jer vrtnja pedala na bajsu nije ekološka i jeftina? biciklom se zagađuje zrak, jer troši ugljen i mazut? treba izmisliti nešto da se uvali budalama kao "još ekološkije"? mislim, stvarno ... 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
13 7 hvala 0
4 godine
offline
Vodič za kupnju električnog romobila i recenzije n

Meni idu na K. ovi koji se vozikaju s tim.. Sve bi bilo uredu da znaju i potrubiti, ali se voze toliko brzo, da skoro dodje i do sudara.. Ovde nema ni predvidjene staze za to, a niti bicikliste (Rijeka), i onda, naravno ljudi popizde.. Par puta mi se desilo da su se zabili u mene, a pogotovo ovi s biciklama, kreteni neznaju niti potrubiti..

 
11 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
Ja kad vidim da stavi dijete od 2 godine ispred sebe i vozi se na tom čudu sa 20 km/h šetalištem, prvo bih mu oduzeo dijete, pa romobil, a onda bih ga sterilizirano da se ne razmnožava više.
Na kraju prekršajna prijava za ugrožavanje tuđih života.
morrisoN
 
18 1 hvala 0
Vodič za kupnju električnog romobila i recenzije n

Imam Ninebot ES1 (bez dodatne baterije) kupljen u Elipsu za čini mi se 2300kn ili nešto slično.

Ide dobro čak i za područje Rijeke gdje su pločnici posve uništeni a i uzbrdice su česte. Naravno, potrebno je na uzbrdici se pomagati nogom u vožnji, ali iako se nešto umoriš pri tome ipak ideš daleko brže nego nogom (otprilike 15 km/h na solidnoj uzbrdici)

 

Ono što bi trebali znati prije kupnje jest da deklarirana autonomija neće biti definitivno takva. Recimo ovaj ima autonomiju od čini mi se 20-25 km. Međutim ja ga vozim (uvijek je u power modu - ima Economy/Standard i Power) možda maksimalno 12km prije nego se baterija isprazni. Naravno to ne predstavlja problem jer mi i tako ne treba više od 5km u jednom smjeru.

 

Romobil je daleko praktičniji nego bicikla. Imam električnu biciklu i ona je sada u šupi i ne mislim ju više vaditi. Suviše teška i glomazna i skroz nepraktična za Rijeku, povrh svega zbog parkiranih automobila na pločnicima te vozača koji te (namjerno) žele ubiti dok voziš na kolniku. Probavao par godina voziti biciklu, jednostavno neću više - život mi je drag.

 

Romobil je pretežak za nošenje u rukama, zaboravite na to. Imate one slike reklama kako lijepi pičić u rukama drži/nosi romobil dok u podzemnoj čeka vlak. Mogu potvrditi da je bilo kakvo nošenje duže od 3 minute/200 metara vrlo, vrlo neugodno iskustvo.

 

Zadnje, ako imate više od 100kg vama ne treba romobil. Vama treba hodanje. 

 

 

 
9 0 hvala 2
10 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
Ajar kaže...

jer vrtnja pedala na bajsu nije ekološka i jeftina? biciklom se zagađuje zrak, jer troši ugljen i mazut? treba izmisliti nešto da se uvali budalama kao "još ekološkije"? mislim, stvarno ... 

 zagađuje se zrak u uredu smradom znoja. doduše zagadit će se i ako je ured na trećem katu a moraš tegliti ovog bonga od 28 kila...

srećom, imam 135 kila pa ne dolazim u napast kupiti romobil. mada vidio sam da ima nekih modela nosivosti 150 kg...

 

PSN - darklydexter
12 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
Privlace me, ali jos se dvoumim.
Problem je stvarno sto su previse brzi i previse necujni...ne znam da li je uopste moguce voziti ga da ne ugrozavas saobraćaj i dovodis i sebe i druge u opasnost.
 
0 0 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Imam Ninebot ES1 (bez dodatne baterije) kupljen u Elipsu za čini mi se 2300kn ili nešto slično.

