Hrpa ljudi se ne veže na zadnjim sjedalima, nije mi to jasno... Bilo tko s osnovnim poznavanjem fizike zna da ogromne sile djeluju na tijelo u prometnoj nesreći, bez pojasa šanse za ozbiljne ozljede i pri manjoj nesreći su vrlo visoke neovisno na kojem sjedalu sjedite.
Moram priznat da sam kliknuo na: samo kad sam vozač ili suvozač bez da sam uopće pročitao kaj piše.
Nekaj me vuklo da to kliknem
vežem samo one koji nemreju bit na miru.
Mene ovo pištanje najviše iritira, jednostavno ne podnosim taj zvuk... Zato se vežem prije nego uopće upalim auto
Da nema tog pištanja možda bih se zavezao tek kad se izvezem iz dvorišta.
Dok nisam položio, vezao bih se samo ako vozač inzistira. Od kad sam položio, prešlo mi je u naviku i jednostavno ne mogu voziti ako pojas nije zakopčan. Na suvozačevom sjedalu se možda nisam vezao jednom u godinu dana iako mi i to stvara osjećaj nelagode. Na zadnjem sjedalu se u pravilu vezujem samo kod vangradskih putovanja. Znam da je glupo, ali jednostavno nisam razvio naviku. Vjerojatno jer je na starim autima pojas bio u dvije točke (taj nema šanse da ću koristiti, radije bih polomio ruke i imao potres mozga nego slomio kičmu), a kod većine ljudi su kopče od pojasa ostale ispod sjedala kad su zadnji puta prevozili neki teret dulji.
Kliknuo sam "samo kad sam vozač ili suvozač", no istina je da ne pamtim kad sam zadnji put bio na zadnjem sjedištu.
Vežem i dijete u propisnoj sjedalici na zadnjem sjedištu. Saputnike upozorim da se vežu.
Nemam zvušni signal ako je pojas nevezan, no ima lampica na kontrolnoj tabli, no nevezano za to, imam naviku vezati se.
Ponekad me uhvati paranoidni strah da bi to što sam vezan (i dijete nazad vezano) moglo biti uzrokom tragedije od vatre/vode, pa sam razmišljao da nabavim onaj sjekač pojasa za brzo presijecanje u slučaju nužde.
Kliknuo sam "samo kad sam vozač ili suvozač", no istina je da ne pamtim kad sam zadnji put bio na zadnjem sjedištu.
Vežem i dijete u propisnoj sjedalici na zadnjem sjedištu. Saputnike upozorim da se vežu.
Nemam zvušni signal ako je pojas nevezan, no ima lampica na kontrolnoj tabli, no nevezano za to, imam naviku vezati se.
Ponekad me uhvati paranoidni strah da bi to što sam vezan (i dijete nazad vezano) moglo biti uzrokom tragedije od vatre/vode, pa sam razmišljao da nabavim onaj sjekač pojasa za brzo presijecanje u slučaju nužde.
Da vidiš, ne bi bilo loše držati škare negdje u autu čist za svaki slučaj...
Da vidiš, ne bi bilo loše držati škare negdje u autu čist za svaki slučaj...
moj lega nosi nešto nalik ovome zbog pojasa ili "nečega sličnog"
Mislim da ne bi baš dobro prošao na granici ako te uhvate s tim u automobilu
Kliknuo sam "samo kad sam vozač ili suvozač", no istina je da ne pamtim kad sam zadnji put bio na zadnjem sjedištu.
Vežem i dijete u propisnoj sjedalici na zadnjem sjedištu. Saputnike upozorim da se vežu.
Nemam zvušni signal ako je pojas nevezan, no ima lampica na kontrolnoj tabli, no nevezano za to, imam naviku vezati se.
Ponekad me uhvati paranoidni strah da bi to što sam vezan (i dijete nazad vezano) moglo biti uzrokom tragedije od vatre/vode, pa sam razmišljao da nabavim onaj sjekač pojasa za brzo presijecanje u slučaju nužde.
Da vidiš, ne bi bilo loše držati škare negdje u autu čist za svaki slučaj...
Nešto poput ovoga
3:30
ili ovoga u slici
ja se uvijek obavezno vezem kad sam vozac(najcesci slucaj) ili suvozac. kad sam iza ne vezem se, ali jako jako su rijetke situacije kad se iza vozim(ako je taxi u pitanju vezem se uvijek i iza).
i naravno uvijek kazem svojim putnicima da se vezu, pogotovo ako vozim auto koji ima to pistanje jer to je jedan od najiritantnijih zvukova koji postoje i nemogu ga podnjet.