Ide dobro čak i za područje Rijeke gdje su pločnici posve uništeni a i uzbrdice su česte. Naravno, potrebno je na uzbrdici se pomagati nogom u vožnji, ali iako se nešto umoriš pri tome ipak ideš daleko brže nego nogom (otprilike 15 km/h na solidnoj uzbrdici)

 

Ono što bi trebali znati prije kupnje jest da deklarirana autonomija neće biti definitivno takva. Recimo ovaj ima autonomiju od čini mi se 20-25 km. Međutim ja ga vozim (uvijek je u power modu - ima Economy/Standard i Power) možda maksimalno 12km prije nego se baterija isprazni. Naravno to ne predstavlja problem jer mi i tako ne treba više od 5km u jednom smjeru.

 

Romobil je daleko praktičniji nego bicikla. Imam električnu biciklu i ona je sada u šupi i ne mislim ju više vaditi. Suviše teška i glomazna i skroz nepraktična za Rijeku, povrh svega zbog parkiranih automobila na pločnicima te vozača koji te (namjerno) žele ubiti dok voziš na kolniku. Probavao par godina voziti biciklu, jednostavno neću više - život mi je drag.

 

Romobil je pretežak za nošenje u rukama, zaboravite na to. Imate one slike reklama kako lijepi pičić u rukama drži/nosi romobil dok u podzemnoj čeka vlak. Mogu potvrditi da je bilo kakvo nošenje duže od 3 minute/200 metara vrlo, vrlo neugodno iskustvo.

 

Zadnje, ako imate više od 100kg vama ne treba romobil. Vama treba hodanje. 

 

 

 Ja imam 110 kg i visok sam 2.10m, i romobili se ne smiju voziti na pločnicima. Ili idu na cestu ili setaj.

11 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
Ja imam m365 maksimalna brzina je 25kmh a trajanje baterije do 18 km u power modu. Economy nisam probao ali je vjerojatno 30 km kako oglašavaju. Ako ste veći od 1.9m to vam je mali romobil za vas. Ima jedan xplorer u hervisu. Sve identično samo sto su mu veće dimenzije. Volan i romobil su širi i duži za 10cm. Volan je visi za 3cm.
Amortizeri (koje moj nema) puno znače jer udaranje vibracije grbav pločnik se zbilja osjete i kad se vozim takve pločnike izbjegavam.
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
online
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
Raste ti CO2 emisija
Na ovom sranju ne raste
12 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
bruno03 kaže...
Ja imam m365 maksimalna brzina je 25kmh a trajanje baterije do 18 km u power modu. Economy nisam probao ali je vjerojatno 30 km kako oglašavaju. Ako ste veći od 1.9m to vam je mali romobil za vas. Ima jedan xplorer u hervisu. Sve identično samo sto su mu veće dimenzije. Volan i romobil su širi i duži za 10cm. Volan je visi za 3cm.
Amortizeri (koje moj nema) puno znače jer udaranje vibracije grbav pločnik se zbilja osjete i kad se vozim takve pločnike izbjegavam.

Moze li savjet , 187 cm visine...da li to (otprilike) znaci da je "jedva" za mene, ili normalno?

11 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
Romobili su uglavnom sranj...

Kotači su im premali i samo je pitanje dana kada ćeš negdje zapeti i preletiti preko kormana i sletiti drito na čelo

Biti ćeš sretan ako samo razbiješ nos.

Izbjegavati u najduljem luku
Poruka je uređivana zadnji put sri 5.8.2020 12:41 (dankodr).
 
3 3 hvala 0
10 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

 

 

Zadnje, ako imate više od 100kg vama ne treba romobil. Vama treba hodanje. 

 

 

 

Nisu svi visoki 1.60. Ima nas preko 2 m.

PSN - darklydexter
11 godina
offline
Vodič za kupnju električnog romobila i recenzije n

XIAOMI je daleko najkvalitetniji u klasi, imao sam ga 3000km, apsolutno nikakvih problema, pa čak niti praznu gumu!

 

Naknadno sam prešao u entuzijaste pa sam nabavio Zero 10x (vozio ga cca 1500km) koji sam u međuvremenu prodao, te prešao na Wolf Warrior 11+ na kojem trenutno brojim 2200km!

 

Video naše ekipe i romobila u akciji :)

 

 

 
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
Ja se furam na es1, nesto preko 2500km.
Imam 125 kila i 190cm visine. Sljedeci bude zero 10x. Ne vozim se vise rekreativno nego kuca-poso-poso kuca i nesto za obavit i to primarno da ne dodem usvican ko svinja. Razmisljam i o g30 max sa motorom druge generacije ali posto imam skoro 30% strmine do doma bojim se da nece povuci. Nisu problem romobili nego ljudi. Daj kretenu tacke i s njima ce netko nastradati. Neki dan poginulo cetvero mladih pa ne vidim da se dizu ljudi na noge zbog automobila. Ajmo poradit na edukaciji a tek onda na represivnim mjerama.
Moj PC  
4 0 hvala 0
10 godina
offline
Vodič za kupnju električnog romobila i recenzije n

Vec dugo nisam vidio ovakvu hrpu jadnika na jednom mjestu.

90 posto vas ovdje nije ni probalo vozit romobil, krenuvsi od ovih najslabijih modela od 3000 kn, pa nadalje

Da probate pravi romobil shvatili bi sve njegove prednosti i guste, ali kao i 90% Hrvatske svi su pametni kao da su Nobelovu nagradu osvojili, a probali nisu nista.

Najveca odbojnost ovog prijevoznog sredstva su oni iz kategorije koji su bili oslobodjeni tjelesnog u skoli i neznaju ni hodat, a kamoli vozit bicikl ili romobil, srecem takve svaki dan na cesti.

 

Poanta mog posta je, Mazge od Hrvata prvo probajte nesto pa onda budite pametni

 
2 8 hvala 0
8 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
panisher21 kaže...

Vec dugo nisam vidio ovakvu hrpu jadnika na jednom mjestu.

90 posto vas ovdje nije ni probalo vozit romobil, krenuvsi od ovih najslabijih modela od 3000 kn, pa nadalje

Da probate pravi romobil shvatili bi sve njegove prednosti i guste, ali kao i 90% Hrvatske svi su pametni kao da su Nobelovu nagradu osvojili, a probali nisu nista.

Najveca odbojnost ovog prijevoznog sredstva su oni iz kategorije koji su bili oslobodjeni tjelesnog u skoli i neznaju ni hodat, a kamoli vozit bicikl ili romobil, srecem takve svaki dan na cesti.

 

Poanta mog posta je, Mazge od Hrvata prvo probajte nesto pa onda budite pametni

 Daj mi 3k kuna pa budem probao.

Mazgama romobil nije potreban, idemo čist fajn na sva 4 pogona tam di ti drekeci nemreju .

12 godina
offline
Vodič za kupnju električnog romobila i recenzije n

Ja imam Zero 9, oko mjesec i po dana, prešao 100 km po Splitu. Za mene osobno jedna od najboljih investicija u životu i apsolutni užitak kad god stanem na njega. Žena je oduševljena, mali je oduševljen, par prijatelja su isprobali i naručili sebi isti model. Dugo sam istraživao tržište, pročitao desetke recenzija i odgledao sate videa na youtubeu. Kao i kod svakog drugog prijevoznog sredstva, po meni je najbitnije odrediti za što će vam romobil služiti i naći model koji odgovara vašoj masi i visini. Također je bitno znati gdje ćete ga držati i puniti, može li vam stati u gepek od automobila i sl. Što se tiče opasnosti za pješake, to je isključivo do vozača a ne do romobila. Ja 95% vremena vozim po pločniku, sklonim se maksimalno desno i ako ima pješaka vozim 5 km/h, ako treba i guram ga par metara dok ne prođem gužvu. Dosad nijedan problem niti negativna reakcija. Naprotiv, ljudi su uglavnom nasmijani, pogotovo noću kad upalim ledice jer je romobil full osvijetljen i vizualno atraktivan. Romobil guta sve uzbrdice bez problema, čak i kad smo na njemu ja i mali zajedno (95+16 kg). Za moje potrebe se pokazao kao pun pogodak, a to su sve one situacije za koje sam dosad palio auto i tražio parking po gradu ( odlazak u frizera, na banku, do pekare, trgovine, ostaviti auto na servisu, otići na piće sa prijateljima, na ručak ili kavu kod staraca. Imam i biciklu i bavim se fizičkom aktivnošću kao i prije, idem na more i u šetnju i ništa nisam smanjio ili promijenio zato jer imam romobil. On mi mijenja auto u određenim situacijama i to je to, sve je stvar stava i odluke. Ne pada mi na pamet jurcati sa njime 40 km/h po pločniku jer nisam kreten. Da takvih kretena ima, ima, kao i kod svih ostalih prometala. 