Anketa pokazuje da se 46% ispitanika ne veze ako su iza, tj ako nisu vozaci ili suvozaci, ljudi moji jeste li vi normalni? Znaci dzaba meni ako se ja i suvozac u autu svezemo, kad ekipa koja iza nije svezana u slucaju nesrece i prevrtanja auta, sa svojim glavama koje dobiju ubrzanje ekvivalentno energiji udara, pobije i vozaca i suvozaca i sebe! Da, ne kazem da takvi izlete iz auta van! Evo vam samo primjer nesrece pred 2 dana kada je Skoda koja je sletila....Od siline udara i zadobivenih ozljeda smrtno su stradale četiri osobe (42-godišnji vozač, te putnici u vozilu, 14-godišnjak, 43-godišnjakinja i 47-godišnjak), dok je suvozač 28-godišnjak, koji je jedini koristio sigurnosni pojas, lakše ozlijeđen.
Ne znaci ako ste na zadnjem sjedalu, da ste nekim magicnim nacinom odvojeni od ostatka vozila, ljudi pamet u glavu! Pobit cete i druge u autu i sebe ukoliko dodje do teze prometne!
Moj otac se rijetko kada veže prije kretanja, skoro uvijek to radi u vožnji i to tek nakon što se pređe prvih 500 metara do kilometar i pol. Često se prepiremo oko toga.
Također, njegovo mišljenje je da se nazad ne mora vezati i da te policija ne može kazniti ako nazad nisi vezan. Primarno se veže da izbjegne kazne.
Ja se vežem na svakom sjedalu i zahtjevam da se, dok se voze samnom u automobilu/vozilu i svi drugi vežu. Dovoljan je jedan u automobilu nevezan da ubije ostale koji su vezani.
Nedavno je bio slućaj da je preživio samo jedan vezani a da su poginuli nevezani, ali isto tako je pred koji mjesec u jednoj nesreći preživjela žena koja nije bila vezana dok je vezana osoba poginula.
Nevezana je imala sreće što je ispala iz automobila. Vezana je imala lakše ozbljede nego ta što je ispala, ali je izgorila u automobilu.
Ja bih rekao da više sreće imaš vezan nego nevezan, a sad dali je to dovoljno to je pitanje.
Moj otac se rijetko kada veže prije kretanja, skoro uvijek to radi u vožnji i to tek nakon što se pređe prvih 500 metara do kilometar i pol. Često se prepiremo oko toga.
Također, njegovo mišljenje je da se nazad ne mora vezati i da te policija ne može kazniti ako nazad nisi vezan. Primarno se veže da izbjegne kazne.
Ja se vežem na svakom sjedalu i zahtjevam da se, dok se voze samnom u automobilu/vozilu i svi drugi vežu. Dovoljan je jedan u automobilu nevezan da ubije ostale koji su vezani.
Nedavno je bio slućaj da je preživio samo jedan vezani a da su poginuli nevezani, ali isto tako je pred koji mjesec u jednoj nesreći preživjela žena koja nije bila vezana dok je vezana osoba poginula.
Nevezana je imala sreće što je ispala iz automobila. Vezana je imala lakše ozbljede nego ta što je ispala, ali je izgorila u automobilu.
Ja bih rekao da više sreće imaš vezan nego nevezan, a sad dali je to dovoljno to je pitanje.
Samo je najgore od svega sto taj jedan glupan koji se nije svezao, pobije sve u autu koji su se svezali... ja ne palim auto dok svi nemaju pojas
Ne vežem pojaseve, ali pojas vežem !!!!!
Uvijek, pa radije 500.00 kuna pojedem i popijem recimo!
Ne vežem pojaseve, ali pojas vežem !!!!!