Uh, što volim ovaj režim - drugi rade a ja ležim
Moj PC  
4 0 hvala 0
11 godina
offline
Vodič za kupnju električnog romobila i recenzije n

Radim svakodnevno preko 20 km na biciklu na putu do posla i natrag i u posljednje dvije godine na svojoj uobičajenoj trasi u centru Zagreba sve češće vidim ove romobile.  Često ga voze starije osobe i srednjovječne žene, osobe koje inače nisu sklone bicikliranju, već bi na putu do radnog mjesta ranije koristili automobil ili javni prijevoz. Takvim osobama romobili su iznimno korisni, a osim toga i dodatno  rasterećuju ionako preopterećen promet u centru grada. 

 

Glavni problem je kriminalno loša biciklistička infrastruktura kojom bi se bez problema i vozači romobila mogli kretati.

Poruka je uređivana zadnji put sri 5.8.2020 15:45 (nkdz).
Moj PC  
4 0 hvala 0
12 godina
offline
Vodič za kupnju električnog romobila i recenzije n

Da, ne dao bog da se još moraš i nogom odgurivat. Žešća idiotarija/pomodarija.

Pismenost ne zahtjeva fizički napor! Č, ć, -ije, -je, dž i đ nisu olovni utezi!
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 mjeseci
offline
Vodič za kupnju električnog romobila i recenzije n

Lijepo, lijepo... električni moped... koliko je to različito od "romobila" i je li potrebno oba prometala "homologizirati"?

https://www.vecernji.hr/vijesti/zavrsen-ocevid-u-splitu-uzrok-pozara-na-splitskoj-rivi-bio-je-neispravni-elektricni-moped-1421712

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
U Rijeci treba zabraniti ta smeća. Najljepše guzice Hrvatske su iz Rijeke zbog silnih uzbrdica. Predlažem peticiju spasimo dupeta Riječanki.
 
12 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi

gle, nema smisla zabrane, ali ti ponudi svim "ugroženim" ritkama nuru masažu....

Ju je je? Je ju je!
2 godine
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
Salomon GTX mid...broj 45.5( u mom slučaju)...i nakon 5 godina podnose težinu od 100+kg...jedina mana je što kod uporabe poboljšavaju zdravlje korisnika...za razliku od romobil...cijena 749kn...drugi par već dvije godine čeka svoj red u kutiji...
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Poruka je uređivana zadnji put sri 5.8.2020 21:08 (HCMAA).
 
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
knight kaže...
bruno03 kaže...
Ja imam m365 maksimalna brzina je 25kmh a trajanje baterije do 18 km u power modu. Economy nisam probao ali je vjerojatno 30 km kako oglašavaju. Ako ste veći od 1.9m to vam je mali romobil za vas. Ima jedan xplorer u hervisu. Sve identično samo sto su mu veće dimenzije. Volan i romobil su širi i duži za 10cm. Volan je visi za 3cm.
Amortizeri (koje moj nema) puno znače jer udaranje vibracije grbav pločnik se zbilja osjete i kad se vozim takve pločnike izbjegavam.