Uvijek, pa radije 500.00 kuna pojedem i popijem recimo!
ne vežeš pojas nego se pojasom vežeš....
sad je tisuću kuna po novome zakonu...
sve je stvar kako tko iz kojeg ugla gleda... vidiš li sigurnosni aspekt ili razmišljaš o novčanoj kazni.
budala će uvijek bit. od kad je zagrijalo, ne mogu se načudit onima što po kvartu vozaju na motorima i skuterima dijete od 3g.
jelte...djetetu super doživljaj i gušta..to što može istrčavanje mačke pridonjet tragediji je vrijedno guštanja. što mislite veziva li se takav u autu?
btw cool gadget
https://twitter.com/DigitalTrends/status/1121874087070978048
sve je stvar kako tko iz kojeg ugla gleda... vidiš li sigurnosni aspekt ili razmišljaš o novčanoj kazni.
budala će uvijek bit. od kad je zagrijalo, ne mogu se načudit onima što po kvartu vozaju na motorima i skuterima dijete od 3g.
jelte...djetetu super doživljaj i gušta..to što može istrčavanje mačke pridonjet tragediji je vrijedno guštanja. što mislite veziva li se takav u autu?
btw cool gadget
https://twitter.com/DigitalTrends/status/1121874087070978048
pa eto, jedan od razloga za prelazak s automobila na motor mi je bilo i to vezivanje. ne smatram se toliko bitnim da bih si morao život spašavati pošto-poto. ak dođe vrag po svoje - jebiga. svakom dojde smrtna vura. ima u autima napuhive jastučadi, može se voziti sporije (koji q prodaju aute koji idu 300 ak nema ceste di se smije brže od 130?), može se (začudo!) biciklom ili pješice i svašta. zakaj u autima ne nose kacige, ak je tak frka? auto mi je zadnje od zadnjega na popisu (ustvari, brod je još mjesto niže). vreća bez dna i izdašna državna krava-muzara. i još da si u njemu sputavam poeziju pokreta?! ma taman posla.
Ali nekako vremenom je i meni poceo smetati dim...
Po gradu i do posla nikad, po brzoj cesti/autoputu uvijek
secondo gusti
i ne tako davno (barem meni, jebga) vozili smo aute bez naslona za glavu, bez pojaseva, bez posteljine i bez elektronike. meni je taj kadett c (M73) bio najbolje što sam ikad vozio. lim k'o tenk. još ih ima po gradu. i eto me. bit će prirodna selekcija negdje stala na čašici pa se zadržala. mislim, i onda je bilo (bitno manje, doduše) sudara i svega vraga (osim divljanja, kao sad) pa eto. sigurnost vožnje stvara se prevencijom u kojoj je najbitnija edukacija, malo žešći pristup (a ne - plati i eo ti dozvola) + sankcioniranje alkohola i divljanja (tako bi se, primjerice, broj taksijanera smanjio na trećinu) + podizanje dobne granice za vozački na bar 25. nažalost, klinčadija prometnu nekulturu uči od starijih ali i sumanutog sustava (murija, a.k.a "sigurnost i povjerenje", se vozi nevezana, laju na mobitel dok voze, ne poštuju signalizaciju itd., pravdajući se "malom plaćom"). ti blentavi pojasevi (ili jastučanje) sami po sebi ne rješavaju ništa. niš nije tak jednosznačno i jednostavno. no najomiljeniji ljudski sport je samozavaravanje pa neka im. ja sam fatalist - čim sjednem na motor ili u auto, svjestan sam da to može biti posljednji put, bez obzira na sve. čak i kad sam pješadija. jebate, prije dva dana oko 6 ujutro mene i cucka neki stari (stariji i od mene!) kreten u srebrnoj astri skoro nivelirao na zebri i nama uredno zeleno. i još nam digao srednji prst dok je odjurivao. murije, normalno, niotkud. čitav potez ulica u duljini od 4 km ima tonu raskršća i ni jednu (!) kameru. sad nosim oveći kamen u vrećici, dok ne nabavim 9mm. koji fakn pojas?!
usput, vozač te astre nije bio vezan. ne bi bilo lijepo da mu se štogod loše dogodi ako pokupi ovako pješaka na zebri + zeleni se semafor. mogao bi si, siromah, napraviti limariju ili još i čvrgu na ludari. a to ne želimo, ne? jebeš pješake. vozači su bitni. oni pune državni proračun.
a kad se vozim, vezem se uvijek i svugdje, npr. i u busu - kaj je za sve balkanjezere znanstvena fantastika...
uglavnom, za sve koji imaju izgovore za nevezanje, uveo bih funkciju u autu da isti ne moze krenuti ako pojasevi nisu vezani na sjedalima gdje su putnici, bez mogucnosti varanja... jer to je jedini nacin da nauce, milom nece sigurno, samo silom