Moze li savjet , 187 cm visine...da li to (otprilike) znaci da je "jedva" za mene, ili normalno?

 Ja bih rekao da je u redu. Ja sam 194 pa mi malo smeta

9 godina
offline
Vodič za kupnju električnog romobila i recenzije n

ide to i po velebitu 

 

prošlla subota vožnja oko ravnog dabra, malo po premužićevoj. Bilo bi bolje sa drugim gumama ali odlična zabava. Jedino mi blatobran otpao putem, zadnji, ne znam gdje je.

monetary revolution
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
O_O_O kaže...
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Imam Ninebot ES1 (bez dodatne baterije) kupljen u Elipsu za čini mi se 2300kn ili nešto slično.

Ide dobro čak i za područje Rijeke gdje su pločnici posve uništeni a i uzbrdice su česte. Naravno, potrebno je na uzbrdici se pomagati nogom u vožnji, ali iako se nešto umoriš pri tome ipak ideš daleko brže nego nogom (otprilike 15 km/h na solidnoj uzbrdici)

 

Ono što bi trebali znati prije kupnje jest da deklarirana autonomija neće biti definitivno takva. Recimo ovaj ima autonomiju od čini mi se 20-25 km. Međutim ja ga vozim (uvijek je u power modu - ima Economy/Standard i Power) možda maksimalno 12km prije nego se baterija isprazni. Naravno to ne predstavlja problem jer mi i tako ne treba više od 5km u jednom smjeru.

 

Romobil je daleko praktičniji nego bicikla. Imam električnu biciklu i ona je sada u šupi i ne mislim ju više vaditi. Suviše teška i glomazna i skroz nepraktična za Rijeku, povrh svega zbog parkiranih automobila na pločnicima te vozača koji te (namjerno) žele ubiti dok voziš na kolniku. Probavao par godina voziti biciklu, jednostavno neću više - život mi je drag.

 

Romobil je pretežak za nošenje u rukama, zaboravite na to. Imate one slike reklama kako lijepi pičić u rukama drži/nosi romobil dok u podzemnoj čeka vlak. Mogu potvrditi da je bilo kakvo nošenje duže od 3 minute/200 metara vrlo, vrlo neugodno iskustvo.

 

Zadnje, ako imate više od 100kg vama ne treba romobil. Vama treba hodanje. 

 

 

 Ja imam 110 kg i visok sam 2.10m, i romobili se ne smiju voziti na pločnicima. Ili idu na cestu ili setaj.

 Malo bolje prouči (trenutni) zakon. Baš obratno, ne smiju na cestu ni biciklističku stazu već tamo kuda se i kreću pješaci... Suludo ali tako je kod nas deifinirano

2 godine
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
the chosen one07 kaže...
O_O_O kaže...
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Imam Ninebot ES1 (bez dodatne baterije) kupljen u Elipsu za čini mi se 2300kn ili nešto slično.

Ide dobro čak i za područje Rijeke gdje su pločnici posve uništeni a i uzbrdice su česte. Naravno, potrebno je na uzbrdici se pomagati nogom u vožnji, ali iako se nešto umoriš pri tome ipak ideš daleko brže nego nogom (otprilike 15 km/h na solidnoj uzbrdici)

 

Ono što bi trebali znati prije kupnje jest da deklarirana autonomija neće biti definitivno takva. Recimo ovaj ima autonomiju od čini mi se 20-25 km. Međutim ja ga vozim (uvijek je u power modu - ima Economy/Standard i Power) možda maksimalno 12km prije nego se baterija isprazni. Naravno to ne predstavlja problem jer mi i tako ne treba više od 5km u jednom smjeru.

 

Romobil je daleko praktičniji nego bicikla. Imam električnu biciklu i ona je sada u šupi i ne mislim ju više vaditi. Suviše teška i glomazna i skroz nepraktična za Rijeku, povrh svega zbog parkiranih automobila na pločnicima te vozača koji te (namjerno) žele ubiti dok voziš na kolniku. Probavao par godina voziti biciklu, jednostavno neću više - život mi je drag.

 

Romobil je pretežak za nošenje u rukama, zaboravite na to. Imate one slike reklama kako lijepi pičić u rukama drži/nosi romobil dok u podzemnoj čeka vlak. Mogu potvrditi da je bilo kakvo nošenje duže od 3 minute/200 metara vrlo, vrlo neugodno iskustvo.

 

Zadnje, ako imate više od 100kg vama ne treba romobil. Vama treba hodanje. 

 

 

 Ja imam 110 kg i visok sam 2.10m, i romobili se ne smiju voziti na pločnicima. Ili idu na cestu ili setaj.

 Malo bolje prouči (trenutni) zakon. Baš obratno, ne smiju na cestu ni biciklističku stazu već tamo kuda se i kreću pješaci... Suludo ali tako je kod nas deifinirano

Pretpostavljam da se to odnosi na obične a ne električne romobile.

9 godina
offline
Re: Vodič za kupnju električnog romobila i recenzi
love2ml86 kaže...
the chosen one07 kaže...
O_O_O kaže...
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Imam Ninebot ES1 (bez dodatne baterije) kupljen u Elipsu za čini mi se 2300kn ili nešto slično.

Ide dobro čak i za područje Rijeke gdje su pločnici posve uništeni a i uzbrdice su česte. Naravno, potrebno je na uzbrdici se pomagati nogom u vožnji, ali iako se nešto umoriš pri tome ipak ideš daleko brže nego nogom (otprilike 15 km/h na solidnoj uzbrdici)

 

Ono što bi trebali znati prije kupnje jest da deklarirana autonomija neće biti definitivno takva. Recimo ovaj ima autonomiju od čini mi se 20-25 km. Međutim ja ga vozim (uvijek je u power modu - ima Economy/Standard i Power) možda maksimalno 12km prije nego se baterija isprazni. Naravno to ne predstavlja problem jer mi i tako ne treba više od 5km u jednom smjeru.

 

Romobil je daleko praktičniji nego bicikla. Imam električnu biciklu i ona je sada u šupi i ne mislim ju više vaditi. Suviše teška i glomazna i skroz nepraktična za Rijeku, povrh svega zbog parkiranih automobila na pločnicima te vozača koji te (namjerno) žele ubiti dok voziš na kolniku. Probavao par godina voziti biciklu, jednostavno neću više - život mi je drag.

 

Romobil je pretežak za nošenje u rukama, zaboravite na to. Imate one slike reklama kako lijepi pičić u rukama drži/nosi romobil dok u podzemnoj čeka vlak. Mogu potvrditi da je bilo kakvo nošenje duže od 3 minute/200 metara vrlo, vrlo neugodno iskustvo.

 

Zadnje, ako imate više od 100kg vama ne treba romobil. Vama treba hodanje. 

 

 

 Ja imam 110 kg i visok sam 2.10m, i romobili se ne smiju voziti na pločnicima. Ili idu na cestu ili setaj.

 Malo bolje prouči (trenutni) zakon. Baš obratno, ne smiju na cestu ni biciklističku stazu već tamo kuda se i kreću pješaci... Suludo ali tako je kod nas deifinirano

Pretpostavljam da se to odnosi na obične a ne električne romobile.

Ne postoji razlika u našem zakonu, u tome je caka.
Piše u Zakonu o sigurnosti prometa na cestama da je propisano da na kolniku je zabranjeno igranje, vožnja dječjim biciklom, romobilom i koturaljkama, kao i sanjkanje, skijanje i sl., a budući da je zabranjeno kretanje romobila kolnikom, romobilom se može kretati samo površinom kojim se kreću pješaci. :)
Nisam ni ja bio previše upućen ali imao sam jednu zgodu pa sam morao dobro proučiti to ;)

 

Edit: čini mi se čak da je i bio neki članak prije mjesec dana tu na BUG-u o tome...

Poruka je uređivana zadnji put čet 6.8.2020 15:43 (the chosen one07).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice